Search
Close this search box.

عایق صدا اتاق بازاریابی

عایق صدا اتاق بازاریابی یکی از درخواست هایی لاست که این روزها از شرکت اپ دکو به صورت بسیار می گردد. در شرکت هایی که بازاریاب تلفنی وجود دارد و کارمندان از طریق تلفن صحبت می کنند باید فضایی را جدا درنظر گرفت تا صدای آن ها برای کارمندان دیگر اختلالی نداشته باشد.

فرض بگیرید در یک شرکت فروش لوازم جانبی اتومبیل فعالیت می کنید در یک اتاق بازاریاب های تلفنی در اتاق دیگر مدیریت و در اتاق بعدی هم کارمندان بسته بندی قرار دارند، در صورتی که صدای صحبت کردن افراد در اتاق بازاریابی موجب اختلال در حواس دیگر کارمندان شود به فعالیت کلی این شرکت لطمه وارد می شود. از طرفی جدا سازی اتاق ها یعنی اجاره یک واحد و اختصاص دادن ان به بازاریابان می تواند هزینه زیادی داشته باشد.

از این رو با عایق صدا اتاق بازاریابی می توانید با کمترین هزینه مشکل را حل کنید. یعنی چه؟ یعنی اتاقی که به بازاریابان تعلق دارد به صورت کامل عایق صدا خواهد شد و دیگر صدای صحبت کردن آن ها مزاحم کارمدان در بخش های دیگر نخواهد شد.

اگر به دنبال عایق کردن اتاق بازاریابی هستید با ما تماس بگیرید و شرایط خود را توضیح دهید، شرکت آپ دکو با درنظر گرفتن شرایطی که دارید بهترین و به صرفه ترین عایق ها را به شما پیشنهاد می کند. ارسال عایق صدا به سراسر کشور صورت می گیرد.  مشاوره خرید بهترین عایق صدا هم در این مجموعه کاملا رایگان است!

با عایق صدا اتاق بازاریابی آرامش را به محل کار برگردانید!

در واقع عایق صدا اتاق فروش از دو جهت اهمیت دارد:

  1. برای کارمندان بخش فروش محیطی را فراهم کنیم که در آن بتوانند بدون آلودگی های صوتی عوامل بیرونی به راحتی با مشتریان صحبت کنند و صداهای بیرون از اتاق فروش موجب خلل در روند فروش و صحبت کردن آن ها با مشتری نگردد. با عایق های صوتی می توانیم تا حد ممکن جلوی صداهای اضافی محیط را بگیریم تا کارمندان با تمرکز بیشتر به فعالیت خود بپردازند.
  2. از آن جایی که کارمندان در اتاق فروش مدام در حال صحبت کردن با تلفن هستند ممکن است سروصدای آن ها برای بخش های دیگر آزار دهنده باشد.  با کمک عایق های صوتی می توان محیطی ایجاد کرد که سروصدای صحبت کردن با تلفن به بیرون از اتاق درز نکند و کارمندان بخش های دیگر بتوانند بدون آلودگی صوتی به فعالیت های خود مشغول شوند.

عایق صدا اتاق بازاریابی چگونه انجام می شود؟

  1. بستن منافذ ورود و خروج هوا. هر منفذی که هوا بتواند از آن عبور کند، صدا را هم می تواند انتقال دهد. کلیه منافذ موجود در سقف ها و دیوارها نظیر اطراف جعبه تقسیم برق، کانال ها و داکتها، سیم ها و هر بخشی را که شیئی از داخل دیوار یا سقف عبور می کند با بتونه یا فوم پلی اورتان می توان درزگیری کرد.
  2. جلوگیری از ایجاد “کانالهای عبور صدا ” در دیوارها برای عایق صدا اتاق بازاریابی می تواند تاثیرگذار باشد. هنگام ساخت بناهای جدید، کلیدهای برق و دریچه های هوا را در داخل دیوار مشترک دو فضا، نباید پشت به پشت هم قرار داد.
  3. اجتناب از استفاده از مصالح سخت. اینگونه مصالح، اصوات را به آسانی از یک مکان به مکان دیگر انتقال می دهند.
  4. استفاده از یک لایه انعطاف پذیر نظیر فوم منبسط شونده، جهت جدا نمودن لوله ها از غلاف ها یا سوراخ هایی که از آن عبور می کنند.
  5. استفاده از عایق صوتی در دیوارهای ساختمان های جدید جهت جلوگیری از انتقال صدا بین اتاقهای مجاور به منظور جلوگیری از انتقال صدای نامطلوب جریان سریع آب به هنگام تخلیه فلاش تانک توالت، لوله های پلاستیکی تخلیه آب را می توان عایق بندی کرد.
  6. استفاده از وسایل خانگی آرام تر، حتی اگر گران تر از موارد مشابه پر صدا باشند.
  7. جدا نمودن تجهیزات صدادار از عایق صدا اتاق بازاریابی . استفاده از اتاقهای مجزای مجهز به عایق های صوتی می تواند ایده خوبی در طراحی منزل باشد. بکارگیری درهای مجهز به عایق بین کلیه فضاها، به مقدار قابل ملاحظه ای از انتقال صدا در خانه جلوگیری می کند.
  8. استفاده از مصالح جاذب صدا و الیاف ها برای عایق صدا اتاق بازاریابی در کف ها، دیوارها و سقف ها. عایق های صوتی به مانند موکت می توانند از عبور صدا جلوگیری نمایند. حتی الامکان از بکارگیری کفپوش های سخت، مانند سرامیک، بتن و چوب باید خودداری شود.

عایق صدا اتاق بازاریابی شما را از جدا کردن شرکت بی نیاز می کند!

بهترین عایق صدا اتاق فروش

عایق های بسیاری هستند که می توانیم برای اتاق های فروش به شما پیشنهاد کنیم. عایق های آکوستیک شانه تخم مرغی، عایق های صدا هرمی، عایق های صوتی پشم سنگ و یا … همگی جزو عایق های صوتی هستند که بیشترین تاثیرگذاری را دارند. ولی نکته مهم این است که کارشناسان اجرا و فروش عایق صدا باید با شما صحبت کنند و با درنظر گرفتن مواردی مثل متراژ اتاق فروش تعداد دیوارهای مشترک، تعداد دیوارهای بیرونی و همینطور بودجه ای که دارید بهترین پیشنهاد را ارائه کنند.

شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و تخصصی برای خرید بهترین عایق صدا اتاق بازاریابی و فروش با ما از طریق راه های ارتباطی ذکر شده تماس بگیرید و سفارش خود را به بهترین شکل ثبت کنید. مشاوره در آپ دکو هیچ هزینه ای ندارد و خدمات نصب و اجرا نیز به همراه فروش محصولات ارائه می گردد.

انواع عایق صدا برای اتاق بازاریابی

انواع عایق صدا اتاق بازاریابی از نظر جنس عبارت است از:

  1. عایق صوتی کامپوزیت فایبرگلاس و مواد معدنی: این عایق صوتی به صورت رولی از مجموع خورده الیاف شیشه، سنگ و پنبه ساخته می شود و در چارچوب های چوبی نصب شده به دیوار قرار می گیرد. شبکه ای از چوب و یا آلومینیوم بر روی عایق صوتی پشم سنگ اجرا می شود تا مانع از جابه جایی آن و ایجاد نفوذ بعد از نصب عایق صدا اتاق بازاریابی شود.
  2. عایق صوتی پانل گچی: برای دیوار و سقف استفاده می شود تاثیر به سزایی در جذب سر و صدا و کاهش نویز دارد. استفاده از تعداد لایه های بیشتر گچ حتی با باریک تر کردن بلوک های دیوار باعث بهبود عملکرد آکوستیک جداره ها می شود. پانل گچی به عنوان عایق صوتی دیوار روکار استفاده می شود و تنها با پوششی مانند رنگ برای عایق فضای داخلی قابل استفاده است.
  3. عایق صوتی پانل آکوستیک: به منظور جذب امواج صوتی و کاهش انعکاس صدا در فضا استفاده می شود، از مواد معدنی مانند پشم سنگ و هسته های گچی و پوششی دکوراتیو مانند پی وی سی و یا پارچه تشکیل می شود. سقف های کاذب که از سقف اصلی آویزان هستند باعث کاهش انعکاس صدا تا ۹۵ درصد می شود. برای اطلاعات بیشتر از این نوع عایق صدا اتاق بازاریابی با ما تماس بگیرید.
  4. عایق صوتی ویسکوالاستیک: ماده ویسکوالاستیک باعث تبدیل انرژی مکانیکی ناشی از ارتعاش های صوتی به گرما می شود. با استفاده از این لایه می توان میزان انتقال صدا را از کف، دیوار، لایه های صلبی مانند چوب و یا دیوارهای گچی و سیمانی کنترل کرد.

با خرید عایق صدا اتاق بازاریابی می توانید آن ها را به راحتی نصب کنید و در صورت جا به جایی آن ها را باز کنید و منتقل نمایید. در خصوص عایق های روکار

انواع فوم های صداگیر برای عایق صدا اتاق بازاریابی

-عایق صدا با ساختار شانه تخم مرغی شش وجهی که بر روی دیوار، سقف، اتاقک و باکس ها نصب می شود. قدرت جذب این عایق از همه موارد بیشتر است. دلیل این موضوع را می توان به سلول های بسته و ساختار شش وجهی آن نسبت داد. این ساختارها برای جذب انواع صدا ها با فرکانس بالا به خوبی عمل کرده و یک سد محکم در برابر آنها ایجاد می کند.

فوم های تخم مرغی به طور گسترده در عایق سازی درب استودیوها، سینماها، سالن ها و… مورد استفاده قرار می گیرند. وزن فوم شانه تخم مرغی بسیار پایین است و این موضوع یک مزیت در نصب آن محسوب می شود. به همین دلیل حمل و نقل و نصب آن به سهولت و سادگی انجام می شود. یکی دیگر از نقاط قوت این فوم ها، لایه چسبی زیرین آن است. به لطف لایه چسبی موجود، نصب آن به هر سطحی اعم از گچ، سیمان و… بسیار سریع و آسان صورت می گیرد. این عایق دارای ظاهری زیبا و قیمت مناسب می باشد.

عایق صوتی به صورت لوله ای که برای لوله های آب و فاضلاب و… کاربرد دارد. این عایق صدای عبور سیالات و مواد از لوله ها را می گیرد آرامش بیشتری برای افراد فراهم می کند. همچنین برای همه لوله ها قابل استفاده است.

عایق صوت با ساختار دو رو صاف در دیوارهای مشترک، کف، سقف و… به کار می رود. عایق های صوتی STI با آخرین فناوری روز دنیا جهت عایق کاری صوتی دیوارهای مشترک، کف و سقف آپارتمان ها و منازل مسکونی استفاده می گردد. عایق های صوتی STI در کاهش صداهای انتقالی در محیط های صنعتی و ساختمانی برای دیوار های مشترک، سقف، کف و… نقش بسزایی را ایفا می کنند.

پنل های صوتی پلی یورتان جهت استفاده یرای تیغه دیوارها و سطوح مشترک. فوم سرد پلی یورتان علاوه بر خواص مطلوب عایق های صوتی و حرارتی، به راحتی به شکل قالب در می آید، در دمای محیط واکنش می دهد، زمان قالب گیری کمی نیاز دارد برای همین امر در صنایع گاز و پتروشیمی، صنایع خودروسازی، صنایع برودتی، صنایع کفش، صنایع مبل و صندلی و… کاربرد فراوان پیدا کرده است.

برای اجرای عایق صدا اتاق بازاریابی آپ دکو متنوع ترین عایق های صوتی را در اختیار دارد!

عایق صدا اتاق بازاریابی

عایق صدا اتاق بازاریابی برای سقف و کف و دیوارها

فوم صوتی سفید رنگ از جنس پلی اتیلن که در دیوار و سقف و کف سازه ها به کار می رود. از جمله ساده ترین و ارزانترین فرآورده ها و تولیدات نفتی و پلیمری می توان به فوم پلی اتیلن اشاره کرد که آن را با علامت pe نشان می دهند.

فوم های پلی اتیلن سبک و نرم بوده و قابلیت حمل و نصب آسان دارند فوم ها به صورت های پازلی و رولی، لوله ای و ورقه ای تولید و عرضه می شوند که در نوع پازلی به صورت تکه تکه بوده ولی در نوع رولی به طور یکنواخت و یک پارچه استفاده می شوند. به دلیل دوام زیاد و کیفیت خوب و مناسب نسبت به بقیه عایق ها رایج تر و کاربردی تر شده است.امیدواریم موارد فوق توانسته باشد بر دانسته های ما بیفزاید و با گسترش علم در این زمینه خانه های خود را به مکان هایی آرام برای زندگی بهتر تبدیل کنیم.

سفارش عایق صدا اتاق بازاریابی

برای اجرا و خرید انواع عایق صدا اتاق بازاریابی از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم. آپ دکو بزرگ ترین شرکت فروش انواع عایق صدا در تلاش است با ارائه کامل ترین خدمات فروش و نصب عایق صدا اتاق بازاریابی رضایت شما عزیزان را به دست آورد.

برای اجرای عایق صدا اتاق بازاریابی و مشاوره رایگان، رفع هرگونه ابهامات با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *