Search
Close this search box.

عایق صوتی چسبی

عایق صوتی چسبی چیست؟ کاربرد عایق صدا چسبی کجاست؟ چگونه می توانیم برای خرید عایق صوتی چسب دار اقدام کنیم؟ در این مقاله می خواهیم همه چیز درباره عایق صوتی چسب دار را به شما بگوییم با ما همراه شوید!

عایق صوتی چسبی

عایق صوتی چسبی چیست؟ خرید عایق صدا چسب دار

عایق های صوتی فوم هایی هستند که در مکان های مختلف و در بخش های مختلف مثل دیوار، سقف و کف مورد استفاده قرار می گیرند و در واقع پنل ها یا فوم هایی هستند که از ورود و خروج صدا جلوگیری می کنند. همانطور که از نام عایق صدا مشخص است این محصولات جهت عایق کردن یک محیط در برابر ورود یا خروج صدا کاربرد دارند.

نکته بعدی که در معرفی عایق صوتی چسبی باید به شما یادآور شویم این است که عایق های صوتی در دو دسته روکار و توکار نصب می شوند که توکار داخل مواد دیوار نصب می گردد و نیاز به بنایی دارد و عایق روکار نیز روی دیوار از پیش ساخته شده نصب می شود و وظیفه خود را انجام می دهد. باید اشاره کنیم که برای نصب عایق های صوتی روکار به چسب نیاز است و از این رو شرکت ها اقدام به تولید عایق صوتی چسبی کرده اند.

در واقع عایق صوتی چسبی یک نوع عایق صداست که دارای چسب بوده و نیاز به تجهیزات آنچنانی برای نصب ندارد و هر شخص با کمی دقت می تواند آن را اجرا و نصب کند. دوستان عزیز، آپ دکو یکی از مراکز فروش انواع عایق صوتی پشت چسب دار است و آن ها را با بهترین قیمت ممکن ارائه می کند.

برای خرید انواع عایق صوتی چسبی می توانید به صورت تلفنی با آپ دکو تماس بگیرید و مشاوره کاملا رایگان دریافت کنید. مشاورین و کارشناسان آپ دکو با در نظر گرفتن شرایطی که دارید بهترین عایق صوتی چسبی را به شما معرفی می کنند.

عایق صوتی چسبی

عایق الاستومری شانه تخم مرغی پشت چسب دار

یکی از محصولات عایق صوتی چسبی، عایق الاستومری شانه تخم مرغی پشت چسب دار است. عایق های الاستومری محصولات جدید صنعت عایق ساختمان هستند که جایگزین بسیار عالی برای عایق های قدیمی و سنتی نظیر پشم شیشه و پشم سنگ می باشد.

در صورتی که بخواهید به میزان قابل توجهی از میزان صدای مزاحم محیط و هزینه های انرژی بکاهید و همچنین عملیات نصب عایق را با هزینه کمتر و سرعت بالاتری انجام دهید تنهای انتخاب پیش روی شما عایق صوتی شانه تخم مرغی k-flex خواهد بود.

این عایق ها مزایای فوق العاده ای از جمله مقاومت در برابر نفوذ رطوبت و بخار آب، خوردگی ، آتش و …. دارند . به علاوه این عایق ها هیچ حساسیت و بیماری برای افرادی که اقدام به نصب آن در ساختمان ها می کنند ایجاد نمی کند.

عایق صوتی چسبی

عایق صوتی چسبی

عایق الاستومری تخت پشت چسب دار

یکی دیگر از انواع عایق صوتی چسبی عایق الاستومری تخت پشت چسب دار است که نصب آن به دلیل پشت چسب دار بودنش بسیار ساده است. و هنگامی که چسب اش را از پشت اش جدا می کنیم به سادگی می توان آن را نصب کرد که این امر سبب صرفه جویی در زمان و نیروی انسانی گردد.

عایق الاستومری مقاومت بالایی در برابر انتشار بخار آب دارد جذب آب عایق الاستومری در طول 28 روز حاکثر 0.9 درصد وزن آن ها است. اگر عایق الاستومری را با عایق پشم شیشه در خصوص جذب آب مقاسیه كنیم، پشم شیشه ضریبی برابر با عدد يک و عایق الاستومری برابر با 10000 برابر دارد.

عایق الاستومری تخت ساده به صورت عایق صدا مورد استفاده قرار می گیرد به عنوان مثال ضخامت 2 سانتیمتر این عایق می تواند تا 35 دسی بل صدا را كاهش دهد. عایق الاستومريک در برابر آتش سوزی شعله ور نمی شود و گازهای CFC ,HCFC توليد نمی كند این موضوع باعث شده به لایه اوزن آسیب نرساند و حافظ محیط زیست باشد.

عایق صوتی چسبی

عایق الاستومری تخت پشت چسب دار

عایق صوتی چسبی

عایق لوله ای الاستومری چاکدار چسب دار

عایق لوله ای الاستومری چاکدار چسب دار هم به عنوان یک عایق صوتی چسبی معرفی می شود.

عایق الاستومری لوله ای جزء عایق های حرارتی و برودتی محسوب می گردد که مانع از چگالش در لوله های آب سرد شده و از یخ زدگی آنها جلوگیری به عمل می آورد. همچنین در سیستم های گرمایشی مانع از کاهش دما و گرما می گردد. عایق های لوله ای الاستومری، از زنگ زدن لوله های فلزی در شرایط جوی ممانعت می کنند.این عایق ها موجب صرفه جویی انرژی در سیستم های سرمایشی، گرمایشی و تهویه می گردند.

عایق الاستومری بصورت عایق الاستومری ساده ،عایق الاستومری با روکش آلومینیوم و عایق الاستومری با روکش پروتکت بلک و سیلور عرضه می گردد که نوع ساده آن جهت عایقکاری در فضاهای بسته و نوع با روکش آلومینیوم در ضخامت های مختلف برای استفاده در محیط های باز بکار گرفته می شود.

عایق صوتی چسبی

عایق لوله ای الاستومری چاکدار چسب دار

عایق صوتی چسبی

انواع فوم عایق صدا

به طور کلی اگر بخواهید اتاقی را آکوستیک نمایید یا استودیوی شخصی بسازید اولین فکری که باید در ذهن تان آن را بررسی کنید استفاده از عایق های آکوستیک صدا گیر می باشد. لازم است بدانید به طور کلی این عایق های عایق صدا به چهار دسته تقسیم شده که شامل موارد زیر می شود:

عایق عایق صدای صاف: این نوع عایق به گونه ای است که از آن می توان در فضاهای داخلی مسکونی استفاده نمود و نیاز به زیرسازی خاصی ندارد بلکه می توان آن را بر روی تمامی سطح دیوارها و سقف اجرا کرد. دقت داشته باشید این نمونه عایق صدا دارای جذب صدای کمی می باشد.

عایق عایق صدا شانه تخم مرغی: دیگر نوع از عایق های عایق صدا عایق شانه تخم مرغی بوده که این محصول جذب بسیار بالایی دارد. همچنین با استفاده از این عایق ها می توانید انعکاس صدا را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. این نوع عایق ها مانند اسمش به گونه ای بود که شبیه شانه تخم مرغ است و

با وجود عملکرد بسیار بالایی که دارد از آن معمولا در مکان های ضبط صدا و استودیو ها استفاده می شود. دقت داشته باشید این محصول در دو نوع ساده و پشت چسب دار ارائه می شود.

عایق صدا ترکیبی: دیگر نوع عایق عایق صدا عایق ترکیبی بوده که می توان از تمامی عایق های دیگر به صورت ترکیبی در کنار هم استفاده نمود تا معایب آن به حداقل برسد.

عایق صدا منشوری: این عایق صدا مانند شانه تخم مرغی دارای سطح فرم دار و غیر صافی می باشد که به دلیل تنوع رنگ برای استفاده روی کار مناسب است. عایق صوتی چسبی

قیمت عایق صدا روکار

برای براورد دقیق قیمت عایق صدا روکار، نیاز به اطلاعاتی دقیق از جمله اندازه ی محل، متریال مورد استفاده، شدت صدا و … می باشد. بعد از بررسی تمامی این موارد، کارشناسان آپ دکو به انجام تست صدا در محل می پردازند. با جمع آوری تمامی این اطلاعات قیمت طراحی و نصب عایق کاری صوتی روکار مشخص خواهد شد. مشاورین آپ دکو بصورت رایگان آماده ی ارائه ی خدمات بصورت تلفنی و یا حضور در محل می باشند. با آپ دکو کنترل صدا در دست شماست.

قیمت عایق صدا دیوار روکار

قیمت عایق کاری صوتی دیوار بسته به اینکه روکار یا توکار انجام شود متفاوت است. مسلما عایق کاری برای منازلی که در مرحله ی ساخت نیستند، بصورت روکار به صرفه تر است. چرا که هزنیه ی تخریب که لازمه ی عایق کاری توکار است، حذف می شود. براورد قیمت توسط کارشناسان آپ دکو بصورت مشاوره ی رایگان تلفنی و یا حضور در محل امکان پذیر است. عایق صوتی چسبی

هزینه عایق صدا دیوار منزل

یکی از سوالات متداول این است که هزینه عایق صدا دیوار منزل به چه صورت است؟ راه حل ساکنین منازلی که در کنار خیابان از صدای رفت و آمد اتومبیل ها آزار می بینند، و یا در کوچه هایی هستند که سر و صدای همسایه و دستفروش و یا بازی بچه ها مزاحم آرامش ساکنین است نصب عایق صدا بر دیوار منزلشان می باشد.

کارشناسان آپ دکو با مشاوره ی تلفنی و همچنین حضور در محل بصورت رایگان، براورد دقیقی از هزینه ی مربوط به عایق کاری صوتی منزلتان ارائه خواهند داد.

عایق صدا برای دیوار مشترک ساختمان

در انبوه به هم فشرده ‎ی شهرهای امروزی، صف طویل ساختمان ها با تعداد طبقات زیاد و همه در کنار هم، انسان های زیادی را در خود جا داده است. عایق صوتی چسبی

همهمه ی صدای همسایه ها مشکلات جسمی و روحی زیادی برای ساکنین یک خانه ایجاد می کند. نصب عایق صدا برای دیوار مشترک ساختمان پروژه ای ست که تنها دو تا چهار روز زمان می برد. از این روش برای ایجاد آرامش در محیط زندگیتان استفاده کنید. آپ دکو آماده ی ارائه ی مشاوره به شماست.

آموزش ساخت عایق صدا

برای آموزش ساخت عایق صدا چند روش را می توان به کار گرفت. اول از همه اینکه سعی کنید در ترکیب بندی دکور منزلتان تغییری ایجاد کنید تا مانع از اکوی صدا شوید.

دوم اینکه در و پنجره بیشترین نشت صدا را دارند. با آویزان کردن یا چسباندن پتو یا پرده های عایق صدا می توان تا حدودی مانع از انتقال صدا شد. استفاده از شانه ی تخم مرغ هم موثر است. شانه ی تخم مرغ به علت بافت و نوع حجمش صدا را تا حد زیادی درخود جذب می کند.

ساختن عایق های چوبی که در میان آن از پشم سنگ استفاده شده باشد. درست است که این راه ها به اندازه ی نصب اصولی عایق صدا مانع از انتقال صدا نمی شوند ولی تا حدی موثرند.

عایق صوتی چسبی

نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ تماس بگیرید!

10 پاسخ

  1. سلام روز خوش عایق صوتی چسب دار شانه تخم مرغی دارید؟ قیمتش چقدره و این که ارسال دارید؟

    1. سلام بله موجود هست. قیمت عایق ها با توجه به ضخامت مورد نظر، جنس و نوع آن متفاومت است. از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید و از مشاورین قیمت نهایی را دریافت کنید.

      1. سلام دوست عزیزم. چون جنس عایق های چسبی متفاوت هست متغیره اما عمر طولانی بالای چند سال دارند. تماس بگیرید بهتر راهنمایی بشید.

  2. سلام روز خوش عایق چسبی شانه تخم مرغی موجود هست؟ ممنون میشم قیمت رو ارائه کنید.

    1. سلام دوست عزیز. برای دریافت قیمت ها از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما در آپ دکو تماس بگیرید و علاوه بر دریافت قیمت ها، مشاوره رایگان برای خرید بهترین عایق دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *