Search
Close this search box.

بهترین عایق کف زمین – عایق کف ساختمان

بهترین عایق کف زمین

در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین عایق کف زمین اشنا کنیم، وقتی زمین و کف آپارتمان خیلی سرد می شود و یا صدا را به طبقات پایین منتقل می کنید یک عایق صدا برای کف آپارتمان می تواند کمک زیادی به شما کند!

برای خرید بهترین عایق کف زمین تماس بگیرید، فروش به صورت حضوری در تهران و آنلاین در سراسر ایران انجام می گیرد، خدمات نصب هم داریم.

عایق سازی صداهای کف امری است بسیار تخصصی به این خاطر که ماهیت صداهایی که از کف آپارتمان عبور می کنند با صدای دیوار مشترک و یا سقف کاملا متفاوت است و ضد صوت کردن آن فقط از عهده عایق های مدرن و چندمنظوره که دارای مواد ضد کوبش است بر میاید.

عایق صدا کف دارای انواع مختلف و متریال های گوناگون بوده که به صورت لایه ای یا ریزشی مورد استفاده قرار می گیرد و باعث عدم انتقال صدا می شود. از عایق صدا برای کف ساختمان ها، سطوح بیرونی یا سطوح داخلی ساختمان هایی که صدا را به میزان زیادی تولید می کنند یا انعکاس می دهند، استفاده می شود.

متاسفانه در کشور ما به خاطر نبودن اطلاعات کافی عایق های غیر تخصصی و غیر کاربردی به عنوان عایق کف ساختمان فروخته می شود و به این نکته مهم توجه نمی شود که هر عایق بسته به نوع ترکیبات و ضخامت برای یک مکان خاص ساخته شده و متاسفانه در ایران بعضی شرکت های سودجو برای هر مکانی یا هر محیطی صرف نظر از کاربرد آن عایق صدا یک نسخه واحد تجویز می کنند.

اگر عایق سازی و حذف قطعی صدا به خصوص داهای عبوری از کف آپارتمان امری است تخصصی و مشتریان برای اینکه در دام این شرکت ها نیفتند و هزینه و وقت خود را هدر ندهند باید اولویت اول را کیفیت و نوع عایق و برند در نظر بگیرند و قیمت و ضخامت و… در اولویت های بعدی قرار می گیرند.

چون همیشه در همه مشاغل همیشه افرادی می باشند که می گویند با هزینه کمتر از بقیه کیفیت بهتری ارائه می دهند و در انتها نتیجه همان می شود که همه میدانیم پس یک بار برای همیشه با صداهای مزاحم خداحافظی و به افراد متخصص مراجعه نمایید. برای خرید عایق کف زمین از طریق راه های ارتباطی ذکر شده می توانید با ما تماس بگیرید.

دوستان عزیز؛ شما می توانید برای خرید بهترین عایق کف زمین با ما تماس بگیرید و مشاوره کاملا رایگان دریافت کنید.

تماس با ما برای گرفتن قیمت و اجرای عایق صدا برای کف، سقف و دیوار : 09122507811

بهترین عایق کف زمین کدام است؟

بهترین زمانی که بتوانید از عایق صدا برای کف استفاده کنید زمانی است که ساخت خانه و یا محل کار شما به مرحله کف سازی رسیده است. به این صورت اگر از عایق صدا استفاده کنید، صدایی که به خاطر کشیده شدن میز و صندلی و راه رفتن و دویدن بچه ها به گوش می رسد نمی تواند به طبقات پایینی برسد.

کف آپارتمان سخت است، وقتی جسم با کف برخورد می کند در یک زمان کوتاه، دامنه وسیعی را تحت تأثیر قرار داده و باعث ایجاد پژواک زیادی می شود اما وقتی از عایق یا یک لایه الاستیکی برای کف استفاده می کنید، برخورد جسم با سطح دامنه کمتری ایجاد  کرده و در یک تعریف ساده صدا با فرکانس پایین تری تولید شده و به فضایی که در پایین وجود دارد انتقال پیدا نمی کند.

استفاده از عایق صدا برای کف یا دیوار مشترک مزایایی مثل کاهش دامنه صدا، کاهش انتقال صدا از طریق دیوارهای مجاور و مشترک، به وجود آوردن محیط آرام و کنترل سر و صدا را دارد.

یکی از مراحل مهم در زمینه عایق کف زمین اجرای پروژه هاست که کلیه مراحل باید به خوبی در آن صورت گیرد. هر بی توجهی در اجرا انتقال صوت را به همراه خواهد داشت. برای نصب عایق کف ساختمان باید روی کف یک کف شناور و کاذب ایجاد کنیم تا فشارها و ضربات وارده به هیچ وجه با کف اصلی ارتباط پیدا نکند.

با توجه به آمارهای موجود، بیشترین مشکل در میان افراد آپارتمان درباره صداهای انتقالی از کف یا سقف است. محصولات عایق صدا از طیف گسترده ای برخوردار می باشند و انتخاب عایق مناسب کار سختی است، یک عایق مناسب باید از همه خصوصیات پیروی کند.

پیش از اینکه درباره بهترین عایق صدا برای کف تحقیق کنید باید بدانید که منشاء انتقال صوت کجا است. اگر تشخیص مکان دقیق تعیین نشود انجام عملیات عایق کاری مشکل انتقال را رفع نمی کند. سرو صدای کوبه ای همسایه طبقه بالا بیشتر از کجا به خانه شما منتقل می شود؟ آیا امواج صوتی فقط از سقف به واحد شما منتقل می شود یا از بخش لوله های تاسیسات یا مسیر های سیم کشی برق هم منتقل می شود؟

نکته با اهمیت بعدی جنس و ضخامت کف خانه شماست تا بتوانیم به نسبت میزان صدای انتقالی ضخامت متریال را برای عایق کف زمین تعیین کنیم. برای اینکه میزان صداهای کوبه ای را به طبقه پایین کاهش دهید علاوه بر جذب صدای حاصله، باید ارتعاش حاصل را هم مهار کنید.

عایق صدا کف روکار

با کمک عایق صدا در کف ساختمان می توان به محیطی آرامش بخش دست پیدا کرد. عایق های کف دو نوع دارند که دارای طراحی یا اجرای متفاوت می باشند، روکار یا توکار. روش توکار برای فضاهایی مناسب بوده که در حال ساخت می باشند، چون برای کف های ساخته شده، تخریب و شکافتن کفپوش زمان و هزینه های زیادی را در بر می گیرد. عایق های کف روکار معمولا از مقاومت بالایی برخوردار می باشند و شامل پشم شیشه، پشم سنگ، پلی یورتان، پلی استایرن، تایل های استفاده شده از فیبرهای معدنی و بتن لیکا می باشند.

دوستان برای خرید و اجرای عایق صدا رو کار و توکار با ما در آپ دکو تماس بگیرید.

عایق کف ساختمان

راهکارهایی ساده و آسان برای عایق کف ساختمان

یکی از راه حل های ساده برای عایق کف ساختمان فرش یا موکت است. کف پوش می تواند به اندازه زیادی، هر چند کم، وضعیت عایق کف ساختمان آپارتمان شما را بهبود ببخشد. اما امکان دارد فرش و الیاف نرم و فشرده مثل موکت، با سلیقه شما جور نباشد و هارمونی دیزاین خانه شما به هم بریزد.

یکی دیگر از راه های آسان و ساده برای عایق کف ساختمان اجرای پارکت لمینیت است. این مورد از این رو آسان است که بدون تخریب کف انجام می شود. اما باید دید موارد بالا تا چه حد در بهبود عایق کف ساختمان آپارتمان شما تاثیر دارد. همیشه راه آسان برای تشخیص این مسئله وجود دارد. با دریافت شماره تلفن آپ دکو ازکارشناسان با تجربه مشاوره رایگان بگیرید.

عایق عایق کف زمین ضد کوبش و عایق کف زمین ضد صدا با بهترین قیمت فقط در آپ دکو!

خرید به صورت حضوری و آنلاین، ارسال به سراسر ایران

اجرای عایق صدا برای کف آپارتمان

یکی از تفاوت های زندگی یا کار در طبقه هم کف آپارتمان با دیگر طبقات – که تبدیل به مشکل بزرگی می شود – انتقال صدا به طبقات زیرین است. برای حل این مشکل کافی است انتخابی خلاقانه داشته باشید. با نصب عایق کف زمین آسودگی را تجربه کنید. آپ دکو با شیوه های بی نقص و حرفه ای اجرا کننده عایق کف ساختمان شماست.

عایق کف ساختمان آپارتمان برای جلوگیری از انتقال صدا بین طبقات

با عایق کف زمین آپارتمان برای جلوگیری از انتقال صدا بین طبقات، می توانید آزادانه تر به علایق خود بپردازید. شاید بخواهید کف آپارتمانتان را سرامیک بکشید. یا شاید علاقه پیدا کنید که در خانه ورزش هوازی انجام دهید. کودکتان به جنب و جوش و سرزندگی نیاز دارد. همه این ها در محیط آپارتمان تولید صدا می کند و باعث مزاحمت برای همسایه است. شرکت آپ دکو با عایق صوتی کف آپارتمان در هر طبقه ای که باشید، به ایجاد محیط امن و آسوده کمک می کند.

بهترین عایق کف زمین را از ما بخواهید.

عایق صوتی کف آپارتمان و جلوگیری از سر و صدای طبقات بالا:

امروزه در دنیا برای جلوگیری از سر و صدای طبقات بالا و مزاحمت های صوتی بین طبقات آپارتمان، از عایق صوتی کف آپارتمان کف استفاده می شود. عایق صوتی کف آپارتمان، با کمک پوشش های چند لایه و با تکیه بر تکنولوژی آپ دکو انجام می شود. اجرا کنندگان آن در شرکت آپ دکو مهندسین علوم صدا، معماری، عمران و… می باشند.

آپ دکو با بهترین عایق صوتی کف آپارتمان در خدمات شماست، برای خرید، اجرا و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مزایای عایق کف زمین ضد کوبش چیست؟ 

  1. عایق کف زمین آپ دکو کیفیت فوق العاده بالا و ضخامت کمتری نسبت به عایق های قدیمی دارند.
  2. آنتی باکتریال، ضد آب و غیر قابل اشتعال اند.
  3. با تراکم ها یا دانسیته متفاوت موجود می باشند و قابلیت حذف ۱۰۰% صوت را دارند.
  4. به صورت تخصصی به عنوان عایق های ضد کوبش کف شناخته می شوند. یعنی مخصوص صداهای کوبه ای مثل صدای دویدن یا افتادن اجسام روی زمین و یا کشیدن مبل روی زمین و صداهایی از این نوع اند.
  5. این عایق ها هم به صورت روکار و هم به صورت توکار از ۶ میل تا ۸ سانتی متر با کاربردهای مختلف موجود می باشند و به عنوان عایق کف ساختمان آپارتمان بسیار مناسب می باشند.
  6. همینطور علاوه بر آپارتمان های مسکونی، به عنوان عایق کف ساختمان برای عایق کاری روکار کف آپارتمان های اداری، باشگاه ها و… قابل نصب می باشند.
  7. همینطور این نوع عایق صوتی کف را می توان زیر پارکت لمینت، زیر فرش و یا زیر ملات سیمان نصب کرد.

عایق صدا روکار کف

با کمک عایق کف ساختمان، می توان به محیطی آرام دست پیدا کرد. دو نوع عایق کف وجود دارد که طراحی و اجرای متفاوتی دارند. عایق کف زمین روکار و توکار. شیوه توکار مسلما مناسب برای فضاهای در حال ساخت است. اما برای فضاهایی که ساخت آن ها به اتمام رسیده، شکافتن کف آن ها صرف زمان و هزینه زیادی می طلبد، عایق کف ساختمان بسیار مناسب است. این عایق ها معمولا از مقاومت نسبتا بالایی برخوردارند. انواع عایق کف ساختمان شامل پشم شیشه، پشم سنگ، انواع عایق های پلی اورتان، پلی استایرن، بتون لیکا و تایل های استفاده شده از فیبرهای معدنی می باشند.

قیمت عایق صدا روکار کف – هزینه عایق کف زمین روکار

برای تعیین قیمت عایق کف زمین محیط کار، خانه و یا هر فضای دیگری نیاز به حضور مهندسین ما در محل و بررسی علمی و دقیق فضا است. اندازه، متریال سطوح، موقعیت فضا و… همه در این امر موثر می باشند. با ما در آپ دکو تماس بگیرید. حضور در محل و مشاوره به صورت رایگان ارائه خواهد شد.

عایق صدا روکار کف 

عایق کاری کف آپارتمان: عایق کف زمین روکار یا توکار؟

گفتیم که عایق کاری کف خانه از دو طریق امکان پذیر است:

  1. عایق کاری روکار کف که مناسب برای آپارتمان های آماده است، چون تخریب کف آپارتمان برای عایق کاری زمان بر بوده و از لحاظ اقتصادی به صرفه نیست.
  2. عایق کاری توکار کف برای آپارتمان های در حال ساخت می تواند بهترین گزینه باشد.

فروش انواع عایق کف زمین ضد کوبش و ضد صدا را از ما در آپ دکو بخواهید.

با کمک عایق کف زمین آرامش را به خانه برگردانید!

  1. همینطور سر و صدای طبقات بالاتر هم شما را آزار نخواهد داد.
  2. می توانید با خیال راحت در خانه ورزش هوازی انجام دهید یا در هر ساعتی از شبانه روز تردمیل را روشن کنید.
  3. می توانید بدون دغدغه اذیت کردن همسایه، نصف شب ماشین لباسشویی روشن کنید یا خانه را جاروبرقی بکشید.
  4. بچه ها می توانند بدون هیچ دغدغه ای بازی و بپر بپر کنند.
  5. از انتقال صدا بین طبقات جلوگیری می کند.

برای خرید بهترین عایق عایق کف زمین از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

چرا استفاده از عایق های قدیمی برای عایق کاری روکار کف دیگر توصیه نمی شوند؟

امروزه بهترین انتخاب برای عایق کاری روکار کف، دیوار مشترک و سقف آپارتمان در ایران استفاده از عایق صوتی کف با الیاف آپ دکو است. چون بر خلاف عایق های خیلی قدیمی و سنتی مثل پشم سنگ و پشم شیشه که معایب و مضرات زیادی دارند ضرری ندارد.

ارسال عایق کف زمین به سراسر ایران صورت می گیرد، با بهترین قیمت و بهترین کیفیت!

عایق مناسب برای در عایق کف زمین

برای کنترل صدای محیط، نیاز به عایق صوتی کف آپارتمان ست. اگر نیاز به کنترل صدای کف باشد، می توان به شیوه ای مناسب آن را کنترل کرد. عایق صدا مورد استفاده در کف توسط مهندسین مشاور ما به شما توصیه می شوند. با آپ دکو تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید!

استفاده از عایق صدا آپ دکو برای عایق کاری کف آپارتمان:

شیوه ها و متریال عایق کاری مختلفی برای کف آپارتمان وجود دارد که در عکس ها و متن هایی مختصر به آن ها اشاره کردیم. متریال هایی مثل پشم سنگ، پشم شیشه، عایق های چوب با چگالی پایین، عایق های بازپیدا کردی فشرده شده، عایق های ترکیبی مثل پلی یورتان و پلی استایرن و…

همه عایق کف زمین عایق هایی قوی می باشند و می توانند بسته به پروژه مثمر ثمر واقع شوند، اما همه آن ها یک عیب مشترک دارند: ضخامتشان زیاد است. همین مشکل باعث شده که پژوهشگران علم آپ دکو دست به کار شوند و عایقی بسیار قوی با دانسیته مناسب اما با ضخامت پایین حدود نیم سانتی متری بسازند و انقلاب بزرگی در عرصه عایق کاری به وجود آورند.

هزینه بهترین عایق کف زمین

صرف نظر از اینکه عایق کف زمین  جلوی پرت انرژی گرمایی و سرمایشی خانه را می گیرد اما به نظر می رسد هزینه هایی را برای افراد به دنبال داشته باشد. استفاده از عایق مناسب در کف و سقف خانه و دیوار ها و حتی لوله ها و سطوح داغ و خنک باعث می شود تا هزینه هایی را برای شما ایجاد کند.

نوع عایق کف زمین و میزان و حجم عایق کردن، فضای مورد نیاز برای عایق کردن و میزان دستمزد استادان این موضوع هزینه هایی متفاوت را برای شما رقم می زند که جنس و نوع عایق اهمیت بیشتری را در تعیین هزینه نهایی خواهد داشت.

چیزی که مشخص است این است که با ایجاد عایق در خانه نه فقط آرامش خود و خانواده را بیشتر تضمین کرده اید بلکه استفاده از عایق میزان زیادی از مصرف انرژی را در خانه های شما کاهش می دهد. در دراز مدت خواهید دید که این عایق های حرارتی تا چند ده هزار تومان شاید در ماه میزان هزینه های شما را کاهش داده و این موضوع باعث می شود در کوتاه ترین زمان همه هزینه های شما برای این موضوع برشود.

در نظر داشته باشید همه مصالح آپارتمانی این روز ها مثل آجر، شیشه، سیمان، چوب و… خود عاملی برای انتقال انرژی می باشند و هرگز استفاده از این مصالح نمی تواند جلوی خروج انرژی را بگیرد. بر اساس مطالعات و تحقیقات استفاده از عایق های حرارتی و عایق کف زمین حدود 55 درصد مصرف انرژی را کاهش می دهد و کیفیت گرمایش و سرمایش خانه ها را بالاتر می برد.

 

تماس بگیرید و سفارش ارسال عایق کف زمین را ثبت کنید!

شما می توانید برای خرید انواع عایق کف زمین ضد کوبش و ضد صدا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم. مشاوره خرید بهترین عایق صدا در آپ دکو کاملا رایگان است. افتخار می کنیم که در عرصه فروش عایق متنوع ترین محصولات را در اختیار داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *