Search
Close this search box.

عایق صوتی برای دیوار

عایق صوتی برای دیوار چیست؟ چرا باید از عایق صوتی دیوار استفاده کنیم؟ عایق صوتی برای دیوارها چه کمکی به ما می کند؟ اگر این روزها حس می کنید صدای همسایه دیوار به دیوار واقعا کلافه تان کرده، صدای بچه های شما همسایه ها را عاصی کرده، در خانه موسیقی تمرین می کنید یا حیوان خانگی دارید که صدایش مزاحم واحدین کناری است، می خواهید یک اتاق از خانه را به هر دلیلی عایق صوتی کنید تا صدا به بیرون درز نکند یا صدای بیرون به داخل نیاید باید از عایق های صوتی که برای همین منظور تولید شده اند استفاده کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و عقد قرارداد همکاری و دریافت مشاوره می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در پایین صفحه با کارشناسان و مشاوران آپ دکو تماس بگیرید.

عایق صوتی برای دیوار

عایق صدا در ساختمان
عایق صدا در ساختمان

انواع عایق صوتی برای دیوار

عایق صدا دیوار یک ماده یا سیستمی است که برای کاهش و جلوگیری از انتقال صداها از یک فضا به فضای دیگر استفاده می شود. این عایق ها به طور عمده از موادی مانند فوم صوتی، پانل های صوتی، الیاف صوتی و مواد راهبردی دیگر ساخته می شوند.

استفاده از عایق صدا دیوار در مکان هایی که نیاز به کاهش صدای خارجی یا داخلی دارند، بسیار مفید است. برخی از این مکان ها عبارتند از: ساختمان های مسکونی با فضاهای مشترک مانند آپارتمان ها، هتل ها، ادارات و سازمان ها، استودیوهای صدا، سینماها، سالن های کنفرانس و سایر فضاهایی که نیاز به آرامش و کاهش صدا دارند.

عایق صدا دیوار می تواند به دو صورت عمودی و افقی نصب شود. در نصب عمودی، عایق ها بر روی دیوارها نصب می شوند تا از انتقال صدا از طریق دیوارها به فضاهای دیگر جلوگیری شود. در نصب افقی، عایق ها بر روی سقف و کف فضا نصب می شوند تا کاهش صدایی که از طریق طبقات بالا و پایین منتقل می شود، ایجاد شود.

علاوه بر کاهش صدا، عایق های صوتی دیوار می توانند تاثیرات مثبتی بر روی اکو و آکوستیک فضا داشته باشند. آنها می توانند با کاهش انعکاس صداها در فضا، به ایجاد یک محیط آرام و دلپذیر کمک کنند.

در نتیجه، عایق صدا دیوار یک راه حل موثر و عملی برای کاهش صداهای مزاحم و افزایش کیفیت صدا در فضاهای مختلف است. با استفاده از این عایق ها، می توانیم محیطی آرام و مطلوب را برای کار، زندگی و تفریح خود ایجاد کنیم.

دنیای عایق های صوتی انقدر گسترده و بزرگ است که هر کدام برای رفع یک مشکل مورد استفاده قرار می گیرند، برای کوتاه کردن بحث به صورت خلاصه و مفید به انواع عایق های صوتی برای دیوار اشاره می کنیم.

عایق صوتی برای دیوار

“عایق صوتی دیوار، به شما امکان می دهد در فضایی خلوت و آرام زندگی کنید.”

نمونه کار اجرا شده آپ دکو به عنوان عایق صدا برای دیوار

عایق های صوتی دیوار مشترک

این یکی از متداول ترین انواع عایق صداست که همانطور که از نامش مشخص است برای دیوارهای مشترک قابل استفاده است. عایق صوتی برای دیوار

عایق صوتی دیوار مشترک با فوم های عایق

روش دیگری که برای عایق کردن دیوار مشترک دو واحد آپارتمانی هست، کاربرد فوم های آکوستیک یا عایق است. این فوم ها از مواد عایق صدا یا فوم آکوستیک تشکیل شده و به شکل های متنوعی تولید می شوند. این فوم های عایق صوت با ظاهر ساده یا سه بعدی و برجسته عرضه می شوند. شما می توانید از رنگ و طرحی مناسب خانه خود برای عایق صوتی دیوار مشترک با همسایه استفاده کنید. عایق صوتی برای دیوار

عایق صوتی دیوار مشترک با دیوار آکوستیک

عایق صوتی دیوار مشترک با اجرای یک دیوار آکوستیک، یکی از اساسی ترین راه های جلوگیری از انتقال صداست. با این راهکار به طور کامل، دیوار مشترک را عایق صوت می کنید و تقریبا هیچ صدایی منتقل نمی شود. دیوار عایق صوت توسط شرکت ها و متخصصین این کار در عرض چند ساعت اجرا می شود.

دیوار عایق صوت با استفاده از پشم سنگ، پشم شیشه یا فوم آکوستیک ساخته می شود. این دیوار را از داخل با این متریال ها پر می کنند و از بیرون با فوم هایی می پوشانند. ظاهر دیوار آکوستیک شبیه یک دیوار معمولی است و کاملا صاف و هموار است. عایق صوتی برای دیوار

کلیه محصولات آپ دکو به کلیه شهرهای ایران عزیزمان، با بهترین قیمت و هزینه ارسال فرستاده می شوند. فروش انواع عایق های صوتی به منظور سهولت دسترسی در سراسر ایران فراهم شده و نصب را هم در سراسر کشور ممکن کرده ایم، جهت دریافت جزئیات بیشتر در تماس تلفنی با شما همراه هستیم.

عایق صوتی برای دیوار


خرید عایق صوتی دیوار آپ دکو با بهترین قیمت و کیفیت در ایران

عایق صوتی اتاق
 

آیا میخواهید صدای بلند همسایگان خود را بسیار کاهش دهید؟ آیا صدای تلویزیون، موسیقی یا حتی صدای خود را در اتاقتان نمیخواهید به خانه همسایگانتان برسانید؟ حالا میتوانید به راحتی این مشکلات را با عایق صوتی دیوار حل کنید. عایق صوتی دیوار عملکردی بی نظیر دارد و میتواند صداهای آزاردهنده را بطور قابل توجهی کاهش دهد. با استفاده از عایق صوتی دیوار آپ دکو، میتوانید زمان ارامشی را در خانه خود به ارمغان بیاورید و از سکوتی آرامش بخش در برخوردار شوید.

عایق صوتی دیوار آپ دکو به سادگی بر روی دیوارها نصب میشود و باعث میشود صداهای بیرونی و درونی در حداقلی به گوش شما برسد. با استفاده از عایق صوتی دیوار، میتوانید در هر زمانی که خواستید به آرامشی بی نهایت دست پیدا کنید و از محیطی آرام و آرامش بخش در خانه لذت ببرید. عایق صوتی دیوار برای همه اتاقها مناسب است، برای اتاق خواب، اتاق نشیمن، اتاق کار یا حتی اتاق کودکان. با استفاده از عایق صوتی دیوار آپ دکو، میتوانید به راحتی از صداهای بیرونی و درونی کاسته و نهایت لذت را از محیط خانه خود ببرید.

اگر میخواهید به یک زندگی آرام و آرامش بخش دست پیدا کنید، عایق صوتی دیوار را برای خانه خود انتخاب کنید. با استفاده از عایق صوتی دیوار آپ دکو، میتوانید وقتی که خواستید به خلوت و آرامش خود بپردازید و از محیطی آرام و آرامش بخش در خانه لذت ببرید.


 

عایق صوتی روکار دیوار

امروزه محبوبیت عایق های صوتی روکار افزایش پیدا کرده است. مهمترین مزیت عایق صوتی روکار ضخامت کم است. این موضوع باعث خواهد شد تا فضای زیادی از داخل اتاق و خانه اشغال نشود. بسیاری از عایق های صوتی مثل یونولیت ابعاد بزرگی دارند و امکان اجرای روکار آن ها وجود ندارد. عایق صوتی برای دیوار

تراکم عایق صوتی روکار بسیار بالا است. به همین علت مقاومت خوبی در برابر صوت نشان خواهد داد. همچنین عایق های روکار معمولا مقاومت بیولوژیکی هم دارند و بستری برای رشد قارچ و باکتری نخواهند بود.

اجرای عایق صوتی روکار بدون کثیف کاری و دردسرهای بنایی است. بسیاری از مردم تصور می کنند اجرای عایق روکار سبب کثیف شدن خانه خواهد شد و نیاز به چندین روز بنایی و تمیزکاری دارد. شاید بتوان گفت اجرای این عایق ها جزو کم دردسرترین امور ساختمانی است و به راحتی و با سرعت بالا قابل انجام است.

بسیاری از عایق ها حاصل فرایندهای شیمیایی هستند و در صورت حرارت دیدن یا در طول زمان مواد و گازهای سمی تولید می کنند. اگر افراد در مجاورت این مواد قرار گیرند احتمال مسمومیت وجود خواهد داشت. عایق های روکار صوتی چنین خصوصیتی ندارند و عاری از هر گونه آلاینده و مواد سمی هستند. عایق صوتی برای دیوار

بدین ترتیب می توان با خیال راحت آن ها را روی دیوارهای داخلی نصب کرد. در صورت اجرای عایق صوتی روکار امکان رنگ مجدد یا نصب کاغذ دیواری وجود دارد. بدین ترتیب دیگر اثری از عایق ها مشخص نخواهد شد و دیوار به حالت عادی باز خواهد گشت.

عایق صوتی شانه تخم مرغی

عایق الاستومری شانه تخم مرغی پشت چسب دار
عایق الاستومری شانه تخم مرغی پشت چسب دار

این عایق صوتی روکار شبیه به شانه تخم مرغ است. شکل شش وجهی این مواد باعث می شود تا آلودگی های صوتی حبس شده و از انتقال آن ها جلوگیری شود. قسمت برجسته عایق های شانه تخم مرغی باید به سمت منبع صوت قرار گیرد. سطح پشت این عایق هم خاصیت چسبندگی دارد و به راحتی به دیوارها متصل خواهد شد.

عایق صوتی دو طرفه صاف

این عایق از نوع الاستومری است و در مقابل انتقال حرارت هم مقاومت می کند. عایق صوتی روکار دو طرفه صاف به صورت فوم های آماده در بازار موجود است و به راحتی توسط قیچی و کاتر بریده می شود. انواع مختلف ساختمان ها هم می توانند از این عایق برای کاهش انتقال صوت در بین واحدها استفاده کنند. عایق صوتی برای دیوار

عایق صوتی دکوراتیو

پنل دکوراتیو آکوستیک طرح کرکره ای
پنل دکوراتیو آکوستیک طرح کرکره ای

امروزه فوم های آکوستیک مختلفی برای اتاق ها طراحی شده اند. این فوم ها علاوه بر مقاومت در برابر صوت، شکل ظاهری زیبایی هم دارند و می توانند تکمیل کننده دکوراسیون اتاق باشند. این موضوع برای اتاق خواب از حساسیت بیشتری برخوردار است؛ زیرا علاوه بر زیبایی و هماهنگی با دکوراسیون، باید کنترل صوت هم به خوبی انجام گیرد.

عایق فوم وج یا منشوری عایق صوتی برای دیوار

این عایق ها شکلی هرمی و منشوری دارند. جذب صدا در این عایق بیشتر از انواع دیگر است. از این عایق صوتی روکار می توان برای اتاق ها یا فضاهایی با ابعاد کوچک استفاده کرد. بسیاری از استودیوهای ضبط هم از این محصول بهره می گیرند. عایق صوتی برای دیوار

آپ دکو شرکت بزرگ فروش انواع عایق صوتی و فوم های ضد صدا از شما دعوت می کند جهت اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت، ابعاد و حتی مشاوره خرید بهترین عایق صدا از راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت کمک بگیرید. ما با مشاوره حرفه ای و اصولی در کنار شما هستیم و تمام سعی و تلاش خود را جهت ارائه بهترین خدمات به کار می گیریم.

عایق صوتی برای دیوار

عایق صوتی توکار دیوار

این دست از عایق های صوتی برای خانه هایی مناسب تر هستند که هنوز کاملا ساخته نشده اند وگرنه باید یک دیوار را تا حدی خراب کرد و عایق را درون آن جاساز نمود، در واقع معمولا عایق صوتی توکار در حین ساخت و ساز تعبیه می شود.

عایق صدا توکار یک نوع از انواع عایق صوتی در ساختمان است که در حین ساختمان سازی اجرا می شود. عایق صوتی انواع متعددی دارد که در ماده ی سازنده متفاوت اند؛ پس، عملکرد متفاوت دارند. برخی از آنها در برابر صوت و برخی از آنها در برابر حرارت مقاوم ترند. انواع آن شامل عایق صوتی پشم شیشه، عایق صوتی پشم سنگ، عایق صوتی پلی یورتان، عایق صوتی یونولیت و … است. در ادامه، با برخی از آنها آشنا خواهیم شد. عایق صوتی برای دیوار

پشم سنگ

پشم سنگ

پشم سنگ نوعی عایق صوتی است که از سنگ بازالت مذاب ساخته می شود. نحوه ی تولید آن مشابه نحوه ی تولید پشم شیشه است. این عایق انواع متعددی دارد که شامل پشم سنگ پتویی، پشم سنگ تخته ای و پشم سنگ رولی است. عایق صوتی پشم سنگ در برابر حرارت هم مقاومت زیادی دارند؛ پس، عایق حرارتی هم محسوب می شوند.

پشم شیشه

پشم شیشه قدیمی ترین نوع عایق صوتی توکار است که از شیشه مذاب ساخته می شود. نحوه ی تولید آن مشابه فرآیند تولید پشمک در دستگاه پشمک سازی است که الیاف بسیار باریک تحت حرارت ایجاد می شود. رشته های الیاف بر روی هم قرار می گیرند که صفحات متراکم ایجاد کنند. عایق صوتی برای دیوار

ساختار پشم شیشه به صورتی است که هوا داخل آن حبس می شود؛ پس، صوت از آن عبور نمی کند. در ضمن، پشم شیشه عایق حرارتی مناسبی است که تعادل گرمایش و سرمایش را برقرار می کند؛ پس، در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.

یونولیت

یونولیت نوعی عایق صوتی است که در ابعاد مشخص تولید می شود. چگالی آن بالا است؛ پس، عایق صوتی و حرارتی مناسبی در صنعت ساختمان سازی محسوب می شود به خصوص در مکان های پر سر و صدا عالی عمل می کند. در ضمن، یونولیت از پلی استایرن ساخته می شود که گزینه ی ارزان قیمتی برای عایق صوتی به حساب می آید.

هر چه تراکم آن بیشتر باشد، عملکرد آن بهتر است. لازم به ذکر است که استفاده از یونولیت در سفت کاری موجب کاهش استفاده از مصالح می شود؛ پس، صرفه جویی به حساب می آید. عایق صوتی برای دیوار

پلی یورتان

عایق صدا پلی یورتان

پلی یورتان یک نوع فوم نسوز برای عایق صوتی دیوار است که در برابر صوت و حرارت مقاوم است. این عایق در صنعت ساختمان سازی بسیار پرمصرف است. پلی یورتان از ترکیب ایزوسیانات به همراه پلی ال ساخته شده است. پلی یورتان به صورت اسپری فوم به فروش می رسد؛ پس، کاربرد آن بسیار راحت است.

عایق صوتی برای دیوار

آپ دکو ارائه کننده انواع عایق صدا برای محل کار و خانه ها است و سعی دارد خدمات خود را با بهترین کیفیت ممکن ارائه دهد. برای اجرا و خرید عایق صدا همین حالا با 09122507811 تماس بگیرید.

عایق صوتی برای دیوار

20 پاسخ

  1. روز به خیر تشکر بابت مقاله کاربردیتون. قیمت عایق صدا برای اتاق 20 متری چقدر در میاد . در این اتاق تمرین ساز میشه

    1. سلام، خوشحالیم که تونستیم رضایت شمارو به دست بیاریم. دوست عزیز باید اشاره کنیم که قیمت ها در نوسان هست و همینطور نوع عایق، جنس و اندازه ای که نیاز دارید رو کامل مشخص نکردید. پس پیشنهاد می کنیم با ما از طریق شماره تماس 09122507811 تماس بگیرید و علاوه بر دریافت قیمت، مشاوره رایگان خرید بهترین عایق رو هم دریافت کنید.

  2. سلام درود برشما
    تشکر از توضیحات عالی شما
    لطفا در صورت امکان هزینه تقریبی اجرای کامل حدود ۱۴ متر طول به ارتفاع ۳ متر دیوار
    برای قطع کامل صوت مزاحم تلویزیون و اسپیکر
    را به شماره بنده پیامک کنید یا ایمیل بفرمایید
    اجرای کامل لطفا
    سپاس

    1. سلام دوست عزیزم. لطفا از طریق شماره های درج شده تماس بگیرید کارشناسان راهنمایی می کنند مشاوره رایگان ارائه می کنن.

  3. سلام مطلب کاملی بود. عایق صدا دیوار مشترک قیمت به روز شده اش رو اعلام کنید ممنونم از شما

    1. سلام روز خوش قیمت عایق با توجه به ضخامت و … بسیار متغیر هست. لذا برای دریافت قیمت به روز شده تماس بگیرید تا کارشناسان با بررسی نیاز و بودجه شما، بهترین پیشنهاد خرید عایق صدا رو در کنار قیمت به شما ارائه بدهند.

  4. سلام وقت بخیر مدتی هست همسایه کنار ما سروصداش کامل توی خونه ماست یعنی حتی صدای زنگ خوردن موبایلشون مستقیم وارد خونه ما میشه. میشه هزینه عایق کردن خونه 50 متری رو اعلام کنید. ممنون از مطالب مفیدتون

    1. سلام روز خوش قیمت عایق کردن با توجه به ضخامت و … بسیار متغیر هست. لطفا برای دریافت قیمت به روز شده تماس بگیرید تا کارشناسان با بررسی بودجه و نوع عایق موردنیاز شما، بهترین پیشنهاد رو در کنار قیمت به شما ارائه بدهند.

  5. درود بر شما قیمت عایق صوتی دیوار یک اتاق ضبط صدا یا استودیو خانگی چقدر هست و آیا می تونیم با یک نوع عایق کردن باعث بشیم هم صدا بیسرون نره اما کیفیت صدای ضبط شده بهتر بشه

    1. سلام دوست عزیز. لطفا تماس بگیرید کارشناسان به سوال شما به صورت تخصصی تر پاسخ میدن.

  6. سلام دیوار مشترک واحد من و همسایه دو تا دیوار که بینشون حدود ۵ الی ۱۰ سانت فاصله است ولی صدا میاد،آیا میشه با سوراخ کردن دیوار از چندین نقطه فوم پلی یورتان تزریق کرد؟هزینه و زمان اجرا چقدر میشه؟

  7. سلام
    میختاستم بدونم این عایق ها برای پمپ آب که صدای زیادی دارد کارید داره؟واقعا جواب میده؟

    1. سلام دوست عزیز. برای دریافت قیمت ها از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما در آپ دکو تماس بگیرید و علاوه بر دریافت قیمت ها، مشاوره رایگان برای خرید بهترین عایق دریافت کنید.

  8. سلام وقت بخیر برای عایق کردن دیوار مشترک با همسایه چقدر باید هزینه کنیم؟ ممنون میشم پاسخ بدید

    1. سلام دوست عزیز. برای دریافت قیمت ها از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما در آپ دکو تماس بگیرید و علاوه بر دریافت قیمت ها، مشاوره رایگان برای خرید بهترین عایق دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *