Search
Close this search box.

عایق صدا در لرستان

اگر به خرید عایق صدا در لرستان نیاز دارید، با ما در آپ دکو همراه شوید! آپ دکو بزرگ ترین مجری و مرکز فروش انواع عایق صدا در تلاش است به شما برای اجرای عایق صوتی در لرستان کمک کند. فروش عایق ها با قیمت های بسیار پایین تر از رقبا صورت می گیرد، تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

فروش عایق صدا در لرستان – فروش عایق صوتی لرستان

ارسال عایق های صوتی، حرارتی و رطوبتی به سراسر کشور از جمله شهر لرستان صورت می گیرد. ما در تلاشیم با ارائه عایق صدا تضمینی رضایت شما را جلب کنیم. آپ دکو مرکز فروش انواع عایق صدا در شهرها مجری – اجراکار انواع عایق ها را در اختیار دارد. فروشگاه عایق صدا در لرستان با بهترین قیمت را از ما بخواهید!

اجرای عایق صدا در لرستان – اجرا عایق صوتی لرستان

برخی از انواع عایق صدا به نصب اختصاصی نیاز دارند، در صورتی که تمایل داشتید از خدمات اجرای این مجموعه کمک بگیرید کافیست تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

به منظور نصب عایق صوتی ابتدا باید تست صدا توسط کارشناسان انجام شود و یکسری معیارها لحاظ گردد و در نهایت به صورت روکار یا توکار نصب شود. این روش ها براساس نوع و شدت صوت و تمایل مشتری به تخریب یا عدم تخریب انتخاب می شوند.

در صورت انجام عایق کاری توکار، بخشی از دیوار باید تخریب شود و پس از نصب عایق صوتی، از یکی از انواع روکش های دیوار مانند گچ، چوب یا کناف استفاده نمود. روش عایق کاری روکار نیاز به تخریب ندارد و تمام مراحل نصب بر روی دیوار انجام می پذیرد.

عایق صدا دیوار در لرستان

نحوه نصب پنل دکوراتیو آکوستیک

استفاده از عایق صدا به منظور ایزوله کردن دیوارهای ساختمان ها نه تنها سبب ایجاد محیطی آرام در برابر خیابان های شلوغ و همسایه های پر سر و صدا می گردد، بلکه سیستمی بسیار حرفه ای برای عایق کردن استودیوها و اتاق های ضبط صدا نیز محسوب می شود.

این صداگیرهای دیوار هم در برابر صداهای موجود در فضا و هم در برابر صداهای ناشی از ضربات مکانیکی مانند اسباب کشی ها مقاوم هستند. یکی از متریال هایی که در این نوع سیستم مورد استفاده قرار می گیرد، پشم سنگ می باشد که در حال حاضر از بهترین عایق های صداگیر محسوب می شود. برای اجرا – خرید عایق صوتی و مشاوره درباره عایق صدا در لرستان تماس بگیرید.

عایق صدا دیوار مشترک روکار لرستان

عایق های جاذب صدا به صورت روکار به دیوار نصب می شوند. از بهترین عایق های صدا دیوار مشترک روکار می توان عایق های تخته ای را نام برد. مهم ترین ویژگی عایق روکار دیوار مشترک این است که اگر در خانه خود فضای کافی برای ساخت یک اتاق ندارید، با استفاده از عایق صداگیر دیوار مشترک می توانید به راحتی یک دیوار بسازید و اتاقی ضد صدا را بوجود آورید.

این عایق تنها 30 میلی متر ضخامت دارد و به صورت روکار قابل نصب می باشد. بهترین عایق ضد صدا عایقی است که سنگین بوده و جرم بالایی داشته باشد. برخلاف سایر عایق ها، عایق دیوار مشترک 4 لایه دارد و می تواند طیف گسترده ای از فرکانس ها را مهار کند.

لایه های این عایق در کنار یکدیگر لمینت شده اند. تخته های عایق دیوار مشترک در حدود 34 کیلوگرم به وزن دیوار اصلی شما می افزایند و از عبور انرژی و ارتعاش های ناشی از صداها جلوگیری می کنند. پشم سنگ از بهترین عایق صدا دیوار مشترک محسوب می شود. برای اجرا – خرید و مشاوره درباره عایق صدا در لرستان تماس بگیرید.

عایق صدا استدیو در لرستان

از پنل­ های آکوستیک می­ توان در استدیو نیز استفاده کرد و از آنجایی که قیمت بالایی دارند با اطلاع از ویژگی ­ها و کاربرد­های آنها می­توان در زمان خرید عایق استدیو هزینه خرید را به حداقل رساند. عایق ­های آکوستیک در استدیو و آپارتمان­ هایی که بسیار پر رفت ­و­ آمد و پر سر­و­صدا هستند بسیار کاربردی است.

به هنگام خرید عایق­ های استدیو در نظر داشته باشید چون این عایق­ ها ظاهری موجه دارند، می­توان به صورت رو کار استفاده از آنها استفاده کرد. همچنین خرید عایق­ های آکوستیک استدیو به دلیل دوام زیادی که دارند دارای عمری طولانی هستند. پنل­ های آکوستیک برای استدیو  ممکن است گران تمام شوند ولی بسیار مناسب کاهش آلودگی صوتی هستند. برای اجرا – خرید و مشاوره درباره عایق صدا در لرستان تماس بگیرید.

عایق صدا سقف در لرستان

برای این که سقف شما به خوبی عایق شود باید از متریالی استفاده نمایید که چگالی بالایی داشته باشد و وزن سقف را افزایش دهد. یک عایق صدا مناسب سقف، عایقی است که انرژی صدا و ارتعاشات را در سقف خانه بهبود می بخشد و از انتقال صدا از این طریق جلوگیری بعمل می آورد.

در عایق کاری سقف دقت به یکسری نکات ضروری می باشد. ابتدا باید مشخص کنید که جنس سقف خانه شما بتنی است یا چوبی و یا آجری؟ صداهای آزاردهنده از کدام قسمت های خانه بیشتر می آیند؟ صداها از چه نوعی هستند؟ صدای تلویزیون، صحبت کردن یا صداهای ضربه ای؟ میزان بلندی صدا چقدر است؟ از عایق صدا روکار سقف استفاده شود یا توکار؟

پس از پاسخ گویی به این سوالات، می توانید انواع محصولات عایق صدا را بررسی نمایید و هرکدام که مطابق با شرایط شما هستند را به منظور ایزوله سازی سقف مورد استفاده قرار دهید. برای اجرا – خرید و مشاوره درباره عایق صدا در لرستان تماس بگیرید. عایق صدا در لرستان 

عایق صدا کف لرستان

عایق صدا کف دارای انواع مختلف و متریال های گوناگون می باشد که به صورت لایه ای یا ریزشی مورد استفاده قرار می گیرد و باعث عدم انتقال صدا می شود. از عایق کاری صدا برای کف آپارتمان ها، سطوح بیرونی یا سطوح داخلی ساختمان هایی که صدا را به میزان زیادی تولید می کنند یا انعکاس می دهند، استفاده می شود. برای اجرا – خرید و مشاوره درباره عایق صدا در لرستان تماس بگیرید.

با اینکه در ساختمان سازی ایران این فرایند طبیعی به نظر می رسد؛ اما در عایق کاری روکار هرگز نباید از مواد و ترکیبات مشابه در قسمت های مختلف مانند سقف، دیوارها و کف استفاده نمود. معمولا، معمارها و ساختمان سازان ایرانی بدون توجه به موقعیت ساختمان و محل موردنظر معمولا برای اتاق خواب، سالن پذیرایی، آشپزخانه و … عایق مشابه انتخاب می کنند.

میزان صدای تولیدشده در هر بخش از منزل متفاوت است. در بعضی از بخش های خانه مانند سرویس بهداشتی امکان انتقال هیچ نوع صدای وجود نداشته باشد. به همین دلایل، فرایند عایق کاری ساختمان بسیار حساس و پیچیده است.

در حال حاضر در اغلب کشورهای توسعه یافته در عایق کاری روکار ساختمان از مواد نانو استفاده می شود. عایق های نانو نمونه ای از عایق های مدرن هستند که دارای ضخامت مختلف بوده و قابلیت نصب در هر بخش از خانه را دارند. غیرقابل اشتعال هستند بنابراین در آشپزخانه به راحتی می توان از آن ها استفاده کرد.

عایق صدا کف روکار لرستان

با استفاده از عایق صدا در کف ساختمان می توان به محیطی آرامش بخش دست یافت. عایق های کف دو نوع دارند که دارای طراحی یا اجرای متفاوت می باشند، روکار یا توکار. روش توکار برای فضاهایی مناسب است که در حال ساخت می باشند، زیرا برای کف های ساخته شده، تخریب و شکافتن کفپوش زمان و هزینه های زیادی را در بر می گیرد. عایق های کف روکار معمولا از مقاومت بالایی برخوردار می باشند و شامل پشم شیشه، پشم سنگ، پلی یورتان، پلی استایرن، تایل های فیبرهای معدنی و بتن لیکا می باشند. برای اجرا – خرید و مشاوره درباره عایق صدا در لرستان تماس بگیرید.

عایق صدا درب لرستان – عایق صوتی درب در لرستان

بسیاری از افراد برای از بین بردن سر و صدای داخل آپارتمان، منازل مسکونی ، دفتر کار و یا غیره به راهکار هایی از جمله عایق صوتی دیوار مشترک روی می آورند. خب این بسیار خوب است اما متاسفانه اکثر مردم متوجه این موضوع نیستند که عایق صوتی درب یکی از موثر ترین کار هایی است که باید انجام داد زیرا درب های آپارتمان یکی از اصلی ترین نواحی ورود سر و صدا به داخل منزل و یا دفترکار شما هستند. برای اجرا – خرید و مشاوره درباره عایق صدا در لرستان تماس بگیرید.

عایق صوتی پشم سنگ در لرستان

پشم سنگ

پشم سنگ یک عایق صدا، حرارتی و ضد حریق می باشد که از نوعی سنگ آذرین به نام بازالت که بازمانده فعالیت های آتشفشانی است، تولید می شود. این عایق متریالی نارسانا است و هدایت الکتریکی آن صفر می باشد. این عایق ضد آلرژی است و هیچ گونه ضرری برای انسان ندارد. همچنین وزن این عایق سبک است و بار اضافی بر ساختمان وارد نمی کند. برای اجرا – خرید و مشاوره درباره عایق صدا در لرستان تماس بگیرید.

در تولید پشم سنگ مواد شیمیایی به کار نمی رود، دوام و طول عمر این عایق بالا بوده و مواد شیمیایی تاثیری بر آن نمی گذارد. این المان به دلیل ویژگی های مذکور، از بهترین عایق های اکوستیک و صدا محسوب می شود. عایق صدا در لرستان 

فروش عایق الاستومری لرستان

عایق الاستومری

یکی دیگر از انواع عایق های صدا، عایق الاستومری یا الاستومریک می باشد که در برابر آلودگی، رطوبت، بخار آب و سر و صدا از مقاومت خوبی برخوردار است. عایق های الاستومری وزن بسیار سبکی دارند و به دلیل انعطاف پذیری بالا برای عایق کاری انواع تاسیسات ساختمان، کانال های هوا، لوله های بزرگ، سیستم های گرمایشی و سرمایشی و صنعت خودرو مورد استفاده قرار می گیرند. برای اجرا – خرید و مشاوره درباره عایق صدا در لرستان تماس بگیرید.

خرید فوم ریباند لرستان – اجرای عایق صدا در لرستان

خرید فوم ریباند

این نوع فوم از کنار هم قرار دادن و چسباندن تکه های فوم پلی یورتان ساخته می شود و به عنوان یک عایق صدا کارامد در صنعت ساخت و ساز کاربرد دارد. مراحل تولید فوم ریباند به شرح زیر می باشد.

  • جمع آوری و دسته بندی ضایعات فوم پلی یورتان
  • خرد کردن ضایعات و مخلوط نمودن آن ها با چسب
  • متراکم کردن مخلوط عایق صدا در لرستان 
  • پخت مخلوط با چسب
  • برش دادن فوم به ابعاد مورد نیاز

کیفیت ابر ریباند به فاکتورهایی نظیر کیفیت مواد اولیه، کیفیت چسب، میزان تراکم و اندازه تکه ابرها بستگی دارد. تولید کنندگان این فوم یا ابر همواره به دنبال راهکاری برای بازیافت ضایعات هستند تا بتوانند هزینه های تولید را کاهش دهند. زیرا درصد قابل توجهی از ابر هنگام برش به ضایعات تبدیل می شود.

اما به مدد علم و تکنولوژی هر تکه از ابر قابل استفاده مجدد خواهد بود و می توان از آن به عنوان زیر لایه فرش استفاده کرد.

بازیافت ضایعاتی که در برابر صوت مقاوم هستند حرکتی نوین است که تحولی عظیم در صنعت عایق سازی ایجاد نموده، زیرا تکه های دور ریز فوم ها با تراکم و دانسیته متفاوت به یکدیگر چسبانده می شوند تا عایقی ایده آل در ابعاد گوناگون برای مصرف فراهم گردد.

برای اجرا – خرید و مشاوره درباره عایق صدا در لرستان تماس بگیرید.

عایق اکوستیک فوم شانه تخم مرغی لرستان – فروش عایق صدا در لرستان

خرید فوم اکوستیک

یکی از عایق صدا در لرستان که بسیار مورد توجه است، فوم های شانه تخم مرغی نوعی فوم اسفنجی هستند که برای عایق کاری سقف، دیوارها و پشت درب استودیوها، کارخانجات صنعتی، سینماها، آمفی تئاترها و مکان های ضبط صدا استفاده می شوند. این فوم ها می توانند طیف وسیعی از صدا با فرکانس بالا را جذب کنند و از بازگشت آن جلوگیری نمایند.

نمای ظاهری این فوم ها به نحوی است که عملکرد آن ها را در برابر جذب صوت بالا می برد. نصب آسان، وزن سبک، قیمت مناسب، زیبایی ایده آل، کارایی بالا و جذب صوت از جمله ویژگی های بارز این محصول می باشد که آن را به گزینه ای مناسب و مقرون بصرفه برای مصرف کنندگان تبدیل کرده است.

ساختار شش وجهی این عایق کارایی آن را بالا برده و منجر به کاهش صوت می گردد. همچنین ساختار سلولی آن به صورت بسته است، از این رو علاوه بر عایق اکوستیک، نقش عایق حرارتی و برودتی را نیز ایفا می کند. این فوم مجهز به چسب است و برای اتصال به مکان مورد نظر نیازی به چسب ندارد، زیرا به راحتی برای انواع سطوح گچی، شیشه ای، چوبی و فلزی قابل استفاده است.

برای اجرا – خرید و مشاوره درباره عایق صدا در لرستان تماس بگیرید. ما برای اجرا و فروش عایق صدا در لرستان در کنارتان هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *