Search
Close this search box.

فوم عایق صدا صاف – خرید عایق صدا صاف – فوم عایق صدا

فوم عایق صدا صاف

فوم عایق صدا صاف چیست؟ چقدر قیمت دارد؟ برای کدام موارد عایق سازی مناسب است؟ بهترین انواع عایق صدا کدام است؟ یکی از مشکلات رایج در جوامع امروز، آلودگی صوتی است.

امروزه از عایق صدا یا عایقکاری صوتی، نه تنها در بخش های صنعتی، بلکه در بخش های اداری و خانگی هم استفاده می شود، به طوری که در کشورهای توسعه یافته یکی از معیارهای ارزش گذاری بر ملک، علاوه بر عایق سازی حرارتی آن، عایق سازی صوتی آن ملک است.

گرچه به این موضوع در کشورهای پیشرفته و توسعه یافته به جد پرداخته می شود، اما متأسفانه از این مهم در کشور ایران به خصوص در بخش های اداری و مسکونی به خاطر کنترل کردن و کاهش بعضی از هزینه ها در عملیات ساخت و ساز و دست یافتن به سودی بیشتر، بسیاری از پروژه های در حالا ساخت و یا ساخته شده در کشور فاقد عایق های صوتی و جاذب صدای استاندارد بوده که این امر باعث عبور صوت به محیط های پیرامون شده و آرامش افراد را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد. فوم عایق صدا صاف

برای رفع این مشکل، باید از پوششی به نام عایق صدا روی دیوارها، سقف، کف و… استفاده شود تا صدای انتقالی به محیط های پیرامون تا حد قابل توجهی کاهش یابد.

فوم عایق صدا صاف

آپ دکو ارائه کننده انواع عایق صدا برای محل کار و خانه ها است و سعی دارد خدمات خود را با بهترین کیفیت ممکن ارائه دهد. برای اجرا و خرید عایق صدا همین حالا با 09122507811 تماس بگیرید.

فوم عایق صدا صاف با کمک انواع عایق صدا الاستومری و پلی استایرن تولید می شود که در عایق سازی توکار و روکار کاربرد دارد. فوم عایق صدا صاف در دو نوع ساده و یکرو چسب دار موجود است. نوع ساده آن برای عایق سازی توکار استفاده می شود به این شکل که در حین ساخت ساختمان و مابین دو تیغه دیوار قرار می گیرد طوری که کلیه سطوح دیوار را بپوشاند.

این روش بیشتر برای عایق سازی میان واحد های ساختمان و یا دیواره های خارجی منازل کاربرد دارد که علاوه بر عایق صوت شدن دیوار، در برابر گرما هم استقامت خوبی داشته باشد. عایق های یکرو چسب دار برای مواقعی مصرف می شود که ساختمان ساخته شده است اما از نظر صوتی عایق مناسبی ندارد.

پس در این صورت بهترین راه چسباندن این عایق روی دیوار و خلاص شدن از صدا های مزاحم اطراف منزل است. البته باید در نظر داشته باشید که فوم عایق صدا صاف ظاهر خیلی زیبایی ندارد و برای بخشیدن جذابیت به آن باید روی آن را با دیوارپوش هایی بپوشانیم. البته برای اجرای عایق صدا با طول عمر بیشتر و کارایی بهتر، روش اول بهتر است و روش دوم فقط وقتی استفاده می شود که بعد از ساخته شدن ساختمان قصد عایق سازی آن را پیدا کنیم.

فوم عایق صدا صاف

آپ دکو از شما دعوت می کند برای خرید انواع عایق های صوتی از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید و مشاوره کاملا رایگان جهت خرید بهترین عایق صوتی دریافت کنید. در کنار شما هستیم تا بهترین ها را در اختیار داشته باشید.

فوم صداگیر دو رو صاف چیست و چه کاربردی دارد؟

عایق صدا دو رو صاف یک فوم صداگیر سلول باز با چگالی بسیار بالا هستند و به همین دلیل برای جذب صداها در فرکانس های بالا مناسب هستند. از این نوع فوم ها برای عایق کاری دیوارها، کف و سقف بخش های اداری، صنعتی و خانگی استفاده می شود. این نوع فوم صداگیر بسیار انعطاف پذیر و سیک است. دارای کلاس ضد حریق بوده و در مقابل حریق مقاوم است. همینطور ضد قارچ و کپک است و با محیط زیست سازگار است. این نوع فوم قابلیت حذف حدود 100 درصد از صداهای اطراف را دارد و این شامل تمامی فرکانس های صدا است.

از مهم ترین کاربرد های عایق های صوتی دو طرف صاف می توان به عایق کاری فضای داخلی خودرو، منازل مسکونی، ادارات، مراکز تجاری، استودیو های ضبط صدا و موسیقی، اتاق سرور و اتاق های کنفرانس، سالن های اجتماعات، کتابخانه ها، سالن های سینما و آنفی تئاتر، آکوستیک نمودن دستگاه ها و پمپ های موجود در موتور خانه ها، جلوگیری از صدا و لرزش کانال های گالواهمه، صداگیری سیستم های تهویه مطبوع و داکت و… اشاره کرد.

نصب فوم دو رو صاف به دلیل انعطاف پذیری و وزن پایین بسیار آسان بوده و در هر نقشه اجرایی قابل نصب و اجرا است. برای اطلاع از قیمت فوم دو طرف صاف و هزینه نصب آن از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

لازم به ذکر است که از این عایق صدا، هم در حین ساخت و ساز پروژه و هم در زمان بهره برداری به عنوان عایق صوتی دیوار ، عایق صوتی درب ، کف و سقف ساختمان می توان استفاده نمود. بنا بر این اگر پروژه ساخت و ساز شما به اتمام رسیده و هم اکنون قصد دارید منزل یا دفتر کار خود را عایق صوتی دیوار کنید، به منظور ایجاد ظاهری مناسب می توان از دیوارپوش های مختلف مانند کناف، چوب، MDF ، دیوار گچی و کامپوزیت که قابلیت رنگ شدن را داشته باشد، استفاده کرد.

فوم عایق صدا صاف

فروش فوم عایق صدا دورو صاف برای عایق کاری صوتی

این نوع عایق های صدا برای محیط های مسکونی، اداری و صنعتی به کار رفته و صداهای زندگی روزمره و متعارف با فرهنگ آپارتمان نشینی را از بین برده و صداهایی را که با فرهنگ آپارتمان نشینی در تضاد و یا تعارض باشند، کاهش داده و جایگزین بسیار مناسبی برای عایق های صوتی سنتی مانند پشم سنگ و پشم شیشه به شمار می آیند.

از طرفی دیگر این عایق های صوتی به دلیل ساختار داخلی سلول بسته ای که دارند، عایق حرارتی و برودتی هم محسوب می گردند (ضریب انتقال حرارت آنها ۰٫۰۳۲ w/m.°K می باشد). عایق های صوتی دو رو صاف خود چسب به راحتی و با استفاده از قیچی و کاتر به اندازه و ابعاد دلخواه بریده و بدون نیاز به چسب مایع، پیچ و میخ، زیرسازی، فریم بندی و … بر روی سطح صاف و صیقلی دیوارهای مورد نظر نصب می گردند.

یکی از ویژگی های مهم عایق صدا آپ دکو، خاصیت آکوستیک بودن آن است. عایق های صوت رولی دیوار مشترک با جذب امواج صدا مانع از انتقال آن از محیطی به محیط دیگر می شود و به همین دلیل از عایق صدا دیوار مشترک برای رسیدن به آرامش صوتی و عایق کاری صدا در ادارات و ساختمان ها و همینطور در سالن های کنفرانس، استودیوهای ضبط صدا، سینماها، سالن های تئاتر و … استفاده می شود.

فوم عایق صدا صاف

مزیت های فوم عایق صدا صاف – خرید عایق صدا صاف – فوم عایق صدا

  • موارد مصرف عایق صوتی دو طرف صاف AGP
  • به عنوان عایق صوتی خودرو برای صداگیری خودرو و جلوگیری از ورود صداهای مزاحم به داخل اتاق خودرو
  • استفاده بعنوان عایق حرارتی در سوله ها و سالن ها به منظور جلوگیری از ورود گرمای خورشید در فصل تابستان و خروج هوای گرم در فصل زمستان به منظور بهینه سازی مصرف انرژی و کاهش هزینه ها فوم عایق صدا صاف
  • برای عایق صوتی اتاق خواب
  • به عنوان عایق صوتی دیوار ، عایق صوتی درب برای استفاده در دیوارها و درب های منازل مسکونی، هتل ها، کتابخانه ها، کلاس های آموزشی، سینما ها، بیمارستان ها، آسایشگاه ها، سوله ها، کارگاه ها و هر محیط دیگری که نیاز به حفظ آرامش و جلوگیری از ورود صداهای اطراف به محوطه دارند
  • استفاده به عنوان عایق حرارتی و عایق صوتی در دیواره های واگن های قطار و مترو، بدنه هواپیما، عایق صوتی خودرو و صداگیری خودرو
  • به منظور جلوگیری از کوبش و ایجاد صدا در سقف ها و کف های آپارتمان به عنوان عایق صوتی سقف و کف فوم عایق صدا صاف
  • به عنوان عایق صوتی دیوار مشترک برای حذف صداهای مزاحم مانند تلویزیون، رادیو، صحبت با تلفن، پارس سگ و یا سایرحیوانات خانگی، صحبت کردن و معاشرت روزانه افراد و میهمانی ها که از دیوار مشترک بین واحدها، آپارتمان ها، منازل مسکونی، اداری، تجاری و .. عبور می نماید

یک عایق صدا خوب چه ویژگی باید داشته باشد؟

یک عایق خوب باید چگالی مناسبی داشته باشد تا حالت آکوستیک خود را حفظ کند. از این رو پیش از خرید عایق صدا باید از استاندارد بودن چگالی و ضخامت آن مطمئن باشید. شرکت هایی در زمینه تولید انواع عایق رطوبتی، صوتی و حرارتی مشغول به فعالیت می باشند و محصولات خود را با تنوع بالا در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

شما با توجه به مکان مورد نظر و میزان سر و صدا می توانید نسبت به خرید عایق صدا مناسب اقدام کنید. مثلا برای پیشگیری از انتقال سر و صدای تلویزیون، تلفن و مکالمات خود می توانید عایق صدا دیوار مشترک را اجرا کنید. فوم عایق صدا صاف

بهترین ها را از آپ دکو بخواهید! این مرکز بهترین همراه شما برای عایق کردن خانه می باشد. این عایق به شکل رولی یا تخته ای کاربرد دارد و آرامش را به ساکنین ساختمان هایی با اتاق های دیوار به دیوار هدیه می دهد.

فوم عایق صدا صاف

عایق صدا دیوار

فوم عایق صدا صاف

ویژگی های عایق صدا در مجموعه آپ دکو

  • ضریب جذب صوت بالا : ضریب جذب صوت در این عایق های صوت، ۰٫۷ است. این ضریب جذب صوت بسیار بالا جزء بهترین عایق های صوتی در دنیا محسوب می شود.
  • دوست دار محیط زیست : پنل های آپ دکو ضد باکتری و قارچ هستند و با محیط زیست سازگار هستند. فوم عایق صدا صاف
  • بدون نیاز به هر هزینه اضافه : این عایق های صوتی، کار جذب صدا را بدون نیاز به هر ترکیب اضافی نظیر پشم سنگ، پنل الاستومری، مینرال پلاس و … انجام می دهد.
  • بهره گیری از سیستم Saving Energy یا ذخیره انرژی : هم اکنون با توجه به قیمت برق و گاز و همینطور کمبود این منابع، اهمیت صرفه جویی بر هیچ کسی پوشیده نیست و بسیاری از افراد با صرفه جویی سعی در کاهش هزینه های پرداختی خود دارند. عایق ها راه حل مطمئن و مقرون به صرفه ای برای این موضوع هستند و دارای استانداردهای معتبر هستند.
  • دامنه تحمل دمایی بالا : این عایق ها در محدوده دمایی -۳۰ تا +۱۳۰ درجه سانتی گراد کاملا تاثیر دارند و با این محدوده دمایی بالا تقریبا در اکثر شرایط دمایی موجود قابل استفاده هستند.
  • استحکام فیزیکی بالا : ساختار این محصولات، طوری بوده که در حین اجرا و همینطور در زمان استفاده، در مقابل پارگی بسیار مقاوم است و از استحکام فیزیکی بسیار بالایی برخوردار هستند.
  • سبک و انعطاف پذیر : باتوجه به وزن کم و انعطاف پذیری بسیار بالا، می توان به آسانی آن ها را بر روی دیوار مشترک و سایر سطوح نصب کرد.
  • عایق حرارتی بودن : این پنل های عایق صوت، علاوه بر جذب صدا که ویژگی اصلی آن ها است، مثل پلی یورتان عایق حرارتی هم می باشند و دارای کلاس حریق هستند. برای همین در مقابل شعله آتش مقاوم است، به هیچ عنوان چکه نمی کند و دارای خاصیت خود اطفا است. فوم عایق صدا صاف
  • قابلیت برش آسان : این محصول به صورت شیت های ورق می شود و در صورت نیاز برای نصب می توان با تیغ و یا چاقو آن ها را به راحتی برش داد.
  • دارای چسب مسلح نخ دار : رول ها یا ورقه های این پنل ها دارای چسب مسلخ نخ دار در پشت خود هستند و به راحتی بر روی تمامی سطوح صاف و صیقلی تمیز مثل گچ، چوب، پلاستیک، بتن و فلزات روی سقف و کف چسبیده می شوند پس شما می توانید به عنوان عایق صدا روکار از آن ها کمک بگیرید.
  • پیشگیری از پدیده کندانس : حتما دیده اید که گاهی اوقات سطوح حالت نمناکی به خود می گیرند. پدیده کندانس که به خاطر اختلاف دمای داخلی پنجره ها و دیوارهای نازک رخ می دهد معمولا در ابتدا به صورت شبنم خود را نشان می دهد.  این موضوع در طول زمان باعث آسیب دیدگی دیوارها و شیشه ها می شود، یکی دیگر از مزایای عایق های صدای آپ دکو پیشگیری از پدیده کندانس است.
  • ساختار سلول باز بودن : از مهم ترین خصوصیات عایق های صوتی آپ دکو در مقایسه با دیگر نمونه های موجود در بازار ایران، ساختار سلول باز بودن آن است.

فوم عایق صدا صاف

فروش فوم عایق صدا دورو صاف جهت عایق کاری صوتی

این نوع عایق های صدا برای محیط های مسکونی، اداری و صنعتی به کار رفته و صداهای زندگی روزمره و متعارف با فرهنگ آپارتمان نشینی را از بین برده و صداهایی را که با فرهنگ آپارتمان نشینی در تضاد و یا تعارض باشند، کاهش داده و جایگزین بسیار مناسبی برای عایق های صوتی سنتی مانند پشم سنگ و پشم شیشه به شمار می آیند.

از طرفی دیگر این عایق های صوتی به دلیل ساختار داخلی سلول بسته ای که دارند، عایق حرارتی و برودتی هم محسوب می گردند. عایق های صوتی دو رو صاف خود چسب به راحتی و با استفاده از قیچی و کاتر به اندازه و ابعاد دلخواه بریده و بدون نیاز به چسب مایع، پیچ و میخ، زیرسازی، فریم بندی و … بر روی سطح صاف و صیقلی دیوارهای مورد نظر نصب می گردند. فوم عایق صدا صاف

یکی از ویژگی های مهم عایق صوتی آپ دکو (عایق صوت و فوم صداگیر آپ دکو)، خاصیت آکوستیک بودن آن است. عایق های صوت رولی دیوار مشترک با جذب امواج صدا مانع از انتقال آن از محیطی به محیط دیگر می شود و به همین دلیل از عایق صوتی دیوار مشترک برای رسیدن به آرامش صوتی و عایق کاری صدا در ادارات و ساختمان ها و همینطور در سالن های کنفرانس، استودیوهای ضبط صدا، سینماها، سالن های تئاتر و … استفاده می شود.

فوم عایق صدا صاف

انواع عایق صدا بر اساس محل مورد استفاده

·        عایق صدا دیوار فوم عایق صدا صاف

استفاده از فوم عایق صدا صاف برای ایزوله کردن دیوارهای ساختمان ها باعث ایجاد محیط آرام در برابر خیابان های شلوغ و همسایه های پر سر و صدا می شود و سیستمی بسیار حرفه ای برای عایق صدا استودیو و اتاق ضبط صدا به شمار می اید.

این عایق های صوتی دیواری در مقابل صداهای موجود در فضا و صداهای ناشی از ضربات مکانیکی مثل اسباب کشی ها مقاومت دارند. یکی از متریال هایی که در این نوع سیستم کاربرد دارد، پشم سنگ بوده که از بهترین عایق های صدا شمرده می شود.

عایق صدا دیوار مشترک روکار

عایق های جذب صدا به شکل روکار به دیوار نصب می شوند. از بهترین عایق های صوتی دیوار مشترک روکار، عایق های تخته ای هستند. با اهمیت ترین ویژگی عایق روکار دیوار مشترک این است که اگر در خانه خود فضای مناسب برای ساخت یک اتاق نداشته باشید، با کمک عایق صدا دیوار مشترک می توانید به راحتی یک دیوار بسازید و اتاق ضد صدایی را به وجود آورید. فوم عایق صدا صاف

این عایق فقط 30 میلی متر ضخامت دارد و به شکل روکار نصب می شود. عایق صدای خوب باید سنگین باشد و جرم بالایی داشته باشد. برخلاف دیگر عایق ها، عایق دیوار مشترک 4 لایه دارد و می تواند طیف بسیاری از فرکانس ها را مهار کند.

لایه های این عایق در کنار هم لمینت شده اند. تخته های عایق دیوار مشترک حدود 34 کیلوگرم به وزن دیوار اصلی شما اضافه کرده و از عبور انرژی و ارتعاش های ناشی از صداها پیشگیری می کنند. پشم سنگ جزو بهترین عایق صدا دیوار مشترک شمرده می شود.

·        عایق صدا سقف

برای این که سقف شما به خوبی عایق شود باید متریالی به کار بگیرید که چگالی بالایی داشته باشد و وزن سقف را بالا ببرد. یک عایق صدا مناسب سقف، عایقی بوده که انرژی صوتی و ارتعاشات را در سقف خانه بهبود می بخشد و از انتقال صدا از این طریق پیشگیری به عمل می آورد. فوم عایق صدا صاف

در عایق سازی سقف دقت به یک سری نکات اهمیت زیادی دارد. پیش از هرچیزی باید تعیین کنید که جنس سقف خانه شما بتنی است یا چوبی و آجری؟ صداهای آزاردهنده از کدام بخش های خانه بیشتر حس می شوند؟ صداها چه نوعی دارند؟ صدای تلویزیون، صحبت کردن یا صداهای ضربه ای؟ میزان بلندی صدا چقدر است؟ فوم عایق صدا صاف روکار سقف استفاده شود یا توکار؟ پس از پاسخ به این سوالات، می توان انواع محصولات عایق صدا را بررسی کرد و هرکدام که با شرایط شما تطابق داشته باشند را برای ایزوله کردن سقف مورد استفاده قرار داد. فوم عایق صدا صاف

·        عایق صدا کف

فوم عایق صدا صاف کف انواع متنوع و متریال های مختلف دارد که به شکل لایه ای یا ریزشی کاربرد دارد و موجب عدم انتقال صدا می گردد. از عایق سازی صوتی برای کف ساختمان ها، سطوح بیرونی یا سطوح داخلی ساختمان هایی که صدا را به میزان زیادی تولید می کنند یا انعکاس می دهند، استفاده می شود.

فوم عایق صدا صاف

عایق صدا کف روکار

فوم عایق صدا صاف

عایق صدا کف روکار

با کمک فوم عایق صدا صاف در کف ساختمان می توان به یک محیط آرامش بخش دست یافت. عایق های کف دو نوع دارند که دارای طراحی یا اجرای متفاوت می باشند، روکار یا توکار. وروش توکار برای فضاهایی مناسب بوده که در حالا ساخت می باشند، چون برای کف های ساخته شده، تخریب و شکافتن کفپوش زمان و هزینه های زیادی را در بر می گیرد. انواع عایق صدا کف روکار معمولا از مقاومت بالایی برخوردار می باشند و شامل پشم شیشه، پشم سنگ، پلی یورتان، پلی استایرن، تایل های استفاده شده از فیبرهای معدنی و بتن لیکا می باشند. فوم عایق صدا صاف

برای بخشیدن ارامش و سکوت به خانه خود می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید. ناگفته نماند که ما به شما مشاوره خرید عایق صدا مناسب به صورت رایگان را هم ارائه می کنیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *