Search
Close this search box.

عایق صوتی ماینر – خرید عایق صدا ماینر

عایق صوتی ماینر چیست؟ چه استفاده ای دارد؟ باکس عایق صدا ماینر چیست؟ قیمت عایق صوتی – قیمت عایق صوتی ماینر چقدر است؟ مرکز فروش عایق صوتی کجاست؟ ماینر در آپارتمان چه فایده ای دارد؟ امروزه با گسترش تکنولوژی و رواج ارز های دیجیتال نیاز به استفاده از دستگاه های ماینر دو چندان شده است.

ماینر های خانگی در انواع مختلفی از جمله S9،T1،M3X،ASIC و… می باشند اما همه آنها دارای ویژگی مشترک از جمله صدای بسیار زیاد و آزار دهنده می باشند. آپ دکو حرفه ای ترین عایق صدا را برای شما نصب می کند تا بتوانید به ارامشی که همی شه درنظر داشتید دست پیدا کنید!

ما در آپ دکو قصد داریم انواع عایق صوتی ماینر – باکس عایق صدا ماینر را به طور کامل به شما عزیزان معرفی کرده و شما را در انتخاب بهترین عایق صوتی ماینر کمک کنیم؛ پس با ما در ادامه همراه باشید.

 

اجرای عایق صدا را به کارشناسان آپ دکو بسپارید و بهترین نتیجه را دریافت کنید!

عایق صوتی ماینر – خرید عایق صدا ماینر

 

عایق چند لایه صدا و حرارت

سرو صدای دستگاه ماینر

ماینر ها قدرت پردازش بالایی دارند. این قدرت از طریق تعداد زیادی چیپ که روی هشبرد ها نصب شده است، تامین میشود . به واسطه ی کار کردن این چیپ ها در حداکثر قدرت پردازش ، مقدار زیادی گرما تولید میشود. برای درک دقیق این گرما ، باید گفت ؛ تقریبا تمام انرژی الکتریکی ورودی به ماینر ، تبدیل به گرما و باقی آن تبدیل به انرژی صوتی میگردد.

فن ها و هیت سینک های نصب شده روی چیپ ها ، وظیفه خنک کردن و پایین اوردن دمای دستگاه را دارند. ماینر ها به این منظور از دو یا چهار عدد فن با مکانیزم جریان محوری ، استفاده می کنند که در سرعت 400 تا 7000 دور بر دقیقه بسته به دمای ماینر، کار می کنند.

اصطکاک خود فن ها در قسمت بلبرینگ و مهم تر از ان اصطکاک هوا با پره ها و مساحت بالای هیت سینک ها باعث ایجاد صدای زیادی می شود. مقدار این صدا ، در نزدیکی ماینر به 70 تا 90 دسی بل میرسد که این عدد در حد صدای سشوار ، یک خیابان شلوغ یا عبور کامیون باری است. اگر شما به صورت ممتد و زمان طولانی در معرض این صدا باشید ، قطعا باعث اسیب دیدن شنوایی شما میشود و در تعداد زیاد ماینر، شدت این اسیب بیشتر است.

 

عایق صوتی ماینر اسفنجی شانه تخم مرغی

با توجه به وجود اَشکال متعدد برای عایق صوتی ماینر به عنوان اولین و عمومی ترین نوع عایق صوتی ماینر به مدل شانه تخم مرغی اشاره می کنیم. ظاهر و شمایل برجسته و فرورفته ی این عایق صوتی ماینر که به شانه های تخم مرغ شباهت فراوانی دارد با به دام انداختن اصوات و صداهای مزاحم از انتشار این صداها به شدت جلوگیری می کند.

در واقع صدا با برخورد به دیواره های این شش وجهی ها، در چند جهت مسیر دچار شکست شده و به تدریج به تحلیل می رود. عایق صوتی ماینر شانه تخم مرغی دارای یک سطح صاف و یک سطح شانه تخم مرغی است.

صخامت این عایق صوتی ماینر از سطح صاف تا قله ی شانه های تخم مرغ محاسبه می شود. هرچه ضخامت عایق صوتی ماینر شانه تخم مرغی بالاتر برود عمق شانه های تخم مرغی بیشتر شده و تله صوتی عمیق تر شده و صدا در این خُلل و فُرج به تحلیل می رود. از جمله عوامل مهمِ دیگر در زمینه صداگیری ماینر با این عایق صونتی ماینر دانسیته این عایق صوتی ماینر است.

بدیهی است بالاتر بودنِ دانسیته یا تخلخلِ این عایق صوتی ماینر با افزایش راندمان صداگیری ارتباط مستقیم خواهد داشتاز نکات مهم در کاربرد این عایق صوتی ماینر کاربرد فوم پلی اتیلن به عنوان تحکیم نماینده صداگیری است.

این فوم دارای دو سطح صاف است که در زیرِ عایق صوتی ماینر شانه تخم مرغی تعبیه می شود و از نفوذ و انتشار صداهای دررفته از لایه های عایق صوتی ماینر شانه تخم مرغی جلوگیری می کند و به عنوان سوپاپ اطمینان در فرایند صداگیری ماینر عمل می کند.

عایق صوتی ماینر اسفنجی

این نوع عایق صوتی ماینر از جنس ابر یا اسفنج است. ماهیت این نوع عایق صوتی ماینر از اسفنج که دارای خاصیت سلول باز است است. با توجه به ویژگیِ سلول بازِ این عایق صوتی ماینر ضخامت و دانسیته ی آن در ضریب صداگیری و افزایش راندمان افت صدای ماینر موثر است. برای ارتقای میزان صداگیری می توان از فوم پلی اتیلن به عنوان زیرسازی در لایه زیرین این نوع عایق صوتی ماینر استفاده کرد. در این زیرمجموعه از عایق صوتی ماینر می توان به انواع اشکال عایق صوتی ماینر اسفنجی اشاره کرد

عایق صوتی ماینر اسفنجی هرمی

ماهیت این نوع عایق صوتی ماینر نیز از اسفنج است و ساختار آن به صورت فطعات متعددِ هرمی است که با نظم خاصی کنار هم قرار گرفته اند. حالت و فرورفتگی و برجستگیِ این نوع عایق صوتی ماینر نیز به صورت تله های صوتی عمل می کند و صداهای زاید را جذب می کند.

ساختار فیزیکیِ این عایق صوتی ماینر به صورت سلول باز عمل می کند و صدا پس از برخورد و نفود به این نوع عایق صوتی ماینر در لایه های سلولیِ آن به تدریج گیر کرده و به تحلیل می رود.

در اینجا نیز ضخامت و عایق صوتی ماینر هرمی در میزان صداگیری تأثیرگذار است. ضخامت این عایق صوتی ماینر نیز از قسمت صاف تا قله هرم های آن محاسبه می شود. دانسیته عایق صوتی ماینر هرمی از ۱۷ به بالا است. یک سطح از این عایق صوتی ماینر صاف و سطح دیگر حالت هرمی خواهد داشت برای افزایش صداگیری صوتی ماینر هرمی نیز از فوم پلی اتیلن استفاده می شود.

عایق صوتی ماینر – خرید عایق صدا ماینر

قطعا شما عزیزانی که به دنبال عایق صوتی ماینر هستید اطلاعات بسیار دقیقی از نحوه کارکرد و تولید صدا ماینر دارید.

عایق صوتی ماینر – خرید عایق صدا ماینر

منبع صدا دسیبل
صحبت کردن به آرامی در فاصله 1 متری 40دسیبل
شلوغی فروشگاه 60دسیبل
جارو برقی و خیابان شلوغ 80دسیبل
ماشین چمن زن و تردد کامیون 85 دسیبل
سرو صدا خودرو ها در ترافیک شلوغ 70دسیبل
دستگاه ماینر خانگی 75 دسیبل

عایق صوتی ماینر – خرید عایق صدا ماینر

در جدول بالا ملاحظه فرمودید که صدای یک دستگاه ماینر خانگی تقریبا مانند صدای خیابان شلوغ و یا حتی مانند صدای کامیون بلند و آزار دهنده می باشد.حال شما بسیار بهتر ضرورت داشتن عایق صوتی ماینر را احساس خواهید کرد ،البته این مثال برای کسانیست که تابحال از نزدیک یک ماینر را ندیده اند و فعلا قصد خرید آن را دارند. اما کسانی که با آن سرو کار دارند بهتر درک خواهند کرد.

پس اجراء عایق صوتی ماینر برای تمام کسانی که دستگاه ماینر دارند و یا قصد خرید آن را دارند ،امری ضروریست. در صفحه بهترین عایق صدا در بخش دسیبل توضیحات کامل درباره میزان دسیبل و تاثیر آن در شنوایی و آرامش افراد داده شده است.

ماینر های خانگی به دلیل تولید حرارتی به اندازه 50درجه سانتی گراد ،دارای فن هایی داخل خود می باشند که از یک طرف جریان های هوای سرد را وارد دستگاه کرده و فن دیگر هوای گرم را از آن خارج می کند و باعث خنک نگه داشتن دستگاه می شوند.پس ازین رو بخش قابل توجهی از صدای تولیدی مربوط به فن ها و بخشی دیگر هم مربوط به پاور دستگاه می باشد.

به فرایند تولید بیت کوین و پردازش تراکنش های بیت کوین، استخراج یا ماینینگ گفته می شود. البته این تعریف بسیار ساده و پیش پا افتاده ای از استخراج است. برای استخراج این ارز دیجیتال، باید از یک دستگاه ماینر استفاده کنید که به آن اسیک یا ASIC که مختصر شده کلمه مدارهای مجتمع با کاربرد خاص است هم می گویند. ماینر بیت کوین اصطلاحاً به دستگاه هایی گفته می شود که مخصوص استخراج بیت کوین است و انواع بسیار گوناگونی دارند.

گروه آپ دکو چندین روش جهت عایق صوتی ماینر به شما عزیزان پیشنهاد میدهد که بسته به شرایط و همچنین داشتن میزان بهترین نتیجه ،با آنها آشنا خواهیم شد.

  • از باکس صدا خفه کن ماینر استفاده کنیم.
  • اتاقی که در آن ماینر قرار دارد را عایق کنیم.
  • لوله های خرطومی انتقال هوای فن را عایق کنیم.

فارغ از انجام کدام روش جهت کاهش صدا ماینر، موردی که بسیار واضح و انجام آن ضروری است به حداقل رساندن میزان صدا به خارج از محیطی که ماینر درآن قرار دارد می باشد.اما موردی که باید حتما آن را در نظر بگیریم این است که عایق صوتی ماینر به هر نحوی که اجراء می شود باید دارای تهویه هوا باشد.

برخی افراد ناشی برای جلوگیری از هزینه های بیشتر، با انجام عایق های غیر اصولی تنها به کاهش عمر دستگاه کمک می کنند. توجه داشته باشید که حتما از متخصصین با تجربه در این زمینه کمک بگیرید.

عایق های صوتی ماینر استفاده شده در آپ دکو دارای ویژگی های منحصری از جمله بهترین کیفیت و از همه مهمتر دارای ضمانت اجراء و رضایتمندی مشتریان عزیز می باشد. توجه داشته باشید که عایق های مورد استفاده با توجه به شرایط شما عزیزان متفاوت از یکدیگر میباشند. حال ما به شما کمک می کنیم تا بهترین انتخاب را جهت عایق صوتی ماینر هم داشته باشید.

عایق صوتی ماینر – خرید عایق صدا ماینر

باکس عایق صدا ماینر خانگی

باید به این مورد توجه داشته باشید که ماینر ها به دلیل داشتن پاور و انجام تراکنشات بالا حرارتی معادل 50درجه سانتی گراد را تولید می کنند. علاوه بر این فن ها با سرعت 4500 دور در دقیقه صدای بسیار زیاد و آزار دهنده ای را تولید می کنند. باکس عایق صدا ماینر ساخته شده توسط آپ دکو،علاوه بر داشتن ویژگی عایق صدا ،عایق حرارت هم می باشند.

ویژگی های بسیار مهمی که باکس ماینر خانگی باید آن را داشته باشد:

  • دارای طراحی مناسب جهت عبور هوا
  • فن ورودی و خروجی هوا
  • عایق مناسب با دانسیته منایب جهت جذب صدا
  • ضخامت مناسب عایق جهت جلوگیری از خروج صدا

از جمله عایق های استفاده شده در باکس عایق صدا ماینر انواع عایق های الاستومری وعایق های آکوستیک و همچنین عایق های انحصاری آپ دکو می باشد.

باکس عایق صدا ماینر از قسمت بیرون جعبه ها دارای ورقه های ام دی اف به ضخامت 12 میل و دارای فن های ورودی و خروجی هوا میباشند که سلامت دستگاه را تامین کرده و مانع از کار افتادن آن در مرور زمان در اثر حرارت بالا می شوند؛سپس از قسمت داخل عایق های صوتی الاستومری در ضخامت های بین 2 الی 5 سانتی متر به دیواره های باکس ماینر به سمت منبع صدا نصب شده است.از جمله ویژگی اجرای عایق صدا الاستومری ،سلول باز بودن آن است که عمل جذب صدا را به خوبی انجام داده و مانع عبور صدا از باکس می شود.

همچنین ضخامت مناسب عایق صوتی ماینر باعث جلوگیری از عبور صدا می شود (قابل ذکر است که ضخامت عایق رابطه مستقیمی با کیفیت انجام عایق صدا دارد).

ناگفته نماند که عایق های صوتی الستومری در انواع مختلف به صورت انحصاری با دانسیته مناسب و در انواع مختلف و ضخامت های گوناگون ،توسط شرکت آپ دکو وارد شده و دارای ضخامت کیفیت و رضایت میباشند.

عایق صوتی ماینر – خرید عایق صدا ماینر

وقتش رسیده از صدای ماینر راحت شوید! تماس بگیرید و از کارشناسان راهنمایی های بیشتری را دریافت کنید. در کنار شما هستیم تا بتوانید در سریع ترین زمان صداهای اضافی را با بهترین عایق های موجود در بازار جهانی حذف کنید.

عایق صوتی ماینر – خرید عایق صدا ماینر

عایق صوتی اتاق

زمانی که تعداد ماینر ها بیش از 2 الی 5 ماینر باشد،استفاده از باکس های صدا خفه کن عقلانی به نظر نمیرسد،در این زمان بهترین روش جهت جلوگیری از خروج صدا به بیرون،عایق کردن محلی که ماینر ها در آن قرار دارند در برابر صدا می باشد.این کار باعث بازخورد نتیجه بهتر و در نتیجه استفاده از فضای بیشتر می باشد.

اینکه روش عایق صوتی اتاق، جهت کنترل و کاهش صدا ماینر را اجراء کنیم بهترین گزینه است، زیرا میتوان با استفاده از یک خنک کننده،حرارت آن را کاهش داد. منظور از عایق صوتی اتاق در اینجا ،عایق کردن اتاقیست که ماینرها در ان قرار دارند. البته اگر قبلا اتاقتان را توسط گروه آپ دکو عایق کرده اید اصلا لازم به انجام دوباره عایق صوتی ماینر نیست زیرا به هیچ عنوان دیگر صدایی وارد اتاق شما ،یا از آن خارج نمی شود.

 

اما اگر این کار را انجام نداده اید باید بگوییم که اجرای عایق صدا در دیوار ها و یا کف و سقف بسیار متفاوت است. عایق های ریباند،پشم سنگ،الاستومری،ترموفیوزو … از جمله عایق هاییست که در ضخامت های مختلف روی دیوار اتاقی که ماینر در آن قرار دارد ،استفاده می شود. این عایق ها دارای دانسیته بسیار مناسب جهت جذب و حذف صدا و همچنین مقاومت بالا در برابر حرارت دارند. پس اگر تعداد دستگاه های ماینر خانگی شما زیاد است و نمیخواهید از باکس عایق صدا ماینر استفاده کنید، اتاقتان را عایق صدا کنید.

برای مشاهده پکیج های عایق و اطلاعات بیشتر به صفحه قیمت عایق صدا مراجعه کنید و یا اینجا کلیک کنید.

کاهش صدا توسط عایق سازی دیواره های اتاق

با عایق کردن دیواره هایی که در آن محیط مشغول استخراج ارز دیجیتال هستیم می توانیم از انتقال سر و صدا به سایر افراد ساکن در آن محیط و همسایگان جلوگیری کنیم.

نکته ای که در کاهش صدا توسط عایق سازی دیواره های اتاق از اهمیت زیادی برخوردار است این است که با عایق کردن دیواره ها مانع از انتقال گرما به بیرون از اتاق می شویم که همین امر موجب آسیب به ماینرها می شود. برای عایق کاری می توانیم از پرده های ضخیم، عایق های شانه تخم مرغی، پشم شیشه، فوم های آکوستیک و یا پشم سنگ استفاده کرد.

با توجه به کم هزینه بودن عایق های شانه تخم مرغی و با توجه به دلایل زیست محیطی این روش طرفداران زیادی دارد. اما معایبی هم دارد. یکی از معایب آن کاهش انتقال گرما به خارج از اتاق است. البته از مزایای آن این است که نسبت به عایق های دیگر حساسیت زا نیست. ولی با توجه به مشکلات انتقال گرمایی که در این روش وجود دارد بهتر است از راهکار های دیگری برای کاهش انتقال سر و صدای ماینر استفاده کنیم.

عایق صوتی ماینر – خرید عایق صدا ماینر

عایق لوله های فن

اگر تعداد دستگاه شما محدود است و نمیخواهید هزینه زیادی را جهت عایق صدا صرف کنید ،گزینه عایق لوله های فن بهترین روش جهت عایق صوتی ماینر شماست. این نوع عایق باید دارای ویژگی خاصی از جمله جذب صدا و همچنین عایق حرارت هم باشد. زیرا لوله های خرطومی فن،وظیفه عبور هوای گرم و خنک را بر عهده دارند. بنابرین باسد مقاوم در برابر صدا و حرارت باشند تا به دستگاه آسیبی وارد نشود.

عایق هایی مانند عایق الاستومری از نوع دو طرف صاف دارای چنین ویژگی هم می باشند.

نتیجه گیری:

امروزه به دلیل افزایش هزینه ها و گسترش شهر نسینی و همچنین افزایش جمعیت و عوامل مختلف افراد به تمرکز بیشتر و آرامش نیاز دارند. افرادی که از ماینر های خانگی استفاده می کنند و یا محل قرار دادن ماینرهایشان نزدیک محل سکونت دیگران است،از صدای آن قطعا رنج میبرند و همینطور به حریم شخصی دیگران آسیب میزنند.

وظیفه ماست که اگر ازین گونه تجهیزات پر سر و صدا در مناطق مسکونی استفاده می کنیم،آرامش را از دیگران سلب نکنیم. پس با انجام عایق های صدا در محل و یا فراهم آوردن باکس عایق صدا ماینر خانگی آرامش را به خود و دیگران هدیه دهیم.

برای دریافت قیمت عایق صوتی ماینر با ما تماس بگیرید!

در اینجا ما به شما مشتریان عزیز انواع روش های عایق صوتی ماینر را معرفی کردیم. بهترین روش انجام کار مشورت در محل با متخصصین آپ دکو و انجام و اجراء بهترین عایق صوتی ماینر با بیش از یک دهه تجربه در این حوزه ،می باشد.

توجه داشته باشید که تمامی عایق های اجراء شده توسط گروه آپ دکو دارای ضمانت رضایتمندی مشتریان عزیز برای اجرای عایق صدا می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *