Search
Close this search box.

عایق صوتی اتاق گیم

عایق صوتی اتاق گیم چیست؟ عایق صدا اتاق گیم چقدر هزینه می برد؟ برای اجرای عایق صدا برای اتاق گیم باید چگونه عمل کنیم؟ بهترین روش برای عایق کردن اتاق گیم چیست؟ این ها سوالاتی است که قصد داریم در این مقاله به آن ها بپردازیم. در دنیای امروز بازی های آنلاین طرفداران زیادی پیدا کرده بوده که طراحی اتاق گیم مثل نورپردازی، رنگ و جذابیت بر هیجان این بازی های آنلاین می افزاید.

هیجانی که بازی های آنلاین در فرد به وجود می آورد ناشی از صدای بازی و حسی بوده که از بازی گرفته می شود شاید بتوان گفت اولین مشتریانی که در دنیای بازی های آنلاین به دلیل حجم زیاد صدا در محیط و از سوی دیگر صدای هیجان زده افراد به تجهیزات آکوستیک و عایق صوتی رو آوردند گیم نت ها بودند. بهترین راهکار برای کاهش صدا در گیم روم ها استفاده از عایق سلول باز و سلول بسته به صورت ترکیبی برروی عایق صوتی درب و پنجره ها بوده و البته این راهکارها بعضی اوقات برای نصب برروی دیوار ها مناسب است. عایق صوتی اتاق گیم

یکی از خصوصیات گیم روم های بینظیر و فوق العاده داشتن صدای حرفه ای به وسیله اسپیکر های عالی با صدای فوق العاده است، زیرا این بازی های ویدیویی بدون صدای خوب، بلند و رسا اصلا هیجان و معنا ندارند با نصب اسپیکر مناسب می توانید هنگام بازی در این اتاق ها با صدای بلند و فوق العاده بر هیجان بازی خود بی افزایید.

ایا نیاز به عایق صدا اتاق گیم دارید؟ از طریق راههای ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید تا شما را به بهتربن شکل ممکن راهنمایی کنیم! آپ دکو فروش و اجرا عایق صدا اتاق گیم را با بهترین قیمت و کیفیت برعهده می گیرد.

 

بهترین گزینه برای عایق بندی صوتی در اتاق گیم

بهترین گزینه برای جلوگیری از ورود و خروج صدا از اتاق گیم استفاده از پنل‌های اسفنجی آکوستیک می باشد. اما گزینه هایی بهتری نیز برای این کار در بازار وجود دارد. عایق الاستومری با ساختار متخلخل و سلولی، با شکل و ظاهر تخم مرغی برای عایق کاری دیوار، کف و سقف ساختمان، سالن کنفرانس و تئاتر، استودیو ضبط صدا، پمپ، بدنه خودرو، دستگاه ها و لوله تاسیسات پرسروصدا استفاده می شود.

عایق های صوتی الاستومری

در گذشته از پشم سنگ یا پشم شیشه به عنوان عایق صوتی استفاده می شد. اما به دلیل عوارض و پیامد هایی که داشت دانشمندان دست به ابداع نوع جدیدی از عایق صوتی زدند. در سال های اخیر به کارگیری از انواع عایق صوتی الاستومری بسیار رواج پیدا کرده است.

همانطور که اشاره شد عوارض و خصوصیات پشم شیشه یا پشم سنگ دانشمندان را به ابداع نوع جدیدی از عایق های صوتی رهنمون کرد. در دهه پنجاه قرن بیستم میلادی محققین موفق به کشف و ترکیبات جدیدی از مواد پتروشیمی شدند که به نام عایق صوتی و حرارتی الاستومری شناخته می شود.

عایق صوتی اتاق گیم

4 روش عایق اتاق گیم

اگر به دنبال روش هایی هستید تا اتاق بازی را به بهترین شکل عایق کنید، روش های زیادی برای این کار وجود دارد. در ادامه مطلب، به چند راه مناسب برای جلوگیری از ورود خروج صدا اشاره می کنیم.

1- به دام انداختن صدا با صدا خفه کن

معمولاً اصوات از اتاق خارج شده یا به آن وارد می شوند. به همین منظور آید موانع ورود و خروج صدا را کنترل کرد. به عنوان مثال مهر و موم محیطی پایین درد و شکاف ترافل به می تواند راه حل مناسبی باشد.

2- پوشاندن پنجره ها

پنجره‌ها معمولا از مهمترین راههای خروج صدا هستند. به ویژه اگر همسایگان حساسی دارید، به احتمال زیاد دچار مشکلاتی با همسایگان خود میشوید. یکی از راه های پوشاندن پنجره ها پرده های ضخیم است. پرده های ضخیم علاوه بر جلوگیری از ورود نور مضاعف به جلوگیری از خروج صدا نیز کمک زیادی می کند.

3- دیوارهای اتاق گیم را عایق بندی کنید

دیوارهای نازک معمولاً یکی دیگر از راه های خروج صدا هستند. برای حل مشکل خروج صدا از دیوارهای نازک میتوان از پانل‌های اسفنجی آکوستیک استفاده کرد. در عمده فروشگاه های استودیوهای ضبط می توان نمونه ارزان این پانل ها را خریداری کرد.

4- پوشش کف و سقف

صدا از بالا، در قسمت سقف یا از کف وارد یا خارج میشود. اکثر گیمر هایی که در آپارتمان زندگی میکنند این مشکل را تجربه کرده اند. توصیه ما برای حل این مشکل بستن متن یا فرش های سنگین روی زمین است جاذبه های اکو با کیفیت خوب صدا را کاهش داده و فرقی نمی کند که آن را به روی دیوار و سقف پنجره یا در قرار داده باشید.

عایق صوتی اتاق گیم

عایق صوتی اتاق گیم

عایق صوتی اتاق گیم – عایق صدا برای اتاق گیم

صرف نظر از اینکه آکوستیک اتاق بازی را برای خودتان یا فرزندانتان بخواهید انجام دهید در زیر چندین راهکار به شما معرفی خواهیم کرد. عایق صوتی اتاق گیم

صدا را در داخل به وسیله در مناسب و صدا خفه کن به دام بیندازید

بیشتر صداهایی که از اتاق شما خارج می شوند یا به آن وارد می شوند از در شما عبور می کنند. به همین منظور شروع کردن با این نقطه از اتاق ضروری است. موارد متنوعی می توانند مانع خروج صدا از این سطح بشوند. برای مثال مهر و موم های محیطی پایین در و شکاف اطراف لبه ها را مورد هدف قرار می دهند.

حل مشکل پنجره ها

پنجره ها عامل دیگری در انتقال صدا از اتاق بازی می باشند که این مسئله به ویژه اگر همسایگان حساس به صدایی داشته باشید می تواند حسابی مشکل ساز شود. امروزه اغلب پنجره ها دوجداره می باشند به این معنی که هوا بین دو ورق شیشه محبوس می شود. عایق صوتی اتاق گیم

هوای بین جداره ها گرما را به دام انداخته و مانع خروج صدا از شیشه می شود. پس، این پنجره ها نه تنها برای عایق کاری خانه در برابر سرما عالی می باشند، بلکه به عنوان عایق صوتی هم عالی می باشند.ولی مشکل این جبوده که آن ها گران می باشند. بدیهی بوده که اگر پنجره های شما دوجداره نباشد، بیرون نمی روید و پول زیادی بابت خرید یک پنجره جدید خرج نمی کنید.

اما یک راه ساده برای عایق کردن پنجره بدون خالی کردن کارت بانکی تان وجود دارد. پرده های ضخیم به جذب هرگونه صدا هنگام ورود به پنجره و خروج از آن کمک می کنند. پرده های ضخیم تیره کار فوق العاده ای انجام می دهند. آنها یک راه مقرون به صرفه برای افزایش فوری کیفیت صدا به منظور استریم کردن می باشند. به علاوه، پرده های تیره به از بین بردن هرگونه صدایی که وارد اتاق می شود یا از آن خارج می شود کمک می کنند.

همینطور می توانید پرده های اضافی را روی این پرده ها آویزان کنید تا اثرگزاری آن بیشتر شود. یک قانون طلایی عایق صوتی این است: هرچه لایه های بیشتری داشته باشید، بهتر است. عایق صوتی اتاق گیم

 

عایق صوتی اتاق گیم

صوتی اتاق گیم

ویژگی و کارکرد عایق الاستومری برای عایق بندی اتاق گیم

سه ماده اصلی شامل لاستیک مصنوعی، پلی وینیل کلراید و یک ماده فوم دار شیمیایی بعد از طی کردن مراحل تولید ساختاری به شکل مشبک یا سلول بسته به خود میگیرد. این محصول با نام عایق الاستومری شناخته میشود.

کارکرد اصلی خرید عایق الاستومری به منظور عایق صوتی، رطوبتی، حرارتی و برودتی است که در ابعاد و انواع مختلف در بازار عرضه می‌شود. برای اکثر گیمر هایی که میخواهند اتاق گیم و بازی خود را به بهترین نحو عایق کنند، الاستومری گزینه بسیار مناسبی است.

میزان صداگیری عایق الاستومری

ضخامت عایق صوتی الاستومری در شکل شانه تخم مرغی در میزان صدا گیری و جلوگیری از عبور صدا بسیار کارساز است. در ضمن ضخامت عایق الاستومری به طور عرفی به میزان ۲۰ میلیمتر است که در بازار به وفور عرضه می شود. این شکل خواهد در دو صورت چسب دار و ساده در بازار وجود دارد که با توجه به نیاز خود می توانید آن را خریداری کنید.

عایق صوتی اتاق گیم

مزایای عایق های صوتی الاستومری برای عایق بندی اتاق گیم

از کارکردهای اصلی فوم های الاستومری برای جلوگیری از هدر رفتن حرارت و انرژی است. در کنار این کاربرد، مزایای دیگری در رابطه با عایق صوتی اتاق گیم نیز دارا بوده که به شرح زیر میباشد:

  • عایق الاستومری دارای فیبر نیست و هیچ گونه ریزگرد ای تولید نمی کند.
  • همچنین این فوم ها یک عایق رطوبتی بسیار مناسب به شمار می آیند.
  • به دلیل ساختار آن ظاهر نرم و انعطاف پذیر دارد که نصب و استفاده از آن را بسیار ساده و آسان می کند.
  • در برابر ضربه و فشار مقاوم هستند همچنین مقاومت مناسبی در برابر خوردگی و کپک دار می باشند.
  • نمونه های چسب دار قابلیت چسبندگی بالایی داشته و به راحتی نصب می شوند.
  • عایق های الاستومری هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی کند و در برابر اوزون و اشعه ماورا بنفش مقاوم است.

قیمت عایق صوتی اتاق گیم

این عایق ها در اندازه ها و ابعاد مختلفی تولید می شود و در بازار موجود هستند. توجه داشته باشید که هر کدام از آنها برای کاربرد خاصی مناسب بوده و تا حدودی قیمت به کارکرد بستگی دارد. از فاکتورهای مهم تاثیرگذار در قیمت عایق صوتی میزان تخلخل و دانسیته عایق است. اما به طور کلی عایق الاستومری قیمت پایین تری به نسبت دیگر روش ها برای عایق کردن اتاق گیم دارد.

دیوارها را عایق کنید

اگردر و پنجره ها را عایق کرده اید ولی هنوز صدا از اتاق بازی تان بیرون می رود شاید بهتر باشد تمرکزتان را به دیوارها معطوف کنید. دیوارهای نازک کمی از سروصدا را کاهش می دهند ولی متوجه خواهید شد آکوستیک کردن دیوارها کارآمدتر و همینطور آسان است حتی اگر پیش از این انجامش نداده باشید. عایق صوتی اتاق گیم

یک راه حل مناسب استفاده ازعایق های آکوستیک است. عایق های آکوستیک عایق های اسفنجی می باشند که اغلب در استودیوهای ضبط می بینید و می توان آنها را بسیار ارزان خرید. پس قبل از شروع به مقداری عایق آکوستیک نیاز دارید. عایق صوتی اتاق گیم

به فروشگاه بروید و 50 بسته بخرید. نگران نباشید، شما به سرعت از همه آنها استفاده خواهید کرد. هر عایق یک فوت مربع است، به این معنی که شما تقریبا به 9 عدد نیاز دارید تا فقط یک متر مربع را پوشش دهید. پس از در اختیار داشتن عایق ها، تعیین کنید که صدا بیشتراز کدام سمت اتاق وارد یا خارج می شود. وقت کافی بگذارید و یادداشت کنید که صداها دقیقا از کدام سمت می آیند.

بیشتر صداهای بلند وارد شده به اتاق احتمالا از بیرون می آیند. پس باید دیوارهای خارجی را عایق کنید. اگر در حال تلاش برای جلوگیری از خروج صدا هستید احتمالا می خواهید مانع خروج آن از دیوار داخلی شوید. در هر صورت دیواری را که از آن صدا عبور می کند انتخاب کرده و شروع به چسباندن عایق ها به دیوار کنید. عایق صوتی اتاق گیم

عایق ها را بر روی دیوار تا همان ارتفاعی که سرتان هنگام نشستن قرار می گیرد بچسبانید. بعد از آنجا به بالا و پایین کار کنید. به میزان بیشتری که دیوارها با عایق آکوستیک اتاق بازی پوشانده شوند صدای کمتری به اتاق وارد شده یا از آن خارج می شود. عایق صوتی اتاق گیم

احتمالا متوجه خواهید شد که عایق ها زود به زود همه می شوند. اشکالی ندارد. قبل از اینکه سریع وارد عمل شوید و برای خرید مقدار بیشتر اقدام کنید استریمینگ را انجام دهید و صدای خود را ضبط کنید. کیفیت صدا را بررسی کنید. اگر عایق ها کیفیت صدای ضبط شده را بهبود بخشیده باشند به این معنی بوده که کار خود را به خوبی انجام داده اند. عایق صوتی اتاق گیم

این نشان می دهد که صفحات آکوستیک بیشتر کیفیت صدای ضبط شده را بیشتر هم می تواند افزایش دهد. فقط مطمئن شوید که هر بار یک بسته بخرید بعد آن ها را به دیوار وصل کنید و تفاوت را آزمایش کنید. قانون کاهش بازده در مورد صفحات عایق صوتی صدق می کند. به این معنی که هرچه بیشتر از آن ها استفاده کنید، کیفیت صدای کمتری دریافت می کنید. پس کم کم ولی مرتب خرید کنید و کیفیت صدا را با وجود عایق ها آزمایش کنید. عایق صوتی اتاق گیم

عایق صوتی اتاق گیم

سه راه برای عایق صوتی دیوار

راه های ارزان و کم هزینه ای برای عایق صوتی دیوار وجود دارد. کافی ست برخوردی درست و روشمند با این مساله داشته باشید. اول از همه پیدا کردن نقاط اصلی است که باعث انتقال صدا می شوند. اکثرا در و پنجره جزو این نقاط محسوب می شوند و با پوشانده درزها و شکاف ها تا حدی این مساله برطرف خواهد شد. عایق صوتی اتاق گیم

دوم اینکه باید منشا صدا و نوع آن مشخص شود. شدت صدا تا چه حدی است و آیا هوابرد است یا کوبشی؟ این ها متریال متفاوتی را می طلبند و با انجام عایق کاری نادرست هزینه ای که می کنید بی نتیجه خواهد ماند. سوم پر کردن فضاهای خالی گیم است. این امر باعث می شود که صدا در محیط اکو نشود. کسانی که به فضاهی خلوت علاقه دارند می توانند پنل های عایق صوتی استفاده کنند. برای دریافت مشاوره رایگان با آپ دکو تماس بگیرید. عایق صوتی اتاق گیم

عایق صوتی دیوار مشترک اتاق گیم

امروزه زندگی اتاق گیم نشینی معایب خاص خودش را دارد. از بارزترین این معایب انتقال صدا بین واحدهای اتاق گیمی و ایجاد مزاحمت و از طرفی از بین رفتن حریم شخصی است. برای حل این مشکل استفاده از عایق صوتی دیوار مشترک اتاق گیم راه حلی قاطع است که در همه دنیا بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. برای دریافت مشاوره رایگان با آپ دکو تماس بگیرید. عایق صوتی اتاق گیم

بهترین عایق صوتی دیوار مشترک

از میان متریال ها و روش های مختلفی که برای عایق صوتی دیوار مشترک انجام می شود، بهترین کدام است؟ هدف ما در آپ دکو ارائه نوعی از عایق کاری صوتی است که در حد بسیار بالایی کاهش صدا ایجاد کرده و  همچنین حجم بسیار کمی اشغال می کند. پیش از نصب عایق صوتی مشاوره رایگانی از طرف کارشناسان ما به شما ارائه خواهد شد. سپس با حضور در محل و بررسی کامل و علمی از ابتدا در مسیری مشخص کار را شروع خواهیم کرد. این یعنی کیفیت بالا و سرعت عمل در کار. با ما تماس بگیرید.

قیمت عایق صوتی روکار عایق صوتی اتاق گیم

برای براورد دقیق قیمت عایق صوتی روکار، نیاز به اطلاعاتی دقیق از جمله اندازه محل، متریال مورد استفاده، شدت صدا و … است. بعد از بررسی همه این موارد، کارشناسان آپ دکو به انجام تست صدا در محل می پردازند. با جمع آوری همه این اطلاعات قیمت طراحی و نصب عایق کاری صوتی روکار مشخص خواهد شد. مشاورین آپ دکو به صورت رایگان آماده ارائه خدمات به صورت تلفنی و یا حضور در محل می باشند.

هزینه عایق صوتی دیوار اتاق گیم

یکی از سوالات متداول این است که هزینه عایق صوتی دیوار اتاق گیم به چه صورت است؟

راه حل ساکنین منازلی که در کنار خیابان از صدای رفت و آمد خودروها آزار می بینند، و یا در کوچه هایی می باشند که سر و صدای همسایه و دستفروش و یا بازی بچه ها مزاحم آرامش ساکنین است نصب عایق صوتی بر دیوار اتاق گیم است. کارشناسان آپ دکو با مشاوره تلفنی و همچنین حضور در محل به صورت رایگان، براورد دقیقی از هزینه مربوط به عایق کاری صوتی اتاق گیم شما ارائه خواهند داد.

عایق صوتی اتاق گیم

قیمت عایق صوتی دیوار روکار عایق صوتی اتاق گیم

قیمت عایق کاری صوتی دیوار بسته به اینکه روکار یا توکار انجام شود متفاوت است. مسلما عایق کاری برای منازلی که در مرحله ساخت نیستند، به صورت روکار به صرفه تر است. زیرا هزینه تخریب که لازمه عایق کاری توکار است، حذف می شود. براورد قیمت توسط کارشناسان آپ دکو به صورت مشاوره رایگان تلفنی و یا حضور در محل امکان پذیر است.

 

عایق صوتی اتاق گیم

از سقف و کف غافل نشوید

اگر اتاق هایی در زیر یا بالای اتاق بازی شما وجود داشته باشند، احتمالا تحت تاثیر صداها قرار می گیرند. راه حل های ساده مثل بستن مت یا فرش های سنگین روی زمین می توانند کمک کنند. با این وجود، یک مانع ضربه ای در زیر کف پوش شما امکان دارد راه حل بهتری باشد. جاذب های اکو با کیفیت خوبی صدا را کاهش می دهند صرف نظر از اینکه بر روی دیوارها، سقف، پنجره ها یا درها قرار گرفته باشند.

اگر می خواهید بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران از بازی کردن لذت ببرید باید بدانید که انتخاب بهترین عایق آکوستیک اتاق بازی اهمیت زیادی دارد. عایق صوتی اتاق گیم

استفاده از عایق مناسب با توجه به مکان و کاربری آن نکته قابل توجهی است که باید به یاد داشته باشید. شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که بهترین عایق سقف که می توان مورد استفاده قرار داد، کدام عایق می باشد؟ همان گونه که در بالا نیز اشاره شد، عایق های XPS و فوم های هرمی برای استفاده بر روی سقف مناسب می باشند.

بدین منظور به یاد داشته باشید که موارد زیر را انجام دهید:

  • پنجره ها را با پرده های ضخیم بپوشانید عایق صوتی اتاق گیم
  • دیوارهای ضد صدا با صفحات آکوستیک
  • سقف عایق صوتی با عایق های آکوستیک
  • کف مقاوم در برابر صدا با استفاده از کاشی های فومی، فرش و موکت

به یاد داشته باشید هرچه لایه های بیشتری را بتوانید اعمال کنید نتایج بهتری خواهید گرفت.

عایق صوتی اتاق گیم

اجرای عایق صوتی – خرید عایق صدا + مشاوره رایگان برای خرید انواع قوم، پنل و عایق

آپ دکو مرکز بزرگ فروش انواع عایق صوتی و ارسال عایق صدا به سراسر ایران آماده همکاری با شما عزیزان می باشد، برای خرید و اجرای انواع عایق صوتی می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید تا به بهترین شکل شما را راهنمایی کنیم.  عایق صوتی اتاق گیم

مشاوره اختصاصی خرید انواع عایق صوتی و تجهیزات آکوستیک در آپ دکو کاملا رایگان است و شما در تماس تلفنی می توانید با کارشناسان درباره خرید بهترین عایق صوتی مشورت کنید. برای دریافت جزئیات بیشتر از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم. عایق صوتی اتاق گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *