Search
Close this search box.

خرید عایق صدا شانه تخم مرغی

اگر به خرید عایق صدا شانه تخم مرغی نیاز دارید با ما در این مقاله همراه باشید. وقتی در رابطه با عایق صدا و یا صوت صحبت می کنیم، درباره کاهش صدای ناخواسته از منابع مختلف نیز می گوییم، منظور ما از صداهای نا خواسته تمامی صداهایی است که بدون اراده شما و در محیط خارج از خانه تولید می شود. راه حل های مختلفی برای کاهش صدا وجود دارد اما مهم ترین آن عایق صدا است.

آپ دکو بزرگ ترین مجموعه فروش انواع پنل شانه تخم مرغی در کنار شماست، برای خرید، نصب و … از طریق 09122507811 با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید. ارسال محصولات به سراسر ایران صورت می گیرد.

عایق صدا می تواند شامل موارد مختلفی کاربرد داشته باشد، مانند جلوگیری از سر و صدا در خانه های مختلف، مکان های متنوع و یا محل کار و حتی استودیوهای موزیک؛ بنابراین استفاده از عایق های صوتی محدود به مکان خاصی نیست.

خرید عایق صدا شانه تخم مرغی

برای خرید انواع عایق های صوتی شانه تخم مرغی، پنل های آکوستیک شانه تخم مرغی و همینطور فوم های شانه تخم مرغی برای اتاق های استدیو، ضبط صدا و … از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما در آپ دکو تماس بگیرید و مشاوره کاملا رایگان دریافت کنید. ما در کنار شما هستیم تا بتوانید با بهترین قیمت عایق صدا موردنظرتان را پیدا کرده و بهترین نتیجه را از استفاده عایق های آپ دکو بگیرید.

محصولات آپ دکو به سراسر ایران ارسال می شوند، همینطور کلیه عایق های ارسال شده دارای ضمانت سلامت و اصالت کالا می باشند. اگر سروصدای بیرون اذیتتان می کند یا به هر دلیلی قصد دارید جلوی صدا در یک محیط را به بیرون محیط بگیرید با ما تماس بگیرید تا با توجه به مشکل و چالشی که برای شما پیش آمده مناسب ترین عایق صوتی را پیشنهاد کنیم.

خرید عایق صدا شانه تخم مرغی

عایق رولی و عایق صدا شانه تخم مرغی یکی از آن دسته محصولاتی به حساب می آیند که برای جذب صداهای موجود در هوا و اطراف دیوارها، تیرچه های چوبی و یا هر اتاق مهر و موم شده ای طراحی شده اند. استفاده از عایق صوتی رولی و عایق صدا شانه تخمه مرغی می تواند به طور فوق العاده و موثری صداهای موجود در محیط را جذب کند.

در ادامه به بررسی یکی از مهم ترین سوال های کاربران یعنی؛ چگونه دیوار خود را در برابر سرور صدای همسایه های آزار دهنده عایق کنیم؟ می پردازیم به همین دلیل در ابتدا می خواهیم بگوییم چند نوع آلودگی صوتی وجود دارد.

خرید عایق صدا شانه تخم مرغی

Airborne و Impact

به طور کلی Airborne و Impact انواع اصلی نویز به حساب می آیند که هر کدام به صورت جزئی موارد به خصوصی را در بر می گیرند. از جمله این موارد،

  • Airborneنویز هوابرد: گفتگو و معاشرت، تلویزیون با میزان صدای معمولی، موسیقی، سر و صدای بیش از حد، اتاق موسیقی، سینمای خانگی، همسایه هایی پر سر و صدا
  • Impact Noiseنویز ضربه: قدم زدن، دویدن، بسته شدن درها، کوبیدن در یا هرچیزی، باس آهنگ یا موسیقی

بنابراین حالا که انواع نویز را می شناسید و می دانید مشکل شما کدام یک از این موارد است می توانید عایق صوتی و فوم شانه تخمه مرغی مورد نظرتان را انتخاب کنید و یا اگر باز همخ به کمک نیاز داشتید می توانید در بخش برقراری ارتباط در ارتباط با ما با کارشناسان حرفه ای و مجرب سایت آپ دکو ارتباط برقرار کنید.

 

عایق صوتی شانه تخمه مرغ

عایق صوتی شانه تخمه مرغ مناسب استفاده در استودیو های ضبط صدا و موسیقی و منازل مسکونی می باشد. در جهت کم کردن صداهای آزار دهنده و مقابله با صدای های انتقالی و رفع آلودگی صوتی از یک منطقه به محیط دیگر می بایست از پوششی استفاده گردد که به آن پوشش عایق صوتی یا صداگیر گفته می شود.

عایق صوتی شانه تخمه مرغ آپ دکو با بهره مندی از آخرین تکنولوژی روز دنیا و با تراکم بالا در جذب و کاهش صداهای انتقالی نقش به سزایی را ایفا می کند. این عایق فوم در شکل شانه تخم مرغی و در ورقه های یک متر در دو متر تولید می شود. این عایق صداگیر قابل برش و اندازه شدن با قیچی و یا تیغ می باشد. همچنین نصب این ورفه ها به راحتی با پسب روی دیوار قابل امکان است.

 

خرید عایق صدا شانه تخم مرغی
خرید عایق صدا شانه تخم مرغی

خرید عایق صدا شانه تخم مرغی

سه اصل ضروری عایق صدا

توجه داشته باشید که برای خرید عایق صدا شانه تخم مرغی و یا هر نوع عایق دیگری چند مورد وجود دارد که اهمیت بسیار زیادی در روند کار خواهد داشت؛ از جمله این موارد به این صورت است.

  • افزایش جرم دیوار: این ویژگی معمولاً با اضافه کردن محصولات متنوع با جرم و یا چگالی بالا به دست می آید. نصب لایه های مختلف عایق صوتی نوع رولی و شانه تخمه مرغی به صورت ترکیبی و چندلایه خواهد بود.
  • استفاده از مواد با جرم بالا: انواع متنوعی جرم برای فرکانس های صوتی مختلف عملکرد های بهتری خواهند داشت؛ بنابراین استفاده از چند نوع مواد با جرم بالاتر بسیار بهتر از یک ماده ساده و مشابه است. البته توجه داشته باشید که استفاده و یا تشخیص درست نوع عایق برای بهبود عملکرد و استفاده از چند مواد مختلف اهمیت بسیار زیادی دارد. بهبود توانایی های دیوار به منظور جذب انرژی صوتی و ارتعاش: این ویژگی با توجه به میرایی و یا جداسازی بدون افزودن هیچگونه جرمی تأثیر بسیار کمی خواهد داشت.

خرید عایق صدا شانه تخم مرغی

عایق سازی دیوار در برابر همسایه های پر سر و صدا؛ عایق صدا شانه تخم مرغی

اتاق ها (یعنی اتاق خواب ها) و فضا های داخلی در واقع پناهگاه های ما در خانه هایمان هستند که برای آرامش و دور شدن از سرو صدا به آنجا می رویم. اغلب به منظور استراحت بعد از یک روز پرمشغله و با هدف یک خواب خوب بدون دغدغه به این محیط پناه می بریم. این آرامش در بسیاری از مواقع می تواند توسط سر و صدای ناخواسته ای که توسط همسایگان پر سر و صدا به وجود می آید از بین برود و این صداهای ناخواسته نیز می توانند به مرور زمان تکرار شوند و  طیف بسیار زیادی از اثرات سلامت روان را ایجاد کنند.

خرید عایق صدا شانه تخم مرغی

خرید عایق صدا شانه تخم مرغی

اضطراب و استرس در افراد مختلف در بسیاری مواقع می تواند به دلیل سلب آرامش به خصوص در حین استراحت به دلیل صدای مکرر و یا بلند ایجاد شود. با قرار گرفتن مداوم و همیشگری در معرض صداهای ناخواسته و آزاردهنده، حساسیت فرد نسبت به استرس افزایش می یابد. افرادی که در معرض آلودگی صوتی قرار دارند در بسیاری مواقع ممکن است احساس عصبانیت، تحریک پذیری، نا امیدی و دیگر موارد این چنینی از خود نشان دهند.

اگر فردی احساس کند که نمی تواند به هیچ عنوان میزان سر و صدای محیط خود را کنترل کند، تأثیر آن بر سلامت روان او نیز بیشتر خواهد شد و جلوگیری از سر و صداها تنها با کمک عایق صوتی ممکن می شود. عایق صوتی دیوارهای اتاق خواب شما ممکن است تنها راه کمک به کاهش سر و صداهای ناخواسته باشد، به خصوص اگر روابط خوبی با همسایگانتان نداشته باشید و درخواست شما برای قطع کردن موسیقی به خصوص در اواخر شب نادیده گرفته شود.

خرید عایق صدا شانه تخم مرغی

نکات طلایی برای خرید عایق صدا شانه تخم مرغی

دیوار های مورد نظر را برای بررسی کنید تا نقاط ضعفی نظیر، مانند شکاف، وجود نداشته باشد؛ زیرا این نقطه ضعف ها منجر به خروج صدا می شوند، با دیوارها دقیقا مانند عایق رطوبتی برخورد کنید. به طور کلی این موضوع اهمیت بسیار زیادی در کاهش سر و صدا با استفاده عایق صوتی دارد.

با اضافه کردن جرم و یا وزن به دیوار موجود، توانایی دیوارها را برای جلوگیری از هرگونه نویز موجود در هوا و محیط افزایش پیدا می کند. با افزودن وزن و یا تراکم، عبور صداهای مختلف موجود در هوا از دیوارهای اتاق خواب ها سخت تر خواهد بود. در نهایت استفاده از لایه های متنوع در عایق های صوتی برای جلوگیری از انواع مختلف صداها عملکرد بهتری ارائه می شود.

خرید عایق صدا شانه تخم مرغی

صوت در شب

ابتدا باید سطح سر و صداهایی که از دیوار های اتاق خواب به داخل می آیند را بررسی کنیم. ذکر این نکته حائز اهمیت است که هر صدایی که در شب به گوش می رسد اغلب می تواند بسیار بلندتر از موقعی که روز است به نظر برسد.

صدایی که در شب شنیده می شود معمولا بدون سر و صدای پس زمینه و سیا حواس پرتی هایی که در طول روز وجود دارد شنیده می شود. زمانی در اطراف ما تاریک و یا ساکت است، ما به سر و صدا بسیار حساس تر می شویم مثلاً در هنگام شب حتی می‌توانید صدای چک چک آب را به وضوح بشنوید، اما در طول روز به هیچ عنوان متوجه آن نخواهید شد.

از طرفی، در حین شب هر صدایی چه کم چه زیاد به صورت ناخودآگاه باعث جلب توجه و پرت شدن حواس می شود، به همین دلیل ممکن است این صدا ها از حالت عادی بلند تر بنظر برسد.

خرید عایق صدا شانه تخم مرغی

خرید عایق صدا شانه تخم مرغی

عایق های صوتی شانه تخم مرغی

یکی از محصولات عایق صوت شرکت آپ دکو در اختیار مشتریان و کاربران عزیز قرار می دهد عایق صدا شانه تخم مرغی است که به منظور کنترل صدا، نویز و دیگر موارد نظیر آن مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به قابلیت هایی که عایق صدا شانه تخم مرغی در اختیار کاربران قرار می دهد به  خصوص در سال های اخیر طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است.

از این نوع عایق صوتی به صورت گسترده ای در استودیو های ضبط موسیقی و یا صدا، سینمای خانگی، استودیو پخش و بسیاری موارد دیگر نظیر فعالیت های صنعتی و تجاری استفاده می شود.

فوم های تخم مرغ آکوستیکی از جمله بهترین عایق ها برای جذب اکو ناشی از هرگونه صدایی هستند. فوم های تخم مرغی را می توان در انواع فضاهای مختلف استفاده کرد اما به صورت عمده در استودیوهای صدا، مورد استفاده قرار می گیرد که به اصطلاح به آن آکوستیک کردن محیط نیز می گویند.

فوم های آکوستیک شانه تخم مرغی به دو صورت خود چسب و غیر چسب در دو مدل مختلف طراحی و تولید شده اند. در بخش عایق های آکوستیکی خود چسب؛ کاغذ قرار گرفته در پشت سطح چسب را می توان جداسازی کرد و به سطح مورد نظر چسباند.

مهم ترین مسئله ای که در این بخش باید به آن توجه داشت باشید این است که؛ سطح مورد نظر شما برای اجرا دارای ساختار صاف و صیقلی داشته باشد. نوع دیگری از عایق های صوتی شانه تخم مرغی وجود دارند که دقیقا بر عکس نمونه های دارای خود چسب به تجهیزاتی نظیر میخ یا چسب برای اتصال نیاز دارند.

خرید عایق صدا شانه تخم مرغی

کاربردهای عایق صدا شانه تخم مرغی

  • عایق صدا در اتاق هتل
  • عایق حرارتی الاستومری و یا صوتی برای سیستم گرمایشی
  • عایق صوتی دیوار برای تاسیسات آسانسوری
  • برای دیوار اتاق کنفرانس
  • کاربردی در سینما
  • سالن کنسرت
  • عایق صوتی برای نصب بر روی دیوار و سقف ساختمان ها و یا اماکن تجاری مختلف
  • سالن فرودگاه
  • عایق صدا برای درب منازل مسکونی و یا صنعتی

خرید عایق صدا شانه تخم مرغی

خصوصیات فنی عایق صدا شانه تخم مرغی

  • عایق حرارتی عالی
  • هدایت حرارتی کم خرید عایق صدا شانه تخم مرغی
  • عایق صوتی عالی
  • کاهش صدا یا بهبود انتقال صدا
  • مقاوم در برابر رطوبت
  • مقاوم در برابر آتش
  • ساختار سلول بسته
  • گواهینامه BS476
  • عمر فنی طولانی و سازگار با طبیعت و محیط زیست
  • ضریب بسیار بالا جذب صوت
  • کارایی و یا نصب آسان خرید عایق صدا شانه تخم مرغی

برای خرید عایق صدا شانه تخم مرغی  از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید.

4 پاسخ

  1. درود، آیا خدمات نصب برای پنل شانه تخمه مرغی هم انجام میدید در تهران سکونت داریم.

    1. سلام دوست عزیز؛ قیمت عایق با توجه به جنس، ضخامت و ابعاد متغیر هست. پس برای اطلاعات بیشتر، دریافت قیمت و مشاوره رایگان از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *