Search
Close this search box.

خرید عایق صدا – قیمت عایق صوتی

خرید عایق صدا

اگر قصد خرید عایق صدا را دارید می توانید همین حالا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید! آپ دکو جزو بهترین مراکز فروش انواع عایق صدا است و در نظر دارد با ارائه و فروش عایق صوتی با کیفیت عالی رضایت شما عزیزان را به دست آورد! برای خرید بهترین عایق صدا با مرکز فروش عایق صوتی آپ دکو در ارتباط باشید.

تماس با ما برای خرید عایق صدا

آلودگی صوتی در روزهای شلوغ امروزی، یکی از مهم ترین مسائلی است که در برهم زدن آرامش ما نقش زیادی دارد. اگر از سروصدای بیرونی و همسایه ها خسته شده اید یا حتی به دنبال راهی هستید که از خروج صدای خانه و محل کار خود جلوگیری کنید بهترین راه عایق صدا می باشد.

در خانه های شهری، به خصوص آپارتمان هایی که در مرکز شهر قرار دارند، بیشترین موردی که باعث آزار ساکنین می شود، سر و صداهای ناشی از انسان ها و اتومبیل های موجود در کوچه و خیابان ها است.

این موضوع یکی از سختی های زندگی شهری به شمار می رود. البته راه های جلوگیری از ورود صداهای آزار دهنده به محیط زندگی هم وجود دارد و یکی از موثر ترین این راه ها خرید عایق صدا است. اما عایق صدا چیست؟ چه مدل هایی دارد و از همه مهم تر چگونه می توان از آن استفاده کرد؟ برای پاسخ به این پرسش ها با آپ دکو همراه باشید! آپ دکو با پایین ترین قیمت عایق صدا همراه شماست.

چه زمانی به عایق صدا ساختمان نیاز دارید؟

به طور کلی اجرای عایق صدا در همه ساختمان های مسکونی و غیرمسکونی نوساز یا قدیمی مورد استفاده قرار می گیرد. اداره ها، مدارس، بیمارستان ها و سالن های سینما از جمله مکان هایی می باشند که اجرای عایق صدا در آن ها ضروری است. پیشنهاد می شود که درباره انتخاب بهترین و بهینه ترین روش عایق صدا ساختمان با یک متخصص مشورت کنید. همانطور که قبلا هم اشاره شد عایق صدا ساختمان نیازمند تجربه و تخصص بوده و در هر صورت نیاز به متخصصین عایق صدا دارید. بسیاری از متخصصین باتجربه و ماهر در آپ دکو خدمات عایق صدا را ارائه می دهند.

صدا چگونه پخش می شود؟ خرید عایق صدا 

برای این که بتوان عایق صدا را به شکلی کارآمد به کار برد، اول باید مفهوم صدا و ویژگی های فیزیکی آن، چگونگی پخش شدن و رسیدن آن به گوش انسان را درک کنیم. خرید عایق صدا

آن چه که ما انسان ها در گوش خود به عنوان صدا می شنویم، در واقع یک نوع انرژی فیزیکی است که زمانی رخ می دهد که یک منبع لرزشی در هوا پراکنده شود. این انرژی که می توان آن را به عنوان یک لرزش معرفی کرد مثل امواج در هوا پراکنده می شود. امواج صدا که می توان آن را به امواج آب هم شباهت داد، در واقع شکلی متفاوت از امواج آب داشته و مثل امواج کروی نامرئي انتشار می یابد. خرید عایق صدا

از آن جایی که صدا با به لرزش در آوردن ذرات هوا و یا آب گسترش می یابد با برخورد با دیوار از بین نمی رود، حتی امکان دارد بعضی از برخورد ها با دیوار صدا را تقویت کند و یا به شکلی آزار دهنده آن را منتشر کند. اما برای از بین بردن صداهای ناخواسته و آزار دهنده چه باید کرد؟ خرید عایق صدا

عایق صدا چیست؟

عایق صدا چیست؟

عایق صدا پوششی است که در ساختار آن از موادی استفاده شده است که می تواند امواج صدا را در خود حبس کند.

این پوشش با اضافه شدن به ساختار اصلی خانه از ورود سر و صداهای بلند و آزار دهنده به مکان مورد نظر جلوگیری می کند. مواد تشکیل دهنده عایق های صدا بسیار متنوع می باشند و بر اساس کاربرد آن ها تغییر می کنند.

باید به این موضوع هم اشاره کنیم که عایق صدا همان گونه که از ورود صدا های خارجی به داخل خانه جلوگیری می کند، با یک سیستم متفاوت به شکلی کاملا بالعکس هم عمل می کند، یعنی مانع از خروج صداهای داخلی به خارج از خانه هم می شود.

برای مثال اگر در خانه از آلات موسیقی استفاده می کنید، با کمک عایق صدا می توانید مانع از آزار همسایه ها شوید و یا اگر بخواهید در محیط زندگی خود یک سینمای خانگی داشته باشید، زندگی آپارتمانی و وجود سر و شدا مانع از آن خواهد شد، اما با کمک عایق صدا می توانید یک اتاق فیلم برای خود آماده کرده و از ورود و خروج صدا به داخل آن جلوگیری کنید.

البته عایق صدا سیستمی نیست که تنها در خانه ها مورد استفاده قرار بگیرد؛ بلکه روشی است که در مکان های تجاری و دفاتر کاری بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. در کافه ها، مراکز سرگرمی، سالن های سینما و استودیو های موسیقی که از جمله مکان هایی می باشند که بیشتر در مرکز شهر ها قرار دارند، برای این که باعث آزار محیط اطراف خود نشوند باید که از سیستم ها مختلف عایق صدا استفاده شود. خرید عایق صدا

پرفروش ترین عایق صدا

خرید عایق صدا

خرید عایق پشم سنگ

پشم سنگ مناسب ترین عایق صدا برای دیوارهاست. اگر درحال ساخت و ساز هستید و می خواهید از پنل هایی استفاده کنید که عایق صوتی را برایتان به همراه داشته باشند، پیشنهاد ما به شما، عایق پشم سنگ است. عایق پشم سنگ مناسب ترین عایق صوتی در میان عایق های پشم معدنی بوده و نصب آن نیز به مراتب آسان تر است. خرید عایق صدا

با نصب عایق پشم سنگ بلافاصله متوجه کاهش صداهای محیطی و طنین و پژواک اتاق خواهید شد. عایق پشم سنگ از نوعی از مواد طبیعی تولید می شود که در عایق بندی صوتی فضا بی نظیر عمل می کنند. ولی به خاطر داشته باشید که این عایق چیزی نیست که بتوانید یک روز بعداز ظهر روی دیوار خانه تان نصب کنید.

خرید عایق صدا

خرید عایق آکوستیک 

از عایق آکوستیک فایبرگلاس متراکم در هر نوع پروژه ای می توان استفاده کرد. این عایق هم مانند عایق پشم سنگ به شکل پنل عرضه می شود. اما برخلاف پشم سنگ، برای انواع و اقسام پروژه ها می توان از این عایق استفاده کرد. عایق فایبرگلاس متراکم تمیز، بادوام، بی بو، و آسان نصب است.

این عایق به شکل برش خورده عرضه می شود، از همین رو برای پروژه های خانگی و دستی مختلف کاربرد دارد. برای بالاتر بردن قدرت دفع صدا، بهتر است این پنل ها را با گونی یا یک نوع الیاف ضخیم دیگر بپوشانید. 

خرید عایق صدا

خرید فوم آکوستیک

اگر صاحب استودیویی هستید و می خواهید پژواک صدا را کاهش داده و بازتاب آکوستیک را از بین ببرید، این پنل ها می توانند گزینه های خوبی برایتان باشند. فوم آکوستیک پنل نصب آسانی دارد، مقرون به صرفه است، و دوام بسیار بالایی دارد. 

این پنل ها نصب بسیار آسانی نیز دارند.  بعضی از این پنل ها از فوم پلی اتیلن عایق صدا تهیه شده اند. این پنل ها به شکلی مواج طراحی شده اند تا به طرز موثری امواج صدا را جذب کرده و از بین ببرند. 

خرید عایق صدا

خرید پنل آکوستیک پیش ساخته

تنها کاری که لازم است بکنید این است که به اندازه ای که نیاز دارید پنل پیش ساخته تهیه کرده و روی دیوار اتاق موردنظرتان نصب کنید. این پنل ها جذاب هستند، بافت زیبایی دارند، و نمی افتند، بو نمی دهند، و فرسوده نمی شوند. این پنل ها قالبی چوبی دارند و به همین دلیل به راحتی آویزان می شوند.

 پنل های عایق پیش ساخته از طریق کنترل طنین ناخواسته و پژواک، برای کاربران شان صدایی لذت بخش به ارمغان می آورند. همه این ویژگی ها پنل عایق پیش ساخته را در کنار دیگر محصولات لیست، به مناسب ترین عایق صدا تبدیل کرده است. پنل های عایق پیش ساخته عملکردی شگفت انگیز در استودیوهای رادیویی، اتاق پذیرایی، استودیوهای خانگی و دیگر مکان ها دارند. 

خرید عایق صدا

خرید عایق صدا راهی اقتصادی در آپارتمان

در بعضی از واحد های آپارتمانی میزان صدایی که از دیوار های بین واحد ها عبور می کند بسیار زیاد است و همسایه ها می توانند همه صداهایی که در خانه های یکدیگر وجود دارند را بشنوند و این موضوع بدون شک برای هر دو طرف بسیار آزار دهنده خواهد بود.

برای جلوگیری از این اتفاق می توانید از ایده برای عایق صوتی در خانه خود کمک بگیرید. می توانید به کمک متخصصان عایق بندی صوتی، یک عایق بندی مناسب روی دیوار های خانه انجام دهید، اما اگر نمی خواهید برای این کار هزینه زیادی پرداخت کنید روش های دیگری هم برای عایق بندی وجود دارند:

فراموش نکنید که هیچ کدام از روش های ارائه شده نمی توانند همه صدایی را که از واحد بغلی وارد خانه می شوند را از بین ببرند، اما روش هایی هم وجود دارد که اگر به درستی اجرا شود میزان عبور صدا را به حداقل می رسانند و بسیاری از این روش ها را خودتان هم می توانید انجام دهید.

میزان جذب صدای سطوح چوبی بسیار بیشتر از سطوح بتونی است. به خصوص پنل هایی که با تراشه های چوب تولید شده اند تقریبا 20 برابر سطوح بتونی صدا را کاهش می دهند. می توانید به یک نجار سفارش دهید که پنل هایی را برای شما بسازد که با فشرده شدن تراشه های چوب تولید شده است و با کمک این پنل ها هم بافتی زیبا روی دیوار ایجاد کرده و هم عایق بندی ای اقتصادی انجام دهید. خرید عایق صدا

همان طور که می دانید سطوح نرم دارای ویژگی هایی می باشند که بسیار بیشتر از سطوح سخت مانع از عبور صدا می شوند. به خصوص سطوح حوله ای و اسفجی که دارای منافذ بسیاری بوده و بسیار نرم می باشند، بیشتر صدا را به خود جذب می کنند. استفاده از این گونه مواد برای پوشش دیوار ها به میزان قابل توجهی از ورود صدای همسایه ها و خروج صدای شما از خانه جلوگیری خواهد کرد.

البته برای این که بتوانید از این مواد به شکلی دکوراتیو کمک بگیرید باید که کمی خلاق باشید. یک فرش بزرگ و زیبای دیواری و یا کاغذ دیواری ای ضخیم از جمله مواردی می باشند که در این روش می توانید از آن ها کمک بگیرید. خرید عایق صدا

تکنولوژي رنگ در دورانی که در آن زندگی می کنیم بسیار پیشرفت کرده است و هم اکنون رنگ های دیواری آکوستیکی تولید می شوند که به عنوان عایق صدا قابل استفاده می باشند. این رنگ های آکوستیک که برای جلوگیری از صدا مفید می باشند، زمانی که در ضخامت مشخصی به کار برده شوند، صداهای بیرونی، صدا های اتاق های دیگر و صدا های همسایه ها را تا مقداری کاهش می دهند. خرید عایق صدا

خرید عایق صدا برای جلوگیری از ورود صداهای بیرونی به داخل منزل

اول از سیستم عایق صوتی صحبت کنیم که خانه های مرکز شهر، ساختمان های کنار بزرگراه ها و آپارتمان های کنار مدارس به آن بسیار نیاز دارند؛ برای این که صداهایی که از بیرون وارد خانه می شوند تا جای ممکن کاهش دهیم از چه سیستم عایق صدایی باید استفاده کنیم؟

به روش هایی که مانع عبور صدا از مکان های مختلف می شوند عایق از بین برنده صدا گفته می شود. هدف از به کار بردن چنین عایق هایی این است که تا جای ممکن صدایی که از کوچه و خیابان وارد خانه می شود را کاهش دهند. در این مورد باور اصلی این است که سطوح سخت با کمترین میزان جذب صدا، آن را از خود عبور می دهند؛ اما سطوح نرم به میزان قابل توجهی صدا را به خود جذب کرده و از انعکاس آن جلوگیری می کنند.

برای مثال میزان ضریب جذب صدای 500 هرتز در دیوار های بتونی 0.01، در کاغذ دیواری 0.04، در چوب 0.10 و در مواد پلی ـ اورتان 0.90 است. موادی مثل پشم شیشه و پشم سنگ که دارای منافذ بسیاری بوده، هوا از آن ها عبور می کند و انعطاف پذیر می باشند امواج صدا را جذب کرده و آن را در خود حبس می کنند. بخش زیادی از امواج صدا در پشم شیشه به گرما تبدیل شده و از بین می رود. خرید عایق صدا

به همین علت افرادی که می خواهند از ورود صدا به داخل خانه جلوگیری کنند می توانند از عایق صدا روی دیوار های بیرونی استفاده کنند. در این روش معمولا از مواد جذب کننده صدا مثل پشم شیشه در میان صفحات تشکیل دهنده نمای بیرونی ساختمان استفاده می شود تا از ورود صدا جلوگیری شود.

البته استفاده از عایق بیرونی ای که تنها برای جلوگیری از ورود صدا مورد استفاده قرار بگیرد، برای آپارتمان ها هزینه زیادی دارد و به همین علت روشی نیست که زیاد کاربرد داشته باشد. اما می توان عایق صوتی و عایق حرارتی را با یکدیگر ترکیب کرده و یک عایق دوکاربردی را در دیوار های بیرونی به کار برد.

معمولا در آپارتمان ها از عایق حرارتی و عایق صوتی در کنار یکدیگر استفاده می شود. در حقیقت عایق های حرارتی با عایق هایی که امواج صوتی را به خود جذب می کنند بسیار شباهت داشته و با یکدیگر سازگار می باشند. برای مثال پشم شیشه و یا پشم سنگ مواد بسیار کاربردی و کارآمدی می باشند که در عایق های حرارتی هم به کار برده می شوند. پلی اورتان هم از جمله موادی می باشند که در هر دو سیستم عایق بندی به کار برده می شوند. خرید عایق صدا

به همین علت اگر در آپارتمانی که زندگی می کنید تصمیم به اجرای عایق حرارتی وجود دارد، می توانید با همسایه های خود سیستم عایق حرارتی ای را انتخاب کنید که در عین حال عایق صدا هم باشد. جهت ایده برای عایق صوتی می توانید با ما تماس بگیرید!

عایق بندی صدا

راه های عایق بندی صدا به شکل حرفه ای در طراحی داخلی

هم اکنون عایق بندی صدا در بسیاری از مراکز تجاری و اداری به یک الزام تبدیل شده است. استفاده از عایق های صدا با مواد تشکیل دهنده و طرح های متفاوت به خصوص در سالن های سینما، کافه ها، در مکان هایی که دارای صدای بالایی می باشند و مکان های این چنینی نیاز به تخصص کافی دارد.

انتخاب درست مواد به کار رفته از اهمیت بالایی برخوردار بوده و نصب صحیح این عایق های حرفه ای هم بسیار مهم است و به همین علت باید که توسط افراد حرفه ای و با تجربه به کار برده شوند. خرید عایق صدا

مواد عایق بندی صدا بر اساس هر سفارش و در هر مکانی برای رفع نیاز های مورد نظر طراحی شده و دارای مدل ها و تنوع بسیاری می باشند.

عایق های صدا دارای تنوع بسیاری مثل پنل های آکوستیک، ابر های آکوستیک، ابر های تخم مرغی، ابر های حرمی، مواد، موانع و نوار های ضد لرزش می باشند که برای جلوگیری از لرزش های صوتی در شدت و میزان متفاوت به کار برده می شوند. برای اطلاع از قیمت عایق صدا با ما تماس بگیرید!

خرید عایق صدا آکوستیک برای طراحی داخلی

عایق صدا بیشتر مواقع برای جلوگیری از صداهای بلند و آزار دهنده مورد استفاده قرار می گیرد، اما سیستم عایق بندی آکوستیک بیشتر از دفع صداهای بلند، برای کاهش صداهای ریز به کار برده می شود. خرید عایق صدا

در مکان هایی مثل رستوران، کافه و دفاتر کاری ای که دارای کارمند های متعددی می باشند، به خاطر شلوغی ناشی از حضور افراد، حتی اگر صدای بلندی هم وجود نداشته باشد، مدام یک سر و صدای ریز به گوش می رسد. به همین علت برای از بین بردن این صداهای ریز از صفحات غیر اشتعال آکوستیک، که نوعی عایق بندی صوتی متفاوت است برای رفع این صدا ها استفاده می شود. خرید عایق صدا

در مکان هایی مثل استودیو های موسیقی، سالن های تئاتر و سینما برای از بین بردن صداهای ناخواسته، پژواک و انعکاس صدا، با کمک مواد عایق بندی تلاش می کنند تا صداهایی را که می خواهند در الویت قرار داده و با سیستم عایق بندی آکوستیک یک عایق صدا ایجاد کنند. این نوع عایق بندی هر چه قدر هم که در دسته عایق های آکوستیک قرار بگیرد، اما باز هم نیاز به بررسی و اجرای بسیار دقیق تری دارد.

شما هم اگر در محیط زندگی خود به دنبال مکانی آرام و ساکت بوده و می خواهید که از ورود صداهای بیرونی جلوگیری کنید، می توانید از عایق های صوتی دکوراتیو که در خانه ها کاربرد دارند بهره ببرید.

آپ دکو با فروش و اجرای انواع عایق صدا در تلاش است رضایت شما عزیزان را به دست آورد. شما می توانید همین حالا برای برآورد قیمت عایق صدا با ما تماس بگیرید و پیش از خرید عایق صدا از مشاوره رایگان مرکز فروش عایق صوتی بهره مند شوید!

18 پاسخ

  1. سلام خسته نباشین می خواستم بیینم هزینه عایق صدا کردن اتاق خواب چقدره و آیا همه دیوارها باید عایق بشه یا نه؟

    1. سلام، بستگی به این داره که موقعیت مکانی شما به چه صورته، ما می تونیم با مشورت به شما کمک کنیم با هزینه کم عایق کازی کنین. برای اطلاع از قیمت عایق صدا و هزینه اجرا و نصب با 09122507811 تماس بگیرین.

  2. سلام خسته نباشین ، برای خرید عایق صدا باید با چه شماره ای تماس بگیریم و ایا شما برای نصب کردن هزینه جدا میگیرین؟

    1. سلام، خدمات نصب فقط به شهروندان تهرانی ارائه میشه و در صورتی که خارج از تهران هستین فقط می تونین خرید داشته باشین. برای اطلاع از قیمت عایق صدا و هزینه اجرا و نصب با 09122507811 تماس بگیرین.

  3. درود خسته نباشین – ما برای خرید عایق صدا دودل هستیم، خیلی شنیدم که اصلا تاثیری نداره و بیخیال بشیم نظر شما چیه

    1. سلام، تاثیرگذاری عایق صدا به عواملی مثل جنس عایق به کار رفته بستگی داره، اگه متریال رو درست انتخاب کنین می تونین نتیجه بگیرین!

  4. سلام خسته نباشین ، جناب می خواستم سوال کنم که برای خرید عایق صدا چه نکاتی باید موردتوجه قرار بگیره؟ عایق صدای دیوار مشترک دقیقا چه فرقی با عایق معمولی داره؟

    1. عایق صدا دیوار مشترک برای دیواری که با یک اتاق دیگه یا خانه همسایه مشترکه استفاده میشه و صرفا تفاوتش فقط در نوع کاربری هست، وگرنه برای جنس و نوع خود عایق صدا می تونین از عایق های یکسان استفاده کنین.

  5. سلام روزتون بخیر. ما از بخش سقف صدا میاد خونمون و واقعا عاجز شدیم خرید عایق صدا برای سقف می تونه کمک باشه؟ شما انجام می دین؟

    1. سلام بله، اگه عایق مناسب رو انتخاب کنین می تونین از شر سروصدا راحت بشید. با 91015033-021 تماس بگیرین.

  6. سلام خسته نباشین . مطلب خوبی بود. عایق صدای تخم مرغی هم دارین؟ هزینه اجراش چقدر درمیاد برای یک اتاق کار 50 متری

  7. درود خسته نباشین ،می خواستم ببینم عایق صدا برای موتور خونه هم اجرا می کنین؟ هزینه اش چقدره؟ موتور خونه زیر زمین هست و چه عایقی براش مناسبه؟

  8. سلام روز خوش. عایق صدا برای اتاق خواب باید برای هر 4 دیوار اجرا بشه؟ هزینه اش چقدره؟ با چه شماره ای تماس بگیریم؟

  9. سلام متشکرم از مطلب کاملتون – می خواستم ببینم که برای سروصدای بیرون هم میشه از عایق صدا استفاده کرد؟ خونه ما در یکی از مناطق شلوغ تهران واقع شده که واقعا از سروصدای ماشین و عابرین اذیت میشیم. راهی هست با عایق صدا جلوی این مشکل رو بگیریم؟

    1. بله، یکی از اصلی ترین کاربردهای عایق صدا رهایی از سروصدای بیرون هست، با 91015033-021 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *