Search
Close this search box.

عایق صوتی روکار – قیمت عایق صدا روکار

در این مقاله به طور کامل و مفصل درباره عایق صوتی روکار و همچنین عوامل موثر در تاثیرگذاری آن صحبت خواهیم کرد.همچنین انواع عایق صدا و نصب و اجرا آنرا با هم بررسی می کنیم. هدف از ارائه این مقاله کمک به انتخاب بهترین نوع عایق صدا برای کاربرد های متفاوت و انواع صدا میباشد و همچنین شما به طور کامل با متریال ها و نوع انجام و اجراء عایق صوتی دیوار روکار توسط گروه حرفه ای و مجرب آپ دکو آشنا خواهید شد.

همچنین برای مشاهده انواع موضوع و اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه وبلاگ مراجعه فرمایید.

استفاده از عایق صوتی دیوار به منظور ایزوله کردن دیوارهای ساختمان ها نه تنها سبب ایجاد محیطی آرام در برابر خیابان های شلوغ و همسایه های پر سر و صدا می گردد، بلکه سیستمی بسیار حرفه ای برای عایق کردن استودیوها و اتاق های ضبط صدا نیز محسوب می شود.

اجرای عایق صدا را به متخصصین آپ دکو بسپارید و بهترین نتیجه را بگیرید!

مقدمه

امروزه به دلیل افزایش جمعیت و تراکم بالای افراد در مراکز شهر و تمایل به دسترسی به امکانات،برج نشینی و ساخت و سکونت افراد در آپارتمان ها افزایش یافته است.علاوه بر این ، این امر با عث شده افراد با فرهنگ ها و علایق و مشغله های گوناگون در یک مکان با فاصله تنها یک دیوار با هم زندگی کنند.

استاندارد های مورد نیاز جهت ساخت و ساز آپارتمان ها  نیز امروزه به دلیل تغییرات در سبک زندگی نیز، تغییر کرده است.این تغییرات همگی در جهت افزایش  رفاه و امنیت و حفظ آرامش افراد، ضمن زندگی در کنار یکدیگر و سلایق گوناگون افراد میباشد.

متاسفانه به دلایل مختلف پیمانکاران و سازندگان بسیاری از این شرایط و استاندارد ها را نا دیده گرفته و تنها به فکر منفعت خود و نقد شدن پول خود هستند.اما مشکل تنها به سازندگان ختم نمیشود بلکه بسیاری از افراد با شرایط زندگی آپارتمان نشینی و یا برج نشینی آشنا نیستند و همین امر باعث شده بسیاری از این خواسته ها را نیز هنگام خرید خانه در نظر نگرفته و از آن چشم پوشی می کنند.

پس درست این است که قبل از ورود به این سبک از زندگی تمامی شرایط را سنجیده و بهترین را برای خود و خانواده خود فراهم سازید. آپ دکو حرفه ای ترین عایق صدا را برای شما نصب می کند تا بتوانید به ارامشی که همیشه درنظر داشتید برسید! عایق صدا باید دارای کیفیت لازم باشد تا بتوانید از صرف هزینه و زمان برای تهیه آن بیشترین بهره را ببرید. ما در آپ دکو این کیفیت را به شما هدیه می دهیم!

شما می توانید برای ثبت سفارش بازدید و اجرای عایق صدا با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم! ما در کنار شما هستیم!

عایق کاری بهترین راه خلاصی از آلودگی صوتی

از آنجا که نمی توان شهر، همسایه، همکار و … را وادار به سکوت کرد، بهترین راه خلاصی از آلودگی صوتی انجام عایق کاری ست. نصب عایق صدا چنان اهمیتی دارد که در کشورهای پیشرفته ی دنیا به عنوان یک پیش فرض در ساخت تمامی بناها به کار می رود. با این حال در همان کشورها هم گاهی نیاز به انجام عایق کاری و کاهش انتقال صدا می باشد. بهترین راه این است که تمامی فضاها بوسیله ی نصب عایق صدا مانع ورود و خروج صدا از محیطشان شوند. از جمله ی مهم ترین این فضاها، صنایعی که تولید صدا می کنند ، باشگاه ها ، ادارات ، مکان های تجاری، مدارس و از همه مهم تر خانه ها می باشند. برای دریافت مشاوره ی رایگان در زمینه ی عای کاری صوتی با ما تماس بگیرید. ما شما را از آلودگی صوتی خلاص خواهیم کرد.

چطور یک محیط را عایق صدا و آکوستیک کنیم؟

نصب عایق صدا باعث آکوستیک شدن محیط مورد نظرتان می شود. برای انجام این منظور انواع عایق های روکار و توکار وجود دارند. نصب عایق های صوتی توکار نیاز به بنایی مختصری دارد . نصب عایق روکار بدون نیاز به بنایی انجام می شود. ابتدا باید محل نصب با بررسی های دقیق مشخص شود. سپس با توجه به میزان صدا، عایق صدا مناسب از لحاظ نوع و مقدار انتخاب و نصب شود.

عایق سازی صوتی

عده ای گمان می کنند عایق  سازی صوتی مخصوص مکان هایی که تخصصا به کار صدا می پردازند مثل استودیوی ضبط صدا می باشد. در صورتی که نصب عایق صدا هیچ گونه حد و مرزی ندارد. با عایق سازی صوتی بسیاری از محدودیت ها در زمینه ی انتخاب خانه ، محل کار و غیره برداشته می شود. شما می توانید به راحتی در یک آپارتمان با تعداد واحد بالا زندگی کنید بدون اینکه نگران شنیده شدن صدایتان توسط همسایه ها یا مزاحمت صوتی از طرف آن ها باشید. با نصب عایق صدا دیگر وجود مدرسه، پارک ، خیابان و … در کنار منزلتان شما را آزار نخواهد داد. با ما تماس بگیرید.

آیا می دانید ما در آپ دکو کامل ترین خدمات نصب و اجرای عایق را در کنار فروش عایق ارائه می کنیم؟ کافیست از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید و کامل ترین راهنمایی را دریافت کنید.

فوم عایق صدا

فوم عایق صدا نوعی از انواع عایق صدا است که بصورت ورقه  ای ساخته می شود. سلول های هوایی موجود در بافت این فوم ها باعث ضعیف شدن امواج صوتی می شوند. به گونه ای که با کاهش صدا مانع آزارهای صوتی می گردند. فوم عایق صدا را می توان به عنوان عایق صدا کف، عایق فوم صوتی دیوار و عایق صدا سقف در محیط هایی مثل مسکونی ، اداری و بیمارستانی مورد استفاده قرار داد. همچنین این فوم ها با جلوگیری از خروج صدا در سالن های نمایش، آمفی تئاترها ، استودیوهای ضبط صدا و سالن های کنسرت و … کاربرد دارند.

صدا یک نوع آلودگی به شمار می آید؟

بیشتر ما انسان ها از صدا ها آرامش دریافت می کنیم و بهترین لحظات زندگی خود را با یک صدای زیبا و دلنشین ،آن را  در قلب و ذهن خود به یادماندنی می کنیم. یا گاهی به طبیعت رفته تا صدای طبیعت را عامل آرامش خود ساخته و آخر هفته به یاد ماندنی و آرامش وصف ناشدنی را برای خود داشته باشیم،صدای خنده و بازی کودکانمان گاهی بهترین صدایی میتواند باشد که به گوشمان خورده.

اما آیا تا بحال پیش آمده است که وسط شلوغی خیابان و هیاهو و شلوغی احساس آرامش کنید؟ یا حتی تا بحال پیش آمده برایتان که پنجره اتاق خود را باز کنید و صدای عبور وسایل نقلیه و بوق و شلوغی باعث ایجاد ارامش شما شود یا اصلا برایتان مهم نباشد و اصلا موجب اذیت شما نشود؟ و یا صدای تلوزیون همسایه برای شما جذاب و دلنشین باشد؟صدای گریه نوزاد در نیمه شب ها از دیوار همسایه چطور،جالب است یا با آن اصلا مشکلی ندارید؟ عایق صوتی روکار

و هزاران صدای دیگر که روزانه آن را در اطراف خود میشنویم،آیا در همه حال و در همه زمان قابل تحمل و زیباست؟ صدای موسیقی همیشه برایتان آرامش و شادی به همراه دارد؟

پس میبینیم و آن را هر روزه احساس می کنیم که گاهی همه ما به سکوت مطلق نیاز داریم تا از هیاهو و شلوغی جداشده و تنها لحظاتی را تمرکز کنیم. مثلا برای امتحان فردا ذهنمان را آماده کرده و در سکوت کارهایمان را انجام دهیم و یا اصلا افراد سالمند در آرامش استراحت کرده و یا …

همه ی ما انسان ها در بعضی از ساعات روز ،حتی برای چند دقیقه نیاز به آرامش داریم تا خود را برای ادامه زندگی و کار های روزمره آماده کنیم و روز پر انرژی را آغاز کنیم.

عایق صوتی روکار

عایق صوتی روکار

میزان صدای نرمال و استاندارد برای انسان

منظور از میزان صدای نرمال برای گوش انسان، میزان صداییست که در محدوده نرمال شنوایی قرار دارد و از آسیب جدی به شنوایی جلوگیری می کند و یا به اصطلاح ضرری ندارد. بسیاری از این صدا هایی که آسیب محدودی به شنوایی ما میرسانند، گاها روزانه میشنویم و برای چندین ثانیه هم حتی باعث آزارو اذیت جدی ما میشوند.

تعدادی از این صدا مانند مکالمه دو انسان با یکدیگر با اینکه در محدوده نرمال و پایین شنوایی قرار دارند نیز باعث آزار ما میشود. واحد اندازه گیری صدا دسیبل است. یعنی هر صدایی که که ما میشنویم دارای یه مقدار دسیبل است که تعدادی را باهم در جدول زیر مشاهده می کنید.

عایق صوتی روکار

نوع صدا دسیبل
تیک تاک ساعت ۲۰ دسی بل
منطقه آرام مسکونی 40 دسی بل
گفتگوی معمولی در فاصله یک متری 60 دسی بل
ترافیک شلوغ 70 دسی بل
ماشین آلات کارخانه در فاصله یک متری 90 دسی بل
موسقی راک، فریاد کودکان 110 دسی بل

عایق صوتی روکار

همانطور که مشاهده می کنید بعضی از صدا ها شدت بالایی دارند . محدوده مجاز برای شنوایی انسان بین 60-65 میباشد که اگر بیشتر از این محدوده باشد صدای بلند نامیده شده و میتواند موجب آزار شود. به طور معمول اگر میزان صدایی بالای 85 دسی بل باشد قطعا موجب آزار میشود و در طولانی مدت موجب آسیب جدی به شنوایی انسان میشود.

نام دستگاهی که میزان صدا نیز با آن سنجیده میشود ساندمتر میباشد که در ادامه کاربرد آن را نیز با هم بررسی می کنیم.

حال حدا از تمام این اعداد و آمار،در زمان نیاز به آرامش حتی 40 دسی بل نیز برا ی ما زیاد و آزار دهنده میباشد و تا حد ممکن ما دنبال راه حلی هستیم که تمام صدا های خارج از محیط تا حد ممکن قطع و یا به حداقل برسد.

عایق صوتی روکار

عایق صدا

صدای گفت و گو و یا مشاجره همسایه ،صدای تلوزیون ویا موسیقی، صدای خیابان شلوغ و یا کامیون ها،صدای آلات موسیقی افراد خانواده از اتاق،صدای همکار در اتاق کار خود و … و هزاران صدای دیگر که ناخواسته و بدون اجازه ما به محیط ما وارد شده و موجب آزار ما شده و حریم شخصی ما را از بین میبرند. عایق صوتی روکار

از طرفی هر فردی این حق را دارد که در محیط شخصی خود ،آزادانه به کارهای دلخواه خود دست یافته و محدود نباشد. پس همه ما به نوعی در هر شرایطی حق داریم. عایق صوتی روکار

عایق صدا چیست؟ همانطور که از نامش پیداست عایق برای نفی کلمه بعد از خود می اید و آن را منفی می کند.عایق صدا به معنای “ضد صدا” از لحاظ لغوی میباشد.

عایق صدا از لحاظ کاربرد یک حرفه محسوب میشود که توسط یک متخصص انجام میشود. عایق صوتی دیوار مانند عایق حرارت و یا عایق رطوبت عمل می کند و موجب محافظت از یک محیط میشود.

عایق صدا در واقع در هر محیطی ، موجب جلوگیری از ورود و خروج صدا گردیده و بستگی به نوع آن دارای کاربرد های فراوان و انواع مختلف میباشد.در واقع این روش باعث میشود که حریم شخصی افراد حفظ شده و بدون درگیری و مزاحت برای یکدیگر در فاصله های کوتای و تنها با یک دیوار جداکننده در کنار هم زندگی کنند.

عایق صدا در واقع دارای ویژگی های متفاوت و گوناگون بوده که باعث کاربرد آن در شرایط متفاوت میشود. عایق صوتی روکار

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره شد ما انواع صدا با شدت و میزان متفاوتی داریم و حتی بعضی از صدا ها از جنس متفاوت از یکدیگر هستند.

پس یک راه حل مفید و کارآمد و همچنین موثر جهت جلوگیری از انتقال صدا ،عایق صدا میباشد. عایق صدا در واقع یک جرم اضافه است که در محل مورد نظر قرار گرفته و به روش های مختلف صدا را کنترل می کند.

در واقع این جرم است که بسته به نوع و خاصیت آن موجب جلوگیری از انتقال صدا شده و هرچه جرم و ضخامت جسم مشترک بیشتر باشد ،اثربخشی بیشتری نیز دارد.

اما به همین سادگی که گفته شد نیست و نیاز به تخصص ،مهارت و از همه مهمتر تجربیات نتیجه بخش دارد.

برای آشنایی با کاربرد عایق صدا،انواع عایق صدا،بهترین و موثرترین نوع آن و اطلاع از قیمت های بروز شده و همچنین نحوه اجراء عایق صدا در ادامه مقاله با شرکت آپ دکو با سالها تجربه در زمینه عایق صدا همراه باشید.

استفاده از عایق صوتی چه مزایایی برای ما دارد؟

بدون شک یکی از مهمترین مزایای عایق صوتی این است که شما با این پوشش می توانید از پژواک صدای خود درون اتاق جلوگیری کنید. از آن جایی که این عایق ها به راحتی امواج صوتی را جذب می کنند به این شکل دیگر صدای شما درون اتاق پژواک پیدا نمی کند. علاوه بر این باید دقت داشته باشید که این عایق ها از خروج صدا از اتاق نیز جلوگیری می کنند. عایق صوتی روکار

این موضوع می تواند برای محیط های کاری و یا حتی اتاق هایی که در منزل دارید بسیار مفید باشد و باعث راحتی بیشتر شما شود. داشتن یک محیط آرام در منزل و یا محیط کار یکی از مهمترین خواسته های بسیاری از افراد است که امروزه با کمک عایق صوتی این موضوع امکان پذیر است. در آخر به عنوان نکته پایانی می توان به کنترل سر و صدای بیرون و داخل ساختمان به عنوان مزیت دیگر این عایق ها اشاره کرد.

 

عایق صوتی روکار

عایق صوتی روکار

نحوه عملکرد عایق صدا

اصل مهم در عملکرد عایق صدا ،ضخامت جسم از جمله دیوار،سقف و یا کف میباشد. این بدین معنا نیست که اگر بدانیم خانه ای که به تازگی خریداری کرده ایم اگر ضخامت دیوار زیاد باشد و از بتن ساخته شده پس باید خیالمان راحت باشد که ما یک عایق صدا حاضر و آماده در خانه و یا محل کار خود داریم.

بعضی از مواد حتی با وجود ضخامت زیاد هم باعث عبور صدا از خود شده و تاثیر چندانی ندارد. عایق صوتی روکار

تنها یکی از اصل های مهم برای عایق صدا “اصل جرم-فنر-جرم” میباشد .منظور ازین جمله اجراء و پیاده سازی تخصصی با مهارت بسیار بالا در این زمینه میباشد. به اصطلاح فنر بین دو توده (دیواره داخلی و خارجی) قرار می گیرداین فاصله (فنر)  می تواند فقط هوا باشد یا یک ماده عایق را مابین دو جرم قرار داد تا صدا بهتر کاهش یابد. عمدتا باید یک لایه هوا بین عایق و دیوار نیز باقی گذاشته شود.

ایجاد هوا بین دو جرم،علاوه بر استفاده از مواد عایق موجب تاثیر بیشتر میشود ،زیرا فضای ایجاد شده توسط هوا،باعث ایجاد حباب شده که این عمل خود نیز به مسدود کردن صدا کمک می کند.

عایق صوتی روکار پشم سنگ

عایق صوتی روکار

کنترل صدا

منظور از کنترل صدا این است که ما میخواهیم با صدای اطرافمان چکار کنیم؟اگر به طور ساده بخواهیم توضیح دهیم این است که ما با دو عمل  را میتوانیم انجام دهیم.

1.صدا را به حداقل برسانیم یا قطع کنیم.

2.صدا را بهبود بخشیم. عایق صوتی روکار

منظور از مورد اول،تمام گفته های ذکر شده از ابتدای مقاله میباشد.که ما قصد داشتیم جلوی ورود و خروج صداهای ناخواسته به محیط را بگیریم.

عایق صوتی روکار لایه سنگین

مورد دو که صدا را بهبود بخشیم:گاهی بعضی افراد به دلایل مختلف از جمله شغل،با صداها سرو کار دارند .مانند استودیو های موسیقی یا اتاق های کنفرانس شرکت ها و … این افراد علاوه بر اینکه میخواهند صدا از محیط خارج نشود تا موجب آزار بقیه شود؛خواسته دیگری هم دارند که میخواهند کیفیت صدای برگشتی را افزایش دهند.

عایق هایی که که به این منظور انجام میشوند درواقع بدین گونه عمل می کنن که ابتدا صدا پس از برخورد با این عایق ها صدایی را که منعکس میشود را جذب کرده و فرکانس های آن را طوری تغییر میدهند که کیفیت صدا بالا رفته و زیباتر به گوش میرسد.

این کار در بسیاری از محل ها از جمله آموزشکاه های موسیقی،سالن های تاتر و همایش و اتاق های کنفرانس و … مورد استفاده قرار میگیرد.

عایق صوتی روکار

نصب عایق صوتی روکار آکوستیک

پس تا اینجا متوجه  معنای کنترل صدا شده ایم که به دو شکل مورد استفاده قرار میگیرد.

عایق صوتی روکار

راه های ورود صدا به محیط

صداها از دو طریق وارد محیطی که ما در آن قرار داریم میشوند و به گوش ما میرسند.

  1. صدایی که از ساختار به گوش میرسد.

این نوع صدا ها در واقع موجب ایجاد ارتعاشاتی در ساختار ساختمان شده که باعث ارزش هوا میشود و در نتیجه صدا را انتقال میدهد که در آخر به گوش ما میرسد. به طور مثال این نوع صدا میتواند از خیابان شلوغ و یا عبور کامیون های پر سر و صدا ایجاد شود که از ساختار خارج  موجب ایجاد ارتعاش و در نتیجه انتقال صدا میشود.

نوع دیگری از صدا نیز مانند کشیدن یک جسم سنگین بر روی زمین که موجب انتقال صدا از ساختار داخل میباشد.

برخورد و مبارزه با این نوع صدا ها که از طریق ساختار منتقل میشوند کمی سخت و پیچیده است و بهترین روش مقابله با آن ،کمک گرفتن از شرکت های متخصص عایق صدا میباشد.

پس میتوانید به راحتی به تیم حرفه ای و مجرب آپ دکو اعتماد کرده تا به طور تخصصی مشکل شما را حل کند.

  1. صدا هایی که از طریق هوا منتقل میشوند.

این نوع صدا ها تاثیری در ساختار ندارند و موجب ارتعاش نمیشوند.در واقع مقابله با این نوع صدا ها به نسبت نوع اول، آسانتر  بوده و به راحتی قطع و یا به حداقل میرسند.

عایق صوتی روکار

کاربرد عایق صدا

عایق صدا در هر مکانی قابل استفاده میباشد. منظور از هرکجا،هر محلی که صدا از آنجا وارد و یا خارج میشود را میتوان عایق صدا کرد.

دیوار مشترکی که بین خانه شما و همسایه قرار دارد. سقف خانه خود که کف آپارتمان همسایه بالایی است و موجب عبور صدا میشود.و هرمکانی از جمله اتاق های کارمندان شرکت ها،دیوار ها و یا سقف پانسیون ها،محل های استفاده از ماینر ها،دیوار های سرویس بهداشتی،اتاق فرزندانمان در خانه و ….و هرکجا که صدا از آنجا موجب آزار شما و یا همسایگانتان میشود را میتوان تنها با انجام عایق صدا ,به راحتی و در کمترین زمان مشکل را حل کرد.

بسیاری از افراد با شرکت آپ دکو تماس گرفته و به دلیل نگهداری از سالمند و آزار صدا و عبور آن از دیوارهایشان ،لزما میخواهند که به آن ها کمک کنیم و میخواهند میزان تاثیر آن را بدانند و ما درشرکت آپ دکو تنها عایق صدا را به صورت تضمینی  به شما پیشنهاد می کنیم.

پس هر مکانی که صدا از آنحا شما را آزار میدهد و یا حتی اگر میخواهید تمرکز کارمندان حین کار را افزایش دهید پیشنهاد ما عایق صدا است. حتی اگر شما در خانه و در یکی از اتاق ها استودیو کوچک دارید و میخواهید صدا به سایر محل های خانه نرود نیز،عایق صدا موجب به حداقل رسیدن صدا و در بعضی موارد قطع صدا میشود.

عایق صوتی روکار

نصب عایق صوتی روکار 

عایق صوتی روکار

عوامل موثر در عایق صدا

در مقاله بهترین عایق صدا نیز به بعضی ازین موارد جهت انتخاب بهترین عایق صدا اشاره شده است،شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر به وبلاگ صفحه مراجعه کرده تا با تمامی موضوعات مرتبط با عایق صدا آشنا شوید.

عایق صوتی روکار

مواد عایق صدا

در ابتدا اولین عامل موثر در عایق صدا نوع عایق صدا و یا مواد عایق صدا  به کار رفته جهت عایق میباشد.

ما در شرکت آپ دکو انواع عایق صدا با ضخامت های مختلف و دانسیته مناسب و همچنین کاربرد ها از نظر میزان تاثیر و همچنین انواع عایق با قیمت های مناسب و کاملا تضمینی را برای شما عزیزان عرضه میداریم.

کیفیت تمامی مواد عایق صدا کاملا تضمینی و بازیافتی بوده و بعضی ازین محصولات کاملا انحصاری شرکت آپ دکو میباشد.

عایق صوتی روکار

در ادامه با انواع عایق صدا به طور کامل آشنا خواهیم شد تا شما عزیزان بهترین انتخاب را جهت عایق صدا داشته باشید.

عایق صوتی روکار

ضخامت عایق صدا

ضخامت عایق صدا تاثیر بسیار زیادی بر روی اثر گذاری عایق صدا دارد. ضخامت مواد عایق از 1 الی 10سانتی متر متغیر است. اما در هنگام اجراء عایق صدا تنها این مواد نیست که به دیوار و یا محل مورد نظر اضافه میشود.علاوه بر مواد عایق صدا،پنل های گچی در انتهای کار اضافه میشوند که این پنل ها نیز به تنهایی 1.2سانتی متر ضخامت دارند.

اجراء عایق صدا ابتدا با توجه به نوع و میزان صدا ،توسط مشاوران گروه آپ دکو کارشناسی در محل شده و بسته به شرایط نهایتا از 2 الی 20 سانت عایق صدا برای شما عزیزان نصب و اجراء میشود.

عایق صوتی روکار

 عایق سلول باز یا سلول بسته

عایق ها دارای دو نوع سلول باز و سلول بسته هستند.تعدادی ازین عایق های سلول بازعبارتند از: عایق های پشم سنگ,عایق های ایر پلاست، انواع عایق های ترمو فیوز و عایق های پلی استر و ریباند و انواع عایق های آکوستیک  مانند : شانه تخم مرغی و دوطرف صاف ازین قبیل هستند. عایق های سلول باز به دلیل وجود ذرات هوا میان بافت هایشان، فرکانس های دریافتی صدا را حذف و مانع عبور صدا در ضخامت های بالای 4سانت میشوند. این نوع عایق ها به دلیل سلول باز بودن چگالی کمتری نیز دارند.

چند ویژگی دیگرعایق های سلول باز:

  • این عایق ها دارای ترکیبات سمی و گازهای ازن نمیباشند.
  • همچنین مواد عایق صدا به هیچ عنوان دارای ترکیبات آلرژی زا نیستند.
  • چگالی کمتری نسبت به عایق های سلول بسته دارند.

عایق صوتی روکار

نوع دیگری از عایق ها،عایق های سلول بسته هستند که عبارتند از: عایق الاستومری.این نوع عایق ها مقاومت بسیار بالایی دارند و از وزن بالاتری برخوردار هستند.از نظر جذب صدا ،به دلیل نداشتن منافذ ،صدای کمتری را نسبت به عایق های سلول بازجذب و حذف می کنند ؛در اینجا  این سوال پیش می آید که چرا باید عایق سلول بسته را  جهت عایق صدا انتخاب کنیم؟

باید گفت که عایق های بکار رفته در آپ دکو به صورت انحصاری میباشد و دارای دانسیته بسیار قابل توجه جهت جذب صدا میاشند.

همچنین عایق های سلول بسته در کنار عایق های سلول باز،بازخورد و نتیجه قابل توجهی دارند که این عامل باعث شده تا  به صورت ترکیبی  با یکدیگراستفاده شوند.

نوع دیگری هم از عایق به نام پلی یورتان وجود دارد که هم به صورت سلول باز و هم سلول بسته قابل استفاده میباشد.

در تصویر زیر دو نوع عایق ملاحظه میفرمایید که عایق سمت چپ،یک نوع عایق سلول باز و در سمت راست یک نوع عایق سلول بسته قرار دارد.

دانسیته

منظور از دانسیته عایق صدا ،همان چگالی مواد عایق صدا میباشد. داشتن دانسیته مناسب باعث تاثیر فوق العاده در جذب و حذف صدا میشود.انواع عایق ها دارای دانسیته متفاوتی هستند واین امرهیچ ارتباطی با ضخامت عایق ندارد وحتی یک عایق مناسب با ضخامت 2 سانتی متر میتواند دانسیته بیشتری نسبت به نوع دیگری از عایق با ضخامت بیشتر داشته باشد.

عایق های سلول باز دارای دانسیته مناسب تری نسبت به عایق های سلول بسته هستند که این میزان از 30 الی 150 در عایق ها متفاوت است.

به دلیل دانسیته پائین عایق های سلول بسته،این نوع عایق ها در ترکیب با عایق های سلول باز،تاثیر فوق العاده ای در جذب و حذف صدا دارند.

عایق صوتی روکار

تا این قسمت از مقاله عوامل موثر در عایق صدا را بررسی کردیم و در ادامه با انواع عایق صدا آشنا خواهیم شد.

عایق صوتی روکار

به طور مفصل تا این قسمت از مقاله به تمامی موارد لازم جهت عابق صوتی مناسب اشاره کردیم.حال به موضووع عایق صوتی روکار میپردازیم؛منظور از عایق صوتی روکار ،عایقی است که ما پس از سکونت در منزل یا محیط مورد نظر خود به آن نیاز داریم ،میباشد. عایق صوتی روکار اصولا بر روی دیوار یا محل مورد نظر ما اجراء میشود بدون اینکه کندا کاری صورت بگیرد.

ما در شرکت آپ دکو با داشتن متخصصین ساختمانی و صوت، اجراء انواع پروژه های عایق صدا در هر مرحله ای را به شما دوستان و مشتریان عزیز با شرط ضمانت رضایت اجراء می کنیم.اما در ادامه با ما باشید تا با مراحل کامل عایق صوتی روکار توسط آپ دکو آشنا شوید تا با خیال راحت با مشاورین و کارشناسان ما تماس بگیرید.

عایق صوتی روکار

همانطور که در مقاله های قبل ذکر شد،عایق صوتی روکار با توجه به شرایط محیطی و نوع صدا و همچنین شدت صدا در محل مورد نظر شما دوستان و مشتریان عزیز صورت میگیرد؛در نظر داشته باشید که ضخامت و نوع عایق های به کار رفته در هر پروژه با پروژه های دیگر متفاوت میباشد زیرا همانطور که نوع مصالح ساختمانی در هر منطقه ای با منطقه و شرایط آب و هوایی آنجا سازگار است،نوع عایق ها و ضخامت و ویژگی های هر عایق با عایق دیگر نیز مناسب مکان و شرایط خاصی میباشد.

عابق صوتی روکار دیوار مشترک

بیشتر صدا های مزاحم که در خانه یا محیط کار باعث بر هم زدن تمرکز و آرامش ما مبشوند ،اصولا از دیوار های مشترک عبور کرده و به گوش ما میرسد و موجب آزار ما میشود.نوع مصالح ساختمانی و کم کاری پیمانکاران دلیل اصلی این نوع صدا ها میشود که ما در هنگام خرید خانه و یا محیط کار به آن اصلا توجه نمی کنیم.

عابق صوتی روکار

عایق صوتی روکار دیوار مشترک یکی از بیشترین درخواست های مشتریان عزیز از آپ دکو میباشد!!

اما امروزه عایق صدا نیز به یک شغل همه روزه و بسیار پر مشغله تبدیل شده است زیرا ما تنها در اتاق های خواب و یا روی کلناپه بعد از تمام مشغله ها و کار ها به آرامش و سکوت نیاز داریم.

مشتریان عزیز  با ما تماس گرفته و عمده مشکل آن ها غبور صدا از دیوارهای مشترک با همسایگانشان میباشد که ما تنها با پرسش چند سوال ساده و تنها با مشاوره تلفنی و در بعضی موارد خاص مشاوره حضوری،تنها در یک روز عایق صوتی روکار مشترک را برایشان اجراء می کنیم.کافیست به آدرس صفحه ابنستاگرام آپ دکو به نشانی updeco.ir مراجعه فرمایید تا تعدادی دیگر از نمونه کار ها و رضایت مشتری را مشاهده فرمایید.

ما با ارائه ی ضمانت به شما مشتریان عزیز، این اطمینان را از متخصصین خود در حوزه عایق صدا داریم که خیالمان از هر بابت راحت میباشد. پس ما یه عایق های خود اطمینان داریم.

عایق صوتی روکار

به نظر شما عایق صوتی درب آپارتمان چگونه است و قیمت عایق صوتی روکار بر چه اساس تعیین می شود. دیدگاه خود را در قسمت نظرات همین پست برای ما بیان کنید.

 

آپ دکو شرکت بزرگ فروش انواع عایق صوتی و فوم های ضد صدا از شما دعوت می کند جهت اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت، ابعاد و حتی مشاوره خرید بهترین عایق صدا از راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت استفاده کنید. ما با مشاوره حرفه ای و اصولی در کنار شما هستیم و تمام سعی و تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات به کار می گیریم.

عایق صوتی روکار

2 پاسخ

  1. سلام روز خوش برای عایق صدا روکار برای اتاق خواب چقدر باید هزینه کنم

    1. سلام دوست عزیز، قیمت عایق صدا روکار برای اتاق خواب به این بستگی داره که اولا چقدر عایق صدا نیاز دارید و نوع عایقی که می تونه مشکل شمارو حل کنه چیست. پس تماس بگیرید و از طریق صحبت با کارشناسان ما در بخش مشاوره عایق صدا بهترین انتخاب رو داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *