Search
Close this search box.

پانل شانه تخم مرغی

پانل شانه تخم مرغی چیست؟ چرا باید پنل شانه تخم مرغی آکوستیک بخریم؟ آپ دکو، معتبرترین تولید کننده فوم شانه تخم مرغی از شما دعوت می کند برای خرید انواع پانل های آکوستیک با ما از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در سایت در تماس باشید.

پانل شانه تخم مرغی به عنوان آکوستیک

عایق صدا شانه تخم مرغی شیراز عایق الاستومری شانه تخم مرغی

ساختار سلول باز پانل باعث می شود که این فوم آکوستیک بتواند امواج صوتی را در خود جذب کند و در حقیقت انرژی مکانیکی صوت را به انرژی حرارتی تبدیل کند. از سوی دیگر ساختار شانه تخم مرغی این فوم آکوستیک باعث افزایش سطح جذب آن می شود.

در نتیجه چنین عواملی فوم تخم مرغی می تواند باعث حذف ریورب و فرکانس های بالا شود و می توان از پانل آکوستیک تخم مرغی در استودیو ها حرفه ای و خانگی استفاده کرد. به علاوه این پانل در پلاتو، آمفی تئاتر، سالن اجتماعات و هر فضایی که دارای مشکل پیچش صدا می باشد هم قابل استفاده می باشد.

 


پانل تخم مرغی درجه یک

 ابر تخم مرغی درجه یک در ترکیب با عایق ها سلول بسته ( نظیر پانل الاستومری و پانل پلی اتیلن ) می تواند به عنوان یک فوم آکوستیک مناسب عمل کند. این محصول به صورت اختصاصی توسط پارت پانل تولید می شود و دارای رنگ و کیفیت بالاتری است. پانل شانه تخم مرغی درجه یک معمولا برای استودیو های حرفه ای، آموزشگاه های موسیقی و آمفی تئاترها قابل استفاده است.

پانل تخم مرغی معمولی

این محصول که بیشتر دربازار ایران عرضه می شود. دارای قیمت مناسبی است و معمولا به منظور آکوستیک استودیو های خانگی و آماتور، اتاق های تمرین موسیقی خانگی و صداگیری های خفیف قابل استفاده است.

پانل تخم مرغی درجه سه

این محصول برای کارهای بسیار آماتور بیشتر کاربرد دارد. این محصول به صورت افتصادی تولید می شود و دارای کارایی و قیمت پایین تری نسبت به سایر کلاس های پارت پانل است.


جنس پانل شانه تخم مرغی

فوم آکوستیک اردبیل تفاوت فوم شانه تخم مرغی با عایق های صوتی

 استفاده از پانل پلی یورتان در تهیه ی پانل شانه تخم مرغی باعث شده تا این محصول به یکی از کاربردی ترین عایق های صوتی امروزی در دنیا تبدیل شود. جنس فوم آکوستیک پانل شانه تخم مرغی از پلی یورتان یا پولی اورتان می باشد که از جدید ترین مواد کشف شده در صنعت پلیمر و ایزومرها بوده و در صنایعی همچون تولید پانل نرم و سخت به کار گرفته می شود.

پانل های شانه تخم مرغی در سایزها و اندازه های مختلف تهیه شده و با چگالی (دانسیته) مشخص می توانند به عنوان جاذب صدا در مکان های مختلف کاربرد داشته باشند. – دانسیته که با واحد کیلوگرم بر متر مکعب بیان می شود عبارت است از مقدار جرم موجود در واحد حجم ماده– در واقع می توان پانل شانه تخم مرغی را یک عایق اکوستیک طرحدار بر شمرد که به عنوان تجهیزات عایق استودیو شناخته می شود.

پانل شانه تخم مرغی (یا به عبارت دیگر پانل آکوستیک تخم مرغی)  یکی از متداول ترین روش ها برای آکوستیک اتاق، استودیوها و سایر فضاهای مد نظر شما می باشد. از سوی دیگر برش دهی شانه تخم مرغی آن، سبب افزایش سطح جذب می شود و در نتیجه بهبود کارایی این فوم آکوستیک را در پی دارد. این فوم آکوستیک اغلب از ابر پلی یورتان سلول باز تولید می شود. همین ساختار باعث می شود که این فوم باعث حذف فرکانس های بالا و ریورب شود.

فروش پانل شانه تخم مرغی در آپ دکو

این محصول یکی از محبوب ترین فوم های آکوستیک پنل محسوب می شود. جنس فوم از موادی به نام پلی یورتان می باشد. فوم شانه تخم مرغی در ابعاد 1 در 2 متر در ضخامت های 1.5 تا 7سانتیمتر می باشند.

حالت نرم و انعطاف پذیری دارند. بخاطر روزنه های که روی بافت خود دارند “به اصطلاح خلل و فرج” باعث می شوند صدا داخل این روزنه نفوذ کند و جذب شوند. این خلل و فرج این فوم را به یک فوم سلول باز تبدیل می کند

در رنگ های متنوعی برش داده می شوند ولی بیشتر در بازار به رنگ های خاکستری روشن و خاکستری تیره موجود می باشد. رنگ خاکستری جزء رنگ های خنثی محسوب می شود و می تواند به راحتی کنار رنگ های دیگر قرار بگیرد و این باعث شده طرفداران خوبی در بازار داشته باشد.

این محصول یکی از محبوب ترین فوم های آکوستیک پنل محسوب می شود. جنس فوم از موادی به نام پلی یورتان می باشد. فوم شانه تخم مرغی در ابعاد 1 در 2 متر در ضخامت های 1.5 تا 7سانتیمتر می باشند.

کاربرد فوم شانه تخم مرغی

بیشتر کاربردی که آکوستیک پنلها دارد در استودیو های موسیقی، آموزشگاهها، دیوار های مشترک به بیرون و همسایه، دستگاه های پر سرو صدا، اتاق خواب، مراکز مشاوره، کتابخانه ها، اتاق کنفرانس و هر مکانی که نیاز به سکوت و کمی آرامش دارد.

پانل شانه تخم مرغی

نگاهی به ساختار و عملکرد پانل شانه تخم مرغی

فوم شانه تخم مرغی نه تنها عملکردی با کیفیت و استاندارد را در اختیار شما قرار می‌دهد بلکه به علت توجه طراحان به ظاهر، محیطی زیبا را هم برایتان تداعی می‌کند. به هر حال استفاده کردن از فوم های شانه تخم مرغی به صرفه ترین و ارزان قیمت ترین روش برای عایق کردن محیط استودیو با کیفیت مطلوب، محسوب می‌شوند.

ذاتا فوم های شانه تخم مرغی را مانند پشم شیشه برای عایق سازی محیط به کار می‌گیرند. این فوم ها در استودیو های ضبط صدا و یا تصویر برای از بین بردن آلودگی های صوتی که توسط افراد، اشیا و حتی محیط خارجی ایجاد می‌شوند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. پانل شانه تخم مرغی

در حال حاضر فوم های شانه تخم مرغی از جمله تجهیزات ضروری آکوستیک هر استودیویی بشمار می‌روند. در طراحی و ساخت فوم شانه تخم مرغی از ماده ای به نام پلی اورتان که به خوبی صدا ها را جذب می‌کند، استفاده شده است. یکی از نکاتی که در خرید فوم های شانه تخم مرغی باید به آن توجه کنید، ضخامت آن‌ها است. این فوم ها هرچه ضخامت بیشتری (دانسیته) داشته باشند، محیطی بهینه تر را برای شما ایجاد می‌کنند.

برند های تولید کننده فوم شانه تخم مرغی

آپ دکو نه تنها به عنوان یک فروشگاه برتر در حوزه تجهیزات استودیویی فعالیت می‌کند، بلکه فعالیت پررنگی در حوزه تولید فوم های شانه تخم مرغی نیز دارد. خوشبختانه آپ دکو به عنوان یک برند ایرانی موفق شده تا فوم های شانه تخم مرغی با کیفیت و به صرفه ای را طراحی و عرضه کند. افزوده بر این آپ دکو در کنار ارائه محصولات تولید شده توسط خودش، محصولات برند های مطرح خارجی را نیز برای خریداران گردآوری کرده است تا مراجعه کنندگان از مقایسه و خرید آنلاین فاصله نگیرند.

رنج قیمتی فوم های شانه تخم مرغی – پانل شانه تخم مرغی

فوم های شانه تخم مرغی عموما تجهیزاتی ارزان قیمت هستند و هزینه زیادی روی دست تان نمی‌گذارند. بسته به ضخامت و متراژی که از آن‌ها خریداری می‌کنید، قیمت شان کاملا متغییر است اما عموما با بودجه زیر یک میلیون تومان می‌توانید نیازتان را در این بخش تکمیل کنید. پانل شانه تخم مرغی

میتوان فوم شانه تخم مرغی را جزو  پرکاربرد ترین و مقرون به صرفه ترین تجهیزات آکوستیک نام برد . این فوم به دلیل شباهت ظاهری به شانه تخم مرغ ، این نام را به خود اختصاص داده است . فراز و نشیب های موجود در پنل شانه تخم مرغی باعث شکست بیشتر فرکانس های تولید شده و جذب بهتر میشود .

این محصول از نظر ظاهری ، به صورت یکپارچه و یکدست از جنس اسفنج فشرده به همراه فوم پلی یورتان عرضه می شود و تفاوت محصولات در سلول باز وبسته بودن می باشد که برای جذب صدا بسیار مهم هست .

پنلهای شانه تخم مرغی در مقایسه با سایر محصولات عایق صوتی کاربردی تر، قیمت مناسب تر و نصب آسان تری دارد. این پنل قابل استفاده در استودیو صدابرداری ، آموزشگاه های موسیقی ، سالن های تئاتر و نمایش ، کتابخانه ها و مکان های پر سر و صدا است. پانل شانه تخم مرغی

نصب این پنل نیز بسیار ساده و سریع انجام میگیرد ، شما میتوانید برای نصب از چسب های معمولی یا اسپری  ، حتی از میخ  استفاده کنید . مهم این است که سطح مورد نظر با پنل شانه تخم مرغی پوشیده شود و چندان نوع چسب و ..  اهمیت ویژه ای ندارد !

پانل شانه تخم مرغی

کاربرد پانل شانه تخم مرغی

استفاده از پانل ها در خودرو، سالن های سخنرانی و کنفرانس، تئاتر و حتی ضبط ویدیو هم رایج است و در بعضی از منازل مسکونی هم برای حذف آلودگی های صوتی ناشی از صدای بوق ماشین ها، ازدحام افراد و … از این عایق های صوتی استفاده می شود. استودیو از مهمترین مکان های کاربرد پانل شانه تخم مرغی می باشد که در بازار به عنوان تجهیزات آکوستیک کردن استودیو شناخته می شود. پانل شانه تخم مرغی

امروزه پانل شانه تخم مرغی به عنوان یکی از موثرترین و ارزان ترین روش های آکوستیک در دنیا کاربرد دارد. و به همین علت در ساخت اکثر استودیوهای خانگی و حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد. پانل شانه تخم مرغی

باید توجه داشت افزایش ضخامت پانل شانه تخم مرغی معمولا باعث افزایش جذب فوم و اثر گذاری بیشتر آن بر روی آکوستیک فضا می شود. البته باید در انتخاب ضخامت دقت کرد؛ چرا که فوم های بسیار ضخیم همیشه باعث بهبود کارایی آکوستیکی محیط نمی گردند.

پانل های شانه تخم مرغی با ضخامت های معین و دو رو هم در موارد متعدد استفاده می شود که با توجه به میزان ضخامت، طیف امواج جذب شده تفاوت هایی با یکدیگر دارد. در صورتی که هدف استفاده از این پانل بعنوان فوم فوم آکوستیک باشد، زمانی کارایی آن افزایش می یابد که به صورت تلفیقی با عایق های سلول بسته از آن بهره برده شود.

پانل شانه تخم مرغی

خرید فوم شانه تخم مرغی

پانل شانه تخم مرغی

قیمت فوم شانه تخم مرغی

پانل های شانه تخم مرغی عموما تجهیزاتی ارزان قیمت هستند و هزینه زیادی روی دست تان نمی گذارند. بسته به ضخامت و متراژی که از آن ها خریداری می کنید، قیمت شان کاملا متغییر است.

آپ فروشگاه بزرگ پانل شانه تخم مرغی

آپ دکو به عنوان یک فروشگاه اینترنتی شناخته شده در حوزه تجهیزات موسیقی سعی کرده محصولات مناسب از برند های معتبری را برای خرید پانل شانه تخم مرغی به مراجعه کنندگان ارائه کند. افزوده بر این آپ دکو در راستای تسهیل فرایند خرید تضمین هایی همچون اصالت کالا و قیمت مناسب را برای انواع محصولات خودش ارائه کرده تا هر گونه دغدغه ای را از خریداران دور کند.

شما عزیزان می توانید با مطالعه اطلاعات درج شده برای هر محصول اعم از مشخصات، نقد و بررسی و… آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید تا در نهایت انتخابی درست و به صرفه داشته باشید.

پانل شانه تخم مرغی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *