Search
Close this search box.

اجرای عایق صدا در تهران را به آپ دکو بسپارید!

شرکت آپ دکو اجرا کننده عایق صدا در تهران بهترین و متخصص ترین افراد را دور هم جمع کرده تا پروژه های مختلف را با محاسبات دقیق و عملیات اجرایی حرفه ای به انجام برساند. ما می توانیم هر مدل پروژه مرتبط با عایق کاری واحدهای صنعتی و غیرصنعتی را به صورت کاملا حرفه ای انجام دهیم. شرکت ما، بیش از ۵۰ سال سابقه کار مفید در اجرای پروژه های ساختمانی، صنعتی، نیروگاهی، بیمارستانی، تولیدی و مسکونی را دارد.

برای اجرای عایق صدا در مرکز تهران – اجرای عایق صدا در جنوب تهران – اجرای عایق صدا در غرب تهران – اجرای عایق صدا در شمال تهران – اجرای عایق صدا در شرق تهران با ما در ارتباط باشید!

آپ دکو وب سایت معتبر فروش انواع عایق صدا در تلاش است رضایت شما عزیزان را در ارال به موقع محصول در سراسر ایران به دست آورد. همینطور شما عزیزان می توانید برای اجرای عایق صدا در تهران با ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان مجموعه آپ دکو بهره مند شوید!

آپ دکو، تیم اجرای حرفه ای عایق صدا آپارتمان های شخصی – اداری و شرکتی آماده همکاری با شما مشتریان عزیز می باشد!

 

هزینه رهایی از سر و صدا چقدر است؟

اگر قصد دارید برای رهایی از سر و صدا اقدامی جدی و موثر انجام دهید، مطمینا این امر هزینه هایی را در بر خواهد داشت. بهترین کار آن بوده که با بررسی دقیق مشکل سر و صدا، راهکار دقیق بر روی آن پیاده شود تا در صرف هزینه، اسراف بیهوده و گاه بی ثمر صورت نگیرد.

کارشناسان آپ دکو با سوالات اصولی، اطلاعاتی دقیق را از شما دریافت می کنند. همچنین با انجام انواع بررسی های محل و انجام تست های مربوطه، بهترین طراحی را به لحاظ نوع عایق، حجم و محل نصب آن انجام می دهند و بعد مراحل نصب انجام می شود. پس میزان هزینه بعد از این بررسی ها مشخص می شود.

قیمت عایق صدا در تهران

اگر علاقه به خرید عایق صوتی بدون نصب داشته باشید آخرین قیمت آن را می توانید با کمک تماس با ما جویا شوید. هزینه عایق صدا به همراه نصب، با توجه به شرایط محل مورد نظرتان یعنی متریال به کار رفته، میزان صدا، برای صدا و دیگر ارزیابی ها، بعد از انجام تست صدا و دیگر تست ها توسط کارشناسان ما، محاسبه و خدمتتان اعلام می شود. ما برای همه پروژه ها نسخه ای یکسان نمی پیچیم. چون به ارایه بهترین خدمات اعتقاد داریم.

شما می توانید از آخرین قیمت عایق صدا با کمک تماس با ما اطلاع پیدا کنید. در عین حال مشاوران ما می توانند به صرفه ترین عایق آکوستیک را به شما پیشنهاد کنند. منظور از عایق صدای «به صرفه»، جنس خوب، دوام عالی و قیمت مناسب است.

خرید عایق صدا

خرید عایق صوتی از شرکت آپ دکو این مزیت را دارد که از طریق تماس با ما می توانید پیش از خرید، از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کنید تا بهترین و اصولی ترین خرید را انجام دهید. انتخاب نوع عایق صوتی تاثیرات بسیاری در میزان کم کردن صدا دارد. استفاده از دانش و تجربه کارشناسان به موفقیت هر چه بیشتر شما در این زمینه کمک خواهد کرد. آپ دکو با اجرای عایق صدا در شرق تهران و محله های دیگر این کلان شهر شلوغ و پرسروصدا می تواند به شما کمک کند!

کدام پنل و عایق برای یک محیط مناسب است؟

جواب به این سوال که چه عایقی برای چه محیطی مناسب است نیاز به بررسی کارشناسی دارد. این بوده که تفاوت شرکت آپ دکو با دیگر شرکت هایی که تولید کننده عایق صدا می باشند و استفاده از محصول خودشان را ملاک قرار می دهند مشخص می شود.

در شرکت آپ دکو کارشناسان و مهندسان صدا و دیگر متخصصین مربوطه با کمک تست ها و آزمایشات دقیق شدت صدا و شکل فرکانس آن را شناسایی می کنند. شکل فضای مورد نظر شما و همینطور متریال و مصالح استفاده شده در آن هم تاثیرات بسیاری در انتقال و یا انعکاس صدا دارد.

پس بعد از همه این بررسی‎ ها بهترین عایق و یا پنل برای فضای شما طراحی و نصب می شود. به همین علت می گوییم هر فضایی طراحی جداگانه ای برای نصب عایق صدا در تهران می طلبد. برای دریافت مشاوره رایگان عایق صدا در تهران با ما تماس بگیرید.

بهترین عایق صدا در تهران

هم اکنون صنعت عایق صوتی پیشرفت های علمی زیادی کرده است. با کمک فناوری نانو عایق هایی با حجم کم و میزان کم کردن صدای بسیار بالا تولید شده اند. با این حال بهترین عایق صدا عایقی است که مناسب فضای شما طراحی شود. یعنی با توجه به نوع و شکل فرکانس هایی که منتشر می شوند، مصالح بنا، میزان صدا و. . . عایق صوتی مناسب انتخاب و نصب شود.

برای اجرای عایق صدا در تهران با 09122507811 تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم!

انواع عایق صدا در تهران چیست؟

عایق صدا انواع مختلفی دارد که هر کدام تاثیر و کاربرد متفاوتی دارند. عایق های صوتی برای نصب در محیط های بیرونی و داخلی استفاده می شوند. در حقیقت عایقکاری صوتی باعث کاهش و یا حذف ورود و خروج صدا می شود. بعضی از عایق ها صدا را جذب می کنند و مانع از انعکاس صوت و ایجاد همهمه در محیط می شوند.

این عایق ها بیشتر در محیط های داخلی کاربرد دارند. انواع عایق صوتی به عایق صوتی توکار و عایق صوتی روکار تقسیم می شود. عایق صدا توکار را می توان هم در هنگام ساخت بنا و هم بعدها در ساختمان های ساخته شده با بنایی مختصری به کار برد. از معروف ترین عایق های توکار می توان به عایق های صوتی نانو، فوم اکس پی اس، ورقه های یونولیتی، فوم اسپری شونده پلی یورتان، فوم بازیافتی ریباند، عایق پشم شیشه و فوم های عایق لوله اشاره کرد.

عایق صدا روکار را می توان در انواع سطوح داخلی نصب کرد. انواع عایق صوتی روکار شامل فوم شانه مرغی، فوم عایق صدای صاف، فوم منشوری پنل های آکوستیک دکوراتیو و عایق های دکوراتیو است. البته این صنعت بسیار رو به رشد بوده و عایق های صوتی مدام به انواع موجود اضافی می شوند. المان های دیگری برای کاستن انتقال صدا و عایقکاری صوتی وجود دارند. مثل پنجره های دوجداره UPVC، موکت های عایق، دیوارپوش ها، بعضی مدل های کفپوش و یا درزبندی در و پنجره.

عایق صدا در تهران بهترین راه خلاصی از آلودگی صوتی

ازآنجاکه نمی توان شهر، همسایه، همکار و. . . را وادار به سکوت کرد، بهترین راه خلاصی از آلودگی صوتی انجام عایق کاری ست. نصب عایق صدا چنان اهمیتی دارد که در کشورهای پیشرفته دنیا به عنوان یک پیش فرض در ساخت همه بناها به کار می رود. با این حال در همان کشورها هم گاهی نیاز به انجام عایق کاری و کاهش انتقال صدا است.

بهترین راه این بوده که همه فضاها با کمک نصب عایق صوتی مانع ورود و خروج صدا از محیط شوند. از جمله مهم ترین این فضاها، صنایعی که تولید صدا می کنند، باشگاه ها، ادارات، مکان های تجاری، مدارس و از همه مهم تر خانه ها می باشند. برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه عای کاری صوتی با ما تماس بگیرید. ما شما را از آلودگی صوتی نجات می دهیم. برای اجرای عایق صدا در شمال تهران در بقیه محلات این شهر می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید!

چطور یک محیط را عایق صدا و آکوستیک کنیم؟

عایق صدا در تهران باعث آکوستیک شدن محیط مورد نظرتان می شود. برای انجام این منظور انواع عایق های روکار و توکار وجود دارند. نصب عایق های صوتی توکار نیاز به بنایی مختصری دارد. نصب عایق روکار بدون نیاز به بنایی انجام می شود. اول باید محل نصب با بررسی های دقیق مشخص شود. بعد با توجه به شدت صدا، عایق صوتی مناسب از لحاظ نوع و مقدار انتخاب و نصب شود.

عایق سازی صوتی

عده ای تصور می کنند عایق‎ سازی صوتی مخصوص مکان هایی که تخصصا به کار صدا می پردازند مثل استودیوی ضبط صدا است. اگر نصب عایق صدا هیچ حد و مرزی ندارد. با عایق سازی صوتی بسیاری از محدودیت ها در زمینه انتخاب خانه، محل کار و . . . برداشته می شود.

شما می توانید به آسانی در یک آپارتمان با تعداد واحد بالا زندگی کنید بدون اینکه نگران شنیده شدن صدای خود توسط همسایه ها یا مزاحمت صوتی از طرف آن ها باشید. با عایق صدا در تهران دیگر وجود مدرسه، پارک، خیابان و. . . در کنار منزل شما را آزار نخواهد داد. برای اجرای عایق صدا در غرب تهران با ما تماس بگیرید.

فوم عایق صدا

فوم عایق صدا نوعی از انواع عایق صوتی بوده که به صورت ورقه ای ساخته می شود. سلول های هوایی موجود در بافت این فوم ها باعث ضعیف شدن امواج صوتی می شوند. طوری که با کم کردن صدا مانع آزارهای صوتی می گردند.

فوم عایق صوتی را می توان به عنوان عایق صوتی کف، عایق فوم صوتی دیوار و عایق صدا سقف در محیط هایی مثل مسکونی، اداری و بیمارستانی مورد استفاده قرار داد. همینطور این فوم ها با پیشگیری از خروج صدا در سالن های نمایش، آمفی تیاترها، استودیوهای ضبط صدا و سالن های کنسرت و. . . کاربرد دارند.

برای اجرای عایق صدا در تهران با انواع فوم عایق صدا می توانید همین حالا با گروه آپ دکو از طریق 09122507811 تماس بگیرید!

مقایسه انواع عایق صدا حرارتی

فوم PVC

فوم PVC سخت عایق حرارتی و صوتی بسیار خوبی بوده و نفوذ بخار و رطوبت در آن بسیار کم است. از آنجا که مقاومت برشی فوم PVC بالاست سطح آن برای اعمال سیمان و گچ بسیار مناسب است. مزیت فوم های PVC عملکرد بهتر آن ها در مقابل آتش نسبت به دیگر فوم های پلیمری است.

اسفنج اوره فرمآلدیید

با به کارگیری رزین اوره فرمالدیید، یک عامل فوم ساز و هوای فشرده شده ساخته می شود. تحقیقات گذشته در مورد این فوم ثابت کرده که این فوم سرطان زا بوده و استفاده از آن ریسک بالایی به دنبال دارد. اجرای عایق صدا در جنوب تهران را به ما بسپارید!

عایق سلولزی

عایق الیافی که از کاغذ، مواد خام تخته کاغذی یا چوب با چسباننده ها، کند سوز کننده ها و دیگر افزودنی ها یا بدون آن ها مشتق می شود. سلولز بهتر از عایق پشم شیشه ساختمان ها را در مقابل خسارت ناشی از آتش سوزی محافظت می کند. چون چگالی این عایق ها بیش از پشم شیشه است در نتیجه اکسیژن لازم، برای سوخت اجزاء ساختمانی تامین نمی شود. علت دیگر افزایش مصرف عایق سلولزی گنجایش بالای بازیافت آن نسبت به هر ماده عایق دیگری است.

پشم سنگ

ماده اصلی اولیه برای تولید این الیاف، سنگ آتشفشانی بازالت از خانواده سنگ های آذرین و دولومیت است. محصول حاصله کاملا استریل بوده و هم در مقابل خطراتی مثل انگل، قارچ، باکتری و حشرات موذی مصونیت دارد.

ازآنجاکه پشم سنگ یک عایق سلول باز است بعد از نصب، نیازمند یک پوشش بخار بند است. یکی از کاربردهای مهم پشم سنگ استفاده به عنوان ضد حریق است. در حقیقت از این پوشش می توان برای محافظت سازه های فلزی، چاهک های آسانسور، تاسیسات الکتریکی، راهروهای فرار و. . . در مقابل حریق به کار برد.

برای اجرای عایق صدا در تهران و استفاده از پشم سنگ می توانید همین حالا با گروه آپ دکو از طریق 09122507811 تماس بگیرید!

نانو عایق ها

عایق نانو ماده جدیدی از فناوری نانو بوده که محافظ و عایق صدا و حرارتی مناسبی در مقابل هر سه نوع انتقال گرما شامل تشعشع، جابجایی و همرفتی است. مقاومت بالایی در مقابل صدا دارد. می توان از آن به آسانی در ساختمان های در دست بهره برداری هم به کار برد و هیچ تغییر ظاهری در ترکیب ساختمان ایجاد نمی کند. نانو عایق به عنوان جدیدترین محصول عایق صدا حرارتی تولید شده در دنیا بوده که با کمک تکنولوژی نانو تولید می شود و دارای کمترین میزان انتقال حرارت و صوت در میان همه عایق های موجود می باشند.

عایق های مرکب یا چند لایه

گاهی استفاده از ساختار مرکب و چند لایه در عایق ها بسیار موثرتر از استفاده از یک لایه عایق با همان ضخامت است. به کار گیری این روش امکان مناسبی هم برای جبران انقباض و انبساط طولی لوله ها در نقاط با درجه حرارت و شوک حرارتی بالا را ایجاد می کند.

به کارگیری عایق های مرکب و چند لایه روی اتصالات و پل های حرارتی باعث کاهش تلفات حرارت و در نتیجه ایجاد وضعیت بهتر و کاراتر و افزایش راندمان عایقی می شود و هم یکی از کاربردهای مناسب این روش در محل هایی بوده که نیاز به کاهش ضخامت عایق کاری باشد.

عایق میکرو سرامیکی

از جمله دستاوردهای فناوری نانو تولید نانوسرامیک ها و استفاده از آن ها در صنعت رنگ و پوشش است. یکی از انواع این مواد که در ابعاد نانومتر تولید می شود، آلومینا سیلیکات ها می باشند که در صنعت رنگ به عنوان مواد افزودنی عایق کاربرد دارد.

سرامیک ها در ضخامت پوشش و فام رنگ هیچ تاثیری نمی گذارند و بالعکس می توانند به صورت شگرفی رنگ را تقویت نمایند. سطوح پوشش داده شده با این مواد دارای مقاومت بالا در مقابل ورقه ای شدن، خرد شدن، خش و سایش می باشند. ضریب نفوذ بخار آب در آن ها برابر 1 بوده که به این صورت در مصارف ساختمانی می تواند باعث تنفس ساختمان و در نتیجه باعث افزایش عمر بنا شود.

انواع پوشش ها و لایه های محافظتی برای نصب و اجرا بر روی عایق های صوتی

برای عایق های صوتی که به صورت توکار یا روکار نصب می شوند پوشش و لایه های گوناگونی وجود دارد که باعث زیبایی و همینطور محافظت بهتر از عایق صدا می شوند. برای عایق های صدای توکار مثلا گچ، کناف و یا انواع پوشش های دیوار و سقف، و برای عایق روکار، کناف و دیگر پوشنده های دکوری و تزیینی مناسب است.

سیمان، پارکت، لمینیت، سنگ و . . . هم پوشش هایی می باشند که برای عایق صوتی کف استفاده می شوند. بعضی از عایق های صوتی مخصوص محیط های خارجی که مانع انعکاس می باشند، پوشش نمی خواهند.

انواع عایق صدا در تهران و آکوستیک در ساختمان

عایق های صوتی دو نوع شیوه نصب دارند: توکار و روکار عایق صوتی توکار در لابه لای بافت دیوار، سقف، کف و یا هر محلی که مورد نظر است به کار می رود.

انواع عایق صدا روکار عبارت می باشند از: فوم شانه مرغی، فوم عایق صدای صاف، فوم منشوری، پنل های آکوستیک دکوراتیو و عایق های دکوراتیو.

انواع عایق صوتی توکار عبارت می باشند از: عایق های صوتی نانو، فوم اکس پی اس، پشم سنگ، ورقه های یونولیتی، فوم اسپری شونده پلی یورتان، فوم بازیافتی ریباند، عایق پشم شیشه و فوم های عایق لوله. عایق صوتی روکار روی سطوح نصب می شود.

اجرای عایق صدا در مرکز تهران تخصص ماست!

برای اجرای عایق صدا در تهران می توانید همین حالا با گروه آپ دکو از طریق 09122507811 تماس بگیرید!

عایق صدا روکار

عایق صوتی روکار مخصوص خانه، محل کار و هر فضایی ست که از پیش ساخت آن به پایان رسیده و دوباره قصد بنایی و تخریب وجود ندارد. این عایق ها بر روی دیوار، سقف، کف و. . . . نصب می شوند. اگر مشتری ظاهر آن را بپسندد نیازی به پوشش بر روی آن نیست. اما اگر مشتری ظاهر عایق روکار را نپسندد و یا محل نصب طوری باشد که امکان آسیب دیدن عایق وجود داشته باشد باید از پوششی بر روی آن به کار برد. مثل کناف، لمینیت، پارکت، گچ و. . .

مزایای خرید از سایت آپ دکو

  • مشاوره رایگان به مشتریان برای انتخاب بهترین عایق صدا در تهران و دیگر شهرهای ایران
  • خرید ایمن و مطمین محصولات صداگیر و عایق صوتی از سایت
  • ارسال محصولات آکوستیک و عایق های صوتی به همه مناطق ایران
  • پاسخگویی دایم به مشتریان و پاسخ به سوالات مشتریان عایق صدا در تهران و شهرهای دیگر
  • بسته بندی مطمین و پست سریع محصولات آکوستیک
  • تجربه بالا در اجرایعایق صدا در تهران و فروش عایق صدا به سراسر ایران
  • تخصص بالا و دانش به روز تیم اجرایی برای انجام پروژه ها
  • رضایت صددرصدی مشتریان از محصولات سایت و پروژه های انجام شده

ما می توانیم برای انجام پروژه های زیر به شما کمک کنیم:

  • طراحی مهندسی صدای رادیولوژی ها، آزمایشگاه ها، آزمایشگاه های هسته ای و نیروگاه ها
  • آکوستیک تاسیسات پشت بام، آکوستیک تاسیسات گازی
  • آکوستیک دیوار مشترک ساختمانی و صنعتی، آکوستیک سقف
  • آکوستیک کف، اطفا حریق میان طبقات، اجرای دیوارهای حرارتی
  • نصب انواع پنل های صوتی آکوستیک، طراحی و اجرای استودیوهای صوتی و تصویری، طراحی و اجرای اتاق های سایلنت

بهترین راه برای کاهش سروصدا و برقراری آرامش و عایق صدا در تهران استفاده از فوم های صداگیر یا جذب کننده های صوت بوده که به آن «عایق صوتی» می گویند. عایق صوتی، تجهیزاتی بوده که منافذ موجود در سقف و دیوارهای ساختمان را پر می کند و از انتقال صدا پیشگیری می کند. با کمک عایق صوتی، می توان آرامش و تمرکزی بیشتری را تجربه کرد و آلودگی صوتی محیط را به شدت کاهش داد.

استفاده از عایق صدا در دیوارهای ساختمان های جدید برای پیشگیری از انتقال صدا میان اتاق های مجاور. به منظور پیشگیری از انتقال صدای نامطلوب جریان سریع آب به هنگام تخلیه فلاش تانک توالت، لوله های پلاستیکی تخلیه آب را عایق بندی کنید. پشت هم قرار ندهید. عایق صدا نوعی سنجش برای پیشگیری از پخش شدن امواج صوتی است.

این از دست دادن انتقال صدا بوده که با تفاوت دسی بل ها میان صدای حادثه و صدای نفوذ یافته بیان شده است. هرچه عدد بالاتر باشد، خاصیت عایق صدا بهتر است. با توجه به نحوه انتقال، صدایی که افراد دوست دارند عایق بندی شوند، می توانند به صدای ناشی از هوا (به خاطر لرزش هوا) و صدای حاصل از جامد (به خاطر تأثیر در مواد جامد یا لرزش جامد) تقسیم شوند. نفوذ صدا با “قانون انبوه” در آکوستیک مطابقت دارد.

عایق صدا را در چه مواردی می توان به کار برد؟

  • خانه های مسکونی
  • دفترهای اداری و محیط کار
  • استادیوم های ضبط صدا و فیلم
  • سالن های کنفرانس و اتاق جلسات
  • سالن سینما و کنسرت
  • مدارس، دانشگاه ها و فضاهای آموزشی
  • داخل قطار، مترو و هواپیما
  • استخرها
  • سرویس های بهداشتی
  • هتل و سوییت آپارتمانی
  • سقف خانه
  • کابین آسانسور
  • اتاقک خودرو
  • عایق صدا در تهران برای اتاق مخصوص گیم و بازی
  • شهربازی های سرپوشیده
  • آزمایشگاه ها و بیمارستان ها
  • ساختمان های صنعتی و کارخانه ها

چند نمونه از نصب عایق صدا در تهران توسط آپ دکو

برای اجرای عایق صدا در تهران می توانید با آپ دکو تماس بگیرید. فروش و ارسال انواع عایق صدا در این مجموعه به سراسر ایران انجام شده اما برای نصب فقط با افراد ساکن در تهران آماده همکاری می باشیم.

2 پاسخ

  1. *با سلام وخسته نباشید، از ساری تماس میگیرم ،میخواستم بدونم این اتاقک اکسیژن ساز که فیلمش و براتون توی واتس اپ فرستادم و صدای خیلی زیادی داره رو میشه اکوستیک کرد؟ و هزینه ان حدودا چقدر میشه؟*

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *