Search
Close this search box.

پنل اکوستیک از کجا بخریم

پنل اکوستیک از کجا بخریم ؟ آکوستیک (Acoustic) یک واژه یونانی ست که امروزه به همان شکل در زبان های مختلف گفته می شود. این کلمه به معنای شنیده شدن است. پنل های آکوستیک به صفحاتی گفته می شود که وضعیت انتقال صدا از داخل یک محیط به بیرون را محدود می کنند. این پنل ها در ضخامت ها و جنس های مختلفی ساخته می شوند.

آکوستیک ساختمان یکی از مهم ترین موضوعاتی ست که این روزها مطرح شده و هزینه های زیادی برای آن انجام می شود. به علت کوچک شدن ضخامت دیوارها، سقف و کف، استفاده از پنل های آکوستیک یضروری است. این دیوارپوش ها باید علاوه بر کارایی، ظاهری جذاب داشته باشند تا به زیبایی دکوراسیون خانه لطمه وارد نکنند.

ساخت اتاق آکوستیک – اتاقک آکوستیک 

اتاق آکوستیک اتاقی می باشد که ، سرتاسر آن به وسیله پنل آکوستیک پوشانده شده تا پژواک و نویز صدایی در آن وجود نداشته باشد . همانگونه که قبلا در ابتدای مطلب پنل آکوستیک چیست ؟ ذکر شد ، از این اتاق به عنوان استودیو برای ضبط و اجرای آهنگ و صدا استفاده می کنند.

درون سالن سینما ، تئاتر و یا استودیو رادیویی نیاز است تا ، به وسیله اتاق آکوستیک تمامی پژواک ها و نویزهای صدا گرفته شود.

منظور از اتاق آکوستیک چیست؟ و رویکردهای مربوط به آکوستیک کردن اتاق:

منظور از اتاق آکوستیک چیست؟ همانطور که ملاحظه نمودید، اتاق آکوستیک به فضای بسته ای اطلاق می شود که در آن بتوان مشخصات مربوط به امواج صوتی را مورد بررسی قرار داد. همچنین برای آکوستیک کردن اتاق ها از رویکردهای متعددی استفاده می کنند. مهمترین رویکردها مربوط به آکوستیک اتاق، عبارتند از:

  • عایق نمودن اتاق با هدف جلوگیری از انتشار صدا به بیرون
  • بهبود بخشیدن به کیفیت صدا در اتاق ضبط

به زبان ساده، وقتی می گوییم اکوستیک اتاق یعنی ویژگی های بازتاب صوتی اتاق. یعنی این اتاق چقدر صدا را بازتاب می دهد و آیا برای ضبط صدای حرفه ای مناسب است یا نه و وقتی می گوییم «اکوستیک کردن» منظورمان ایجاد تغییراتی در دیواره ها یا کف و سقف برای کم کردن اکوی صدا است. فوم اکوستیکی یعنی کاری کنیم تا صدای خیابان، همسایه ها و خلاصه هر صدای ناخواسته ای وارد اتاق ضبط صدا نشود. و صدای باند و بلندگو خارج هم نشود.

پنل اکوستیک از کجا بخریم

چرا از پنل آکوستیک استفاده می شود؟

انواع پنل آکوستیک می توانند از سه جهت به تقویت آکوستیک اتاق کمک کنند. در واقع سه عاملی که موجب مشکل در آکوستیک می شوند شامل انعکاس، پژواک، و طنین هستند.

طنین

تمامی اشیاء و موادی که در اتاق شما وجود دارند به طور طبیعی با فرکانسی ثابت درحال لرزش و ارتعاش هستند. مثلاً پنجره ای در اتاق امکان دارد لرزش طبیعی ای معادل 200 Hz داشته باشد. حال اگر موج صوتی ای با فرکانس 200 Hz به پنجره برخورد کند باعث می شود که پنجره بیشتر لرزیده و صدا تقویت شود. مفهوم طنین (رزونانس) چنین است. پنل اکوستیک از کجا بخریم

طنین صدا می تواند موجب بروز مشکلاتی در تشکیلات مختلف بشود. طنین صدا باعث می شود که صدای داخل اتاق بم تر، بلندتر، و مخدوش تر از چیزی که واقعاً هست بشود. طنین صدا همچنین امکان دارد موجب عکس العمل نشان دادن سیستم صوتی شود.

پژواک

پژواک زمانی رخ می دهد که چند موج صوتی از روی سطوح منعکس شده و با یکدیگر ادغام شوند. به همین دلیل است که اکو یا پژواک در برخی اتاق ها بیشتر است. برای مثال احتمالاً تاکنون متوجه شده اید که پژواک صدا در یک اتاق بزرگ خالی بیشتر از یک اتاق مملو از انسان است. چرا که زمانی که افرادی داخل اتاق هستند، امواج صوتی توسط الیاف لباس های آنان جذب می شود. زمانی که در اتاق چیزی جز سطوح سفت نباشد، امواج به طور مداوم منعکس شده و به مسیر خود ادامه می دهند. پنل اکوستیک از کجا بخریم

یکی دیگر از مشکلاتی که پژواک رقم می زند، پایین تر آوردن کیفیت صداست. برای مثال، اگر بخواهید افراد صدای موسیقی یا بلندگوها را به وضوح بشنوند، پژواک صدا با آن دچار تداخل خواهد شد. حتی در کسب و کارهایی مانند رستوران ها هم پژواک صدا می تواند مشکل ساز بشود. تصور کنید بخواهید مکالمه مهمی را در یک غذاخوری شلوغ و پر سر و صدا که صدا از سر تا ته آن می پیچد ادامه دهید.

انعکاس

انعکاس یکی از رایج ترین مشکلاتی است که در اتاق ها وجود دارد. زمانی که صداها در فضا منتقل می شوند با سطوح برخورد می کنند، سطوحی از قبیل دیوارها، اثاثیه و دیگر اشیاء. تنها انواع به خصوصی از سطوح می توانند امواج صوتی را جذب کنند. امواج صوتی با برخورد با دیگر سطوح، منعکس شده و در جهت دیگری به مسیر خود ادامه می دهند.

این می تواند برای استودیوها، سالن های کنسرت، کلیساها و دیگر مکان هایی که می خواهید صدا مستقیم به سمت مخاطب حرکت کند مشکل ساز خواهد شد. اگر امواج صوتی در مسیر خود توسط سطوح مختلف منعکس شوند امکان دارد در نهایت، خارج از مسیر هدف خنثی یا دفع شوند. پنل اکوستیک از کجا بخریم

اهمیت آکوستیک در علم معماری

حال که پاسخ مناسبی را برای سوال آکوستیک چیست؟ به دست آوردید، می توانیم به رابطه تنگاتنگ آکوستیک و علم معماری اشاره کنیم. توجه داشته باشید که امروزه بسیاری از طراحان و معماران، به دنبال استفاده از مصالح و موادی هستند که بتوانند اتاق آکوستیک مدنظر مشتریان خود را طراحی نمایند. در حال حاضر کارگاه های کوچک خانگی، اتاق های ضبط صدا، اتاق های اجرای موسیقی، اتاق عمل، اتاق بسیاری از پزشکان و غیره، به گونه آکوستیک طراحی می شوند.

نکات اکوستیک سازی اتاق

اگر می خواهید در اتاق از صندلی استفاده کنید بهتر است انواع چوبی و تا حد امکان بدون دسته را انتخاب کنید. پنل اکوستیک از کجا بخریم

همچنین برای پوشش پایه های صندلی و سایر نقاط دارای ارتفاع، فوم های معمولی را به کار ببرید. اگر از روی کاغذ متن را قرائت می کنید بهتر است کاغذ ها را با نمایشگرهای الکترونیک مانند خوانش فایل در تبلت یا گوشی عوض کنید تا صدای ورق زدن کاغذ ضبط نگردد. مسئله مهم در ساخت اتاق آکوستیک برای ضبط صدا مربوط به تهویه هوای اتاق است. هرگونه سیستم تهویه مکانیکی مانند کولر و فن می تواند نویز زمینه ای بسیار زیادی تولید کرده و زحمات آکوستیکی شما را بی اثر کند.

توصیه می شود دهانه های سیستم تهویه را کاملاً مسدود کرده و به هیچ وجه هنگام ضبط صدا، تهویه را روشن نکنید. معمولاً دمای یک اتاق کاملاً بسته در عرض نیم ساعت افزایش غیرقابل تحملی می یابد. چاره چیست؟ معمولاً برای ضبط صدا در اتاق های کوچک از نشست های کوتاه استفاده شده و ضبط در چند مرحله انجام می شود. همچنین می توانید قبل از شروع ضبط، دمای اتاق را با تمهیداتی کاهش دهید.

لازم به ذکر است برای روشنایی اتاق های اکوستیک هرگز از لامپ های فلورسنت یا سایر لامپ هایی که از ترانس بهره می برند، استفاده نکنید. نویز حاصل از تغییرات فرکانس برق شهر در این ترانس ها تبدیل به نویز پس زمینه شده و کیفیت صدای ضبط شده را کاهش می دهد. بهترین سیستم روشنایی برای این منظور لامپ های LED یا SMD هستند که در عین بی صدا بودن، حرارت هم ایجاد نمی کنند.

به منظور آکوستیک نمودن یک اتاق باید چه کارهایی انجام دهید؟

  • اولاً که اتاقی که قرار است عایق سازی شود باید پنجره ای دوجداره و ضد صدا داشته باشد. پنل اکوستیک از کجا بخریم
  • بعد باید تمام منافذ هوا را مسدود کنید. درواقع از هر منفذی که هوا عبور کند، صدا هم عبور می کند.
  • استفاده از بتونه یا اسپری فوم های پلی یورتان از نوع ویسکو الاستیک راه حل بسیار مناسبی است. در برخی از مجتمع های مسکونی آپارتمانی، از کانال های فلزی برای عبور لوله های تاسیسات و غیره استفاده می شود. این کانال ها را عموماً درون کمدها قرار می دهند تا در معرض دید نباشند. پنل اکوستیک از کجا بخریم
  • می توانید با پوشاندن کانال ها با پارچه های نرم و ضخیم تاحدی آن ها را نسبت به عبور صدا عایق کنید. استفاده از پرده های پارچه ای نسبتاً ضخیم هم برای عایق سازی محیط اتاق پیشنهاد می شود، و در نهایت استفاده از پنل های آکوستیکی که موثرترین روش برای عایق سازی دیوارهاست.

انواع پنل آکوستیک

خوشبختانه در بازار ایران مدل های مختلفی از عایق های صوتی وجود دارد. در این بخش قصد داریم انواع دیوارپوش صوتی را به شما معرفی کنیم که عبارت است از:

پنل آکوستیک کرکره ای پنل اکوستیک از کجا بخریم

پنل دکوراتیو آکوستیک طرح کرکره ای
پنل دکوراتیو آکوستیک طرح کرکره ای

محبوب ترین نوع از دیوارپوش های آکوستیک، پنل های کرکره ای هستند. این نوع پنل ها بیشتر در استودیوهای حرفه ای ضبط صدا مورد استفاده قرار می گیرند و علاوه بر عایق کردن دیوار، از انعکاس صدا در محیط هم جلوگیری می کنند. این نوع پنل ها اغلب از جنس فوم هستند و به همین دلیل وزن زیادی هم ندارد.

دلیل انتخاب نام کرکره برای این دیوارپوش ها، شکل ظاهری آن هاست که شبیه کرکره است. زاویه و جهت این کرکره ها به گونه ای طراحی شده که باعث شکستن امواج صوتی می شود و همین موضوع از انعکاس صدا جلوگیری می کند. پنل های کرکره ای در اندازه های مختلفی عرضه شده اند که می توان به عنوان دیوارپوش در بخش های مختلف اتاق نصب کرد.

پنل آکوستیک نرم پنل اکوستیک از کجا بخریم

پنل آکوستیک نرم نوع خاصی از دیوارپوش های عایق صدا هستند که بیشتر برای تزیین و کارهای زیربنایی مورد استفاده قرار می گیرند. پنل های آکوستیک سافت برای جلوگیری از انعکاس صدا مناسب نیستند و بیشتر جلوی انتقال صدا از یک محیط به محیط دیگر را می گیرند. از این نوع پنل ها کمتر در استودیوها و بیشتر در اتاق های شخصی استفاده می شود.

یکی دیگر از کاربردهای پنل های نرم این است که به عنوان صفحه زیری برای پنل های آکوستیک موج دار عمل می کنند و می توانند پایه ای برای آن ها باشند. این نوع پنل ها در طرح و رنگ های مختلفی تولید می شوند و تنوع رنگ آن ها خیلی بیشتر از سایر پنل های آکوستیک است. پنل اکوستیک از کجا بخریم

پنل آکوستیک فلکسی

پنل فلکسی وود

نوع خاصی از پنل های آکوستیک که از جنس فوم پلی یورتان ساخته شده باشند و ظاهرشان مربع مربع باشد را پنل فلکسی می گویند. این نوع پنل ها طرفداران زیادی دارند و به دلیل شکل ظاهری جذابشان در خانه ها هم مورد استفاده قرار می گیرند. پنل های فکسی علاوه بر جذب بالای صدا، از انعکاس آن هم جلوگیری می کند. پنل اکوستیک از کجا بخریم

برای کسانی که می خواهند در طراحی دکوراسیون اتاق خواب یا اتاق پذیرایی از دیوارپوش هایی استفاده کنند که جلوی انتقال صدا را بگیرد، پنل های فلکسی یکی از بهترین گزینه هاست. ضخامت بالای این پنل ها باعث می شود امواج صوتی در لابه لای فوم های فلکسی محو شوند و از صدا به اتاق ها و خانه های مجاور انتقال پیدا نکند. پنل اکوستیک از کجا بخریم

پنل های شانه تخم مرغی

عایق شانه تخم مرغی
عایق شانه تخم مرغی

نوع دیگری از پنل های آکوستیک که بیشتر در استودیوها مورد استفاده قرار می گیرد، پنل های شانه تخم مرغی است. این نوع از جنس فوم ساخته شده اند اما ظاهری شبیه به شانه تخم مرغ دارند. وجود حفره های زیاد روی این پنل ها باعث می شود که امواج صدا بشکنند و جلوی انعکاس صدا گرفته شود. پنل اکوستیک از کجا بخریم

به دلیل ضخامت پنل های شانه تخم مرغی، این صفحات جذب صدای بالایی دارند و مانند یک عایق صوتی دیوار عمل می کنند. فوم های شانه تخم مرغی نسبت به سایر پنل های آکوستیک، قیمت ارزان تری دارند و به همین دلیل در بسیاری از استودیوهای خانگی هم از این این پنل استفاده می شود. البته از دیوارپوش های فومی هم می توانید استفاده کنید اما میزان عایق بودن این پانل ها بیشتر است.

پنل آکوستیک هرمی

یکی دیگر از انواع دیوارپوش های آکوستیک، پنل های هرمی است. این پنل شباهت زیادی به پنل های شانه تخم مرغی دارد با این تفاوت که برجستگی هایی به شکل هرم روی آن قرار داده شده است. این برجستگی های هرمی باعث می شود انعکاس صدا در فرکانس های بالا و میانی کامل گرفته شود. پنل اکوستیک از کجا بخریم

از جذاب ترین ویژگی های این نوع پنل باید به قابلیت استفاده از آن برای سقف خانه هم اشاره کرد. اگر قصد دارید استودیوی خانگی راه اندازی کنید با خرید پنل های آکوستیک هرمی و ترکیب آن با سایر پنل ها می توانید محیطی ایزوله به وجود آورید. قیمت این نوع پنل ها هم بسیار مقرون به صرفه است. پنل اکوستیک از کجا بخریم

پنل آکوستیک دیفیوزر

دیفیوزر ابری
دیفیوزر ابری

آخرین مدل از پنل های آکوستیک که در این مقاله به معرفی آن می پردازیم، پنل های دیفیوزر است. این نوع پنل ها بیشتر از جنس مواد سخت مانند چوب یا یونولیت ساخته می شوند. دیفیوزرها به گونه ای طراحی شده اند که پس از برخورد امواج صدا به آن ها، امواج در زاویه های مختلفی منعکس می شوند که همین موضوع باعث از بین رفتن انعکاس می شود.

از پنل های دیفیوزر علاوه بر استودیوهای حرفه ای در اتاق خواب یا مکان هایی که انعکاس صدای زیادی وجود دارد هم می توان استفاده کرد. قیمت پنل های دیفیوزر به دلیل استفاده از چوب و مواد سخت در آن، نسبتا بالاست. پنل اکوستیک از کجا بخریم

پنل های آکوستیک کومودو

ترکیب چوب و فوم نوع خاصی از دیوارپوش های آکوستیک را به وجود می آورد که به آن پنل کومودو می گویند. این پنل که ظاهری زیبا و جذاب دارد برای استودیو، دفتر کار، سالن های اجتماعات و آمفی تئاتر بسیار مناسب است. در ساخت پنل های کومودو از ترکیب چوب و فوم استفاده شده است. پنل اکوستیک از کجا بخریم

بخش چوبی این نوع پنل ها، وظیفه پخش صدا و بخش فومی وظیفه جذب صدا را بر عهده دارد. پس علاوه بر اینکه به عنوان عایق صدا برای دیوار می توان روی آن حساب کرد، از انعکاس صدا هم جلوگیری می کند. پنل های کومودو به دلیل استفاده از چوب و ظاهر زیبایی که دارند، اغلب گران تر از سایر پنل ها هستند.

مزایای استفاده از پنل آکوستیک

بهترین راه حل برای رهایی از صداهای مزاحم، لذت بردن از صدای بلند موسیقی، صدای بلند تلویزیون مخوصاً هنگام تماشای فوتبال و جلوگیری از برون رفت حرارت در هنگام زمستان و یا ورود هوای گرم به داخل فضای خانه به هنگام فصول گرم سال ،نصب پنل های آکوستیک است. پنل اکوستیک از کجا بخریم

آزمایش ها نشان می دهند آلودگی صوتی مهمترین عامل در راستای کاهش شنوایی افراد و افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی-عروقی است. اگر فردی بیش از 8 ساعت در معرض آلودگی صوتی بیشتر از 70 دسی بل قرار بگیرد؛ فشار خون وی 5 تا 10 میلی متر جیوه بیشتر خواهد شد. پنل اکوستیک از کجا بخریم

طبق قوانین و استانداردهای مقرر شده ، حد مجاز صدا برای هر محیطی مقدار و حدود مشخصی را باید دارا باشد ،با بیش تر شدن مقدار و یا شدت صدا از این میزان مجاز تعیین شده، سلامت افراد واقع در آن محیط و آرامش صوتی آن ها مختل خواهد شد . پنل اکوستیک از کجا بخریم

استفاده از پنل آکوستیک هم دقیقا برای رسیدن به همین هدف انجام می شود، به خصوص در رابطه با محیط هایی که برای ضبط آثار هنری مثل آثار هنری موسیقیایی مورد استفاده قرار می گیرند، به کار بردن پنل آکوستیک امری اجتناب ناپذیر است. پنل اکوستیک از کجا بخریم

ساختار پنل آکوستیک

این پنل ها از مربع های کوچکی ساخته شده است که به وسیله خط های استوانه ای شکل که بین این مربع های کوچک قرار گرفته است، جدا می شود. طراحی خاص آن باعث می شود که ریورب یا فراکانس های بالا حذف بشوند و صدایی شفاف یا به اصطلاح بدون هوم و پیچش اضافه به شما می دهد. صفحه و پنل های عایق صوت در استودیوهای خانگی یا موسیقی و اتاق های اکوستیک و dead room ها کاربرد دارد.

کاربردهای مهم پنل آکوستیک

  • مورد استفاده در سالن های سینما، کنسرت و تئاتر پنل اکوستیک از کجا بخریم
  • استفاده به عنوان عایق برودتی حرارتی در کفپوش زمین، دیوار و سقف
  • مناسب برای استفاده در ایستگاه های رادیویی، ایستگاه تلویزیونی، سالن های بازی، اتاق کنفرانس

کارایی پنل آکوستیک

عملکرد پنل آکوستیک در مکان های مختلف با توجه به سه نکته زیر برای داشتن صدایی خوب و مناسب کاربرد دارد: پنل اکوستیک از کجا بخریم

سیستم های صوتی

اگرچه به کار بردن سیستم های صوتی مناسب می تواند در بهبود کیفیت صدا در مکان های مختلف بسیار مؤثر باشد، اما برای یک چنین محیط هایی هم وجود پنل آکوستیک کاملا ضروری است؛ چراکه مانع از مخدوش شدن بهبود صدای ایجاد شده توسط این سیستم های صوتی می شود؛ سیستم های صوتی ای مانند:

  • میکروفون
  • آمپلی فایرها
  • بلندگوها پنل اکوستیک از کجا بخریم 

کاهش نویز

از دیگر موارد داشتن محیطی با صدای خوب که توسط پنل آکوستیک هم عملی می گردد، مانع شدن از به وجود آمدن نویز یا نوفه (Noise) می باشد که البته راه هایی دیگر هم برای محقق شدن این امر وجود دارد؛ راه هایی نظیر:

  • مصالح جاذب صدا پنل اکوستیک از کجا بخریم
  • پنجره ها و دیوارهای دو جداره
  • ایجاد فضاهایی مثل انبار و راهرو بین مکان مورد نظر و محیط خارجی
  • انتخاب مکانی مناسب به دور از منابع ایجاد آلودگی صوتی مثل تأسیسات که صداهای مزاحم زیادی دارند.

کنترل صدا پنل اکوستیک از کجا بخریم

وظیفه پنل آکوستیک کنترل صدا می باشد، به این صورت که انتشار و بازگشت صدا را کنترل می کند و به منظور مانع شدن از هم پوشانی صداها به وسیله یکدیگر، مدت زمان طنین صداها را کم می کند.

مهمترین رویکردهای مربوط به آکوستیک کردن اتاق کدامند؟

  • بهبود بخشیدن به کیفیت صدا در اتاق ضبط پنل اکوستیک از کجا بخریم
  • عایق نمودن اتاق با هدف جلوگیری از انتشار صدا به بیرون

بهترین موادی که برای جذب زیاد آکوستیک استفاده میشود کدامند؟

الیاف چوبی _ پشم شیشه _ پشم سنگ _ فوم های صوتی پنل اکوستیک از کجا بخریم

آکوستیک و علم آکوستیک به چه معنایی میباشد؟

به انعکاس صدایی که در یک اتاق منتشر می­شود و به گوش شنونده می­رسد آکوستیک گفته میشود. علم آکوستیک، که به آن دانش صوت شناسی هم گفته می­شود، علمی فیزیکی به شمار می­ آید که در آن بسامد، صوت و پژواک یک صدا، مورد بررسی قرار می گیرد.

مهمترین پنل های مورد استفاده در آکوستیک کردن اتاق کدامند؟

  • پنل های جذب صدا: این مدل از پنل ها، از انعکاس صدا جلوگیری نموده و به شکل فوم در بازار یافت می شوند. جذب صدا در پنل های یاد شده، بسیار بالا است. پنل اکوستیک از کجا بخریم
  • پنل های دیفیوزر: یکی از بهترین انواع پنل های مورد استفاده در آکوستیک کردن اتاق را، پنل های دیفیوزر شکل داده که سبب پراکنده شدن امواج صوتی می شوند.

آیا می خواهید فضای خانه یا محل کارتان را بهتر و زیباتر کنید؟ آیا می خواهید صدای آبشار یا موسیقی مورد علاقه تان را با کیفیتی بهتر و بدون تداخل بشنوید؟ اگر پاسخ شما بله است، ما در آپ دکو برای شما راه حلی مطمئن و کارآمد داریم. پنل اکوستیک از کجا بخریم

پنل اکوستیک از کجا بخریم ؟

فروش پنل آکوستیک آپ دکو باعث بهبود کیفیت صدا و کاهش نویز در فضاهای داخلی می شود. این پنل ها با کمک مواد با کیفیت بالا و فناوری مدرن تولید می شوند و قابلیت جذب صدا و کاهش انعکاس آن را دارند. با نصب این پنل ها، می توانید از صداهای محیطی ناخواسته و انعکاسات غیرمطلوب جلوگیری کنید و صدایی با کیفیت و واضح را تجربه کنید.

پنل های آکوستیک آپ دکو در طرح ها و رنگ های متنوعی موجود هستند، پس می توانید آن ها را با دکوراسیون محیطی خود تطبیق دهید و به زیبایی فضای داخلی خود اضافه کنید. همچنین، این پنل ها به راحتی و بدون نیاز به تخصص خاصی قابل نصب هستند و می توانید آن ها را در هر نقطه ای از فضا قرار دهید. از مزایای استفاده از پنل های آکوستیک آپ دکو می توان به بهبود کیفیت صدا، کاهش انعکاس صدا، جلوگیری از تداخل صداها، افزایش راحتی و آرامش در فضا، و افزایش زیبایی و جذابیت دکوراسیون اشاره کرد.

همچنین، آپ دکو به شما ضمانت می دهیم که پنل های آکوستیک آپ دکو با قیمتی مناسب و بهترین کیفیت در بازار عرضه می شوند. با خرید پنل های آکوستیک ما، شما نه تنها بهبود کیفیت صدا را تجربه خواهید کرد، بلکه همچنین به فضای زیبا و شگفت انگیزی خواهید رسید. پنل اکوستیک از کجا بخریم

پنل های آکوستیک آپ دکو مناسب برای همه افرادی هستند که به کیفیت صدا و زیبایی فضای داخلی خود اهمیت می دهند. پس، اگر می خواهید فضای خود را آرامش بخش و دلنشین تر کنید، از فروش پنل آکوستیک آپ دکو استفاده کنید. با آپ دکو تماس بگیرید و فوم آکوستیک مورد نیاز خود را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *