Search
Close this search box.

فروشگاه عایق صدا – خرید عایق صوتی – مرکز فروش عایق صدا

آپ دکو به عنوان فروشگاه عایق صدا در تهران و ارسال محصولات به سراسر ایران اینجاست تا نیازهای شما را براورده کند. این مجموعه قدرتمند ترین مرکز فروش آنلاین انواع عایق های صوتی با بهترین قیمت ممکن می باشد و اجرای آن را برای شهروندان تهرانی به صورت رایگان انجام می دهد. شما می توانید همین حالا برای اجرا و خرید عایق صدا اقدام کنید و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر همین حالا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید!

آپ دکو، بهترین مرکز فروش عایق صدا در کنار شماست!

آپ دکو، بزرگترین و بهترین فروشگاه عایق صدا در ایران

ما در زندگی روزمره از شنیدن صداهای نامطلوب گریزان هستیم و همیشه به دنبال راه حل هایی هستیم که این نوع صداها را از محیط زندگی خود دور کنیم. هرچه جلوتر می رویم نسبت به حس شنوایی، علم صدا و آکوستیک توجه بیشتری پیدا می کنیم. به منظور مشاهده قیمت روز عایق الاستومری صوتی موجدار آکوستیک و همچنین خرید عایق آکوستیک با ما تماس بگیرید.

یکی از مهمترین مشکلاتی که در جوامع امروزی با وجود شلوغی و رشد جمعیت مشاهده می شود، آلودگی صوتی است؛ انواع مختلف عایق صوتی در فروشگاه عایق صدا موجود بوده که با کمک آن می توان در بخش های اداری، خانگی و صنعتی از آلودگی صوتی پیشگیری کرد. با این حال می توان گفت در کشورهای توسعه یافته یکی از مهمترین معیار هایی که باعث ارزش گذاری بر املاک می شود علیرغم استفاده عایق کاری حرارتی، استفاده از عایق های صوتی در فروشگاه عایق صدا است.

بهترین فروشگاه عایق صوتی در ایران، از شما دعوت می کند برای دریافت مشاوره رایگان از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید.

فروشگاه عایق صدا

عایق صوتی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

هم اکنون مشاهده می شود که با پیشرفت تکنولوژی، متریال های گوناگونی هم در فروشگاه عایق صدا موجود بوده که هر کدام از آن ها دارای خصوصیات مختص خود است. در سال های گذشته هم مشاهده شده که در ساخت بسیاری از پروژه ها از عایق های صوتی کاربرد دارد که این امر باعث کاهش عبور صوت به محیط های پیرامون شده و در نهایت این امر بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

اگر بخواهیم در مورد عایق صدا توضیح کامل بدهیم باید بگوییم برای کاهش صوت و مقابله با صداهای انتقالی از یک محیط به محیط دیگر از پوشش های مناسب کاربرد دارد که به این پوشش ها عایق صوتی گفته شده است. باید بدانید این عایق ها دارای انواع مختلفی بوده که هرکدام از آن ها در فضاهای خاصی کاربرد دارد.

در این مجموعه انواع عایق صدا با بهترین قیمت ممکن به فروش می رسند. فروش عایق صدا با بهترین کیفیت و قیمت صورت گرفته و به سراسر ایران ارسال می شوند.

فروشگاه عایق صدا

عایق صوتی دو رو صاف در فروشگاه عایق صدا آپ دکو 

عایق های صوت رولی دیوار مشترک با جذب امواج صدا مانع از انتقال آن از محیطی به محیط دیگر می شود و به همین دلیل از عایق صوتی دیوار مشترک برای رسیدن به آرامش صوتی و عایق کاری صدا در ادارات و ساختمان ها و همینطور در سالن های کنفرانس، استودیوهای ضبط صدا، سینماها، سالن های تئاتر و … کاربرد دارد.

عایق های صوتی یا فوم صوت صداگیر آپ دکو به عنوان عایق صوتی دیوار، سقف، کف ساختمان ها هم بکار می رود و این عایق ها به راحتی مانع ورود و یا خروج صدا میان همسایگان و اتاق های مجاور می شود و محیطی آرام را برای شما فراهم می کند. فروشگاه عایق صدا

عایق صوت یا عایق صوتی آپ دکو دارای ضخامت ها و مدل های گوناگونی بوده که می توان برای رفع مشکلات گوناگون از این عایق های صوت کمک گرفت. فوم های صداگیر آپ دکو برای پوشش صداهای نرمال آپارتمان نشینی مثل صحبت کردن، معاشرت کردن، دیدن تلوزیون، و… تا 35 دسیبل استفاده می شود و اگر صدا های ساطع شده بیش از حد نرمال باشد، از فوم صداگیر آپ دکو به صورت افقی و عمودی به صورت 2لایه استفاده می شود تا صداهای ناهنجار را به صورت محسوسی کاهش دهد.

عایق های صوت آپ دکو جایگزین عایق های سنتی و قدیمی مثل پشم سنگ بوده و کاملا سازگار با محیط زیست است و در مکان هایی که به خاطر نبودن فضای کافی در فضا ها برای عایق کاری باشد می تواند به خاطر ضخامت و کیفیت بالا استفاده شود.

آیا نیاز به عایق صدا دارید؟ فروشگاه معتبر عایق صدا آپ دکو آماده دریافت سفارشات شماست.

 

 

فوم آکوستیک هرمی

انواع عایق در فروشگاه عایق صدا

اگر بخواهید اتاقی را آکوستیک کنید یا استودیوی شخصی بسازید اولین فکری که باید در ذهن تان آن را بررسی کنید استفاده از فوم های آکوستیک صدا گیر است. باید بدانید به صورت کلی این فوم های عایق صدا به چهار دسته تقسیم شده که شامل موارد زیر می شود:

فوم عایق صدای صاف: این نوع فوم طوری بوده که از آن می توان در فضاهای داخلی مسکونی کمک گرفت و نیاز به زیرسازی خاصی ندارد بلکه می توان آن را روی هم سطح دیوارها و سقف اجرا کرد. توجه کنید این نمونه عایق صوتی دارای جذب صدای کمی است.

فوم عایق صوتی شانه تخم مرغی:  نوع دیگری از عایق صدا شانه تخم مرغی بوده که جذب بسیاری دارد. همینطور با کمک این فوم ها می توانید انعکاس صدا را به میزان قابل توجهی کم کنید. این نوع فوم ها مثل اسمش طوری بود که شبیه شانه تخم مرغ بوده و با وجود عملکرد بسیار بالایی که دارد از آن معمولا در مکان های ضبط صدا و استودیو ها کاربرد دارد. توجه کنید این محصول در دو نوع ساده و پشت چسب دار ارائه می شود.

باتوجه به خصوصیات و خواص یاد  شده از فوم شانه تخمه مرغی الاستومری علاوه بر عایق صوتی و آکوستیک استودیو ، آمفی تئاتر و… می شود.

  1. فوم صداگیر منشوری: این عایق صوتی مثل شانه تخم مرغی دارای سطح فرم دار و غیر صافی بوده که به دلیل تنوع رنگ برای استفاده روی کار مناسب است.
  2. فوم صداگیر ترکیبی: دیگر نوع فوم عایق صدا فوم ترکیبی بوده که می توان از هم فوم های دیگر به شکل ترکیبی در کنار هم کمک گرفت تا معایب آن به حداقل برسد. فروشگاه عایق صدا

خرید و فروش فوم های آکوستیک با مناسب ترین قیمت در شرکت صورت می پذیرید ، با کیفیت ترین و مناسب ترین قیمت عایق صوتی را در شرکت ما جستجو کنید.

ارتباط صوت و ارتعاش

ارتعاش اجسام باعث به وجود آمدن اصوات می شود. هوا به عنوان ناقل صدا به حساب می آید اما علاوه بر هوا، جامدات و مایعات هم ناقل خوب صدا می باشند. اگر گوش خود را روی زمین بگذارید می توانید صدای پای انسان ها و یا چهارپایان را از مسافت دور بشنوید، همینطور اگر گوش خود را به ریل آهن بچسبانید از چند کیلومتری صدای حرکت قطار را خواهید شنید. این مطلب نشان می دهد که شدت انتقال صدا در جامدات بیشتر از هوا است. فروشگاه عایق صدا

فروشگاه عایق صدا

آکوستیک و عایق صوتی اتاق

در بسیاری از مواقع داخل اتاق به موسیقی گوش می دهیم تا بیرون و در فضای باز، پس آشنایی با نحوه انعکاس صدا در محیط بسته و آکوستیک آن اهمیت پیدا می کند و به ما برای داشتن محیطی که بتوان با کیفیت بهتر به موسیقی گوش داد کمک می کند.

شاید تصور شود در اجرای خوب یک موسیقی تنها نیاز به سازهای خوب، نوازندگان ماهر و یک رهبر خوب باشد اما اینگونه نیست بلکه در اجرای خوب موسیقی به موارد زیر هم نیاز است: فروشگاه عایق صدا

  • صدای تمام خواندگان و نوازندگان باید با یک بالانس یکنواخت توسط شوندگان، شنیده شود.
  • هر یک از نوازندگان و خوانندگان باید بتوانند صدای اجرای خود و دیگران را به خوبی بشنوند.
  • انعکاس و طنین صدا باید طوری باشد که مزاحمتی ایجاد نکند بلکه باعث بهبود کیفیت صدا شود. فروشگاه عایق صدا
  • از بیرون نباید صدایی به داخل وارد شود و یا صدای تماشاچیان نباید تاثیری بر اجرا داشته باشد.
    صدا نباید به بیرون نفوذ کند.

صداهای مختلف مثل صدای بوق خودرو, مکالمات افراد بیرون از ساختمان، صدای هرج و مرج و ترافیک و … از طریق در, پنجره و دیوار وارد ساختمان می شوند و آرامش ساکنین را بر هم میزند. برای کاهش سر و صدا به درون ساختمان باید از عایق های صوتی رولی دو رو صاف آپ دکو کمک گرفت. هم اکنون بسیاری از ساختمان ها اعم از تجاری و مسکونی با عایق های صوتی مجهز شده اند و استانداردهای لازم برای پیشگیری از سر و صدا به ساختمان رعایت می شوند.

برای ممانعت از ورود صدا به ساختمان, دیوارهای سازه را باید با مصالحی پوشش داد که ضریب صدای بالایی داشته باشند. فوم صدا یا فوم صوت رولی دیوار مشترک آپ دکو جزء مصالح چند منظوره محسوب می شود که نقش عایق رطوبتی و صوتی را در ساختمان ایفا می کند. فروشگاه عایق صدا

این دارای سلول های بسته بوده و از استحکام بالایی برخوردار است. فوم صداگیر یا عایق های صوتی آپ دکو بسیار سبک بوده و برخلاف ضخامت کم آن از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است. این نوع به دلیل وزن بسیار سبک هیچ بار اضلافه ای بر ساختمان وارد نمی کند. عایق های فوم صوتی آپ دکو به صورت پشت چسبدار بوده و نصب بسیار آسانی دارند و روی دیوار های گچی به سادگی قابل نصب هستند.

عایق های صداگیر دیوار مشترک آپ دکو دارای تائیده وزارت راه مسکن و شهر سازی بوده و دارای کلاس حریق و ضریب جذب صوت بسیار بالایی هستند. و در آخر برای زیبا سازی روی دیوار های عایق شده از دیوارپوش های موجود در فروشگاه عایق صدا استفاده می شود مثل: دیوار پوش گچی کناف.

فروش انواع تجهیزات آکوستیک در فروشگاه عایق صدا آپ دکو صورت می گیرد.

فوم شانه تخم مرغی فروشگاه عایق صدا آپ دکو 

فوم های شانه تخم مرغی اغلب در استودیوها و مکان های ضبط صدا، سایلنت کردن دیزل ژنراتورها و پمپ های آب استفاده میشوند. این فوم ها می توانند طیف وسیعی از صدا با فرکانس بالا را جذب کنند و از بازگشت آن پیشگیری کنند. نمای ظاهری این فوم ها به نحوی ست که عملکرد آن ها را در برابر جذب صوت بالا می برد.

برای اینکه صدای همسایه ها در داخل خانه شما را اذیت نکند، باید به جای گچ کاری های دیوار از مصالحی کمک بگیرید که دارای درجه کاهش صدای ۰.۸۵ و یا بیشتر هستند. عایق های صدا و فوم شانه تخم مرغی آپ دکو به همین منظور ساخته شده اند و دارای بافت ها خاص می باشند. فروشگاه عایق صدا

به منظور کاهش صدای اضافه باید پنل های آکوستیک به شکل یکنواخت در دیوارها و یا حتی در سقف کمک بگیرید. عایق شانه تخم مرغی و یا فوم صوت شانه تخم مرغی دارای ضخامت های گوناگون از 10 تا 25 میلیمتر بوده و در 2 نوع ساده و چسبدار موجود است. فروشگاه عایق صدا

عایق صوتی شانه تخم مرغی یا فوم صوت صداگیر شانه تخم مرغی دارای کیفیت بالایی بوده که ساختار 6 وجهی آن می بایست رو به روی منبع صدا برای صداگیری و کاهش صوت قرار گیرد.

عایق های صوتی شانه تخم مرغی آپ دکو دارای کلاس حریق بوده که در بی صدا کردن صدا های دیزل ژنراتور ها، پمپ های آب، سانتری فیوژها، برای بی صدا کردن صدا موتور خودرو ها و … استفاده قرار می گیرند.

عایق صوتی آکوستیک موجدار آپ دکو که به دلیل شکل ظاهری خود صوتی شانه تخم مرغی معروف شده است این نوع عایق صوت توانایی جذب امواج صوتی را داشته و امواج بازتابی را هم به شکل پراکنده بازتاب می کند، که این کار از قدرت آن ها می کاهد. فروشگاه عایق صدا

بنابراین این عایق صوت آپ دکو محبوبیت ویژه ای در میان اصناف، صنعت و اقشار مختلف پیدا کرده بوده که می تواند ضریب و قدرت جذب بسیار بالا در حدود 0.4، پشت چسبدار بودن، کلاس حریق C، نصب آسان، ضریب جذب رطوبت و استانداردها و تائیدیه های داخلی و خارجی را عنوان کرد.

از مهمترین مصارف عایق های صوتی شرکت آپ دکو می توان در اتاق های ضبط صدا، لوکیشن های فیلمبرداری، استودیوها، آموزشگاه ها و کارگاه های هنری و اتاق های شخصی افراد که اجرای موسیقی دارند و به خاطر آپارتمان نشینی این امکان را نداشته اند نام برد. فروشگاه عایق صدا

عایق صوتی شانه تخم مرغی آپ دکو تنها در صورتی کارآمد خواهد بود که رو به سمتی نصب شود که منبع صوت وجود دارد در غیر این صورتی کارایی مناسبی نخواهد داشت.

به عنوان مثال در صورتی که شما از آلودگی صوتی موجود در خیابان کنار منزل خود خسته شده اید و به دنبال عایقی مناسب برای پیشگیری از نفوذ این صدا ها به محل سکونت خود هستید، استفاده از عایق های صوتی شانه تخم مرغی آپ دکو را که با کمک آن و پوشاندن هم سطوح دیوار، می توان تا 80 درصد از ورود آلودگی صوتی پیشگیری کرد.

مهمترین ویژگی های عایق صوتی در فروشگاه عایق صدا

مهم ترین ویژگی که عایق های صوتی  باید داشته باشند پیشگیری از ورود و خروج صدا است. در جامعه امروزی با توجه به نازک تر شدن دیوارهای میان واحدها به صورت حتم عایق کاری یکی از بهترین راه ها برای خلاصی از آلودگی صوتی بوده که با این حال می توانید به راحتی از میهمانان پر سر و صدای تان پذیرایی کرده و یا اگر علاقه مند به شنیدن موسیقی با صدای بلند هستید بدون نگرانی از طرف آزار و اذیت همسایگان این کار را انجام دهید.

فروشگاه عایق صدا

لایه های حفاظتی برای اجرا روی عایق کاری صدا

برای پوشش مناسب برای نصب و اجرا روی عایق های صوتی می توان از لایه های مختلفی مثل دیوار رابیتس، دیوارپوش، ورق کامپوزیت، چوب، ام دی اف و … کمک گرفت که به صورت حتم این امر باعث می شود جذب صدای بالاتری صورت گرفته و از عبور صدا تا حد قابل توجهی پیشگیری می شود.

برای اجرا و خرید انواع پنل های صوتی با فروشگاه عایق صدا  آپ دکو تماس بگیرید.

دسته بندی عایق صدا بر اساس نوع عملکرد

توجه کنید علاوه بر اینکه عایق کاری صوتی از لحاظ موقعیت به کارگیری دارای انواع مختلفی است این عایق ها بر اساس نوع عملکرد هم دسته بندی می شود که به صورت کلی به دو دسته تقسیم شده است.

در دسته اول مانعی در برابر سر و صدا محیطی عمل می کند و تا حد زیادی از ورود و خروج صدا پیشگیری به عمل می آورد و مورد دوم که عایق صوتی آکوستیک هم نام دارد برای جذب امواج صوتی در فضاهای داخلی و پیشگیری از انعکاس آن کاربرد دارد. فروشگاه عایق صدا

با اینکه بسیاری از ساختمان های نوساز دارای تمهیداتی برای پیشگیری از نفوذ صدا به داخل فضاها مثل اتاق های خواب، نشیمن و پذیرایی است اما باز هم امکان دارد شرایطی به وجود آید که سر و صدای اضافه و غیر عرف راهی را برای ورود به منازل پیدا کنند. حال این قصه برای خانه های قدیمی را تصور کنید!

از صدای صحبت کردن همسایه با تلفن گرفته، تا صدای اتوبوس و بوق ماشین های داخل خیابان همگی صداهای اضافه و آزار دهنده هستند که برخی اوقات تبدیل به یک عذاب خواهند شد. شرکت آپ دکو برای ایجاد محیطی ساکت، دو راه را پیشنهاد می کند که با کمک عایق صوتی می توان سطحی اضافه ایجاد کرد که قبل از رسیدن صدا به گوش ما، آن ها را جذب خود کنند و یا مانعی در جلوی آن ها ایجاد کرد یعنی عایق صوتی دیوار ایجاد کرد.

شرکت آپ دکو تامین کننده عایق های صوتی رولی و شانه تخم مرغی آپ دکو بوده که باعث می شود صداهای ناشی از همسایه ها، صدای خیابان، پمپ های آب، فاضلاب سرویس بهداشتی و حمام درداخل خانه، شما را اذیت نکند. عایق های صوتی آپ دکو به منظور کاهش صدای اضافه به شکل یکنواخت در داخل یا روی دیوارها و یا حتی برروی سقف ها و کف ها استفاده می شود. فروشگاه عایق صدا

فروشگاه عایق صدا آپ دکو دارای بازدهی بالایی در صنعت ساختمان سازی دارند، این نوع از عایق های صوتی به خاطر تکنولوژی پیشرفته در ساخت، منعطف بوده و قابلیت جذب صدای بالا را داراست. از این رو از فوم های های صدا آپ دکو که به صورت پشت چسبدار و ساده است می توان برای دیوار، کف و سقف هم استفاده کرد.

فروشگاه عایق صدا

عایق صدا به منظور کاهش انتقال صوت و مقابله با صدای انتقالی (کاهش آلودگی صوتی) از محیطی به محیط دیگر، باید از پوششی استفاده شود که به آن پوشش، عایق صدا گفته می شود. عایق های ضد صدا با بهره مندی از آخرین تکنولوژی روز دنیا در کاهش صداهای انتقالی به محیط پیرامون نقش به سزایی را اجرا می نمایند.

خرید عایق صدا در اردبیل

مزایای استفاده از عایق صدا در ساختمان

۱. کاهش پژواک صدا در اتاق
۲. کاهش خروج صدا از اتاق به اتاق های مجاور یا به بیرون از منزل
۳. ایجاد محیطی آرام
۴. کنترل سر و صدا فروشگاه عایق صدا

عایق XPS و یونولیت از دیگر انواع عایق صدا

یکی از مصالح چند منظوره در ساختمان سازی عایق XPS است. با کمک این عایق می توان یک عایق حرارتی و صوتی را در محیط ساختمان خود ایجاد کرد، این عایق دارای ضریب صدای زیادی بوده و با کمک آن می توان از ورود و خروج صدا از محیط ساختمان جلوگیری نمود. یونولیت که یک متریال بسیار پرطرفدار در ساختمان سازی است می تواند به عنوان یکی دیگر از مصالحی مورد استفاده قرار گیرد که یک عایق صدا را برای شما ایجاد می کند. پایین بودن قیمت یونولیت باعث می شود تا هم اکنون افراد زیادی از آن به عنوان یکی از انواع عایق های صوتی استفاده کنند.

عایق صدا لوله ای و خصوصیات آن

این عایق ها یکی دیگر از انواع عایق صدا می باشند که کاربردهای خاصی دارند. از این عایق ها نمی توانید برای سقف و یا دیوار منازل و ساختمان های خود کمک بگیرید بلکه با اهمیت ترین کاربردهای عایق صدا لوله ای هم اکنون برای عایق کردن لوله های ساختمان از جمله لوله های سرویس بهداشتی، حمام و… است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید عمر مفید این لوله ها 30 سال بوده و کاملا ضد اشتعال بوده و صدا را هم به شکل عالی جذب می کند.

فروشگاه عایق صدا آپ دکو، به فروش انواع عایق لوله نیز می پردازد!

عایق های صوتی دو رو صاف

اگر می خواهید عایق کاری توکار انجام دهید به سادگی می توانید از نوع ساده عایق صدا دو رو صاف کمک بگیرید چون این عایق ها سطح دیوارها و سقف شما را می پوشانند و در نتیجه یک عایق صدا بسیار قدرتمند را برای شما می سازند که محیطی آرام را درون ساختمان برای شما به وجود می آورد. عایق های یک رو هم وقتی کاربردی هستند که شما برای یک ساختمان از پیش ساخته شده که دارای هیچ یک از انواع عایق های صوتی نیست عایق صدا اضافه نمایید. در این شرایط استفاده از عایق های صوتی یک رو توصیه مناسبی است.

ما به کارگیری از عایق های دو رو صاف را به شما توصیه می کنیم ، زیرا که با به کار بردن آن و پوشاندن همه سطوح دیوار، می توانید تا 90 درصد از ورود آلودگی صوتی خیابان جلوگیری کنید.

عایق صدا یکرو صاف

عایق های یکرو چسب دار برای مواقعی مصرف می شود که ساختمان ساخته شده است اما از نظر صوتی عایق مناسبی ندارد. لذا در این صورت بهترین راه چسباندن این عایق روی دیوار و خلاص شدن از صدا های مزاحم اطراف منزل است. البته باید در نظر داشته باشید که این عایق ظاهری چندان زیبایی ندارد و برای زیبایی بیشتر لازم است تا روی آن را با دیوارپوش هایی بپوشانیم.

برای خرید انواع عایق و پنل های صوتی با آپ دکو، فروشگاه عایق صدا تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *