Search
Close this search box.

قیمت عایق صوتی اتاق خواب

عایق صوتی اتاق خواب چیست؟ قیمت عایق صدا اتاق خواب چقدر است؟ بهترین روش ها جهت کنترل سر و صداهای مزاحم و آزار دهنده، استفاده از عایق های صوتی است. انواع مختلفی از عایق صوتی مثل پنل آکوستیک، پشم شیشه و عایق های شانه تخم مرغی وجود دارند.

قیمت عایق صوتی اتاق خواب به موارد زیادی بستگی دارد که در تماس تلفنی کارشناسان آن ها را بررسی کرده و قیمت دقیق را به شما اعلام می کنند، قیمت عایق اتاق به اندازه عایق مورد نیاز؛ نوع و جنس، ضخامت عایق صوتی و همینطور نحوه نصب و اجرا بستگی دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و عقد قرارداد همکاری و دریافت مشاوره می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در پایین صفحه با کارشناسان و مشاوران آپ دکو تماس بگیرید.

قیمت عایق صوتی اتاق خواب

عایق صوتی دیوار مشترک
خرید عایق صوتی دیوار مشترک

قیمت عایق صوتی اتاق خواب چقدره؟

جهت خرید مناسب ترین عایق صدا دیوار مشترک پیش از هر چیز باید ببینید حجم صدایی که وارد خانه تان می شود چقدر است؟ آیا صدای مکالمات، تلویزیون یا موسیقی از خانه همسایه، خیلی خفه به گوشتان می رسد یا کاملا واضح است؟ مثلا می توانید بفهمید دارند درباره چه موضوعی حرف می زنند یا تلویزیون روی چه کانالی تنظیم است؟ یا از آن بدتر، سر و صدایشان شما را از خواب می پراند و بدون این که بخواهید بشنوید، صحبت هایشان به گوش شما می رسد؟

از طرفی جنس دیوارها و سقف هم با اهمیت می باشند. دیوارهای خانه شما از بتن است یا آجر یا چوب؟ متناسب با جنس دیوارها امکان دارد عایق های متفاوتی به شما پیشنهاد شود. عایق صدا دیوار مشترک جهت سقف، کف و دیوارها استفاده می شود که می تواند تا حد زیادی جلوی صداهای آزاردهنده را بگیرد.

جهت اجرای عایق صدا از پشم شیشه، پشم سنگ، عایق های تخته ای و پنل های مختلف استفاده می شود. شما می توانید با کارشناسان آپ دکو تماس بگیرید و شرایط دیوارها و حجم صدای ورودی و خروجی را شرح دهید و جهت خرید مناسب ترین عایق صدا دیوار مشترک، از آن ها راهنمایی بگیرید.

قیمت عایق صوتی اتاق خواب

نحوه اجرای عایق بر روی دیوار مشترک اتاق خواب

دیوار مشترک یکی از اولین قسمت هاییست که در فرآیند عایق صدا آپارتمان عایق کاری می شود. به طور کلی دو روش جهت عایقکاری وجود دارد که عبارت است از عایق صدا روکار و داخل کار.

اجرای عایق صدا را به متخصصین آپ دکو بسپارید و بهترین نتیجه را بگیرید!

قیمت عایق صوتی اتاق خواب

انواع پنل عایق صدا اتاق خواب

به طور کلی جهت استفاده در منازل مسکونی و آپارتمان ها، دفاتر کار و استودیو ها می توان از دو نوع پنل عایق صوتی استفاده کرد :

قیمت عایق صوتی اتاق خواب

عایق شانه تخم مرغی جهت اتاق خواب قیمت عایق صوتی اتاق خواب

قابل استفاده جهت صداگیری وسایل صنعتی، محفظه توربین ها، پمپ ها، ژنراتورها، کمپرسورها، مکان های عمومی مثل سالن های آمفی تئاتر، کنسرت ها و سینماها، استودیو ها و اتاق خواب های ضبط صدا، سالن جلسات و کنفرانس، چاله و کابین آسانسور، عایق صدا دیوار مشترک در آپارتمان، عایق صدا روکار کف.

این نوع از عایق های صوت با توجه به شکل ظاهری شبیه به شانه تخم مرغ در یک سمت خود، به پنل آکوستیک یا عایق صدا شانه تخم مرغی معروف می باشند. این پنل ها می توانند طیف وسیعی از صداها با فرکانس های بالا را جذب کرده و از پژواک آن جلوگیری کنند. قیمت عایق صوتی اتاق خواب

به علت حالت شش وجهی که دارند و در نتیجه سطح مقطع بیشتری که نسبت به حالت دو طرف صاف دارند، جذب فوق العاده ای داشته و اکثر اوقات به صورت نمایان (Expose) در پروژه ها و در حالتی که سمت تخم مرغی رو به منبع صوت باشد نصب می شوند. اگر در ساختمانی چند طبقه زندگی می کنید که امکان انتقال صدا از کف یا سقف به طبقه دیگر وجود دارد، می توانید از عایق صدا کف ساختمان هم کمک بگیرید. قیمت عایق صوتی اتاق خواب

قیمت عایق صوتی اتاق خواب

عایق دو طرف صاف در اتاق خواب

قابل استفاده به عنوان عایق صدا خودرو، دیوار مشترک، عایق صدا سقف آپارتمان، مکان های عمومی، جلوگیری از لرزش و صدا در سقف، حذف صداهای عمومی داخل آپارتمان، قطار، مترو، هواپیما، کانال انتقال هوا، کانال های فاضلاب، عایق صدا جهت ماینر، عایق صدا درب، عایق شانه تخم مرغی ساده و حرارتی

ضمنا از عایق صدا دو طرف صاف به عنوان عایق حرارتی در سالن ها به منظور جلوگیری از ورود گرمای خورشید در فصل تابستان و خروج هوای گرم در فصل زمستان به منظور بهینه سازی مصرف انرژی و کاهش هزینه ها استفاده می شود. قیمت عایق صوتی اتاق خواب

کلیه محصولات آپ دکو به کلیه شهرهای ایران عزیزمان، با بهترین قیمت و هزینه ارسال فرستاده می شوند. فروش انواع عایق های صوتی به منظور سهولت دسترسی در سراسر ایران فراهم شده و نصب را هم در سراسر کشور ممکن کرده ایم، جهت دریافت جزئیات بیشتر در تماس تلفنی با شما همراه هستیم.

قیمت عایق صوتی اتاق خواب

عایق صدا روکار در اتاق

فوم عایق صدا دیوار که در انواع مختلفی مثل عایق صوتی دیوار مشترک و همین طور فوم عایق صدا درب داخلی ساختمان بررسی شد در جلوگیری از انتقال صدا به محیط اطراف بسیار تاثیر دارد. امروزه از این فناوری جهت شرکت ها و ساختمان های آپارتمانی بهره می برند.

شما می توانید از پنل های صداگیر دو طرف صاف آپ دکو به صورت روکار هم کمک بگیرید. به علت چسب دار بودن این عایق ها فقط باید چسب آن را جدا کرده و روی سطح مورد نظرتان بچسبانید. ضمنا این دسته از عایق ها نسوز بوده و حتی در مقابل شعله مستقیم آتش هم شعله ور نمی شوند از این رو به عایق صدا حرارتی هم مشهور هستند. قیمت عایق صوتی اتاق خواب

روش دیگر استفاده از پنل های شانه تخم مرغی است. این دسته از عایق ها بر خلاف مدل قبلی فقط در حالت روکار یا Expose قابل نصب هستند و به علت چسب دار بودن به راحتی روی سطح مورد نظرتان قرار خواهند گرفت. قیمت عایق صوتی اتاق خواب

از انواع پرفروش عایق های صوتی روکار، عایق دکوراتیو می باشد. این محصولات که در رنگ های مختلف به صورت فوم های مربع شکل و مستطیلی تولید می شوند، علاوه بر عایق صدا، استفاده تزئینی هم دارند. با کنار هم چیدن این فوم ها، با اشکال دلخواه، می توانید طرحی مناسب با دکوراسیون منزل خود روی دیوار ایجاد کنید. این مدل عایق، تاثیر زیادی روی جذب اکو و نرم کردن صدا دارد.

آپ دکو شرکت بزرگ فروش انواع عایق صوتی و فوم های ضد صدا از شما دعوت می کند جهت اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت، ابعاد و حتی مشاوره خرید بهترین عایق صدا از راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت کمک بگیرید. ما با مشاوره حرفه ای و اصولی در کنار شما هستیم و تمام سعی و تلاش خود را جهت ارائه بهترین خدمات به کار می گیریم.

قیمت عایق صوتی اتاق خواب

عایق صدا

انواع عایق صدا روکار جهت اتاق

اصلی ترین ویژگی عایق صدا روکار نصب و اجرا پس از اتمام ساخت بنا و در زمان استفاده از ساختمان می باشد. عایق های صوتی متنوعی جهت اجرا روکار تولید شده اند که در ادامه به بعضی از با اهمیت ترین ها اشاره می کنیم.

عایق صدا دو طرفه صاف جهت اتاق خواب

این عایق از نوع الاستومری است و در مقابل انتقال حرارت هم مقاومت می کند. عایق صدا روکار دو طرفه صاف به صورت فوم های آماده در بازار موجود است و به راحتی توسط قیچی و کاتر بریده می شود. انواع مختلف ساختمان ها هم می توانند از این عایق جهت کاهش انتقال صوت در میان واحدها استفاده کنند.

ما به کارگیری از عایق های دو رو صاف را به شما توصیه می کنیم ، زیرا که با به کار بردن آن و پوشاندن همه سطوح دیوار، می توانید تا 90 درصد از ورود آلودگی صوتی خیابان جلوگیری کنید.

عایق صدا شانه تخم مرغی اتاق خواب

عایق شانه تخم مرغی
عایق شانه تخم مرغی

این عایق صدا روکار شبیه به شانه تخم مرغ می باشد. شکل شش وجهی این مواد باعث می شود تا آلودگی های صوتی حبس شده و از انتقال آن ها جلوگیری شود. قسمت برجسته عایق های شانه تخم مرغی باید به سمت منبع صوت قرار گیرد. سطح پشت این عایق هم خاصیت چسبندگی دارد و به راحتی به دیوارها متصل خواهد شد.

عایق منشوری قیمت عایق صوتی اتاق خواب

این عایق ها شکلی هرمی و منشوری دارند. جذب صدا در این عایق بیشتر از انواع دیگر می باشد. از این عایق صدا روکار می توان جهت اتاق خواب ها یا فضاهایی با ابعاد کوچک استفاده کرد. بسیاری از استودیوهای ضبط هم از این محصول استفاده می کنند. قیمت عایق صوتی اتاق خواب

عایق صدا دکوراتیو

هم اکنون فوم های آکوستیک مختلفی جهت اتاق خواب ها طراحی شده اند. این فوم ها علاوه بر مقاومت در مقابل صوت، شکل ظاهری زیبایی هم دارند و می توانند تکمیل کننده دکوراسیون اتاق خواب باشند. این موضوع جهت اتاق خواب از حساسیت بیشتری برخوردار است؛ زیرا علاوه بر زیبایی و هماهنگی با دکوراسیون، باید کنترل صوت هم به خوبی انجام گیرد.

آپ دکو مرکز بزرگ فروش انواع عایق های ضد صدا در تلاش است رضایت شما عزیزان را با تامین محصولات به دست آورد. محصولات این مجموعه بسیار گسترده هستند و ما سعی داریم با توجه به بودجه و نیاز شما جهت خرید عایق صوتی بهترین ها را ارائه دهیم. همین حالا می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت، نوع عایق صدا مناسب و همینطور شیوه نصب و اجرا با ما تماس بگیرید.

قیمت عایق صوتی اتاق خواب

مزیت های عایق صدا روکار جهت اتاق خواب

هم اکنون محبوبیت عایق های صوتی روکار افزایش پیدا کرده می باشد. این دسته از عایق ها مزیت های بسیار بیشتری نسبت به انواع توکار دارند. با اهمیت ترین مزیت عایق صدا روکار ضخامت کم می باشد. این موضوع باعث خواهد شد تا فضای زیادی از داخل اتاق خواب و خانه اشغال نشود. بسیاری از عایق های صوتی مثل یونولیت ابعاد بزرگی دارند و امکان اجرای روکار آن ها وجود ندارد.

تراکم عایق صدا روکار بسیار بالا می باشد. به همین علت مقاومت خوبی در مقابل صوت نشان خواهد داد. همینطور عایق های روکار معمولا مقاومت بیولوژیکی هم دارند و بستری جهت رشد قارچ و باکتری نخواهند بود. اجرای عایق صدا روکار بدون کثیف کاری و دردسرهای بنایی می باشد. بسیاری از مردم تصور می کنند اجرای عایق روکار سبب کثیف شدن خانه خواهد شد و نیاز به چندین روز بنایی و تمیزکاری دارد. شاید بتوان گفت اجرای این عایق ها جزو کم دردسرترین امور ساختمانی است و به راحتی و با سرعت بالا قابل انجام می باشد.

بسیاری از عایق ها حاصل فرایندهای شیمیایی می باشند و در صورت حرارت دیدن یا در طول زمان مواد و گازهای سمی تولید می کنند.  در صورتی که افراد در مجاورت این مواد قرار گیرند احتمال مسمومیت وجود خواهد داشت. قیمت عایق صوتی اتاق خواب

عایق های روکار صوتی چنین خصوصیتی ندارند و عاری از هر گونه آلاینده و مواد سمی می باشند. بدین ترتیب می توان با خیال راحت آن ها را روی دیوارهای داخلی نصب کرد. در صورت اجرای عایق صدا روکار امکان رنگ مجدد یا نصب کاغذ دیواری وجود دارد. بدین ترتیب دیگر اثری از عایق ها مشخص نخواهد شد و دیوار به حالت عادی باز خواهد گشت.

جهت خرید عایق صدا با ما از طریق شماره تماس های ذکر شده در همین صفحه یا 09122507811 تماس بگیرید و علاوه بر ثبت سفارش مشاوره رایگان نیز دریافت کنید.

قیمت عایق صوتی اتاق خواب

عایق صدا در کیش فوم عایق صدا
فوم عایق صدا

لیست قیمت عایق صوتی اتاق خواب

هزینه ای که جهت خرید عایق صدا پرداخت می کنید و قیمت آن به فاکتورهای متعددی اعم از ابعاد عایق، جنس، ضخامت، متریال مورد استفاده و موارد دیگر بستگی دارد که باید با متخصص این کار صحبت کنید و با توجه به فضا و بودجه مورد نظرتان، بهترین عایق را انتخاب کنید. در سال های گذشته راهکارهای مختلفی جهت جلوگیری از انتقال سر و صدا در میان واحد های آپارتمانی ارائه شده می باشد. بسیاری از این راهکارها مخصوص دیوار مشترک میان دو واحد بوده اند. بعضی از این عایق ها روکار بوده و بعضی دیگر در زمان ساخت بنا باید میان دیوار قرار بگیرند.

از معروف ترین عایق  های صوتی توکار می توان به پشم شیشه، پشم سنگ، پنل پلی اتیلن، فوم های آکوستیکی و عایق های صوتی نانو الیاف اشاره کرد. هر کدام از این مواد مزایا و معایب خاص خود را دارند و ویژگی  مشترک همه آن ها توکار بودن می باشد. عایق های توکار تنها در زمان ساخت بنا قابل اجرا بوده و در زمان استفاده از ساختمان امکان نصب ندارند. قیمت عایق صوتی اتاق خواب

 

جهت اطلاع از قیمت دقیق فوم های آکوستیک با ما تماس بگیرید تا به بهترین شکل ممکن شما عزیزان را راهنمایی کنیم.

این عایق ها چندان کاربردی نیستند. گرچه بعضی از این عایق ها مزایای مختلفی دارد اما معایب آن ها هم کم نیست. عایق های توکار معمولا پس از مدتی کارایی خود را جهت جلوگیری از انتقال صوت از دست می دهند. از طرفی باید توسط سازنده تهیه و اجرا شوند. به همین علت غالبا از مناسب ترین محصولات استفاده نمی شود. بسیاری از این عایق ها هم در درجه اول برابر حرارت مقاوم اند و کاربرد دوم آن ها مقاومت در مقابل صوت می باشد.

قیمت عایق صوتی اتاق خواب

مناسب ترین قیمت عایق صوتی اتاق خواب

عایق های صدا همان طور که از اسمش پیداست با اهمیت ترین ویژگی که باید داشته باشد جلوگیری از ورود و خروج صدا می باشد. دقت داشته باشید در جامعه امروزی با توجه به نازک تر شدن دیوارهای میان واحدها به طور حتم عایق کاری یکی از مناسب ترین راه ها جهت خلاصی از آلودگی صوتی است. با این حال می توانید به راحتی از میهمانان پر سر و صدای تان پذیرایی کرده و یا در صورتی که علاقه مند به شنیدن موسیقی با صدای بلند هستید بدون هیچگونه نگرانی از جانب آزار و اذیت همسایگان این کار را انجام دهید.

جهت خرید عایق صدا روکار و عایق صدا توکار از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید و مشاوره 100% رایگان دریافت کنید!

قیمت عایق صوتی اتاق خواب

ثبت سفارش خرید عایق صوتی و اطلاع از قیمت عایق صوتی اتاق خواب

قیمت های عایق ها بسته به زمان خرید، نوع عایق و حتی منطقه جغرافیایی امکان دارد متفاوت باشد. موضوعی که باید به آن دقت داشت، توجه به کیفیت و ضریب مقاومت در مقابل صوت می باشد. در زمان خرید نباید تنها به قیمت عایق توجه کرد. هم اکنون عایق ها در انواع مختلفی تولید می شوند. قیمت عایق صوتی اتاق خواب

به یاد داشته باشید که این عایق ها عمر طولانی دارند جهت تعویض مجدد آن ها باید مرحله رنگ آمیزی یا نصب کاغذ دیواری مجددا انجام شود. پس عایقی خرید کنید که کیفیت قابل قبولی داشته و بتواند در مقابل سروصدای زیاد هم مقاومت کند. به علاوه در زمان خرید باید به ضمانت عایق توجه کنید. این موضوع می تواند نشانه ای از کیفیت یک محصول باشد. شرایط نصب و استحکام فیزیکی عایق صدا روکار هم باید مد نظر قرار بگیرد.

جهت عایق سازی فضا، محصولات دیگری مثل پنجره های دو جداره، موکت های عایق، دیوار پوش ها و یا برخی از مدل های سقف کاذب وجود دارند که می توان با استفاده از آنها به عایق کاری فضاهای داخلی پرداخت اما هیچ کدام از این موارد مثل عایق بندی محیط به شکل حرفه ای نمی توانند جلوی سر و صداهای مزاحم را بگیرند. پس اگر به دنبال عایق کردن محیط هستید حتما پیش از خرید و انتخاب عایق، با گروهی متخصص و مجرب در این زمینه مشورت کنید. آپ دکو بهترین گزینه پیش روی شما جهت فروش انواع عایق صوتی می باشد.

قیمت عایق صوتی اتاق خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *