Search
Close this search box.

عایق صوتی ارزان – خرید عایق صدا

آپ دکو، مرکز فروش و نصب عایق صوتی ارزان از شما برای خواندن این مطلب دعوت به عمل می آورد. هم اکنون به منظور جلوگیری از انتقال صدا به محیط اطراف در ساختمان و کاهش صوت انتقال یافته از محلی به محل دیگر و ممانعت از ایجاد آلودگی صوتی در محیط از پوشش های مخصوص دیوار، سقف و دیگر روزنه های ساختمان استفاده می شود.

می دانستید که شما می توانید برای اجرای عایق صدا در تهران با ما تماس بگیرید؟

به این پوشش های نصب شده بر قسمت های مختلف دیوار که نقش جاذب صدا را برعهده دارند، عایق صدا گفته می شود. انواع عایق صوتی بعنوان یک تکنولوژی نوین که روز به روز در حال پیشرفت و سازگاری بیشتر با محیط زیست بوده نقش زیادی در ایجاد آرامش و جلوگیری از انتقال صدا به محیط اطراف داشته است.

جدیدترین نوع عایق صوتی ساختمان با عنوان و اختصار STI با کیفیت مطلوب و مناسب برای محیط های صنعتی و مسکونی و نصب بر درب و پنجره و دیوار و سقف تولید و ارائه شده است. انتخاب صحیح انواع عایق صوتی و همین طور محل نصب آن ها در کاربرد انواع عایق صوتی پس از نصب تاثیر زیادی دارد.

برای اجرا – خرید و مشاوره درباره عایق صدا در تماس بگیرید. ما برای اجرا و فروش عایق صدا در کنارتان هستیم!

عایق صوتی ارزان

عایق صوتی ارزان

آشنایی با انواع عایق صوتی ارزان

از آنجایی که انتخاب صحیح انواع عایق صوتی در ایفای نقش موثر این تجهیزات در جذب صدا و کاهش آلودگی صوتی در محیط تاثیر فراوانی داشته در این قسمت به آشنایی مختصری با انواع عایق صوتی از نظر کاربردی اشاره خواهیم داشت.

عایق صوتی دیوار مشترک ارزان

برای جلوگیری از انتقال صدای تلویزیون، مکالمات تلفنی، صحبت کردن و مواردی از این قبیل به منزل کناری بهترین اقدام استفاده از عایق صدا دیوار مشترک است. نصب عایق صوتی دیوار مشترک بیشتر برای ساختمان های واقع در مجتمع های آپارتمانی و اداری کاربرد دارد. یکی از راه حل ها در عایق کاری دیوارها این است که جرم افزایش پیدا کند.
زمانی که از عایق ها برای دیوارهای مشترک مخصوصا آن هایی که نازک هستند، استفاده می شود جرم دیوار افزایش می یابد و از این طریق انتقال صدا کاهش پیدا می کند.

فوم های عایق کاری باریک هستند و هیچ فضایی را از خانه شما کم نمی کنند، تنها چیزی که از خانه شما کم می کنند سر و صدای اضافی می باشد. آپ دکو طیف وسیعی از این پانل ها را برای فروش دارد. همچنین می توانید عایق هایی را انتخاب کنید که به راحتی روی سطح دیوار نصب می شوند و شما را از شر سر و صدا راحت می کنند.

عایق صوتی ارزان استودیو

برای ایجاد یک فضای هنری و آرام وجلوگیری از انعکاس و انتقال صدا در این فضا بهترین پیشنهاد استفاده از عایق صوتی ارزان پنل های آکوستیک است. آکوستیک به طور کلی در سه دسته جاذب ها، دیفیوزرها و دیفیوزر قرار داشته که بری اتاق های ضبط و مواردی مشابه آن بسیار کاربرد دارند.

عایق ­های آکوستیک بیشتر مانع خروج صدا از محیط مورد نظر می شوند. به طور مثال اگر شما قصد ایجاد یک استودیو خانگی را دارید یا دوست دارید با صدای بلند موسیقی گوش دهید یا وقتی همه ی افراد خانواده خواب هستند تلویزیون تماشا کنید به طوری که صدا به بیرون نرفته و باعث اذیت دیگران نشود خرید عایق­ های آکوستیک انتخاب مناسبی است.

عایق­ های آکوستیک بسیار مناسب استودیوهای ضبط هستند. بنابراین اگر قصد ایجاد یک استودیو ضبط دارید بهترین گزینه خرید عایق آکوستیک است. اگر از طبقه بالا صداهای زیادی از سقف وارد منزل شما می شود باز هم خرید پنل­ های آکوستیک به صرفه است. عایق صوتی ارزان

عایق صوتی توکار ارزان

انواع عایق صوتی توکار که عایق صوتی صنعتی هم جزئی از آن ها است، در حین ایجاد سازه های ساختمان و ساخت وساز در میان قسمت های مختلف دیوار، پنجره، سقف و کف برای جلوگیری از انتقال صدا تعبیه می شوند. ورقه های یونولیتی هم از این سبک عایق صدا می باشند که در حین ساخت و در مرحله سفت کاری سازه به ساختمان اضافه می شوند.

این مشکل با توجه به پایین آمدن آستانه تحمل جامعه به خاطر مشکلات اجتماعی، اقتصادی و … در سال های جدید بیشتر نمود کرده و به مهم ترین دغدغه و شکایت مردم تبدیل شده است. اجرای عایق توکار به این گونه است که در هنگام ساختمان سازی، در جداره داخلی دیوار از عایق مورد نظر استفاده می شود.

خرید عایق صدا در ایلام

عایق صدا سقف ارزان

یکی از قسمت هایی که در آن از عایق صدا به منظور جلوگیری از انتقال صدا از طبقه بالایی استفاده می شود، سقف است. از جمله کاربردهای عایق سقف می توان به کاهش صدای ناشی از راه رفتن افراد اشاره کرد.

نحوه نصب عایق صدا سقف، می تواند به صورت توکار و روکار انجام شود. اجرای عایق صدا توکار باید در هنگام ساختمان سازی صورت گیرد. اگر ساختمانی در حال ساخت باشد، اجرای عایق سقفی بعد از بتن ریزی و در بین طبقات به معرض اجرا در می آید. اما در بسیاری از مواقع انجام این کار در هنگام ساختمان سازی صورت نمی گیرد. اما این امکان وجود دارد که پس از ساخت ساختمان از عایق صدا مناسب به صورت روکار نیز استفاده شود.

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که بهترین عایق سقف که می توان مورد استفاده قرار داد، کدام عایق می باشد؟ همان گونه که در بالا نیز اشاره شد، عایق های XPS و فوم های هرمی برای استفاده بر روی سقف مناسب می باشند. نمونه ای دیگر از بهترین عایق هایی که می توان در سقف به کار برد، پشم سنگ می باشد.

فوم اکس پی اس ارزان

این نوع عایق صوتی علاوه بر عایق صدا، عایق حرارتی و رطوبتی هم به حساب می آید. طول عمر و دوام بالای آن امکان استفاده از این عایق صوتی در سقف و کف را افزایش داده و از مصالح بسیار کاربری عایقکاری محسوب می شود. عایق صوتی ارزان

عایق شانه تخم مرغی

فوم شانه تخم مرغی نوعی فوم اسفنجی می باشد که از آن به منظور عایق کاری سقف و دیوار مکان هایی هم چون استودیوهای ضبط صدا، کارخانجات صنعتی، سینما و آمفی تئاترها استفاده می شود. از ویژگی های بارز این گونه فوم ها می توان به قابلیت جذب اصوات با فرکانس بالا اشاره کرد. عایق صوتی ارزان

در صورتی که تمایل به استفاده از این مدل عایق صوتی دارید، باید توجه داشته باشید عایق درست در سمتی که صدا از آن قسمت ساطع می شود، نصب و مورد استفاده قرار گیرد.

عایق صوتی ارزان فوم اسپری شونده پلی یورتان

این فوم با ایجاد فعل و انفعالات شیمیایی تحت تاثیر موارد فشرده شده در اسپری مانع انتقال صدا می شود. از این نوع عایق صدا بیشتر برای درزهای ایجاد شده در کناره دیوار و سقف و پنجره استفاده می شود. عایق صوتی ارزان – خرید عایق صدا

نوع کامپوزیت شده این نوع فوم با نام فوم بازیافتی ریباند سازگار با محیط زیست تولید و عرضه شده است. این محصول به صورت رولی بوده و متناسب با اندازه نیاز افراد قابل استفاده است.

عایق صوتی روکار

عایق صوتی روکار

عایق صوتی روکار سقف،کف و قسمت های مختلف ساختمان با اعمال زیرسازی های اولیه و یا حتی بدون نیاز به زیرسازی قابل انجام است. تولید و استفاده این نوع عایق روز به روز در حال پیشرفت است. عایق صوتی ارزان – خرید عایق صدا

در این میان می توان به دیگر مواردی مثل عایق صدای پشم شیشه، فوم عایق صدای شانه تخم مرغی، فوم عایق صدای صاف، فوم منشوری و همین طور عایق های دکوراتیو و پنل های آکوستیک دکوراتیو که در دکوراسیون وطراحی داخلی منزل نقش پر رنگی دارند بعنوان انواع عایق صوتی از نظر نوع کاربرد اشاره داشت. عایق صوتی ارزان – خرید عایق صدا

عایق صوتی پنجره، کاغذ دیواری عایق صوتی و همین طور عایق صوتی استودیو از دیگر مصارف انواع عایق صوتی برای جلوگیری از انتقال صدا به محیط بیرون می باشند.

نکات پر اهمیت در نصب عایق صوتی ارزان

پس از آشنایی نسبی با انواع عایق صوتی در ساختمان های مختلف در این قسمت به بررسی اهمیت نصب عایق صوتی در بخش های مختلف ساختمان می پردازیم.

  • منافذ ورود و خروج هوا و هر روزنه ای که امکان انتقال هوا و صدا را داشته ببنید.برای انجام این کار بخش هایی مثل اطراف جعبه تقسیم برق، کانال ها و داکت ها، منافذ ایجاد شده در سقف و کنار پنجره و درب را با بتونه یا فوم پلی اورتان بپوشانید. عایق صوتی ارزان – خرید عایق صدا
  • از ایجاد کانال های عبور و جریان صدا در دیوارها مشترک جلوگیری کرده و در صورت وجود درصدد پوشاندن روزنه های میان آن ها بر آیید.
  • از مصالح سخت در زمان نصب عایق صوتی ارزان خودداری کنید چرا که در انعکاس و انتقال صدا بسیار تاثیر دارند.
  • از یک لایه انعطاف پذیر فوم منبسط شونده برای جدا کردن لوله ها از روزنه های دیوار و عایق کاری آن ها استفاده کنید.
  • استفاده از عایق صوتی ارزان در دیوارهای ساختمان های جدید جهت جلوگیری از انتقال صدا میان اتاقهای مجاور را جدی بگیرید.
  • اتاق های مخصوص استراحت و کار را تا جایی که می توانید با عایق صوتی دیوار و عایق صوتی سقف تجهیز کنید.
  • به جای کف پوش های مثل سرامیک و پارکت از موکت ها و کف پوش های عایق صدا و حرارت استفاده کنید.

عایق برای دیوار

اهمیت کاربرد عایق صوتی دیوار

عایق صوتی دیوار که در انواع مختلفی مثل عایق صدای دیوار مشترک و همین طور عایق صوتی درب داخلی ساختمان بررسی شد در جلوگیری از انتقال صدا به محیط اطراف بسیار تاثیر دارد. هم اکنون از این فناوری برای شرکت ها و ساختمان های آپارتمانی بهره می برند. عایق صوتی ارزان – خرید عایق صدا

عایق صوتی اتاق خواب

اگر سروصدای بیرون از خانه شما را اذیت می کند می توانید از عایق صوتی برای اتاق خواب کمک بگیرید. با عایق صوتی اتاق ها می توانید از ورود سروصدای بیرون از اتاق جلوگیری کنید و همچنین می توانید از ورود صدا از اتاق به بیرون هم پیشگیری کنید.

برای اجرا – خرید و مشاوره درباره عایق صدا تماس بگیرید.

عایق صدا استدیو

اگر صاحب استدیو هستید یا می خواهید یک استدیو خانگی بسازید می توانید با ما در آپ دکو همراه شوید تا شما را راهنمایی کنیم. ما با انواع عایق برای استدیو ها در کنار شما هستیم.

ما تمام تجهیزات مورد نیاز برای ایجاد یک اتاق آکوستیک را به صورت یکجا داریم. از پنل آکوستیک و فوم آکوستیک گرفته تا ایزلاتورهای با کیفیت بالا. همچنین، در تمام این مسیر همراه شما خواهیم بود تا بتوانید اتاق دلخواه خود را طراحی کنید. فوم ها و پنل های آکوستیک موجود، برای ایجاد انواع اتاق صدا و استودیو کاربرد دارند. برای اجرا و خرید عایق صدا استدیو آپ دکو بهترین گزینه پیش روی شماست.

عایق صدا دیوار مشترک ساختمان

دیوار مشترک خانه خود را به راحتی با عایق های صوتی ضد صدا کنید! اگر یکی از دیوارهای خانه شما با همسایه یا اتاقی دیگر مشترک است و می خواهید از ورود یا خروج صدا پیشگیری کنید باید عایق صوتی دیوار مشترک را جدی بگیرید. عایق صوتی ارزان – خرید عایق صدا

عایق صدا موتور خانه

موتور خانه ها اکثرا صدای بسیار زیاد و نامناسبی دارند که اتاق های اطراف و همسایه ها را اذیت می کند. برای آکوستیک کردن اتاق های موتورخانه با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید. در آپ دکو، بهترین عایق صدا موتورخانه به فروش می رسد. عایق صوتی ارزان – خرید عایق صدا

عایق صدا سینما

سینماها هم برای ساخت فضایی آکوستیک به عایق صوتی نیاز پیدا می کنند. برای اجرا و ارسال عایق صدا مخصوص سینما می توانید با آپ دکو در ارتباط باشید. ارسال انواع عایق صوتی به سراسر کشور صورت می گیرد. عایق صوتی ارزان – خرید عایق صدا

عایق صوتی درب

درب خانه یا درب اتاق یکی از اجزایی است که صدا را از خود عبور می دهد. اگر درب را عایق کنید تا حد زیادی می توانید جلوی ورود و خروج صدا را بگیرید. آپ دکو با لمسه کوبی درب های عادی یا فروش درب های ضد صدا در تلاش است با کمترین هزینه ها به شما کمک کند. عایق صوتی ارزان – خرید عایق صدا

عایق صدا سرویس بهداشتی

اگر تمایل به عایق کردن سرویس بهداشتی خود دارید، (اغلب افرادی که سرویس بهداشتی آن ها در پذیرایی است دست به این کار می زنند.) می توانید از عایق های صدایی که در این مجموعه به فروش می رسد استفاده کنید. دیوارهای داخلی اغلب توخالی و کاملاً بدون عایق هستند که همین امر باعث می شود صدا از داخل آنها عبور کند؛ بنابراین نصب عایق صوتی برای دیوارهای دستشویی تفاوت بزرگی ایجاد می کند. عایق صوتی ارزان – خرید عایق صدا

یکی از منافذی که احتمال ورود و خروج صدا را دارد، درب سرویس بهداشتی است. در بازار، برخی درها به فروش می رسند که خاصیت ضد صدا دارند. این درب ها را می توان برای حمام و توالت آپارتمان نیز استفاده کرد. بعد از خود درب، مورد مهم بعدی، چارچوب درب است. در صورتی که درب ضد صدا هم خریداری کنید، اما درزهای چارچوب را به خوبی عایق نکنید، خاصیت عایق در نیز کاربرد نخواهد داشت.

البته در صورتی که به فکر عایق صوتی ارزان هستید و نمی خواهید برای خرید یک درب جدید، هزینه ای بپردازید، می توانید از پوشش های عایق نیز استفاده کنید. پوشش هایی مانند پرده آکوستیک و … .

فروش عایق الاستومری 

یکی دیگر از انواع عایق های صدا، عایق الاستومری یا الاستومریک می باشد که در برابر آلودگی، رطوبت، بخار آب و سر و صدا از مقاومت خوبی برخوردار است. عایق های الاستومری وزن بسیار سبکی دارند و به دلیل انعطاف پذیری بالا برای عایق کاری انواع تاسیسات ساختمان، کانال های هوا، لوله های بزرگ، سیستم های گرمایشی و سرمایشی و صنعت خودرو مورد استفاده قرار می گیرند. برای اجرا – خرید و مشاوره درباره عایق صدا تماس بگیرید.

نقش عایق صوتی سقف در ساختمان

عایق صوتی سقف ساختمان مثل عایقکاری کف و دیوار و پنجره از اهمیت بالایی برخوردار است. اهمیت نصب عایق صوتی در سقف ساختمان به اندازه ای بوده که هم اکنون با انواعی مثل عایق صوتی سقف روکار، عایق صوتی سقف آپارتمان، عایق صوتی سقف کاذب بسیار صورت می گیرد.

جلوگیری از انتقال صدا و آلودگی صوتی خصوصا در زندگی آپارتمانی از مهم ترین موارد در حفظ آرامش است. پس در زمان انتخاب یک واحد آپارتمانی برای زندگی و همین طور یک ساختمان برای کار حتما در کنار دیگر خصوصیات به عایق کاری صوتی آن توجه داشته باشید.

عایق صوتی ارزان – خرید عایق صدا

سوالات متداول در زمینه عایق صوتی

عایق صوتی چیست؟
به پوششی گفته می شود که در ساختمان سازی مورد استفاده قرار گرفته و از انتقال صدا بین دو فضا جلوگیری به عمل می آورد.

عایق های صوتی بر اساس عملکرد به چند دسته تقسیم می شوند؟ عایق صوتی ارزان
عایق های صدا به دو دسته کلی توکار و روکار تقسیم بندی می شوند.

کاربردی ترین عایق صوتی برای استفاده در سقف، کف، درب آپارتمان ودیوار مشترک کدام است؟
در راستای عایق بندی موارد ذکر شده، متریال های گوناگونی وجود دارد که از میان آن ها پشم سنگ به دلیل قیمت مناسب، حمل و نقل آسان، مقاومت بالا در برابر ارتعاشات، سازگاری با محیط زیست و… یکی از مناسب ترین گزینه ها می باشد.

عایق صوتی ارزان

برای اجرا – خرید و مشاوره درباره عایق صدا در تماس بگیرید. ما برای اجرا و فروش عایق صدا در کنارتان هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *