Search
Close this search box.

فوم عایق صدا

فوم عایق صدا یکی از محصولاتی است که برای رهایی از شر صداهای مزاحم استفاده می شود. این عایق دارای انواع مختلفی است و می توان به کمک آن صداهای ناهنجار را به حداقل رساند. این امر به واسطه استفاده از فوم عایق صدا در دیوارها محقق می شود. فوم عایق صدا برای جذب صدا استفاده می شوند و می توانند صدا را جذب کرده در هر دو صورت صدا به ما نخواهد رسید و اصطلاحا باعث جذب صدا می شود. عایق صوتی برای کاهش صدای مزاحم و آلودگی صوتی کاربرد فراوانی دارد.

کلیه محصولات آپ دکو به کلیه شهرهای ایران عزیزمان، با بهترین قیمت و هزینه ارسال فرستاده می شوند. فروش انواع عایق های صوتی به منظور سهولت دسترسی در سراسر ایران فراهم شده و نصب را هم در سراسر کشور ممکن کرده ایم، برای دریافت جزئیات بیشتر در تماس تلفنی با شما همراه هستیم.

فوم عایق صدا چیست؟

عایق صوتی به معنای کاهش فشار صدا با توجه به منبع و گیرنده صوتی مشخص است.

چندین روش اساسی برای کاهش صدا وجود دارد:

  • افزایش فاصله بین منبع و گیرنده
  • استفاده از موانع صوتی برای بازتاب امواج صوتی
  • استفاده از عایق برای جذب انرژی امواج صوتی
  • استفاده از سازه های میرایی مانند حباب های صوتی
  • استفاده از ژنراتورهای صوتی فعال ضد صدا

انواع عایق صوتی

پشم سنگ

پشم سنگ

این عایق ضد حرارت و صدا و حریق دارای نقاط قوت بسیاریست که از جمله می توان به ضد آلرژی بودن و نداشتن هیچ گونه ضرری برای انسان، وزن سبک و نداشتن بار اضافی برای ساختمان، نارسانا بودن، بالا بودن دوام و طول عمر و.. اشاره کرد.

عایق صوتی پلی یورتان

این نوع عایق یک نوع فوم فوم عایق صدا-حرارتی است که این روزها در سخت وسازها بسیار کاربرد دارد. این عایق یک نوع ماده شیمیایی است از ترکیب دو ماده ایزوسیانات و پلی ال که هر دو مایع هستند تشکیل شده است.

عایق صوتی پشم شیشه

این نوع عایق که جز قدیمی ترین عایق ها به شمار می ر ود از ذوب کردن شیشه و تبدیل آن به الیاف ریزدانه به دست می آید. ساختار الیافی و فیبری پشم شیشه باعث حبس شدن هوا درون آن و ایجاد خاصیت ارتجاعی می شود و همین امر باعث عایق بودن آن در برابر صدا می شود.

عایق صوتی پشم سرباره

پشم سرباره یک نوع عایق معدنی به حساب می آید که از بازیافت کوره ذوب آهن ساخته می شود. این نوع عایق که یکی از محصولات جانبی کارخانه فولاد و ذوب آهن به حساب می آید بطور قابل قبولی می تواند مانع عبور صدا شود.

عایق صوتی الاستومری

عایق الاستومری تخت ساده

عایق الاستومری یا همان الاستومریک مقاومت خوبی دربرابر نفوذ سروصدا، رطوبت و آلودگی دارد. به علت وزن کم و انعطاف پذیری بالای این عایق ها از آن ها در لوله های بزرگ، تاسیسات ساختمانی، کانال های هوا و… استفاده می کنند.

عایق صوتی یونولیت

این عایق ها هم برای سقف و هم دیوار قابل استفاده هستند و در مرحله سفت کاری ساختمان نصب می شوند و به خوبی صدا را جذب می کنند و یکی از موارد کم هزینه برای عایق صوتی به حساب می آیند. همچنین وزن سبک آن مقاموت ساختمان در برابر زلزله و ایمنی آن را بالا می برد.

عایق صوتی فوم ریباند (rebond foam)

این نوع عایق از قرار دادن و چسباندن تکه های فوم پلی یورتان ساخته می شود و کیفیت فوم ریباند به مواردی مانند کیفیت مواد اولیه و چسب، میزان تراکم و اندازه تکه ابرها بستگی دارد.

فوم عایق صدا استودیو

فوم ایزولاتور بزرگ دانیسته 30 کیلوگرم تجهیزات آکوستیک

برای ایجاد یک فضای هنری و آرام وجلوگیری از انعکاس و انتقال صدا در این فضا بهترین پیشنهاد استفاده از فوم عایق صدا پنل های آکوستیک است. آکوستیک به طور کلی در سه دسته جاذب ها، دیفیوزرها و دیفیوزر قرار داشته که بری اتاق های ضبط و مواردی مشابه آن بسیار کاربرد دارند.

فوم عایق صدا توکار

انواع فوم عایق صدا توکار که فوم عایق صدا صنعتی نیز جزئی از آنها می باشد، در حین ایجاد سازه های ساختمان و ساخت وساز در بین قسمت های مختلف دیوار، پنجره، سقف و کف برای جلوگیری از انتقال صدا تعبیه می شوند. ورقه های یونولیتی نیز از این سبک عایق صوتی هستند که در حین ساخت و در مرحله سفت کاری سازه به ساختمان اضافه می شوند.

عایق صوتی یا فوم اکس پی اس

این نوع فوم عایق صدا علاوه بر عایق صوتی، عایق حرارتی و رطوبتی نیز به حساب می آید. طول عمر و دوام بالای آن امکان استفاده از این فوم عایق صدا در سقف و کف را افزایش داده و از مصالح بسیار کاربری عایقکاری به شمار می آید.

عایق صوتی ایزوهم

این عایق برای اولین بار در ایران به عنوان یک عایق چند منظوره اختراع شد و به ثبت رسید که علاوه بر مقاومت در برابر صوت، در مقابل حرارت نیز مقاوم است. از نقاط قوت این عایق می توان به کاهش صوت نسبت به ضخامت محصول از ۵۰ الی نود درصد در هر لایه از محصول، ضخامت بسیار کم نسبت به محصولات رقیب، عدم ایجاد حساسیت های پوستی و تنفسی، سهولت در اجرا، تاییدیه های بهداشت و اروپا، عمر طولانی، مقاوم در برابر ضربه، قیمت رقابتی و سازگاری با محیط زیست، اشاره کرد.

عایق فوم سایلنت

این نوع عایق به تنهایی عایق مناسبی در برابر جذب صدا به حساب نمی آید و حتما باید با یک عایق دیگر بکار رود تا تاثیر مناسبی داشته باشد. به همین علت معمولا از آن در کنار فوم عایق صدا پشم سنگ استفاده می شود که انتخاب بسیار مناسبی به حساب می آید.

عایق صدا شانه تخم مرغی

فوم تخم مرغی 12 کیلویی ویژه

این نوع عایق صوتی نوعی فوم اسفنجی است که برای عایق کاری در سقف، دیوار، استودیوها، کارخانجات صنعتی، سینماها و… کاربرد دارد. این فوم ها می توانند طیف وسیعی از صدا با فرکانس بالا را جذب کنند و از بازگشت آن جلوگیری نمایند. این فوم برای نصب روی سطوح گچی، شیشه ای، چوبی و… نیازی به چسب ندارد چراکه خود دارای چسب است و براحتی قابل نصب و استفاده است.

آکوستیک و فوم عایق صدا اتاق

در بسیاری از مواقع داخل اتاق به موسیقی گوش می دهیم تا بیرون و در فضای باز، بنابراین آشنایی با نحوی انعکاس صدا در محیط بسته و آکوستیک آن اهمیت پیدا می کند و به ما برای داشتن محیطی که بتوان با کیفیت بهتر به موسیقی گوش داد کمک می کند. شاید تصور شود در اجرای خوب یک موسیقی تنها نیاز به سازهای خوب، نوازندگان ماهر و یک رهبر خوب باشد اما اینگونه نیست بلکه در اجرای خوب موسیقی به موارد زیر نیز نیاز هست:

  • صدای تمام خواندگان و نوازندگان باید با یک بالانس یکنواخت توسط شوندگان، شنیده شود.
  • هر یک از نوازندگان و خوانندگان باید بتوانند صدای اجرای خود و دیگران را به خوبی بشنوند.
  • انعکاس و طنین صدا باید به گونه ای باشد که مزاحمتی ایجاد نکند بلکه موجب بهبود کیفیت صدا شود.
  • از بیرون نباید صدایی به داخل وارد شود و یا صدای تماشاچیان نباید تاثیری بر اجرا داشته باشد.
  • صدا نباید به بیرون نفوذ کند.

این نکات تا حدودی برای مواردی که در اتاق به موسیقی گوش می دهید نیز تاثیر گذار است. برای رسیدن به آکوستیک مناسب باید با قوانین و نحوه انعکاس صوت در فضای بسته آشنا شوید. صداهای مختلف مانند صدای بوق خودرو, مکالمات افراد بیرون از ساختمان، صدای هرج و مرج و ترافیک و … از طریق در, پنجره و دیوار وارد ساختمان می شوند و آرامش ساکنین را بر هم میزند. به منظور کاهش سر و صدا به درون ساختمان باید از عایق های صوتی رولی دو رو صاف آپ دکو stihvac استفاده نمود.

امروزه بسیاری از ساختمان ها اعم از تجاری و مسکونی با عایق های صوتی مجهز شده اند و استانداردهای لازم برای جلوگیری از سر و صدا به ساختمان رعایت می شوند.برای ممانعت از ورود صدا به ساختمان, دیوارهای سازه را باید با مصالحی پوشش داد که ضریب صدای بالایی داشته باشند.

فوم صدا یا فوم عایق صدا رولی دیوار مشترک آپ دکو جزء مصالح چند منظوره محسوب می شود که نقش عایق رطوبتی و صوتی را در ساختمان ایفا می کند. این دارای سلول های بسته می باشد و از استحکام بالایی برخوردار است. فوم صداگیر یا عایق های صوتی آپ دکو بسیار سبک بوده و برخلاف ضخامت کم آن از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است. این نوع به دلیل وزن بسیار سبک هیچ بار اضلافه ای بر ساختمان وارد نمی کند. عایق های فوم عایق صدا stihvac.com بصورت پشت چسبدار می باشد و نصب بسیار سریعی دارند و بر روی دیوار های گچی به سادگی قابل نصب هستند.

عایق های صداگیر دیوار مشترک آپ دکو دارای تائیده وزارت راه مسکن و شهر سازی می باشد و دارای کلاس حریق و ضریب جذب صوت بسیار بالایی هستند. و در آخر برای زیبا سازی بر روی دیوار های عایق شده از دیوارپوش های موجود در بازار استفاده می گردد مثل: دیوار پوش گچی کناف.

عایق صوت یا فوم عایق صدا شانه تخم مرغی STIHVAC

فوم های شانه تخم مرغی نوعی عایق هستند که اغلب در استودیوها و مکان های ضبط صدا، سایلنت کردن دیزل ژنراتورها و پمپ های آب استفاده میشوند. این فوم ها میتوانند طیف وسیعی از صدا با فرکانس بالا را جذب کنند و از بازگشت آن جلوگیری نمایند. نمای ظاهری این فوم ها به نحوی ست که عملکرد آنها را در برابر جذب صوت بالا می برد.

برای اینکه صدای همسایه ها در داخل خانه شما را اذیت نکند، باید به جای گچ‌ کاری های دیوار از مصالحی استفاده کنید که دارای درجه کاهش صدای ۰.۸۵ و یا بیشتر هستند. عایق های صدا و فوم شانه تخم مرغی اس تی ای به همین منظور ساخته شده اند و دارای بافت ها خاص می باشند. به منظور کاهش صدای اضافه باید پنل های آکوستیک به صورت یکنواخت در دیوارها و یا حتی در سقف استفاده کنید.

فوم عایق صدا شانه تخم مرغی و یا فوم عایق صدا شانه تخم مرغی دارای ضخامت های گوناگون از 10 تا 25 میلیمتر بوده و در 2 نوع ساده و چسبدار موجود می باشد. فوم عایق صدا شانه تخم مرغی یا فوم عایق صدا صداگیر شانه تخم مرغی دارای کیفیت بالایی بوده که ساختار 6 وجهی آن می بایست رو به روی منبع صدا جهت صداگیری و کاهش صوت قرار گیرد.

عایق های صوتی شانه تخم مرغی آپ دکو دارای کلاس حریق می باشد که در سایلنت کردن صدا های دیزل ژنراتور ها، پمپ های آب، سانتری فیوژها، جهت سایلنت کردن صدا موتور خودرو ها و … استفاده قرار می گیردند.

فوم عایق صدا آکوستیک موجدار آپ دکو که به دلیل شکل ظاهری خود به عایق صدا شانه تخم مرغی معروف شده است این نوع عایق صوت توانایی جذب امواج صوتی را داشته و امواج بازتابی را نیز به صورت پراکنده بازتاب می کند، که این کار از قدرت آنها می کاهد. لذا این عایق صوت آپ دکو محبوبیت ویژه ای در بین اصناف، صنعت و اقشار مختلف پیدا کرده است که می تواند ضریب و قدرت جذب بسیار بالا در حدود 0.4 (NRC)، پشت چسبدار بودن، کلاس حریق C، نصب سریع، ضریب جذب رطوبت و استانداردها و تائیدیه های داخلی و خارجی را عنوان نمود.

از مهمترین مصارف عایق های صوتی شرکت sti می توان در اتاق های ضبط صدا، لوکیشن های فیلمبرداری، استودیوها، آموزشگاه ها و کارگاه های هنری و اتاق های شخصی افراد که اجرای موسیقی دارند و به علت آپارتمان نشینی این امکان را نداشته اند نام برد.

فوم عایق صدا شانه تخم مرغی stihvac.com تنها در صورتی کارآمد خواهد بود که رو به سمتی نصب شود که منبع صوت وجود دارد در غیر این صورتی کارایی مناسبی نخواهد داشت. به عنوان مثال در صورتی که شما از آلودگی صوتی موجود در خیابان کنار منزل خود خسته شده اید و به دنبال عایقی مناسب برای جلوگیری از نفوذ این صدا ها به محل سکونت خود هستید، استفاده از عایق های صوتی شانه تخم مرغی sti را که با استفاده از آن و پوشاندن تمامی سطوح دیوار، می توان تا 80 درصد از ورود آلودگی صوتی جلوگیری نمود.

انواع فوم عایق صدا

عایق صوتی با ساختار شانه تخم مرغی شش وجهی که بر روی دیوار، سقف، اتاقک و باکس ها نصب می شود. قدرت جذب این عایق از همه موارد بیشتر است. علت این موضوع را می توان به سلول های بسته و ساختار شش وجهی آن نسبت داد. این ساختارها برای جذب انواع صدا ها با فرکانس بالا به خوبی عمل کرده و یک سد محکم در برابر آنها ایجاد می کند.

فوم های تخم مرغی به طور گسترده در عایق سازی درب استودیوها، سینماها، سالن ها و… مورد استفاده قرار می گیرند. وزن فوم شانه تخم مرغی بسیار پایین است و این موضوع یک مزیت در نصب آن محسوب می شود. به همین علت حمل و نقل و نصب آن به سهولت و سادگی انجام می شود. یکی دیگر از نقاط قوت این فوم ها، لایه چسبی زیرین آن است. به لطف لایه چسبی موجود، نصب آن به هر سطحی اعم از گچ، سیمان و… بسیار سریع و آسان صورت می گیرد. این عایق دارای ظاهری زیبا و قیمت مناسب می باشد.

فوم عایق صدا به صورت لوله ای که برای لوله های آب و فاضلاب و… کاربرد دارد. این عایق صوتی عبور سیالات و مواد از لوله ها را می گیرد آرامش بیشتری برای افراد فراهم می کند. همچنین برای همه لوله ها قابل استفاده است.

عایق صوت با ساختار دو رو صاف در دیوارهای مشترک، کف، سقف و… به کار می رود. فوم های صوتی STI با آخرین فناوری روز دنیا جهت اجرای عایق صوتی دیوارهای مشترک، کف و سقف آپارتمان ها و منازل مسکونی استفاده می گردد. فوم های صوتی STI در کاهش صداهای انتقالی در محیط های صنعتی و ساختمانی برای دیوار های مشترک، سقف، کف و… نقش بسزایی را ایفا می کنند.

عایق صوتی برای سقف و کف و دیوارها

فوم صوتی سفید رنگ از جنس پلی اتیلن که در دیوار و سقف و کف سازه ها به کار می رود. از جمله ساده ترین و ارزانترین فرآورده ها و تولیدات نفتی و پلیمری می توان به فوم پلی اتیلن اشاره کرد که آن را با علامت pe نشان می دهند.

فوم های پلی اتیلن سبک و نرم بوده و قابلیت حمل و نصب آسان دارند فوم ها به صورت های پازلی و رولی، لوله ای و ورقه ای تولید و عرضه می شوند که در نوع پازلی به صورت تکه تکه بوده ولی در نوع رولی به طور یکنواخت و یک پارچه استفاده می شوند. به علت دوام زیاد و کیفیت خوب و مناسب نسبت به بقیه عایق ها رایج تر و کاربردی تر شده است.

مواد جذب صدا

مواد جذب صدا سطح فشار صوتی را در یک حفره، محوطه یا اتاق کنترل می کنند. مواد جاذب مصنوعی متخلخل هستند و به کف سلول باز اشاره دارند. مواد جذب کننده بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

بعضی از این مواد:

  • فیبر مانند سلولز
  • پشم معدنی
  • فایبرگلاس
  • پشم شیشه
  • فوم پلی اتیلن
  • پنل گچی
  • پنل آکوستیکی

تا فرکانسهای رزونانس درون حفره (دیوار، کف یا عایق سقفی) از بین بروند و از ویژگیهای عایق حرارتی آنها استفاده می کنند. از هر دو ماده جذب کننده فیبری و متخلخل برای ایجاد پنل های صوتی استفاده می شود که بازتاب صدا را در یک اتاق جذب می کنند و باعث بهبود درک صدا می شوند.

عایق صدا در مازندران

5 مورد از مزایای فوم عایق صدا

سر و صدای بیش از حد یک مشکل در بسیاری از مکان ها است. ادارات نمونه ای واضح هستند اما می توانند در رستوران ها، مغازه ها، سالن های نمایش، کتابخانه ها و دیگر مکان ها نیز این موضوع صادق باشد.

پنل های آکوستیک دارای هسته ساخته شده از یک ماده مانند کف یا پشم معدنی هستند تا امواج صوتی را جذب کنند و به عنوان وسیله ای از کنترل بازتاب در مناطق محصور عمل می کنند.

وقتی امواج صوتی به یکی از این پنل های فوم عایق صدا حمله می کند، به سرعت از بین می روند و سر و صدا را می کشد.

یکی دیگر از مزایای فوم عایق صدا که با نصب پنل های جذب صدا صورت می گیرد مزایای متعددی را برای کارمندان و مشتریان ارائه دهد که در نهایت به کسب و کار شما منجر خواهد شد. بیایید به بعضی از مزایای کلیدی نگاه کنیم.

ارتقاء کیفیت آکوستیک

با خنثی کردن صدای ناخواسته با کمک پنل های جذبی، می توانید صداهای دیگر را بسیار واضح تر کنید. این منجر به بهبود وضوح گفتار در اتاق های سخنرانی یا محل های اجرای نمایش می شود. همچنین می تواند در محیط های فروشگاهی و ناهار خوری کمک کند (بنابراین زمان صرفه جویی در مصرف آنچه مردم می گویند نیست).

کاهش استرس

از بین بردن سر و صدای ناخواسته می تواند به کاهش سطح استرس نیز کمک کند.

اگر مردم به وضوح بتوانند بشنوند که چه چیزی در اطراف گفته می شود، آنها احتمالا از ناتوانی در درک آنچه در حال وقوع هستند، کمتر تحریک می شوند و ناامید می شوند.

یک محیط خوشایند

اگر به یک دفتر یا رستوران بروید و با دیوار سر و صدا روبرو می شوید، احساس می کنید که محیط تعطیل است !

از بین بردن سر و صدا باعث می شود یک محیط خوشایند تر و دلپذیر تر باشد.

کارکنان می توانند درخواست های مشتری را به وضوح بشنوند و مشتریان قادر خواهند بود مکالمات خود را راحت تر انجام دهند.

این می تواند مزایایی در پی داشته باشد که احتمالا مشتریان به مدت طولانی باقی می مانند و در نتیجه پول بیشتری را صرف می کنند.

بهبود بهره وری

در دفاتر، فضای بدون سر و صدای اضافی می تواند باعث بهره وری بیشتری شود.

کارکنان می توانند به راحتی به مشتریان تلفن کنند و همایش ها و کنفرانس ها را بدون نگرانی در مورد نشت اطلاعات محرمانه برگزار کنند.

ایمنی بهبود یافته

در فضایی که در آن بسیاری از تجهیزات پر سر و صدا مانند کارگاه ها و حتی اتاق های سرور کامپیوتر وجود دارد، حذف نویز می تواند ایمنی محل کار را نیز افزایش دهد.

این کار باعث می شود تا کارکنان به روشنی ارتباط برقرار کنند و به رفع حواس پرتی کمک می کند که می تواند منجر به حوادث شود.

اگر شما در مورد ظاهر دفتر و یا کسب و کار خود نگران هستید، پنل های جذب صدا را می توان در طیف وسیعی از پوشش های تزئینی که می توان روی دیوارها و سقف ها نصب کرد.

تمیز کردن آنها نیز آسان است، بنابراین آنها را می توان در کارخانه ها و مناطق آماده سازی مواد غذایی که در آن بهداشت ضروری است استفاده کرد.

نکات پر اهمیت در نصب فوم عایق صدا

پس از آشنایی نسبی با انواع فوم عایق صدا در ساختمان های مختلف در این قسمت به بررسی اهمیت نصب فوم عایق صدا در بخش های مختلف ساختمان می پردازیم.

  • منافذ ورود و خروج هوا و هر روزنه ای که امکان انتقال هوا و صدا را داشته ببنید.برای انجام این کار بخش هایی مثل اطراف جعبه تقسیم برق، کانال ها و داکت ها، منافذ ایجاد شده در سقف و کنار پنجره و درب را با بتونه یا فوم پلی اورتان بپوشانید.
  • از ایجاد کانال های عبور و جریان صدا در دیوارها مشترک جلوگیری کرده و در صورت وجود درصدد پوشاندن روزنه های بین آنها بر آیید.
  • از مصالح سخت در هنگام نصب فوم عایق صدا خودداری کنید چرا که در انعکاس و انتقال صدا بسیار تاثیر دارند.
  • از یک لایه انعطاف پذیر فوم منبسط شونده برای جدا کردن لوله ها از روزنه های دیوار و عایق کاری آنها استفاده کنید.
  • استفاده از فوم عایق صدا در دیوارهای ساختمان های جدید جهت جلوگیری از انتقال صدا بین اتاقهای مجاور را جدی بگیرید.
  • اتاق های مخصوص استراحت و کار را تا جایی که می توانید با فوم عایق صدا دیوار و فوم عایق صدا سقف تجهیز کنید.
  • به جای کف پوش های مثل سرامیک و پارکت از موکت ها و کف پوش های عایق صوتی و حرارت استفاده کنید.

اهمیت کاربرد فوم عایق صدا دیوار

فوم عایق صدا دیوار که در انواع مختلفی مانند عایق صوتی دیوار مشترک و همین طور فوم عایق صدا درب داخلی ساختمان بررسی شد در جلوگیری از انتقال صدا به محیط اطراف بسیار تاثیر دارد. امروزه از این فناوری برای شرکت ها و ساختمان های آپارتمانی بهره می برند.

نقش فوم عایق صدا سقف در ساختمان

فوم عایق صدا سقف ساختمان مانند عایقکاری کف و دیوار و پنجره از اهمیت بالایی برخوردار است. اهمیت نصب فوم عایق صدا در سقف ساختمان به اندازه ای بوده که امروزه با انواعی مثل فوم عایق صدا سقف روکار، فوم عایق صدا سقف آپارتمان، فوم عایق صدا سقف کاذب بسیار صورت می گیرد.

جلوگیری از انتقال صدا و آلودگی صوتی خصوصا در زندگی آپارتمانی از مهم ترین موارد در حفظ آرامش می باشد. بنابراین در هنگام انتخاب یک واحد آپارتمانی برای زندگی و همین طور یک ساختمان برای کار حتما در کنار دیگر خصوصیات به اجرای عایق صوتی آن توجه داشته باشید.

خرید عایق صوتی

شما می توانید برای خرید این نوع از عایق ها با آپ دکو تماس بگیرید. عایق صوتی یکی از محصولاتی است که ما انواع آن را با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت برای رفاه شما مشتریان گرامی عرضه می کنیم. شما می توانید با تماس با آپ دکو ارزان ترین عایق صدا با کیفیت را خریداری کنید.

2 پاسخ

  1. سلام قیمت عایق کردن دیوار مشترک با همسایه چقدر هست ممنونم از مطالب خوب شما

    1. سلام دوست عزیز. بستگی به عایق موردنظر و ضخامت، مساحت دیوار داره. تماس بگیرید کارشناسان در خدمتتون هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *