Search
Close this search box.

قیمت عایق صدا – هزینه اجرای عایق صدا – خرید عایق صوتی

در این مقاله انواع عایق های صوتی  ارائه شده توسط گروه آپ دکو، به همراه قیمت عایق صدا به شما عزیزان جهت عایق کردن منزل و محیط کارتان،معرفی خواهد شد. قیمت عایق صدا با توجه به نوع عایق مورد استفاده، متغیر میباشد در نتیجه بهترین روش جهت خرید عایق صدا و داشتن پایین ترین هزینه،شناخت انواع عایق از لحاظ کاربرد و ویژگی های آن میباشد که نتیجه آن خرید آرامش با هزینه ای بسیار شگفت انگیز میباشد.

در آپ دکو سعی داریم با تامین کلیه عایق های صوتی رضایت شما را جلب کنیم. مشاوره در آپ دکو برای خرید انواع عایق صوتی بسیار مجربانه و همینطور رایگان است تا بتوانید با بهترین هزینه بیشترین بازدهی را داشته باشید. در کنار شما هستیم تا بهترین ها را ارائه دهیم.

خدماتی که متخصصین اپ دکو ارائه می دهند شامل چیست؟

در ادامه به بعضی از خدماتی که توسط متخصصین ارائه می شود اشاره می کنیم:

  • مشاوره درباره انواع روش های عایق صدا
  • عایق صدا ساختمان
  • عایق صدا دیوار
  • عایق صدا سقف
  • عایق صدا پنجره ها و درها
  • عایق صدا پمپ آب خانگی و دیگر تاسیسات ساختمانی

عایق های آکوستیک – عایق صدا آکوستیک سازی

این نوع عایق ها به صورت پنل موجود میباشند و در ابعاد استاندارد برای نصب آسان ارائه میشوند.عایق های آکوستیک از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه بوده و دارای انواع مختلف از جمله منشوری، شانه تخم مرغی، دو طرف صاف و… عرضه میشوند.

عایق های آکوستیک ازلحاظ بافت سلول باز میباشند و همانطور که قبلا در ویژگی های بهترین عایق صدا گفته شده ،سلول باز بودن عایق یک آیتم بسیار مهم در جذب  صدا و جلوگیری از ورود و خروج آن میباشد.

عایق های آکوستیک به دلیل انعطاف پذیر بودن، نصب بسیارآسانی دارند و شما خود به تنهایی نیز میتوانید با کمی دقت و مهارت آن را نصب کنید.عایق های آکوستیک  شانه تخم مرغی  را شما میتوانید در آموزشگاه های موسیقی، اتاق کنفرانس و اتاق های سرورو … نیزبه صورت  روکار استفاده می شوند.

عایق دوطرف صاف نیز نوع دیگری از عایق های آکوستیک است که به صورت ترکیبی با انواع عایق های دیگر نیز میتوان اجراء کرد و همچنین نوع چسب دار آنرا  نیز میتوان روی دیوار به تنهایی نصب کرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت عایق صدا آکوستیک از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان آپ دکو در ارتباط باشید.

قیمت های ذکر شده تنها قیمت عایق صدا میباشد و هزینه نصب لحاظ نشده است.

قیمت عایق صدا آکوستیک در تاریخ 16/03/1400 بروزرسانی شده است. برای خرید عایق صدا با ما تماس بگیرید.

نوع عایقضخامتابعاد

قیمت Medium quality

(تومان)

قیمت High quality

(تومان)

عایقمقاومت در برابر آتش
شانه تخم مرغی2سانتی متر1 متر مربع85.000130.000صدا،رطوبت،حرارتدیرسوز،نسوز
شانه تخم مرغی3سانتی متر1 متر مربع100.000155.000صدا،رطوبت،حرارتدیرسوز،نسوز
شانه تخم مرغی3.5سانتی متر1 متر مربع130.000195.000صدا،رطوبت،حرارتدیرسوز،نسوز
شانه تخم مرغی5سانتی متر1 متر مربع150.000310.000صدا،رطوبت،حرارتدیرسوز،نسوز
شانه تخم مرغی7سانتی متر1 متر مربع220.000355.000صدا،رطوبت،حرارتدیرسوز،نسوز
عایق دو طرف صاف2 سانتی متر1 متر مربع  صدا،رطوبت،حرارتدیرسوز،نسوز

اجرای عایق صدا را به متخصصین آپ دکو بسپارید و بهترین نتیجه را بگیرید!

عایق های ایرپلاست

خرید عایق صدا ایر پلاست نیز بعد از عایق های آکوستیک ، مقرون به صرفه بوده .عایق های ایرپلاست انحصاری آپ دکو،دانسیته مناسب بین 20 تا 30 را  دارا بوده و تا در صد قابل توجهی باعث جلوگیری از عبور صدا از دیوار و سقف میشوند.

در جدول زیر به صورت حدودی قیمت عایق صدا ایر پلاست انحصاری گروه آپ دکو ذکر شده است. لطفا جهت اطلاع از قیمت نصب و اجراء و مشاوره عایق صدا ایر پلاست با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

آپ دکو بهترین عایق صدا را برای شما نصب می کند تا بتوانید به ارامشی که همیشه درنظر داشتید برسید! انواع عایق های صوتی در این مجموعه با بهترین کیفیت ها ارائه داده می شوند.

قیمت های ذکر شده تنها قیمت عایق صدا میباشد و هزینه نصب لحاظ نشده است.

قیمت عایق  صدا ایرپلاست در تاریخ 16/03/1400 بروزرسانی شده است.

نوع عایقضخامتابعادقیمت (تومان)
عایق ایر پلاست2 سانتی متر1 متر مربع60.000
عایق ایر پلاست4 سانتی متر1 متر مربع110.000

عایق های پشم سنگ

پشم سنگ از بهترین نوع عایق بشمار میرود و دارای ابعاد و ضخامت های مختلف هستند.بافت این نوع عایق ها سلول باز است و بدلیل وجود ذرات هوا میان بافت آن، شدت جذب صدا بسیار بالاست و دارای دانسیته ی متفاوتی از 80 الی 150 هستند که تاثیر فوق العاده ای  در جذب و حذف فرکانس های صدا دارند که تا 80% واقعی مانع عبور صدا میشوند.

توجه داشته باشید در صورتی که انجام کارعایق صدا توسط گروه آپ دکو به صورت تخصصی انجام شود ضخامت عایق اجراء شده به15 سانتی متر نیز میرسد که طبعا نتیجه بهتری نیز دریافت خواهید کرد زیرا در بیشتر پروژه ها نیاز به ترکیب چند نوع عایق صدا با یکدیگر و اجراء همزمان آنها میباشد .

میزان جذب صدا پشم سنگ چقدر است؟

پاسخ این است که یک لایه از مواد با خاصیت جاذب خوب (پانل پشم سنگ) را در نظر بگیرید که با توجه به ضخامت و دانسیته مناسب می تواند ۹۹٪ انرژی صوتی را جذب کند و تنها ۱٪ از آن عبور می کند.

ما فکر کنیم که این ۱٪ انرژی بسیار کمی است و به همین دلیل آن را عایق صوتی می کند در مقابل، یک دیوار بتنی جامد با جرم زیادی عایق مناسب است مثلاً ۶۰ دسی بل را مانع انتقال می شودداین بدان معناست که فقط یک درصد کمی انرژی صوتی که به آن می رسد عبور می کند و آن را به یک پشم سنگ جاذب صدا و آکوستیک ضعیف تبدیل می کند.

گروه آپ دکو در تمامی عایق های نصب شده ضمانت دریافت بهترین نتیجه و رضایتمندی را به صورت کتبی به شما عزیزان خواهد داد.

قیمت عایق صدا پشم سنگ  در جدول زیر به صورت حدودی درج شده و برای اطلاع از قیمت اجراء عایق با پشم سنگ با شماره های درج شده جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید.

قیمت عایق صدا پشم سنگ

قیمت های ذکر شده تنها قیمت عایق صدا میباشد و هزینه نصب لحاظ نشده است.

قیمت عایق صدا پشم سنگ در تاریخ 16/03/1400 بروزرسانی شده است.

نوع عایقضخامتابعاددانسیتهقیمت (تومان)عایقمقاومت در برابر آتش
پشم سنگ4 سانتی متر1 متر مربع8048.000صدا،رطوبت،حرارتنسوز
پشم سنگ4 سانتی متر1 متر مربع10053.000صدا،رطوبت،حرارتنسوز
پشم سنگ5 سانتی متر1 متر مربع8055.000صدا،رطوبت،حرارتنسوز
پشم سنگ5 سانتی متر1 متر مربع10062.000صدا،رطوبت،حرارتنسوز
پشم سنگ8 سانتی متر1 متر مربع8085.000صدا،رطوبت،حرارتنسوز
پشم سنگ8 سانتی متر1 متر مربع100100.000صدا،رطوبت،حرارتنسوز

عایق های ریباند

این نوع عایق ها هم به صورت آکوستیک  و هم به عنوان عایق صدا عمل میکند.عایق صدا ریباند با چسب های مخصوص از تکه های پلی یورتان به هم چسبیده تهیه شده اند؛این عایق ها را میتوان به عنوان بک عابق آکوستیک روی دیوار چسباند تا کیفیت صدا را بهبود بخشد ،زیرا به صورت آکوستیک عمل میکند.همچنین ریباند یک عابق صوتی عالی جهت حذف صدا نیز به کار می رود. این عایق ها به صورت زیر کار در ترکیب با عایق های دیگر ،نتیجه فوق العاده ای در حذف صدا خواهد داشت.

ضخامت این نوع عایق ها از 1 الی 5 سانتی متر موجود میباشد و دارای بافت سلول باز نیز هستند.این نوع عایق ها چگالی مناسبی نسبت به قیمت خود داشته و به صورت رووکار توسط گروه آپ دکو برای دیوار های مشترک به صورت ترکیبی با عایق های دیگر اجراء و نصب میشوند.

در تولید این ریباند ها با استفاده از خرد کردن کنار برش های فوم کراسلینک و پس از آن پرس با حرارت بالا، عایقی با دانسیته بالا و کاربردی ساخته شده است. کاربرد ها از این محصول در عایق کاری ساختمان ها استفاده می شود. همچنین در بسته بندی وسایل مختلف برای جلوگیری از ورود ضربه نیز مصرف می شود. از دیگر کاربرد های این محصول می توان به ساخت کف پوش های ورزشی و طراحی دکوراسیون اشاره نمود.

قیمت های ذکر شده تنها قیمت عایق صدا میباشد و هزینه نصب لحاظ نشده است.

قیمت عایق  صدا ایرپلاست در تاریخ 16/03/1400 بروزرسانی شده است.

نوع عایق ضخامتابعادقیمتعایق
ریباند2 سانتی متر1 مترمربع80.000حرارت،رطوبت،صدا
ریباند5 سانتی متر1 متر مربع110.000حرارت،رطوبت،صدا

عایق های الاستومری

عایق های الاستومری، بیشتر برای عایق کاری لوله ها در ساختمان و مصارف صنعتی کاربرد دارند. کاربرد اصلی این دسته از عایق ها، جلوگیری از هدر رفتن حرارت است و نقش زیادی در صرفه جویی مصرف انرژی ایفا می کنند. 

عایق های الاستومری انحصاری گروه آپ دکو دارای دانسیته بین 70 تا90 کیلوگرم در هر متر مربع بوده که قدرت جذب و حذف صدا نسبتا بالایی دارندو این نوع عایق ها به دلیل انعطاف پذیر بودن با کمی دقت و مهارت نصب آسانی دارند و علاوه بر عایق صدا بودن عایق های بسیار خوبی در برابر رطوبت و حرارت نیز هستند. عایق های الاستومری دارای دو نوع شانه تخم مرغی و دو طرف صاف نبز میباشند.

اعمال عایق بر روی لوله های پلاستیکی هدر رفت گرما را تا 75 درصد کاهش می دهد. در مصارف سرد می توان با عایق کاری لوله از چگالش و یخ زدن آن جلوگیری کرد که این کار نهایتاً باعث حفظ ساختمان می گردد.

اگر بدنبال نتیجه بهتری جهت رفع صداهای آزار دهنده محیط اطراف خود هستید ،پیشنهاد ما به شما تماس با مشاورین گروه آپ دکو میباشد ؛زیرا با دریافت اطلاعات کافی از مشکلات شما و داشتن تجربه متخصصین ما ،بهترین عایق ها به شما عزیزان معرفی خواهد شد.

 

عایق های لایه سنگین

بهترین نوع عایق صدا ،عایق ترموفیوز میباشد که مواد تشکیل دهنده آن الیاف طبیعیست که دارای چگالی بسیار بالایی هستند. این نوع عایق ها یکی از بهترین نوع عایق های اجراء شده توسط گروه آپ دکو میباشد که اجراء آن به تنهایی و حتی به صورت ترکیب با عایق های دیگر نیز نتیجه فوق العاده ای در جذب و حذف صدا دارد.

در دو نوع لایه سنگین پلاس و لایه سنگین معمولی موجود میباشند که هر دو از جنس دیر سوز میباشند.

این عایق ها نتیجه فوق العاده ای در حذف صدا دارند. برای مشاهده اطلاعات دقیق این عایق ها به صفحه پنل ترموفیوز مراجعه فرمایید و یا اینجا کلیک کنید.

قیمت های ذکر شده تنها قیمت عایق صدا میباشد و هزینه نصب لحاظ نشده است.

قیمت عایق صدا لایه سنگین در تاریخ 16/03/1400 بروزرسانی شده است.

نوع عایقضخامتابعادقیمت(تومان)عایقمقاومت در برابر آتش
لایه سنگین پلاس2 سانتی متر1 متر مربع150.000صدا،رطوبت،حرارتدیرسوز
لایه سنگین معمولی2 سانتی متر1 متر مربع120.000صدا،رطوبت،حرارتدیرسوز
لایه سنگین معمولی4 سانتی متر1 متر مربع40.000صدا،رطوبت،حرارتدیرسوز

 

پکیج های شگفت انگیز عایق صدا دارای ضمانت

ما در گروه آپ دکو پکیج هایی برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم که هدف از ارائه این خدمت،اجراء عایق صدا دیوار مشترک،سقف و یا کف بابهترین ترکیبات از انواع عایق های صدا میباشد.

این پکیج ها هر کدام شامل چند نوع عایق صدا میباشد که  متخصصین گروه آپ دکو با سال ها تجربه به این فنون دست یافته اند.

قابل ذکر است :

  • ضخامت ذکر شده درپکیج ها ،فاینال کار میباشند.
  • ضمانت های اراِئه شده در هر پکیج بسته به نوع عایق های بکار رفته از30% تا 98% متفاوت میباشد.
  • پکیج های اراِئه شده همراه نصب میباشند و هزینه جداگانه دریافت نمیشود.
  • نتیجه پس از اجراء توسط کارشناسان به وسیله sound meter، برای شما تست میشود.
  • Sound Meter  وسیله ای برای تست میزان صدا (واحد میزان صدا دسیبل است) ، میباشد.
  • پس از اجراء عایق صوتی در محل مورد نظر شما،دیوار و یا سقف و کف آماده کاغذ دیواری رنگ،کفپوش ویا گچ میباشد.
  • اجراء عایق بدون کنده کاری و هیچ گونه ریخت و پاش در منزل شما انجام میشود.
  • نماد الکترونیک اعتماد سایت را حتما مشاهده فرمایید.
  • پس خیالتان از هر لحاظ راحت باشد.
نام پکیجدرصد تاثیرعایق صداضخامت عایقضمانتقیمت(تومان)
پکیج شماره 130%2سانتی مترندارد70.000
پکیج شماره 255%7سانتی متردارد500.000
پکیج شماره 370%10سانتی متردارد690.000
پکیج شماره 490%15سانتی متردارد790.000
اپکیج شماره 599%20سانتی متردارد1.700.000

در مورد قیمت عایق صدا مهمترین عامل تاثیرگذار روی قیمت، ضخامت و متراژ عایق است. هر چه این دو فاکتور بیشتر باشد، برای خرید باید قیمت بیشتری پرداخت کنید. در آپ دکو انواع عایق صوتی در ابعاد و ضخامت های مختلفی موجود هستند. شما می توانید از عایق های متنوع آپ دکو برای محل کار، خانه و اتاق به بهترین شکل استفاده کنید.

هنگام خرید در نظر داشته باشید که برخی از فروشنده ها، قیمت را همراه با نصب اعلام می کنند. اما برخی از شرکت ها، برای نصب هزینه ای جداگانه دریافت می کنند. پیش از خرید، از این مورد اطلاع حاصل کنید. برای اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت عایق صدا می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *