Search
Close this search box.

فوم فشرده سخت

فوم فشرده سخت یک نوع عایق صدا بوده که با فشرده کردن و تزریق هوا به مواد اولیه آن ساخته می شود. این عایق ها دارای چگالی و سختی متفاوتی می باشند و بسته به کاربرد مورد نظر، می توان آن ها را در ضخامت های مختلف تولید نمود.

فوم فشرده سخت

فوم فشرده سخت سخت نوعی ورق عایق یکی از محصولات تولیدی آپ دکو می باشد. این ورق ها به صورت عایقی بوده که دارای کاربردهای متفاوتی می باشند. ورق فشرده دارای رنگ بندی متنوعی بوده که به عنوان محصول اولیه برای تولید دیگر محصولات به کار می رود.

کارخانه تولید عایق فشرده آپ دکو همگام با تکنولوژی روز جهان اقدام به تولید ورق میکروآلن با هدف دستیابی به بازارهای صنعتی نموده و این هدف را در سالهای اخیر سر لوحه امور و یکی از اهداف عالی برای خود تعریف نموده می باشد.

ورق عایق سخت در کارخانه ای مجهز، با استفاده از مواد اولیه مرغوب و بهداشتی، توسط دستگاه های پیشرفته و کارشناسان حرفه ای تولید می شوند. مرغوبیت مواد اولیه باعث تولید محصولاتی با کیفیت بالا شده می باشد.

ویژگی های فوم فشرده سخت | عایق سخت

لایه ورق های عایق فشرده دارای گواهی نامه های مدیریت کیفیت شامل ISO 9001:2015، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی OHSAS 18001 و مدیریت محیط زیست ISO 14001 می باشند. شرکت آپ دکو قابلیت تولید انواع ورق های فشرده را به صورت اختصاصی و در ابعاد مختلف دارد.

کیفیت و استاندارد فوم فشرده سخت

ورق عایق ها دارای سطح کیفیت بالایی هستند. مواد اولیه به کار رفته در آنها مرغوب ترین مواد اولیه بوده و همه نکات و استاندارد های لازم در تولید آن ها رعایت شده و علاوه بر دقت بالا در زمان تولید، محصول بعد از تولید هم مورد ارزیابی قرار می گیرد تا محصولی بدون نقص و استاندارد در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد.

تولید فوم فشرده سخت 

تولید فوم فشرده سخت در کارخانه ای بزرگ و مجهز انجام می شود. مواد اولیه مرغوب و بهداشتی طبق فرمول های خاص که توسط مهندسین و کارشناسان حرفه ای تعریف شده به این عایق ها تبدیل می شوند.

برای تولید این عایق ها از دستگاه های جدید و پیشرفته به کار می رود تا در نهایت محصولی با کیفیت و استاندارد در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد. بعد از تولید، محصول مجدد از نظر کیفیت مورد ارزیابی قرار می گیرد. همه محصولات آپ دکو دارای گواهی بهداشت و گواهی استاندارد هستند.

قیمت فوم فشرده سخت

با توجه به کاربردهای عایق فشرده و مواد اولیه استفاده شده و کیفیت ورق عایق ها می توانیم بگوییم که قیمت این محصول مناسب می باشد.

ورق عایق سخت

برای خرید عایق فشرده و استعلام قیمت عایق فشرده ضخیم، پیش از خرید باید با کارشناسان فروش شرکت آپ دکو در ارتباط باشید.

 

 

فوم های پلی اتیلن لوله درقطرهای 8/3 و 8/5 به صورت پیوسته در طول های 100،200و 500 متری و قطرهای بالاتر به صورت شاخه های 2 متری تولید می شوند که قابلیت استفاده در بازه دمایی بین 35- تا 90+ را دارند. فوم های پلی اتیلن لوله ای در قطر های 3/8 ، 5/8 ، 1/2 ، 3/4 ، 1 ، 1/4 1 ، 1/2 1 و 2 اینچ در طول ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند.

فوم پلی اتیلن لوله به عنوان عایق حرارتی در ساختمان ها مورد استفاده قرار میگرد و از اتلاف گرما و سرما در لوله های آب گرم وآب سرد جلوگیری می کند. فوم پلی اتیلن لوله ای یکی دیگر از انواع فوم های پلی اتیلن است که نسبت به دیگر انواع خود از قیمت پایین تری برخوردار است.

 

 

 

 

ویژگی های ورق فشرده تولیده شده توسط اپ دکو:

  • مقاوم در برابر مواد شوینده فوم فشرده سخت
  • دارای درجه سختی متناسب با کاربرد این نوع از ورق عایق
  • رنگبندی بسیار متنوع و زیبای ورق عایق
  • مقاومت بسیار بالای ورق فشرده در برابر نفوذ آب

عایق صوتی فشرده اپ دکو

از دیگر قابلیت های منحصر به فرد عایق فشرده اپ دکو این بوده که این ورق عایق قابلیت پشت چسبدار کردن را دارد، به همین موجب در مواردی که نیاز به عایق پشت چسبدار باشد می توان از این نوع فوم فشرده سخت هم بهره مند شد. برای مثال می توان در بسته بندی محصولات، دستمال کاغذی چسبنده به داشبورد و… از این عایق فشرده بهره مند شد.

در تجهیزات ورزشی و سرگرمی نیر به وفور می توان کاربرد عایق فشرده را ملاحظه کرد، برای مثال برای تولید مت یوگا، کمربند بدنسازی، ضربه گیر تکواندو، تخته شنا، استپ یوگا، آجر یوگا و در کل همه تجهیزات عایقی ایروبیک و ورزشی از عایق فشرده می توان بهره مند شد. فوم فشرده سخت

اپ دکو امکان تولید عایق فشرده در چگالی و ابعاد مختلف را دارد. تنها کافی است برای انتخاب مناسب ترین محصول برای کاربرد مورد نظر خود با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کاربرد ورق فشرده ( ورق سخت ):

ورق فشرده اپ دکو با چگالی بالا و رنگبندی و سایز های متنوع کاربردهای بسیاری در صنایع و اصناف مختلف، از جمله کیف و کفش، خودور و… دارد. اپ دکو موفق به تولید ورق فشرده با کیفیت بالا در ابعاد گوناگون، سختی و خواص منحصر به فرد شده که استفاده فراوانی در صنایع مختلف از جمله صنعت سراجی و کیف و کفش، تولید زیره صندل مجلسی و کفش طبی، تولید ضربه گیر، تولید اسباب بازی عایقی، واشر لاستیکی خودرو، فیلتر خودرو، عایق صوتی و رطوبت درب خودرو، ارتوپدی ( پزشکی )، واشر دور چراغ خودرو و تولید گل های بلندر عایقی دارد.

ای نوع از ورق عایق ابتدا در ابعاد بزرگ تولید می شوند، سپس در سایزهای گوناگون برش خورده و بنا به مصرف مشتری با پارچه ای پلاستیک لمینت می شود. بعد از گذشت این مراحل عایق فشرده قابلیت استفاده در طیف وسیعی از صنایع را دارد.

 

فوم فشرده سخت

فوم فشرده سخت

نحوه تولید فوم پلی اتیلن

ساخت فوم پلی اتیلن ابتدا از کشور انگلستان آغاز شد،طبق مطالعات بسیاری که روی فرایند پلیمریزاسیون انجام شد، گاز اتیلن به وجود آمد که برای اولین بار در جنگ جهانی دوم در کابل های رادار مورد استفاده قرار گرفت.

فوم های پلی اتیلن از فراورده های نفتی به دست می اید که حاصل ترکیب پلی اتیلن فشرده همراه با حباب های ریز هوا می باشد که ساختار ظاهری آن به شکل بلورهای جامد شفاف و نیمه شفاف است که موجب شده تحت حرارت بالانسوزد ویک ترکیب شیمیایی پایداری شناخته شود.از پلی اتیلن برای ساخت دیگر مشتقات کاربردی پلیمری استفاده می شود.

پلی اتیلن یک ماده ی پلاستیکی است که بر اثر حرارت به مایع تبدیل شده وهنگام خنک شدن دوباره به حالت جامد برمی گردد.

فوم پلی اتیلن یکی از انواع پلی اتیلن ها می باشد که جنسی بسیار نرم و منعطف دارد همینطور خاصیت ضد ضربگی و ضد خوردگی آن باعث شده در صنایع مختلفی چون خودروسازی، ساختمان سازی و ساخت و ساز های دیگر از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد. علامت اختصاری فوم پلی اتیلن (PE) میباشد که نشان دهنده ی یکی از فراورده های نفتی پلیمری است.

فوم فشرده سخت

فوم فشرده سخت در تهران 

اپ دکو باسال ها سابقه فروش انواع عایق صدا به منظور استفاده در اماکن مختلف مثل باشگاه های ورزشی، مهدهای کودک، زمین های بازی و… از ابتدای فعالیت خود سعی بر این امر داشته تا بخشی از نیازهای محصولات عایقی کشور را فراهم کند. برای خرید محصولات عایق صدا می توانید همین حالا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *