Search
Close this search box.

عایق درب آکوستیک

عایق درب آکوستیک چیست؟ چرا باید از عایق آکوستیک برای درب استفاده کنیم؟ درب آکوستیک عایق صدا چگونه به ما کمک می کند؟ برای مکان هایی که نیاز به عایق شدگی دارند عایق درب آکوستیک یا درب آکوستیک کاربردی خواهد بود. این درب ها روکش هایی از عایق دارند که از ورود و خروج صدا به داخل یا خارج از محیط پیشگیری می کنند. در زمان کمک گرفتن از عایق برای این نوع از درب ها باید به استاندارد بودن یا نبودن عایق توجه داشت وگرنه عایق نامرغوب و بی کیفیت درب را دچار مشکل کرده و کارایی آن را کم می کند.

دوستان عزیز توجه کنید که برای عایق صدا درب یا عایق صدا درب ساختمان از دو روش استفاده می شود، اولین راه این است که مواد و پنل های عایق صدا روی درب ساختمان، سرویس بهداشتی و … نصب می شوند و این کار درب های ضد صدا می سازد و دومین راه خریداری یک عایق درب آکوستیکست که از رویه های چرم و عایق پوشانده شده که جلوی ورود و خروج صدارا می گیرند. هر دو روش عایق صدا درب یا عایق صدا درب ساختمان در آپ دکو قابل استفاده است و شما می توانید همین حالا با ما برای ثبت سفارشات خود و همینطور مشاوره رایگان تماس بگیرید!

در صورتی که نمی خواهید هزینه زیادی کنید، راهکارهای دیگر هم داریم تا بتوانید با هزینه بسیار کمتر – بدون لمسه کوبی کامل درب، درب خانه، اتاق و سرویس بهداشتی را عایق کنید! در این روش در بخشی از درب مواد و پنل های ضد صدا نصب می شود تا یک درب عایق داشته باشید. تماس بگیرید تا در این باره توضیحات بیشتری را از کارشناسان دریافت کنید.

بسیاری از افراد برای از بین بردن سر و صدای داخل آپارتمان، منازل مسکونی، دفتر کار و یا غیره به راهکار هایی از جمله عایق صدا دیوار مشترک روی می آورند. خب این بسیار خوب است ولی متاسفانه بیشتر مردم متوجه این موضوع نیستند که عایق صدا درب یکی از تاثیرگذارترین کار هایی است که باید انجام داد چون درب های آپارتمان یکی از اصلی ترین نواحی ورود سر و صدا به داخل منزل و یا دفترکار شما می باشند.

در واقع درب و به صورت کلی درگاه های ورودی باید جزو نخستین مکان هایی باشد که برای بحث عایق صدا مورد توجه قرار می گیرند. البته برای عایق صدا درب توالت و سرویس بهداشتی باید به بحث ضد آب بودن هم توجه کرد.

سوالات متداول عایق درب آکوستیک

  • سوال : آیا شکل ظاهری درب ها پس از عایق صدا مناسب می باشند؟ من نگران به هم نخوردن دکوراسیون منزلم هستم.
  • پاسخ : با مشاهده نمونه کار های شرکت آپ دکو در بخش پایین همین صفحه می توانید یک دید کلی نسبت به ظاهر درب ها پس از ضد صدا شدن پیدا کنید. ضمن اینکه انتخاب رنگ و حتی نوع گل میخ استفاده شده در درب ها به عهده شما مشتریان می باشد.
  • سوال : آیا باید درب جدید خریداری کنم یا عایق کاری روی همین درب های موجود در دفتر کار من انجام می شود؟
  • پاسخ : خوشبختانه نیازی به خرید درب جدید نیست. شرکت آپ دکو فرآیند عایق درب آکوستیک و لمسه کوبی درب دفتر کار شما را در محل انجام خواهد داد.

یکی از مهم ترین مسائلی که معمولا از قلم می افتد منافذ زیر درب است که می تواند بیش از آنچه تصور می کنید باعث آزار و اذیت شما شود. ما در شرکت آپ دکو در تلاش هستیم با ارائه خدمت عایق صدا درب و لمسه کوبی درب آن هم در محل، ضمن توجه به همه ریزه کاری های موجود، تجربه خوبی از آرامش را برای شما به ارمغان آوریم.

انواع درب آکوستیک

عایق درب آکوستیک دارای انواع مختلفی است که به شیوه های مختلفی تولید می شوند هر یک از این مدل ها به صورت خاص و منحصر به فردی طراحی و عایق کاری شده اند. در ادامه انواع آن را نام خواهیم برد:

  • عایق درب آکوستیک دو لنگه
  • درب آکوستیک یک و نیم لنگه
  • درب عایق صوت با پشم سنگ

عایق صدا درب چگونه انجام می شود؟

شما به هیچ عنوان به خرید درب جدید و منحصر به فرد نیاز نخواهید داشت. عایق درب آکوستیک ها توسط شرکت آپ دکو در محل انجام می شود. به این صورت که تیم فنی شرکت به محل پروژه اعزام شده و عملیات عایق کاری درب ها را آغاز می کنند.

ایق کردن درب ها طبق خواست مشتری می  تواند در هر دو سمت و یا فقط در یک طرف درب صورت بگیرد. در خصوص شیوه عایق کاری عایق درب آکوستیک باید بگوییم که ابتدا یک لایه تخته روی درب قرار می   گیرد. سپس عایق های در ضد صدا روی آن قرار گرفته که از جنس عایق حرارتی شرکت آپ دکو است. بعد از عایق سازی درب یک لایه چرم مصنوعی به رنگ دلخواه مشتری روی درب کار می شود و در نهایت توسط گل میخ های مربعی شکل و یا لوزی شکل لمسه کوبی می شود.

درب چرم ضد صدا

برای عایق درب آکوستیک، از چرم درجه یک برای روکش درب، از مرغوب ترین عایق ها برای ایزوله کردن آن و از انواع مختلف گل میخ ها برای لمسه درب استفاده می شود. یکی از شیوه های عایق صدا در، کمک گرفتن از درب چرم ضد صدا است. در این درها، سوراخ و یا حفره ای که صدا از آن عبور کند وجود ندارد. در این شیوه با لمسه کاری و لمسه دوزی بر روی درب، علاوه بر پیشگیری از انتقال صدا، می توان در مصرف انرژی هم صرفه جویی کرد.

در این درها، سوراخ و یا حفره ای که صدا از آن عبور کند هم، وجود ندارد. رنگ و طرح این درها، براساس سلیقه مشتری و خواسته های آن ها انتخاب می شود. که علاوه بر بستن راه های نفوذ صدا از طریق درب، بر زیبایی محیط هم افزوده شود.

موارد استفاده درب های ضد صدا

  • اتاق های کارگاه ها
  • عایق صدا درب آپارتمان
  • سالن های کنفرانس
  • عایق صدا دستشویی
  • درب شرکت ها و دفاتر کار
  • اتاق های مدیریتی
  • استودیو ها و اتاق های صدا
  • درب های ورودی و خروجی سالن سینما

شیوه های دیگر برای عایق درب آکوستیک

جنس درب هرچیزی که باشد با ضد صدا کردن آن با کمک آکوستیک درب می توانید تا حد بسیار خوبی آن را عایق صدا کرد. جنس چوب درب یکی از تاثیرگذارترین عوامل در صداگیر بودن یا نبودن آن می باشد. چوب های سنگین تر با جرم بیشتر عایق بهتری برای صدا هستند و در عوض درب های توخالی و پوک نتیجه ای عکس خواهند داشت.  بسیاری از درب ها به علت تو خالی بودن و تراکم نامناسب نمی توانند از نفوذ صدا به منزل و یا محل کار پیشگیری کنند.

در عایق صوتی درب نسبت به عایق کردن پنجره و دیوار مشترک دستمان بسته تر می باشد. چون به عنوان مثال برای عایق کردن پنجره شما می توانید از پرده های عایق صدا کمک بگیرید یا برای عایق کاری دیوار می توانید جلوی آن کتاب خانه قرار دهید یا تابلویی را به دیوار منزلتان آویزان کنید. ولی در رابطه با عایق کاری درب این گزینه ها را نمی توان انجام داد به همین علت مستقیما باید نسبت به عایق کاری و عایق درب آکوستیک اقدام کرد.

عایق صدا درب ساختمان

آیا به دنبال راهی هستید تا صدای ناخواسته و از جایی دیگر بشنوید؟ آیا میخواهید خصوصیت صوتی خانه یا محل کار خود را بهبود بخشید؟ اگر پاسخ شما بله است، عایق درب آکوستیک را به شما توصیه میکنیم. عایق درب آکوستیک، دربی است که به شما کمک میکند تا صداهای مزاحم و ناخواسته را در خارج از فضای شما نگه دارید. با استفاده از مواد با کیفیت بالا و تکنولوژی پیشرفته، عایق درب آکوستیک به شما امکان می دهد تا صداهای خارجی را کاهش داده و صدای داخلی را در داخل فضا حفظ کنید.

با نصب عایق درب آکوستیک، شما میتوانید هرچه بیشتر شادی و آرامش در فضای خود را تجربه کنید. بیشتر دیگر نیازی به نگرانی از صداهای خارجی نخواهید داشت و میتوانید به راحتی به کارهای خود تمرکز کنید یا در خانه با آرامش و آرامش خود استراحت کنید.

عایق درب آکوستیک قابل انعطاف است و میتوانید آن را برای هر نوع درب استفاده کنید. ضمناً، طراحی زیبای عایق درب آکوستیک، آن را به یک قطعه زیبا تبدیل میکند که با دکوراسیون داخلی محل شما هماهنگ میشود. پس، اگر میخواهید صدای خارجی را کاهش داده و صدای داخلی خود را در داخل فضای خود حفظ کنید، عایق درب آکوستیک را امتحان کنید. به آرامش و آرامش در زندگی خود بیافزایید و از لحظاتی بی نظیر در فضای خود لذت ببرید.

عایق های صدا درب

انواع مختلفی از پنل ضد صدا درب یا آکوستیک کردن درب وجود دارد که هم اکنون بسیار زیاد بکار می روند حال در ادامه تعدادی از آن ها را نام خواهیم برد:

  • عایق صدا سرب

یکی از دیگر انواع عایق صدا مورد استفاده برای آکوستیک کردن درب، عایق صدا سرب است که دارای ویژگی هایی چون غیر قابل نفوذ بودن، زیاد بودن وزن ویژه، نرمی طبیعی، ظرفیت بالای کاهش سر و صدا است.  در این عایق زیادی وزن  باعث کاهش شدت ارتعاشات صدا، نرمی ورق سرب باعث کاهش ارتعاشات در دیگر مصالح آکوستیکی عادی می شود.

  • عایق پشم سنگ

امن ترین نوع عایق حرارتی و صدا که می توان برای آکوستیک و عایق صدا درب ساختمان از آن استفاده کرد پشم سنگ است. این عایق که برای مهیا کردن و ایجاد حس آرامش در محیط های مختلف بسیار پرکاربرد است، با محیط زیست کاملاً سازگاری دارد و همینطور برای پیشگیری از آلودگی صدا در سالن های کنفرانس، استودیوهای ضبط صدا، هتل ها، سالن های سینما، آموزشگاه ها و… استفاده می شود.

قیمت عایق درب آکوستیک آکوستیک

کمک گرفتن از در ضد صدا و پنجره  دو جداره در ساختمان های تازه ساخت و جدید استفاده می شود چون که این وسایل از اتلاف انرژی و انتقال سرو صدای مزاحم پیشگیری می کنند. هزینه آکوستیک کردن درب به مسایل تعداد لنگه در نوع عایق و … مربوط می شود پس شما می توانید برای مطلع شدن از قیمت در آکوستیک با آپ دکو تماس حاصل کنید.

2 پاسخ

  1. خسته نباشید. متشکرم از مطلب خوبتون. لطف کنید ذکر کنید که قیمت درب آکوستیک برای اتاق مدیرعامل چقدر درمیاد

    1. سلام دوست عزیز. قیمت عایق ها با توجه به ضخامت مورد نظر، جنس و نوع آن متفاومت است. از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید و از مشاورین قیمت نهایی را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *