Search
Close this search box.

انواع عایق صوتی کف و دیوار مشترک – عایق صدا سقف

انواع عایق صوتی کف و دیوار مشترک
در این مقاله قصد داریم شما را با انواع عایق صوتی کف و دیوار مشترک آشنا کنیم. اجرا و نصب عایق های صوتی از جمله عایق صدا برای کف و عایق صدا برای دیوار اگر چه جزو آیین نامه های اجرایی و الزامی ساختمانی نیست اما وجود آن برای ساختمان ها مهم تلقی می شود.
اگر ساکن ساختمان های چند واحده هستید قاعدتاً با مشکلات صدای میان طبقات و واحدها آشنایی دارید. گاهی آن قدر این صداها نزدیک به نظر می رسند که انگار همسایه واحد کناری یا همسایه های طبقه بالا در محیط داخلی خانه مان حضور دارند. این مشکلات حریم خصوصی خانه ها را از میان برده و باعث آزرده خاطر شدن و ناآرامی ساکنین ساختمان می شود.

مجموعه آپ دکو  مرکز  فعال فروش و اجرای انواع عایق صوتی کف و دیوار مشترک برای محل کار و منازل بوده و در تلاش است خدمات خود را با بهترین کیفیت ممکن ارائه دهد. برای اجرا و خرید عایق صدا همین حالا با 09122507811 تماس بگیرید.

استفاده از عایق صدا کف و عایق صدا برای دیوار مشترک تا حد بسیار بالایی این مشکل ساختمان ها را حل می کند و مانع خروج صدا در میان واحدهای ساختمانی می شود. از طرفی عایق بندی سقف کار سختی است و نتیجه خیلی خوبی را در پی نخواهد داشت. برای همین بهترین راه برای عایق سازی صدا استفاده از عایق صدا کف واحدهای بالایی ساختمان است. انواع عایق صوتی کف و دیوار مشترک

 

نمونه کار اجرا شده آپ دکو به عنوان عایق صدا برای دیوار

همان طور که می دانید صدا از دو روش هوا و اجسام انتقال میابد:

به صدایی که از طریق هوا به گوش ما می رسد مثل حرف زدن، موسیقی و… هوابرد می گویند که سه عامل شدت صدا، طول موج و زاویه انتشار در ماده بر کیفیت آن تأثیرگذار است. به صداهایی  مثل راه رفتن، کشیده شدن صندلی و… که از طریق اجسام شنیده می شود صداهای پیکره گفته می شود که آسایش واحدهای پایینی ساختمان را مختل می کند.

بهترین روش از بین بردن این صدها در ساختمان ها استفاده از عایق صدا برای کف و عایق صدا برای دیوار مشترک است. این دو عایق به صورت قابل توجهی صداهای پیکره و صداهای هوابرد اطراف را از میان برده و یک محیط آرام و بدون سر صدا را به ساکنین ساختمان ها اهدا می کند. در ادامه توضیحات مختصری درباره انواع عایق صوتی کف و دیوار مشترک خواهیم داشت. اگر قصد خرید عایق صدا برای ساختمان خود دارید تا انتهای مطلب با ما همراه شوید.

انواع عایق صوتی کف و دیوار مشترک 

نصب عایق صوتی کف اتاق

برای عایق کف ساختمان پیش از هرچیزی باید یک دور نوار سایلنت دور تا دور اتاق نصب کنیم، هر جا که دیواری اومده بالا مثل ستون نوار را بالا می بریم. حالا رول ها عایق کف ساختمان را پهن می کنیم. رول ها باید کنار هم پهن شوند به اصطلاح اورلپ. در صورتی که اضافه آوردید برش می دهید. در نهایت با توجه به عایق صدا کف که استفاده کردید فوم ها و فوم دور تا دور بوسیله فویل پلی اتیلنی پوشیده می شوند. عایق کف ساختمان – عایق صدا کف آپارتمان

بسته به مرحله ای از ساخت و ساز که در آن قرار داریم و بودجه ای که برای عایق کاری اختصاص پیدا کرده است. عایق های مختلفی وجود دارد. عایق های صوتی، حرارتی و رطوبتی مانند پشم سنگ و پشم شیشه از اولین موادی هستند که در صنعت ساخت و ساز برای عایق کاری ساختمان از آن ها استفاده می شود که البته امروزه در بسیاری از نقاط دنیا استفاده از آن ها به دلیل زیان های محیط زیستی و سلامتی برای انسان منتفی شده است.

عایق هایی مانند پلی اتیلن و پولی اورتان نیز به دلیل اجرای راحت تر، نداشتن زیان های محیط زیستی، استفاده به صورت رلی و پاششی جای عایق های پشم سنگ و پشم شیشه را گرفته اند. این گونه عایق ها بیشتر در ساختمان های در حال اجرا، مورد استفاده قرار می گیرند و برای ساختمان هایی که اجرا شده اند، مورد استفاده نیستند.

نیاز به اجرای عایق صدا دارید؟ برای عایق صدا برای کف و سقف خانه خود کافیست با ما تماس بگیرید! عایق کف

عایق صدا برای کف ساختمان ها در مدل ها و انواع متنوع توسط تولیدکنندگان داخلی و خارجی طراحی و تولید شده اند که با توجه به مراحل ساخت و ساز ساختمان و میزان بودجه تعریف شده برای خرید آن می توان یکی از انواع عایق صدا برای کف را از فروشگاه های معتبر خریداری کرد و برای عایق بندی صدا از آن ها کمک گرفت.

عایق های صوتی که از پشم سنگ و پشم شیشه تولید می شوند علاوه بر استتار کردن صدا مانع خروج حرارت و رطوبت هم می شوند. این نوع از عایق ها در بیشتر ساختمان های قدیمی مورد استفاده قرار می گرفت اما هم اکنون به خاطر ضرر داشتن برای محیط زیست و سلامت افراد کمتر مورد توجه مجریان ساخت و ساز قرار دارد. بهترین ها را از آپ دکو بخواهید! آپ دکو بهترین همراه شما برای نصب عایق صدا است.

آن ها بیشتر از عایق هایی کمک  می گیرند که از جنس پلی اتیلن و پولی اورتان است چون علاوه بر بی خطر بودن برای سلامت افراد و محیط زیست، اجرا و نصب آن بسیار آسان و راحت بوده و به صورت رولی و پاششی استفاده می شود. انواع عایق صوتی کف و دیوار مشترک 

به طور کلی انواع عایق صوتی کف و دیوار مشترک که در بازار وجود دارد و برای پیشگیری از صدا در ساختنمان کاربرد دارند، شامل عایق صدا آکوستیک دیوار و فایبرگلاس و مواد معدنی، عایق صدا پنل گچی، عایق صدا ویسکوالاستیک و عایق صدا نانو است. در بین انواع عایق صدا برای کف، عایق صدا نانو کیفیت بهتری دارد و از ضخامت کمتر و وزن سبک تر برخوردار است. همینطور خاصیت آنتی باکتریال داشته و ضد آب و ضد اشتعال می باشند. انواع عایق صوتی کف و دیوار مشترک 

از سوی دیگر می توان از این عایق، به شکل روکار و توکار کمک گرفت. عایق صدا برای کف از جنس نانو با دانسیته متفاوت در بازار موجود بوده و قابلیت حذف صد در صد اصوات را دارند. مخصوص صداهای کوبه ای مثل صدای دویدن بوده و برای بیشتر اماکن مثل ساختمان، کف باشگاه، تالار و… مورد استفاده قرار می گیرند.

همچنین این نوع از عایق صدا برای کف را می توان زیر پارکت، زیر فرش، لمینت و یا زیر ملات سیمان نصب نمود. این نوع از عایق ها برای ساختمان های در حالا اجرا و حتی برای ساختمان هایی که کف آن ها تکمیل شده کاربردی است. انواع عایق صوتی کف و دیوار مشترک 

انواع عایق صدا برای دیوار مشترک

انواع عایق صدا برای دیوار مشترک

برای عایق صوتی دیوار مشترک واحدهای ساختمانی و در کل همه ساختمان ها مثل عایق صدا برای کف، روش های متنوع با جنس های متفاوتی وجود دارد. عایق پشم شیشه و پشم سنگ جزو قدیمی ترین انواع عایق صوتی کف و دیوار مشترک می باشند که علاوه بر پیشگیری از ورود صدا مانع خروج حرارت و حتی رطوبت می شوند. اما همان طور که در بالا به آن اشاره کردیم به خاطر اثرات نامطلوب روی محیط زیست و سلامت ساکنین ساختمان ها دارند امروزه کمتر از آن ها استفاده می شود.

فوم پلی اتیلن نوعی عایق صوتی دیوار مشترک بوده که توسط دستگاه بر روی سطح دیوار اسپره شده و نصبی بسیار راحت و آسان دارد؛ اما قابل بازیافت نیست و جدا کردن آن از سطح دیوار ممکن نیست. انواع عایق صوتی کف و دیوار مشترک 

پنل های آکوستیکی نوعی از عایق صدا برای دیوار مشترک و کف ساختمان ها می باشند که به شکل روکار مورد استفاده قرار می گیرند و در آخر پیشرفته ترین نوع عایق صدا برای دیوار مشترک را می توان عایق های صوتی نانو الیاف دانست که کاربرد بالا و ایمنی بسیار زیاد برخوردارند. این نوع از عایق ها به دو صورت روکار و توکار مورد استفاده قرار گرفته و دارای قابلیت جذب صد در صدی صدا می باشند. انواع عایق صوتی کف و دیوار مشترک 

در سال های اخیر با تلاش محققان و مخترعین ایرانی نوعی عایق صدا به بازار ارائه شده که خاصیت چند منظوره داشته و در راستای بهینه سازی و بالا بردن سطح کیفیت عایق سازی ساختمان ها کاربرد دارد. انواع عایق صوتی کف و دیوار مشترک 

عایق صدا دیوار تخصص ماست، برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نصب و اجرای عایق صدا در دیوار از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان مجموعه مشاوره رایگان بهترین خرید عایق صوتی دیوار دریافت کنید.

عایق صوتی روکار دیوار مشترک؛ چه ویژگی دارد؟

عایق برای دیوار پوششی است که در ساختمان استفاده می­ شود و از انتقال صدا بین دو فضا جلوگیری می­ کند. میزان جذب صوت توسط عایق صوتی به فرکانس صوت، اندازه و عمق عایق بستگی دارد. متریالی که برای عایق برای دیوار استفاده می ­شود باید چگالی و ضخامت مناسبی داشته باشد. چگالی متریال مورد استفاده یکی از مهم ­ترین ویژگی­ های عایق صوتی است.

با اینکه ساختار عایق صوتی نمی ­تواند تضمین کننده عایق حرارتی بودن آن باشد ولی برخی از محصولات این ویژگی را دارند و در عین حال که عایق بسیار مناسبی برای سروصدا هستند، از انتقال گرما و سرما جلوگیری می­ کنند و به همین دلیل باعث حفظ و ذخیره انرژی در زمستان و تابستان می­ شوند. همچنین روش نصب آسان عایق صوتی روکار باعث راحت شدن کار عایق­ سازی ساختمان می­ شود.

عایق صدا دیوار تخصص ماست، برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نصب و اجرای عایق صدا در دیوار از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان مجموعه مشاوره رایگان بهترین خرید عایق صوتی دیوار دریافت کنید.

عایق صدا کف روکار

با کمک عایق صدا در کف ساختمان می توان به محیطی آرامش بخش دست پیدا کرد. عایق های کف دو نوع دارند که دارای طراحی یا اجرای متفاوت می باشند، روکار یا توکار. روش توکار برای فضاهایی مناسب بوده که در حال ساخت می باشند، چون برای کف های ساخته شده، تخریب و شکافتن کفپوش زمان و هزینه های زیادی را در بر می گیرد. عایق های کف روکار معمولا از مقاومت بالایی برخوردار می باشند و شامل پشم شیشه، پشم سنگ، پلی یورتان، پلی استایرن، تایل های استفاده شده از فیبرهای معدنی و بتن لیکا می باشند.


خرید عایق صوتی دیوار آپ دکو با بهترین قیمت و کیفیت در ایران

عایق صوتی اتاق

آیا میخواهید صدای بلند همسایگان خود را بسیار کاهش دهید؟ آیا صدای تلویزیون، موسیقی یا حتی صدای خود را در اتاقتان نمیخواهید به خانه همسایگانتان برسانید؟ حالا میتوانید به راحتی این مشکلات را با عایق صوتی دیوار حل کنید. عایق صوتی دیوار عملکردی بی نظیر دارد و میتواند صداهای آزاردهنده را بطور قابل توجهی کاهش دهد. با استفاده از عایق صوتی دیوار آپ دکو، میتوانید زمان ارامشی را در خانه خود به ارمغان بیاورید و از سکوتی آرامش بخش در برخوردار شوید.

عایق صوتی دیوار آپ دکو به سادگی بر روی دیوارها نصب میشود و باعث میشود صداهای بیرونی و درونی در حداقلی به گوش شما برسد. با استفاده از عایق صوتی دیوار، میتوانید در هر زمانی که خواستید به آرامشی بی نهایت دست پیدا کنید و از محیطی آرام و آرامش بخش در خانه لذت ببرید. عایق صوتی دیوار برای همه اتاقها مناسب است، برای اتاق خواب، اتاق نشیمن، اتاق کار یا حتی اتاق کودکان. با استفاده از عایق صوتی دیوار آپ دکو، میتوانید به راحتی از صداهای بیرونی و درونی کاسته و نهایت لذت را از محیط خانه خود ببرید.

اگر میخواهید به یک زندگی آرام و آرامش بخش دست پیدا کنید، عایق صوتی دیوار را برای خانه خود انتخاب کنید. با استفاده از عایق صوتی دیوار آپ دکو، میتوانید وقتی که خواستید به خلوت و آرامش خود بپردازید و از محیطی آرام و آرامش بخش در خانه لذت ببرید.


 

انواع عایق صوتی دیوار مشترک

روش های مختلفی برای عایق کاری دیوار مشترک وجود دارد. بعضی از این روش ها قدیمی و بعضی دیگر جدیدترند. در ادامه از برخی روش های مرسوم برای عایق صوتی دیوار مشترک به اختصار نام برده ایم: انواع عایق صوتی کف و دیوار مشترک 

  • عایق پشم شیشه: این عایق قدیمی به صورت رولی و پنل تخته ای وجود دارد و ضخامت آن از ۲۵ تا ۵۰ میلی متر متغیر است. سهولت در استفاده و صرفه اقتصادی را می توان از مزایای عایق پشم شیشه دانست. اما ایجاد حساسیت های پوستی و تنفسی و مقاومت کم نسبت به رطوبت هم مهم ترین معایب این نوع عایق است.
  • عایق پشم سنگ: پشم سنگ هم جزء عایق های قدیمی است و از نظر ویژگی ها، مزایا و معایب شباهت زیادی به عایق پشم شیشه دارد.
  • عایق های صوتی نانو الیاف: یکی از جدیدترین روش های عایق صوتی دیوار مشترک استفاده از عایق های فوق پیشرفته نانو الیاف است. این عایق ها هیچ یک از معایب عایق های قدیمی را ندارند و بسیار کاربردی و ایمن می باشند. به نظر می رسد که عایق های صوتی نانو الیاف چه از نظر اقتصادی و چه از نظر کیفیت بهترین انتخاب برای عایق کاری دیوار مشترک باشند.  انواع عایق صوتی کف و دیوار مشترک 
  • فوم پلی اتیلن: این عایق با دستگاه خاصی بر روی سطح اسپری شده و نصب سریع و راحتی دارد. ضخامت بهینه این نوع عایق حدود ۳ سانتی متر بوده و قابل کم یا زیاد شدن است. این نوع عایق بازیافت پذیر نیست و همینطور جدا کردن آن به منظور تعویض یا تعمیر امکان پذیر نیست.
  • پنل های آکوستیکی: یک نوع عایق صوتی است که تنها به صورت روکار مورد استفاده قرار می گیرد و تنوع طرح و رنگ نسبتا گسترده ای دارد. فوم های آکوستیک در ضخامت ها و چگالی های مختلف وجود دارند که با توجه به نیاز هر پروژه برای صداگیری قابل استفاده اند. فوم های صاف، فوم های شانه تخم مرغی، فوم های منشوری و فوم های ترکیبی از جمله انواع پنل های آکوستیکی می باشند که برای صداگیری دیوار مشترک استفاده می شوند. انواع عایق صوتی کف و دیوار مشترک 

خرید عایق صدا در سمنان

عایق صوتی دیوار مشترک روکار:

عایق های صوتی مدرن روکار بر خلاف عایق های قدیمی بسیار کاربردی می باشند. از خصوصیات عایق های ضد صوت جدید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ضخامت کم
  2. تراکم بالا
  3. نداشتن کثیف کاری انواع عایق صوتی کف و دیوار مشترک 
  4. نداشتن مواد سمی
  5. قابلیت رنگ پذیری یا اجرای کاغذ دیواری روی آن

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم عایق های صوتی جدید معایب و مضرات عایق های سنتی و خیلی قدیمی را ندارند. عایق های قدیمی مثل پشم سنگ و پشم شیشه که متعلق به چیزی حدود ۷۰ سال پیش می باشند، معایب زیادی دارند. از جمله ضخامت بالا، تراکم پایین، مواد سرطان زا، کپک زدن پشت کار، بوی بد گرفتن و زرد شدن دیوار. اما خوشبختانه عایق های صوتی جدید هیچ یک از این معایب را ندارند. انواع عایق صوتی کف و دیوار مشترک 

حواستان را جمع کنید:

علم در دنیا پیشرفت کرده اما هنوز هم خیلی از شرکت ها عقب می باشند و متاسفانه به خاطر نداشتن محصول با کیفیت، عایق های منسوخ شده در دنیا را به عنوان بهترین گزینه به مشتری معرفی می کنند.

عایق های صوتی روکار با استراکچر مخصوص خود روی دیوار پیچ شده و روی آن ها یک پنل نما قرار می گیرد. عایق صوتی دیوار مشترک روکار بعد از اتمام نصب به سلیقه مشتری رنگ آمیزی یا کاغذ دیواری می شود. انواع عایق صوتی کف و دیوار مشترک 

عایق صوتی دیوار مشترک توکار

عایق کاری صوتی توکار دیوار مشترک بهترین گزینه از نظر هزینه و راحتی نصب برای صداگیری دیوار مشترک است که باید توسط سازنده ساختمان و قبل از مرحله نازک کاری انجام شود.

نکته قابل توجه اینجاست که هزینه عایق کاری صوتی توکار دیوار مشترک خیلی کم تر از عایق صدا روکار است. اما متاسفانه نزدیک به صد در صد از سازندگان هنوز این کار را انجام نمی دهند. فکر می کنید چرا؟ انواع عایق صوتی کف و دیوار مشترک 

چون مشتری ها در هنگام خرید ملک اصلا به آن توجهی نمی کنند و به نظر می رسد تنها چیزی که از نظر مشتری اهمیت دارد، ظواهر و زیبایی هایی است که به چشم قابل رویت می باشند. عایق صوتی با ضخامت های مختلف می تواند بین دو لایه آجر یا سفال دیوار مشترک قرار بگیرد و به صورت خیلی ساده از مشکلات و سروصدای مزاحم و اضافی که در آینده نمود می کند، جلوگیری کند. انواع عایق صوتی کف و دیوار مشترک 

قیمت عایق دیوار مشترک چند است؟

درباره قیمت همواره به یاد داشته باشید که قیمت یک محصول را تنها در لحظه ارزیابی نکنید. بلکه ببینید آیا محصول مورد نظرتان ماندگاری طولانی دارد؟ مزایای قابل توجه دارد؟ معایب نمونه های قدیمی تر خود را بر طرف کرده است؟ توجه به این فاکتورها تعیین می کند که آیا خرید یک محصول برای شما صرفه اقتصادی دارد یا خیر. به گفته کارشناسان در شرکت آپ دکو محصولات این شرکت از عایق های دیگر قیمت کمتر و کیفیت بسیار بالاتری دارند. انواع عایق صوتی کف و دیوار مشترک 

پیشنهاد می کنیم که برای اطلاع دقیق تر از قیمت ها به سایت این شرکت سر بزنید و با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید. توجه داشته باشید با توجه به شرایط پروژه نیاز به نوع عایق صداگیر و میزان صداگیری متفاوت است. علاوه بر این نوع دیوارها و تعداد دیوارهای مشترک در هر پروژه هم بر روی قیمت نهایی عایق کاری دیواری مشترک اثرگذار است. همه این موارد معمولا بعد از بازدید محل پروژه توسط کارشناس تخمین زده می شود.

برای اجرای انواع عایق صوتی کف و دیوار مشترک همین حالا با ما تماس بگیرید.

برای بخشیدن آرامش به خانه خود می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید. ناگفته نماند که ما به شما مشاوره خرید عایق صدا مناسب هم به صورت رایگان را هم ارائه می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *