Search
Close this search box.

عایق صوتی دیوار مشترک اتاق خواب، خانه، محل کار

متداول ترین مشکل در آپارتمان ها، صدا های آزار دهنده از دیوار مشترک است. با اجراء عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان بین خانه شما و همسایتان، قطعا دیگر این مشکلات به پایان خواهد رسید و دیگر نیازی به مشاجره و ایجاد کدورت بینتان نخواهد بود. عایق صدا می تواند ارامش را به خانه های شما برگرداند.

عایق صوتی دیوار مشترک اتاق خواب، خانه، محل کار

آیا به خرید و اجرای عایق صدا دیوار مشترک نیاز دارید؟ با ما در کنار شما هستیم!  ارسال عایق به سراسر کشور و نصب برای شهروندان تهران و کرج – تماس بگیرید

عایق صوتی دیوار مشترک اتاق خواب، خانه، محل کار

 

نمونه کار اجرا شده آپ دکو به عنوان عایق صدا برای دیوار

 

انواع عایق صوتی کف و دیوار مشترک جدیدترین و مدرن ترین نسل عایق های جاذب صدا در دنیا بوده (در مصارف صنعتی و ساختمانی برای دیوارهای مشترک، سقف، کف و… ) و از لحاظ کیفی بسیار مطلـوب و کـارآمد می باشند.

سر و صدای بیش از حد یک مشکل در بسیاری از مکان ها است. ادارات نمونه ای .واضح می باشند اما می توانند در رستوران ها، مغازه ها، سالن های نمایش، کتابخانه ها و دیگر مکان ها هم این موضوع صادق باشد. یکی از راه های رفع مشکل استفاده از پنل های جذب صدا است.

پنل های آکوستیک هسته ساخته شده از یک ماده مثل کف یا پشم معدنی دارند تا امواج صوتی را جذب و به عنوان وسیله ای از کنترل بازتاب در مناطق محصور عمل می کنند. وقتی امواج صوتی به یکی از این پنل های عایق صدا حمله می کند، به سرعت از بین می روند و سر و صدا را می کشد.

سطح بیرونی پنل های جذبی Varitone از فولاد سوراخ شده ساخته شده بوده که نگهداری از آن ها را راحت کرده است، پس آن ها را می توان در بسیاری از مکان های کاربردی استفاده کرد. یکی دیگر از مزایای عایق صدا که با نصب پنل های جذب صدا صورت می گیرد مزایای زیادی را برای کارمندان و مشتریان ارائه دهد که در نهایت باعث رونق کسب و کار شما خواهد شد.

اجرای عایق صوتی را به متخصصین آپ دکو سپرده و بهترین نتیجه را بگیرید!

عایق صوتی دیوار مشترک اتاق خواب، خانه، محل کار

آیا تا بحال به این مشکل فکر کرده اید که شاید صدای تلوزیون یا صدای بازی کردن کودکتان با اسباب بازی هایش یا حتی تلوزیون تماشا کردن و مهمانی های شبانه و…. شما، چقدر میتواند باعث آزار و برهم زدن همسایه شما باشد؟ احتمال اینکه تا چه زمانی با شما برخورد و یا از این صدا ها به شما شکایت نکند چقدر است؟

متاسفانه در مراحل ساخت و ساز به دلیل پایین آوردن میزان هزینه، بسیاری از مراحل به درستی و طبق استانداردهای جهانی اجراء و تکمیل نمیشوند.بسیاری از خانواده ها به دلیل پر جمعیت بودن با صدای زیاد مشکلی ندارند اما در خانواده های کم جمعیت یا کسانی که در خانه به تمرکز و سکوت نیاز دارند این صدا ها عذاب آور است.

اما امروز با پیشرفت تکنولوژی در تمام زمینه ها تلاش انسان بر این است که بیشترین راحتی و آرامش و آسانی در تمام زندگی را برای خود و خانواده خود تامین کند. حال بنظر شما مگر می شود برای این مشکل چاره ای اندیشیده نشده باشد؟

قطعا که برای هر مشکلی راه حلی نیز وجود دارد. عایق صوتی دیوار مشترک همانطور که از نامش پیداست مانند تمام عایق های دیگر کارش جلوگیری از ورود و خروج صدا به خارج از محیط میباشد.

آپ دکو بهترین عایق صدا را برای شما نصب می کند تا بتوانید به ارامشی که همیشه به آن فکر می کردید برسید!

عایق صوتی دیوار مشترک اتاق خواب، خانه، محل کار

چرا دیوار را عایق کنیم؟

چرا در منطقه هایی از کشور که بارش برف و باران  در آنجا زیاد است سقف خانه ها را ایزوگام یا انواع عایق را قرار میدهند؟ همه ما دلیل آن را میدانیم و ازین قرار است که رطوبت به داخل خانه و سقف نفوذ نکند، پس از عایق رطوبتی استفاده میشود. عایق حرارت نیز برای جلوگیری از اتلاف انرژی و عایقی برای حریق نیز میباشد. راجع به صدا به نظر شما عایق چه کاری را انجام میدهد و وظیفه اش چیست؟

امکان دارد که از همسایه خود درخواست کرد که اجازه برگزاری مهمانی های شبانه در منزل را ندارد؟ یا کودک همسایه اجازه سرو صدا یا بازی در خانه را ندارد؟ یادر خواست کرد که نباید هیچگونه حیوان خانگی را در منزل نگهداری کند؟ یا اینکه اصلا نباید بلند حرف زد؟ و یا …

پس بهترین راه برای حل اینگونه مشکلات عایق صوتی دیوار مشترک است. عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان بهترین راه حل جهت جلوگیری از خروج صدا از محل منبع صدا و ورود آن به محیط دیگران میشود که این کار باعث حفظ حریم شخصی تمام ساکنین نیز میشود.

عایق صوتی دیوار مشترک درواقع به قرار دادن یک یا چند جرم اضافی با خاصیت عایق بودن در برابر صدا، در داخل دیوار و یا خارج آن، جهت جلوگیری از ورود و خروج صدا از محلی به محل دیگر گفته میشود.

این عمل به جندین قصد انجام میشود که ما در این مقاله تنها به عایق صدا جهت جلوگیری از ورود و خروج صدا اشاره میکنیم.
جهت عایق نمودن و اکوستیک به مقاله اکوستیک اتاق مراجعه فرمایید.

عایق صدا دیوار تخصص ماست، برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نصب و اجرای عایق صدا در دیوار از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان مجموعه مشاوره رایگان بهترین خرید عایق صوتی دیوار دریافت کنید.

عایق صوتی دیوار مشترک اتاق خواب، خانه، محل کار

آیا اجراء عایق صوتی مشترک تاثیرگذار است؟

به نظر شما دیواری که بین دو محل به عنوان دیوار مشترک قرار دارد چرا صدا را از خود عبور میدهد؟ قطعا به صورت استاندارد ساخته نشده و به طور قطع، کم و کاستی هایی در مراحل ساخت و ساز داشته است.
دیوار های مشترکی که در آپارتمان ها و یا یرج های مشکونی بین واحد ها ساخته شده، به دلیل نازک بودن و رعایت نکردن استاندارد ها و متریال های مورد تایید، صدا را به راحتی از خود عبور میدهند.

به همین دلیل از عایق صدا به عنوان یک جرم اضافی جهت عایق نمودن محل استفاده میشود. عایق صوتی دیوار مشترک در واقع محصولاتی غیر شیمیایی و بدون آلرژی زا و بدون مواد سمی هستند که به دلیل ترکیبات به کار رفته و خاصیت های طبیعی محصول، عبور صدا را کنترل کرده و تا حد بسیار زیادی از عبور بی رویه آن جلوگیری میکنند.

این محصولات در انواع مختلف و در انواع و اقسام رنگ و جنس و ضخامت و کاربرد قابل عرضه هستند و هر کدام به نوبه خود تاثیر چشم گیری در کنترل صدا و حذف صدا دارند.از عایق ها ایر پلاست با مناسب ترین قیمت ام کاربرد فراوان و تاثیر زیاد تا پنل های ترموفیوز با بهترین و با کیفیت ترین و تاثیرگذارترین عایق ها، همگی توسط شرکت آپ دکو با توجه به نیاز و کاربرد شما عزیزان قابل سفارش و نصب و اجراء میباشند.

اما باید توجه داشت که عایق کاری باید توسط متخصص و یه صورت مهندسی شده  و با در نظر گرفتن تمامی شرایط محیطی انجام شود.
پس ما در گروه آپ دکو با عایق صوتی دیوار مشترک و اجراء تمام کم و کاستی ها و نصب بهترین عایق های روز دنیا که دارای تمامی استانداردهای بین المللی هستند، دیوارتان را به بهترین نحو و در کمترین زمان و ضمانت رضایت شما، عایق میکنیم.

عایق صوتی دیوار مشترک اتاق خواب، خانه، محل کار

قیمت عایق صوتی روکار دیوار مشترک

عایق صوتی روکار دیوار مشترک، یک جنس است که در همسایگی دو واحد مسکونی یا تجاری بکار می رود تا صداهای ناخواسته و ناخواشایند از یک واحد به دیگری منتقل نشود. این نوع عایق صوتی معمولاً از مواد با خاصیت جذب صدا و جداسازی صوت ساخته می شود و بر روی دیوارهای مشترک دو واحد نصب می شود.

عایق صوتی روکار دیوار مشترک می تواند به طرق مختلفی ساخته شود، از جمله استفاده از پوشش های صوتی، پنل های صوتی و مواد جذب صوتی. این عایق صوتی می تواند به صورت ضخیم و سنگین یا نازک و سبک طراحی شود، به طوری که بهترین جداسازی صوت را ارائه دهد.

استفاده از عایق صوتی روکار دیوار مشترک دارای مزایای زیادی است. اولاً، جلوگیری از انتقال صداهای ناخواسته و ناخواشایند میان دو واحد، که می تواند منجر به کاهش استرس و ناراحتی ساکنان شود. همچنین، این عایق صوتی می تواند به عنوان یک عامل جداسازی حرارتی نیز عمل کند و کاهش انتقال حرارت بین دو واحد را فراهم کند.

علاوه بر این، عایق صوتی روکار دیوار مشترک می تواند به بهبود کیفیت صوت در دو واحد کمک کند. با جلوگیری از انتقال صداها، امکان ایجاد صداهای خارجی و تداخل صوتی در دو واحد کاهش می یابد و کیفیت صدا در هر واحد بهبود می یابد.

در نتیجه، عایق صوتی روکار دیوار مشترک یک جنس مهم است که در ایجاد راحتی و آرامش در فضاهای مسکونی و تجاری مشترک نقش مهمی دارد. این عایق صوتی، بهبود کیفیت صدا، جداسازی حرارتی و جلوگیری از انتقال صداها را فراهم می کند و به ساکنان و کاربران فضاهای مشترک امکان می دهد تا به طور مطلوبی از فضای خود لذت ببرند. برای دریافت قیمت عایق صوتی روکار دیوار مشترک با ما در آپ دکو تماس بگیرید.

 

معرفی انواع عایق صوتی دیوار مشترک

عایق های مختلفی جهت انجام عایق دیوار مشترک وجود دارد اما تنها تعدادی ازین عایق ها توسط کروه آپ دکو اجراء میشوند. این عایق ها تمامی دارای استاندارد های روز دنیا هستند و با تضمین ماندگاری و دریافت بهترین نتیجه برای شما عزیزان نصب و اجراء میشوند.تعدادی ازین عایق ها را برای شما مشتریان محترم معرفی خواهیم کرد. پس در ادامه همراه ما باشید:

عایق پشم سنگ
تولید شده از مواد معدنی
بدون بو و ایجاد حساسیت
به صورت رولی و پنل
دارای بافت سلول باز
دارای ضخامت 3 الی 5 سانت
عایق الاستومری
دارای بافت سلول بسته
وزن بسیار سبک و تراکم بالا
انعطاف پذیر
به صورت رولی و پنل
دارای ضخامت 0.4 الی 2.5سانت
عایق ایرپلاست
تراکم بالای میان سلولی
ضخامت 1 الی 3 سانت
بدون بوو و ایجاد حساسیت
دارای دانسیته 20 الی 30
عایق ترموفیوز
دارای دانسیته بسیار بالا
به صورت رولی و پنل
ضخامت مناسب با ضریب جذب بالا
دارای بافت سلول باز
عایق ریباند
تولید شده از تکه های فوم پلی یورتان
تراکم بالا و دانسیته مناسب
به صورت رولی
دوست دار محیط زیست
عایق های آکوستیک
بافت سلول باز
استفاده و نصب آسان
دانسیته مناسب با توجه به میزان هزینه
دارای رنگ های متفاوت

وقتی صحبت از عایق صوتی دیوار مشترک میشود بیشتر مردم تنها عایق های شانه تخم مرغی را نام میبرند.اما برخلاف عقیده بسیاری، این عایق ها تنها برای اتاق های موسیقی اجراء شده و وظیفه شان  جلوگیری از اکو شدن صدا یا بازگشت صدا در محیط میباشد و جلوی خروج صدا از دیوار ها و یا کف و سقف را نمیگیرد و برای عایق کردن محیط در برابر صدا باید از انواع عایق های دیکر استفاده شود.

عایق هایی مانند پشم سنگ، عایق های الاستومری، عایق های ایرپلاست، عایق های ریباندو عایق های ترموفیوز با لایه سنگین و در انواع مختلف عایق های آکوستیک، تنها تعدادی از عایق های ارائه شده توسط آپ دکو میباشند.

عایق های صدای شانه تخم مرغی

یکی از پرطرفدار ترین انواع عایق صدا عایق هایی می باشند که به شکل شانه تخم مرغ طراحی می شوند و در حقیقت جنس آن ها از عایق اسفنجی است. استفاده از این ماده برای ساخت عایق های صوتی باعث می شود تا شما به سادگی صدای اتاق را کنترل کنید و صدا از محیط بیرون نرود.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید هم اکنون بسیاری از افرادی که به شکل حرفه ای موسیقی کار می کنند برای جلوگیری از خروج صدا از این عایق ها استفاده می کنند. اگر می خواهید از این عایق ها کمک بگیرید باید بدانید که می توانید از آن ها روی دیوار، سقف، اتاقک ها و… کمک بگیرید تا بتوانند به خوبی صدای محیط را جذب کرده و از خروج صدا از اتاق و یا ورود صدا به اتاق شما جلوگیری کنند.

  عایق صوتی دیوار مشترک

سوالات مشتری عزیز آپ دکو!

مشتریان عزیز با شرکت آپ دکو تماس گرفته و میخواهند دیوار مشترکشان با همسایه را که در پشت آن تلوزیون قرار داده اند را عایق کنیم، آیا عایق واقعا تاثیر دارد؟و از چه عایقی استفاده میشود ؟!

پیشنهاد ما به این افراد استفاده از عایق های صوتی دیوار مشترک به صورت ترکیبی میباشد. زمانی که صدای تلوزیون همسایه از دیوار ها عبور میکند، ما باید به دنبال اجراء عایقی باشیم که در هر شرایطی آرامش ما را تضمین کند؛ حتی زمانی که صدای تلوزیون همسایه در اوج خود قرار دارد، تنها 5% صدا و یا کمتر، در ساکت ترین زمان شبانه روز به گوش ما برسد.انچه  در این شرایط باید در نظر داشت اجراء عایق حداقل به ضخامت 5 سانتی متر است، زیرا کمتر ازین مقدار توانایی جلوگیری از عبور صدا در دسیبل های بالاتر را ندارد.

این عایق ها به صورت ترکیب دو یا سه عایق مانند عایق های ترموفیوز با پشم سنگ  و عایق های الستومری در انواع مختلف و ایر پلاست تشکیل شده اند که به صورت تخصصی با ترکیب هوا بین عایق ها انجام میشود. پس از اجراء عایق یک لایه کناف به ضخامت 2 سانتی متر روی عایق ها نصب میشود.

برای عایق صدا دیوار مشترک با ما تماس بگیرید.

عایق صوتی دیوار مشترک اتاق خواب، خانه، محل کار

“از زندگی بی صدا لذت ببرید با عایق صوتی دیوار.”

در ادامه …

تمامی عایق های مورد استفاده علاوه بر عایق صدا بودن، عایق حرارتی و برودتی نیز هستند. عایق هایی مانند عایق های الاستومری و نوعی از عایق های پلی یورتان از نوع سلول بسته هستند که در بازار این نوع عایق ها به دلیل نداشتن ذرات هوا داخل آن، دارای ضریب جذب صدای پایینی نیز میباشند.

اما عایق های مورداستفاده در آپ دکو به دلیل انحصاری بودن دارای دانسیته مناسب و نزدیک به 70، بهترین عملکرد را در جذب و حذف صدا دارند.
همچنین تمامی عایق صوتی دیوار مشترک بدون ایجاد حساست بوده یا به اصطلاح آلرژی زا نیستند و تمامی عایق ها ماندگاری بسیار بالا داشته و لازم به ذکر است که هیچگونه مواد سمی در تولید این نوع عایق ها به کار نرفته است و همچنین دارای دانسیته مناسب نیز میباشند.

به این نکته توجه داشته باشید که همه ی عایق ها دارای ضخامت های متعدد هستند که از0.4 تا 7 سانت بسته به نوع کاربرد متفاوت میباشند.ضخامت یکی از اصلی ترین آیتم ها  در عایق صوتی دیوار مشترک است به این منظور که با اضافه کردن ضخامت عایق، شما میتوانید به نتیجه بهتری دسترسی داشته باشید زیرا که ضخامت رابطه مستقیمی با جذب و حذف صدا دارد.

در برخی از موارد انواع عایق صوتی کف و دیوار مشترک به صورت ترکیبی با یکدیگر اجراء میشوند تا یکدیگر را تکمیل کرده و بهترین نتیجه را خواهیم داشت.

عایق صوتی دیوار مشترک اتاق خواب، خانه، محل کار

عایق صوتی دیوار مشترک روکار یا توکار

عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان به هر دو روش روکار و توکار قابل اجراء میباشد، اما از آنجایی که تقریبا تمامی سازندگان به ان هیچ توجهی نمیکنند ازین کار صرف نظر کرده و میتوان دلیل آن را این موضوع بیان کرد که عایق صوتی در ظاهر قابل مشاهده نیست و حتی مشتریان ساختمان ها نیز به نبودآن اهمیت نمیدهند. اما این مشکل تنها پی از یک مدت کوتاه خود را نمایان کرده و کار از کار گذشته است.

دیوار مشترک تووکار در مرحله ساخت اگر اجراء شود هزینه آن بسیار ناچیز است و تنها عایق در میان دو آجردیوار ها و یا سفال، در هنگام ساخت قرار میگیرد.

اما نگران نباشید گروه آپ دکو با اجراء عایق صوتی دیوار مشترک به صورت روکار شما را از آزار صداهای مزاحم رها میکند.مزیت این عایق های صوتی دیوار مشترک به صورت رووکار بسیار زیاد است و پس از مشاهده نتیجه خواهید دید که بهترین انتخاب را برای آرامش خود کرده اید.

از جمله مزیت های عایق صدا دیوار مشترک

  • در کمترین زمان نصب و اجراء میشوند.
  • به انتخاب خود و با توجه به شرایط مناسب ترین ضخامت اجراء میشود.
  • کثیف کاری در مراحل اجراء وجود ندارد.
  • انتخاب عایق مناسب با توجه به میزان و نوع صدا
  • نداشتن مئاد سمی در مراحل تولید عایق ها
  • قابلیت رنگ و اجراء کاغذ دیواری و هرنوع دیوار پوش لافاصله پس از نصب عایق
  • عایق حرارتی و جلوگیری از اتلاف انرژی در محیط
  • همچنین بدون بو بودن تمامی عایق ها

عایق صوتی دیوار مشترک اتاق خواب، خانه، محل کار

“استراحتی آرام و بی صدا را با استفاده از عایق صوتی دیوار تجربه کنید.”

 

کدام عایق را برای دیوار مشترک انتخاب کنیم؟

باید پذیرفت که بهترین راه برای انتخاب هرچیزی مشاوره با متخصص آن حوضه میباشد زیرا در بسیاری از موارد اگر تصمیم گیری با خودمان باشد بسیاری از شرایط را اولویت قرار داده و در پایان کار، نتیجه مطلوب را دریافت نخواهیم کرد.

برای انتخاب بهترین عایق صوتی دیوار مشترک همانطور که در مقاله بهترین عایق صدا گفته شد، چندین نکته را باید در نظر داشت.از جمله این نکات داشتن اطلاعات کافی درباره تمام عایق های قابل استفاده جهت عایق دیوار مشترک میباشد. چنانچه ما اطلاعات کافی درباره یک شئ داشته باشیم، به راحتی میتوانیم درباره کاربرد آن در زندگی و محیط اطرافمان تصمیم گیری کنیم.

تمامی عایق های مورد استفاده در شرکت آپ دکو دارای دانسیته و ضخامت مناسب و استاندارد بوده و دارای ضمانت رضایت میباشند.اما انچه  باید در انتخاب عایق دیوار مشترک در نظر داشته باشیم، در ابتدا شناخت محیط و نوع صدای آزاردهنده میباشد.


خرید عایق صوتی دیوار آپ دکو با بهترین قیمت و کیفیت در ایران

عایق صوتی اتاق

آیا میخواهید صدای بلند همسایگان خود را بسیار کاهش دهید؟ آیا صدای تلویزیون، موسیقی یا حتی صدای خود را در اتاقتان نمیخواهید به خانه همسایگانتان برسانید؟ حالا میتوانید به راحتی این مشکلات را با عایق صوتی دیوار حل کنید. عایق صوتی دیوار عملکردی بی نظیر دارد و میتواند صداهای آزاردهنده را بطور قابل توجهی کاهش دهد. با استفاده از عایق صوتی دیوار آپ دکو، میتوانید زمان ارامشی را در خانه خود به ارمغان بیاورید و از سکوتی آرامش بخش در برخوردار شوید.

عایق صوتی دیوار آپ دکو به سادگی بر روی دیوارها نصب میشود و باعث میشود صداهای بیرونی و درونی در حداقلی به گوش شما برسد. با استفاده از عایق صوتی دیوار، میتوانید در هر زمانی که خواستید به آرامشی بی نهایت دست پیدا کنید و از محیطی آرام و آرامش بخش در خانه لذت ببرید. عایق صوتی دیوار برای همه اتاقها مناسب است، برای اتاق خواب، اتاق نشیمن، اتاق کار یا حتی اتاق کودکان. با استفاده از عایق صوتی دیوار آپ دکو، میتوانید به راحتی از صداهای بیرونی و درونی کاسته و نهایت لذت را از محیط خانه خود ببرید.

اگر میخواهید به یک زندگی آرام و آرامش بخش دست پیدا کنید، عایق صوتی دیوار را برای خانه خود انتخاب کنید. با استفاده از عایق صوتی دیوار آپ دکو، میتوانید وقتی که خواستید به خلوت و آرامش خود بپردازید و از محیطی آرام و آرامش بخش در خانه لذت ببرید.


 

عایق صوتی دیوار مشترک اتاق خواب، خانه، محل کار

نتیجه گیری

با اجرای عایق صدا دیوار مشترک آپارتمان نه تنها ارامش را به خود هدیه کرده و در محیط آرام خانه و یا محل کارمان به تمرکز بیشتر خود کمک کرده ایم، بلکه از بسیاری از مشاجرات و هزینه های سرسام آور نیز رها شده و با خیال راحت در حریم شخصی خود به زندگی گرم و صمیمی خود آرامش را نیز هدیه میکنیم.

عایق صوتی دیوار مشترک بهترین راه حل جهت جلوگیری از عبور صدا بین واحد ها میباشد. اجراء عایق های ترکیبی روی دیوار هایی که بین واحد ها قرار دارند و با ضخامت بسیار کمی ساخته شده اند، نه تنها باعث اشغال فضای زیادی از خانه شما نمی شوند بلکه تاثیر فوق العاده ای در جذب و حذف صدا دارند.

با مشاوره با متخصصین آپ دکو، ما به شما مناسب ترین عایق صدا، جهت عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان و یا حتی کف آپارتمان یا سقف را نیز معرفی خواهیم کرد زیرا ما با بیش از یک دهه تجربه در زمینه عایق صدا، محل مورد نظر را بازدید کرده و با توجه به نوع و میزان صدا و همچنین بودجه در نظر گرفته شده توسط شما و همچنین فضای داخلیتان بهترین انتخاب را پیش روی شما قرار خواهیم داد.

عایق صوتی دیوار مشترک اتاق خواب، خانه، محل کار

و در آخر …

تمامی پروژه های انواع عایق صوتی کف و دیوار مشترک اجراء شده توسط شرکت آپ دکو دارای ضمانتنامه کتبی میباشند. اجرای عایق صوتی دیوار مشترک اتاق خواب، خانه، محل کار را به ما بسپارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *