Search
Close this search box.

خرید فوم شانه تخم مرغی

وقتی درمورد خرید فوم شانه تخم مرغی صحبت می­کنیم، در مورد کاهش صدای ناخواسته صحبت می­کنیم که اغلب در موقعیت ­های خانگی و همسایگان پر سر و صدا و خیابان ایجاد میشوند. در حالی که سر و صدا یکی از واقعیت ­های زندگی است، اما می­ توانید جهت کنترل آن تلاش کنید. سطوح سخت موجبپ می­ شوند که امواج صوتی به عنوان پژواک در اتاق پخش شوند. اگر به دنبال راهی جهت ایجاد فضای داخلی آرام­تر هستید، استفاده از فوم شانه تخم­ مرغی، یک راه­ حل­ مناسب خواهد بود.

بعضی از فوم ­ها و فوم­ ها شبیه شانه­ های تخم­ مرغ هستند. امکان دارد اندازه و شکل یکسانی داشته باشند که موجبپ می شود فوم شانه تخم­ مرغی، فوق العاده­ به نظر برسد. با این حال، فوم­ ها کاملاً متفاوت هستند و با مواد اولیه منحصر به فرد ساخته می­شوند. فوم­ های آکوستیک جهت جلوگیری از حرکت صدا از اتاقی به اتاق دیگر طراحی شده­ اند. خرید فوم شانه تخم مرغی

بیشتر کاربردی که آکوستیک فومها دارد در استودیو های موسیقی، آموزشگاهها، دیوار های مشترک به بیرون و همسایه، دستگاه های پر سرو صدا، اتاق خواب، مراکز مشاوره، کتابخانه ها، اتاق کنفرانس و هر مکانی که نیاز به سکوت و کمی آرامش دارد.

خرید فوم شانه تخم مرغی

آپ دکو بزرگ ترین مجموعه فروش انواع پنل شانه تخم مرغی در کنار شماست، جهت خرید، نصب و… از طریق 09122507811 با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید. ارسال محصولات به سراسر ایران صورت می گیرد.

خرید فوم شانه تخم مرغی

خرید فوم شانه تخم مرغی

خرید فوم شانه تخم مرغی – عایق شانه تخم مرغی

     به یمن و پیشرفت تکنلولوژی از فناوری های به کار گرفته شده نوین و امروزی در فوم های اکوستیک استفاده از فوم شانه تخم مرغی می باشد. این فوم از نظر ظاهری و شکلی همچون شانه های تخم مرغ دارد که به جذب صدای بهتر کمک می کند. طراحی خاص فوم شانه تخم مرغی سبب شده است تا این محصول به عنوان روکار روی سطوح دیواره ها در فوم های فوم صوتی استفاده شود و نگرانی بابت ظاهر این فوم در اتاق اکوستیک وجود نداشته باشد. در اغلب موارد رنگ فوم شانه تخم مرغی سیاه و خاکستری است و فضای تاریکی را زمان استفاده فوم روکار ایجاد می کند.

استفاده گسترده از فوم شانه تخم مرغی در صنایع مختلف موجبپ استقبال عمومی در کاربرد این محصول شده است.بطور مثال جهت صداگیری کابین داخلی اتومبیل در برابر صدای موتور اتومبیل به راحتی می توان از فوم شانه تخم مرغی استفاده کرد.

از عمومی ترین روش ها جهت اکوستیک کردنِ فضای داخلی استودیوها، استفاده از فوم شانه تخم مرغی می باشد.در این مورد هم سطح صافِ فوم شانه تخم مرعی بر روی سطح صاف دیوار چسبانده می شود و سطح متخلخل و شانه تخم مرغیِ این فوم صوتی به سمت حجم داخلی بوده و صداهای زاید به این طریق جذب تله های صوتیِ فوم شانه تخم مرغی شده و محیط داخلی استودیوها از صداهای مضر ایزوله می شود.

در محیط های صنعتی و موتورخانه ها هم که صدای دستگاههایی مثل ژنراتور،پمپ های آب،دیگ های آب گرم و هم مشعل های صنعتی آزاردهنده است به راحتی می توان با استفاده از فوم شانه تخم مرغی صداهای زاید را حدف یا مهار کرد.

موارد مصرف عایق صوتی شانه تخم مرغی

  • عایق صوتی استودیو موسیقی ، صدا و ضبط فیلم و تصویر
  • فوم جاذب صدا شرکت ها و منازل مسکونی
  • صوت گیر دیوار و پنجره ساختمان
  • ضخامت 4 سانتی متر کابرد عایق شانه تخم مرغی

پنل های شانه تخم مرغی در مقایسه با دیگر محصولات عایق صوتی کاربردی تر، قیمت مناسب تر و نصب آسان تری دارد. این پنل آکوستیک از پنل پلی اورتان ساخته می شود. پلی اورتان ساختاری متخلخل دارد. این ساختار متخلخل موجب می شود پنل آکوستیک شانه تخم مرغی بتواند به جذب امواج صدا بپردازد. کابرد عایق شانه تخم مرغی

نصب این پنل نیز بسیار ساده و سریع انجام میگیرد، شما می توانید جهت نصب از چسب های معمولی یا اسپری ، حتی از میخ  کمک بگیرید. مهم این است که سطح مورد نظر با پنل شانه تخم مرغی پوشیده شود و چندان نوع چسب و..  اهمیت ویژه ای ندارد ! این محصول از نظر ظاهری، بصورت یکپارچه و یکدست از جنس اسفنج فشرده به همراه پنل پلی یورتان عرضه می شود و تفاوت محصولات در سلول باز وبسته بودن است که جهت جذب صدا بسیار مهم هست. کابرد عایق شانه تخم مرغی

هرگاه که به فکر عایق بندی صوتی یک محیط بیفتید حتما جهت یک بار هم که شده با عایق شانه تخم مرغی روبرو خواهید شد. همانطور که از نامش پیداست شکلی شبیه به شانه تخم مرغ دارد. این پنل قابل استفاده در استودیو صدابرداری، آموزشگاه های موسیقی، سالن های تئاتر و نمایش، کتابخانه ها و مکان های پر سر و صدا است.

برای خرید انواع فوم شانه تخم مرغی ما در آپ دکو با شما همراه هستیم تا بهترین ها را با بیشترین کیفیت ارائه کنیم. محصولات آپ دکو با قیمت رقابتی به فروش می رسند تا رضایت شما را به دست آوریم. جهت اطلاعات بیشتر در خصوص خرید و همینطور مشاوره رایگان از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید.

خرید فوم شانه تخم مرغی

فوم آکوستیک
فوم آکوستیک

خرید فوم شانه تخم مرغی

جنس فوم شانه تخم مرغی

     جنس فوم صوتی فوم شانه تخم مرغی از پلی یورتان یا پولی اورتان می باشد که از جدید ترین مواد کشف شده در صنعت پلیمر و ایزومرها بوده و در صنایعی همچون تولید فوم نرم و سخت به کار گرفته می شود. استفاده از فوم پلی یورتان در تهیه فوم شانه تخم مرغی موجب شده تا این محصول به یکی از کاربردی ترین فوم های صوتی امروزی در دنیا تبدیل شود.

     فوم های شانه تخم مرغی در سایزها و اندازه های مختلف تهیه شده و با چگالی (دانسیته ی) مشخص قادر هستند به عنوان جاذب صدا در مکان های مختلف کاربرد داشته باشند. – دانسیته که با واحد کیلوگرم بر متر مکعب بیان می شود عبارتست از مقدار جرم موجود در واحد حجم ماده– در واقع می توان فوم شانه تخم مرغی را یک فوم اکوستیک طرحدار بر شمرد که به عنوان تجهیزات فوم استودیو شناخته می شود.

فوم شانه تخم مرغی (یا بعبارتی فوم آکوستیک تخم مرغی)  یکی از متداول ترین روش ها جهت آکوستیک اتاق، استودیوها و سایر فضاهای مد نظر شما می باشد. این فوم آکوستیک اغلب از ابر پلی یورتان سلول باز تولید می شود. همین ساختار موجب می شود که این فوم موجب حذف فرکانس های بالا و ریورب شود. از سوی دیگر برش دهی شانه تخم مرغی آن، سبب افزایش سطح جذب می شود و در نتیجه بهبود کارایی این فوم آکوستیک را در پی دارد.

خرید فوم شانه تخم مرغی

برای خرید انواع فوم شانه تخم مرغی ما در آپ دکو با شما همراه هستیم تا بهترین ها را با بیشترین کیفیت ارائه کنیم. محصولات آپ دکو با قیمت رقابتی به فروش می رسند تا رضایت شما را به دست آوریم. جهت اطلاعات بیشتر در خصوص خرید و همینطور مشاوره رایگان از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید.

 

کاربرد فوم شانه تخم مرغی

     امروزه فوم شانه تخم مرغی به عنوان یکی از موثرترین و ارزان ترین روش های آکوستیک در دنیا کاربرد دارد. و به همین علت در ساخت اکثر استودیوهای خانگی و حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد. استودیو از مهمترین مکان های کاربرد فوم شانه تخم مرغی می باشد که در بازار به عنوان تجهیزات آکوستیک کردن استودیو شناخته می شود. استفاده از فوم ها در خودرو، سالن های سخنرانی و کنفرانس، تئاتر و حتی ضبط ویدیو هم رایج است و در بعضی از منازل مسکونی هم جهت حذف آلودگی های صوتی ناشی از صدای بوق ماشین ها، ازدحام افراد و … از این فوم های صوتی استفاده می شود.

فوم های شانه تخم مرغی با ضخامت های معین و دو رو هم در موارد متعدد استفاده می شود که با توجه به میزان ضخامت، طیف امواج جذب شده تفاوت هایی با یکدیگر دارد.

در صورتی که هدف استفاده از این فوم بعنوان فوم فوم صوتی باشد، زمانی کارایی آن افزایش می یابد که به صورت تلفیقی با فوم های سلول بسته از آن بهره برده شود. باید توجه داشت افزایش ضخامت فوم شانه تخم مرغی معمولا موجب افزایش جذب فوم و اثر گذاری بیشتر آن بر روی آکوستیک فضا می شود. البته باید در انتخاب ضخامت دقت کرد؛ چرا که فوم های بسیار ضخیم همیشه موجب بهبود کارایی آکوستیکی محیط نمی شوند.

خرید فوم شانه تخم مرغی

عایق شانه تخم مرغی چیست؟
عایق شانه تخم مرغی چیست؟

نحوه نصب فوم شانه تخم مرغی

معمولا فوم شانه تخم مرغی بر روی دیوار، سقف و حتی درب نصب می شود. چسباندن فوم آکوستیک تخم مرغی  بسیار آسان است. می توان این فوم ها را با میخ و یا چسب پاتکس به راحتی نصب کرد. خرید فوم شانه تخم مرغی

ضخامت و ابعاد فوم های  شانه تخم مرغی

فوم های شانه تخم مرغی در ضخامت های مختلف مثل 1.9، 2، 2.5 ،3، 3.5 ، 5 و 7 سانتی متر و … ارایه می شود. ابعاد این فوم های آکوستیک هم امکان دارد 1 در 2 ، 1 در 3 متر و …  باشد. خرید فوم شانه تخم مرغی

روش های ساده فومکاری صوتی

1- بستن منافذ ورود و خروج هوا. هر منفذی که هوا بتواند از آن عبور کند،صدا را هم می تواندانتقال دهد. کلیه منافذ موجود در سقفها و دیوارهانظیر اطراف جعبه تقسیم های برق، کانال ها و داکت ها ،سیم ها و هرجایی را که شیئی از داخل دیوار یا سقف عبور می کند با بتونه یا فوم پلی اورتان درزگیری نمایید.

2- جلوگیری از ایجاد “کانال های عبور صدا ” در دیوارها. زمان ساخت بناهای جدید، کلیدهای برق و دریچه های هوا را در داخل دیوار مشترک دو فضا، پشت به پشت هم قرار ندهید. خرید فوم شانه تخم مرغی

3- اجتناب از استفاده از مصالح سخت. زیرا اینگونه مصالح، صوت را به آسانی از یک مکان به مکان دیگر انتقال می دهند.

4- استفاده از یک لایه انعطاف پذیر نظیر فوم منبسط شونده، جهت جدا کردن لوله ها از غلاف ها یا سوراخ هایی که از آن عبور می کنند. خرید فوم شانه تخم مرغی

5- استفاده از فوم صوتی در دیوارهای ساختمان های جدید جهت جلوگیری از انتقال صدا بین اتاق های مجاور. به منظور جلوگیری از انتقال صدای نامطلوب جریان سریع آب به زمان تخلیه فلاش تانک توالت، لوله های پلاستیکی تخلیه آب را فوم بندی کنید. خرید فوم شانه تخم مرغی

6- استفاده از وسایل خانگی آرام تر، حتی اگر گران تر از موارد مشابه پرصداتر باشند.

7- جدا کردن تجهیزات صدادار از محلهای استراحت. استفاده از اطاق های مجزای مجهز به فوم های صوتی می تواند ایده خوبی درطراحی منزل باشد. بکارگیری درهای مجهز به فوم بین کلیه فضاها، به مقدار قابل ملاحظه ای از انتقال صدا در خانه جلوگیری می کند.

8- استفاده از مصالح جاذب صدا در کفها، دیوارها و سقف ها. فومهای صوتی به مثل موکت قادر هستند از عبور صدا جلوگیری نمایند. حتی الامکان ازبکارگیری کفپوشهای سخت، مثل سرامیک، بتن و چوب خودداری نمایید. خرید فوم شانه تخم مرغی

مکانیزم فوم صوتی شانه تخم مرغی نسوز

فوم صوتی شانه تخم مرغی نسوز به دلیل داشتن ساختار سلول باز، امواج صوتی را درون خود جذب می کند و انرژی مکانیکی صوت را به انرژی حرارتی تبدیل می کند.  خرید فوم شانه تخم مرغی

همینطور ساختار تخم مرغی شکل فوم ها، موجبپ می شود به دلیل داشتن خمیدگی و تورفتگی سطح این فوم روکار همه امواج صوتی موجود در محیط را جذب خود کرده و فرکانس های اضافه محیط حذف شوند در نتیجه این امر موجب می شود تا فوم صوتی با کاهش تعداد انعکاس های صوتی داخل اتاق عملکرد بهتری در دفع صدا داشته باشد. بعضی از موارد پر کاربرد فوم صوتی شانه تخم مرغی در فهرست زیر موجود است: خرید فوم شانه تخم مرغی

  • پلاتو و آمفی تئاترها
  • سالن های اجتماعات و تالار های بزرگ
  • ایجاد مکانی آرام و بدون استرس جهت محیط کار کارمندان ادارات و اتاق های مدیریتی شرکت ها خرید فوم شانه تخم مرغی
  • فوم کاری دیواره های استدیو های حرفه ای و خانگی(دد روم و اتاق کنترل) جهت جلوگیری از انعکاس صدا
  • حذف ریورب و فرکانس های بالا در محیط های نزدیک به کارخانجات پر سر و صدا و محیط های کاری مشابه خرید فوم شانه تخم مرغی
  • دیوار های خانه های در معرض سر و صدای زیاد مثل خانه های آپارتمانی در شهر های بزرگ تهران، اصفهان و موارد مشابه

برای خرید انواع فوم شانه تخم مرغی ما در آپ دکو با شما همراه هستیم تا بهترین ها را با بیشترین کیفیت ارائه کنیم. محصولات آپ دکو با قیمت رقابتی به فروش می رسند تا رضایت شما را به دست آوریم. جهت اطلاعات بیشتر در خصوص خرید و همینطور مشاوره رایگان از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید.

ویژگی های فوم شانه تخم مرغی نسوز

این فوم صوتی شانه تخم مرغی، فوم الاستومری ضد حریق، فوم صوت و فوم سوز می باشد که دارای ویژگی های بسیاری است و ما در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت:

  • ضد آب بودن فوم شانه تخم مرغی نسوز خرید فوم شانه تخم مرغی
  • ضد آتش و نسوز بودن فوم شانه تخم مرغی نسوز
  • ضد باکتری، ضد قارچ و سازگاری کامل با محیط زیست خرید فوم شانه تخم مرغی
  • سازگاری با فوم کوبه ای، در صورت نیاز به فوم سازی کف یا سقف آپارتمان
  • قابلیت استفاده از فوم شانه تخم مرغی نسوز به عنوان فوم صوتی حرارتی
  • استحکام فیزیکی بسیار بالا و مقاوم در برابر پارگی حین اجرا و زمان استفاده
  • کاملا سبک و انعطاف پذیر می باشند که به راحتی بر روی دیوار های مشترک یا سایر سطوح نصب می شوند.
  • حذف 100% صدا، بدون نیاز به هر گونه ترکیب اضافه نظیر پشم سنگ، الاستومریک، مینرال پلاس و … روی دیوار
  • به صورت شیت های ورقه ای بوده و در صورت نیاز با تیغ و یا چاقوی تیز به راحتی قابل برش زدن می باشد.
  • با توجه به دارا بودن چسب مسلح نخدار در پشت آن، به راحتی بر روی همه سطوح صاف و صیقلی تمیز (بدون گرد و خاک، روغن، گریس و هر گونه کثیفی) اعم از گچ، چوب، پلاستیک، بتن و فلزات چسبیده و نصب می شود. خرید فوم شانه تخم مرغی
  • از مهمترین ویژگی های فوم آکوستیک شانه تخمه مرغی شرکت آپ دکو در مقایسه با نمونه های موجود در بازار ایران، ساختار سلول باز بودن آن است. این امر قابلیت جذب بالای صدا را ایجاد می کند و همه فرکانس های صوت را در طول ضخامت فوم (4سانتیمتر) و با توجه به دانسیته بالای آن، از بین می برد. (ضریب جذب صوت در این فوم حدود 0.7 می باشد که جزء بهترین فوم های صوتی در دنیا به حساب می آید.)

خرید فوم شانه تخم مرغی

فوم شانه تخم­ مرغی چسب دار

جهت تسریع در امر نصب و راحتی کار، فوم ­های آکوستیک شانه تخم­ مرغی را چسب­دار می کنند. چسب دار کردن این فوم ها شامل دو نوع مختلف زیر است:

  • پشت چسب ­دار ساده خرید فوم شانه تخم مرغی
  • پشت چسب دار مسلح (چسب الیاف دار)

در فوم ­های چسب­دار ساده، یک لایه چسب­دار وجود دارد که زمان نصب، لایه کاغذی فوم را برداشته و به محلی که قرار است روی آن نصب شود، چسبانده می شود.

خرید فوم شانه تخم مرغی

فوم آکوستیک چسب دار مسلح (چسب الیاف دار) چیست؟

از فوم آکوستیک چسب دار مسلح (چسب الیاف دار) جهت بالاتر بردن مقاومت چسب و بهتر چسبیده شدن استفاده می­شود. درون این فوم­ های چسب­دار مسلح، نخ­ هایی وجود دارد که زمان چسبیدن به سطوح، به خوبی به سطح مورد نظر چسبیده و مقاومت چسب را بالاتر خواهد برد. خرید فوم شانه تخم مرغی

خرید فوم شانه تخم مرغی

فوم شانه تخم مرغی الاستومری  چیست؟

فوم الاستومری یک فوم صوتی سلول بسته ایده آل می باشد. در نتیجه این فوم می تواند انتقال صدا را کاهش دهد. از سوی دیگر ساختار شانه تخم مرغی ایجاد شده بر روی فوم و سطح متخلخل روی آن می تواند تا میزان موثری از بازگشت صدا (ریورب) جلوگیری کند و میزان صدا را کاهش دهد. باتوجه به ویژگی های ذکر شده از فوم شانه تخم مرغی الاستومری علاوه بر فوم صوتی و آکوستیک استودیو ، آمفی تئاتر و… می توان به عنوان فوم صوتی و آکوستیک اتومبیل و فوم صنعتی هم استفاده کرد. خرید فوم شانه تخم مرغی

فوم فوم فوم تخم مرغی یا فوم فوم تخم مرغی (فوم شانه تخم مرغی) در دو مدل: ساده و چسبدار موجود بوده و جهت آکوستیک کردن موتورخانه ها، دستگاه ها، پمپ ها و … مورد استفاده قرار می گیرندو فوم فوم شانه تخم مرغی دارای جذب صدای بالا بوده و عملکرد خوبی در افت صدا دارد، از این رو در محیط هایی که نیاز به کاهش چشمگیر انعکاس و انتقال صدا می باشد از فوم الاستومری شانه تخم مرغی استفاده می شود.

خرید فوم شانه تخم مرغی

فروشنده های بسیار زیادی در کشور ما وجود دارند که محصولات مربوط به عایق صدا و فوم شانه تخم مرغی را تولید می کنند و به فروش می رسانند. آپ دکو یکی از نمونه سایت هایی است که با اطمینان کامل و در انواع رنگ و صخامت و ابعاد این محصولات را تولید می کند و در بهترین شرایط ممکن آن را به دست مشتری می رساند. جهت خرید پنل شانه تخم مرغی آکوستیک از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما در ارتباط باشید، در آپ دکو مشاوره خرید بهترین عایق صوتی نیز به صورت رایگان در اختیارتان قرار داده می شود.

خرید فوم شانه تخم مرغی

فوم های صوتی شانه تخم مرغی STI FELEX

آپ دکو STIبا بهره گیری از علم روز دنیا و تجربه متخصصان و استفاده از جدید ترین مصالح روز دنیا استفاده فوم های صوتی STI FLEX فوم صوتی شانه تخم مرغی با ضریب جذب صوت بسیار بالا را جهت دیوارها و جدار های داخلی و خارجی، سقف و کف ها هم در برابرآلودگی های صوتی و مزاحم ناشی از(صحبت کردن، صدای تلویزیون، دستگاه های صنعتی و غیره) و هم در برابر نویز ضربه (جابجایی اثاثیه، قدم زدن و غیره) پیشنهاد می کند.

فوم صوتی شانه تخم مرغی STI FLEX از موادی تشکیل شده است که که قادر به جداسازی شدید صدا و ارتعاشات صوتی در یک اتاق یا ساختمان است، کاربرد آن بسیار متنوع است و می تواند به خوبی در اتاق هیئت مدیره، اتاق تلویزیون، سالن نمایش، دفتر و یا محل کار استفاده شود. و هر جایی که به دنبال کاهش نویز از بیرون و داخل باشد. خرید فوم شانه تخم مرغی

فوم صوتی آپ دکو STI فوم فوم صوتی شانه تخم مرغی است که جهت کنترل صدا و نویز،، بسیار قدرتمند و جذب نویز عالی ایجاد می کند و همینطور زمان طنین را کاهش می دهد. فوم صوتی فوم STI به طور گسترده در استودیوهای ضبط، سینماهای خانگی، استودیوهای پخش و بسیاری از کاربردهای صنعتی و تجاری دیگر استفاده می شود.

فوم های صوتی شانه تخم مرغ شش وجهی آکوستیک STI یکی از بهترین فوم ها جهت جذب اکو هستند. فوم های تخم مرغ را می توان در همه جا استفاده کرد اما بیشتر در استودیوهای صدا، اتاق های ضبط و استودیوهای حرفه ای صدا استفاده می شود. خرید فوم شانه تخم مرغی

همینطور یک انتخاب عالی جهت کاربردهای صنعتی و تجاری مثل سالن ها، سالن های ورزشی، اتاقک های دیزل ژنراتور ها، اتاقک های پمپ آب، دیتا سنتر و هر جای دیگری است که کاهش نویز و طنین های ناخواسته در اولویت است. خرید فوم شانه تخم مرغی

فوم های آکوستیک STI FELE خود چسب و غیرچسب در دو مدل مختلف تولید می شود. در فوم های آکوستیک شانه تخم مرغی خود چسب؛ کاغذ پشت سطح چسب را می توان جدا کرد و به سطح مورد استفاده چسباند. مهمترین چیزی که در این مرحله باید به آن توجه داشت این است؛ سطح مورد نظر اجرا دارای ساختار صاف و صیقلی است. خرید فوم شانه تخم مرغی

مدل دیگری از فوم های فوم صوتی شانه تخم مرغی مدل غیر خود چسب است که می توان با استفاده از چسب مخصوص STI به سطح متصل شود. فوم های صوتی شانه تخم مرغی STI FLEX در ابعاد 1× 2 و در ضخامت های 15 و 25 میلیمتر تولید می شود و دارای کلاس حریق C می باشد.

فوم های صوتی شانه تخم مرغی STI FELEX بعلت نصب آسان (پشت چسبدار بودن و برش با تیغ یا کاتر و قیچی) می توان بر روی دیوار های گچی رنگ شده و بدون رنگ، دیوار های پیش ساخته (گچی، چوبی، فلزی) مابین دیوارهای دوجداره در حال ساخت و روی سطوح به صورت نمایان exposed نصب شود تا صدای مزاحم را در حفره های دیوارها و فضا ها مختلف جذب کند. خرید فوم شانه تخم مرغی

فوم های صوتی رشانه تخم مرغی (شش وجهی) STI FELX: فوم های صوت STI به صورت رول 2×1 و با ضخامت های 20،25 میلیمتر و به صورت پشت چسبدار و ساده و دارای کلاس حریق C و قابلیت رنگ پذیری می توان بر روی دیوار های جداکننده و سقف ها استفاده کرد و شایع ترین صداهای موجود مثل صحبت کردن افراد و صدای تلویزیون، صدای ضربه ارتعاشی، و … را کنترل کند. فوم های صوتی فوم شانه تخم مرغی STI این توانایی را دارند که پس از نصب با انواع دیوارپوش ها نظیر( گچ، دیوار های پیش ساخته گچی ،فلزی و چوبی و… ) تزئین شوند.

خرید فوم شانه تخم مرغی

عایق شانه تخم مرغی را کجا بخریم؟

عایق های شانه تخم مرغی – یونولیت شانه تخمه مرغی که در ابعاد و ضخامت های مختلف در بازار عرضه می شوند دارای کیفیت های متفاوتی هستند که در فروشگاه های معمولی صوتی و تصویری عرضه نمی شوند بلکه در فروشگاه های معتبر و خاص می توانید آن را خریداری و مورد استفاده قرار دهید. یکی از مراکزی که می توانید به آسانی و بصورت آنلاین عایق شانه تخم مرغی رنگی را سفارش و خرید کنید آپ دکو است.

در این فروشگاه عایق های شانه تخم مرغی مختلف با کیفیت بسیار بالا با توجه به اهدافی که مد نظر شما هست عرضه شده می باشد. این عایق های شانه تخم مرغی با کاهش طنین های محیطی ناخواسته و کنترل صدای درون اتاق با ماهیتی ابر گونه و با برش طرح شانه تخم مرغی فضای شما را می تواند از بازگشت های بی مورد صدا حفظ کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *