Search
Close this search box.

عایق صدا سرویس بهداشتی – عایق صوتی سرویس بهداشتی

عایق صدا سرویس بهداشتی

عایق صدا سرویس بهداشتی – عایق صوتی سرویس بهداشتی جزو نیازهای ضروری در دنیای پر هرج و مرج امروزی بوده و در واقع آن را می توان به عنوان سدی مقاوم در برابر انعکاس و انتقال صوت دانست.

هم اکنون بسیاری از ساختمان ها اعم از تجاری و مسکونی با این عایق ها مجهز شده و استانداردهای لازم برای پیشگیری از سر و صدا در ساخت آن ها رعایت شده است.

در ساخت و سازهای اخیر به خاطر افزایش حجم آلودگی های صوتی، سازندگان و پیمانکاران سعی دارند از عایق های صوتی استفاده کنند و مانع از ورود سر و صدا به داخل ساختمان ها شوند.

برای اجرای عایق صدا سرویس بهداشتی ما بهترین خدمات را به شما ارائه می کنیم! تماس بگیرید و از مشاوره رایگان این مجموعه استفاده کنید! مشاورین آپ دکو کاملا به نفع شما عمل کرده و عایقی را پیشنهاد می کنند که با همه شرایط شما جور باشد.

عایق صدا سرویس بهداشتی – عایق صوتی سرویس بهداشتی – عایق صدا توالت – عایق صوتی توالت

برای ثبت سفارش اجرا و خرید عایق صوتی سرویس بهداشتی با ما تماس بگیرید! همچنین می توانید مشاوره رایگان هم دریافت کنید!

تلفن: 91015033-021

همراه: 09122507811

عایق صدا سرویس بهداشتی – عایق صوتی سرویس بهداشتی را به ما بسپارید!

برای عایق سازی محیط سرویس بهداشتی چند راهکار وجود دارد. برای مثال شما می توانید از یک فن پرسر و صدا کمک بگیرید. با این که استفاده از فن، به طور دقیق یک تاکتیک عایق سازی نیست ولی نصب فن پرسر و صدا جلوی خروج صداهای دیگر را می گیرد و هوا را تصفیه می کند. هرچه فن ارزان تر باشد سر و صدای آن بیشتر بوده و برای شما استفاده در سرویس بهداشتی مناسب تر است.

قدم بعدی عایق سازی دیوارهاست. دیوارهای داخلی بیشتر توخالی و کاملا بدون عایق می باشند که همین امر باعث شده صدا از داخل آن ها عبور کند؛ پس نصب عایق صدا سرویس بهداشتی تاثیر چندانی ندارد. برای شروع هر ترک موجود در دیوارهای داخلی را مهروموم کنید.

حتی شکاف های کوچک می توانند سر و صدای زیادی را عبور دهند. می توانید به آسانی با بتونه درزها را پر کنید و باید تا چند اینچ اضافه در دو طرف شکاف را هم بتونه کاری کنید. پس از خشک شدن آن را سمباده بکشید تا ظاهری نامطلوب نداشته باشد.

راه دیگر اضافه کردن دیوار خشک است چون جرم صدا را مسدود می کند. پس اضافه کردن جرم بیشتر بهترین کاری بوده که می توانید برای مقاومت بیشتر دیوارها در برابر صدا انجام دهید. برای رسیدن به نتیجه بهتر می توانید یک لایه وینیل را میان لایه های دیوار خشک بگذارید. عایق صدا سرویس بهداشتی

اگر لوله های پر سر و صدایی دارید مرحله بعد عایق سازی لوله ها است. معمولا سر و صدا در لوله ها به خاطر برخورد آب با لوله ای که محکم به دیوار نصب نشده است ایجاد می شود. این مسئله باعث ارتعاش و لرزش لوله می شود. اگر فشار آب کم تر شود به تبع سر و صدای کمتری هم ایجاد می شود اما راه حل دائمی این است که مواد لاستیکی سنگین را در اطراف لوله ها بپیچانید تا ارتعاشات کاهش پیدا کند.

بهترین اجرای عایق صدا را از آپ دکو بخواهید! این مرکز بهترین همراه شما برای عایق سازی است.

یک عایق صدا خوب چه ویژگی باید داشته باشد؟

یک عایق خوب باید چگالی مناسب داشته باشد تا حالت آکوستیک خود را حفظ کند. برای همین پیش از خرید عایق صدا سرویس بهداشتی باید از استاندارد بودن چگالی و ضخامت آن مطمئن شوید. شرکت های بسیاری در زمینه تولید انواع عایق رطوبتی، صوتی و حرارتی مشغول به فعالیت می باشند و محصولات خود را با تنوع بالا در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

شما با توجه به مکان مورد نظر و میزان سر و صدا می توانید نسبت به خرید عایق صدا سرویس بهداشتی ایده آل اقدام کنید. برای مثال برای پیشگیری از انتقال سر و صدای تلویزیون، تلفن و مکالمات روزمره می توانید از عایق صدا دیوار مشترک کمک بگیرید. این عایق به شکل رولی یا تخته ای مورد استفاده قرار می گیرد و آرامش را برای ساکنین آپارتمان هایی که اتاق های آن ها دیوار به دیوار است فراهم می کنند.

انواع فوم عایق صداگیری

به طور کل اگر بخواهید اتاقی را آکوستیک نمایید یا استودیوی شخصی بسازید اولین فکری که باید در ذهن آن را بررسی کنید استفاده از فوم های آکوستیک صدا گیر است. باید بدانید این فوم های عایق صدا به چهار دسته تقسیم شده که شامل موارد زیر می شود.

بعضی از عایق هایی که می توانید برای صداگیری سرویس بهداشتی از آن ها کمک بگیرید، عبارت می باشند از:

عایق پشم سنگ: این ورق ها جاذب صدای خیلی خوبی می باشند، ولی اگر از آن ها استفاده می کنید، باید روی آن ها را هم بپوشانید تا در صورت تماس با در، اذیت نشوید.

عایق فومی: این عایق ها، معمولا به شکل تو کار استفاده می شوند. استفاده از آن ها برای عایق سازی صوتی درب های دو لایه رواج زیادی دارد. برای عایق صوتی سرویس بهداشتی می توانید از این عایق ها استفاده کنید.

عایق چرمی: این عایق، از لحاظ فنی عملکرد نسبتا ضعیفی دارد و معمولا به شکل ترکیبی با دیگر عایق ها مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از عایق چرمی، برای روکوب درب رواج زیادی دارد و می تواند با ترکیب دیگر عایق ها، عملکرد عایق صدا سرویس بهداشتی را تا حد قابل توجهی افزایش دهد.

عایق کامپوزیت: این عایق، معمولا خودش برای تولید درب های ضد صدا استفاده می شود. درب هایی که با کمک این چوب ساخته شده اند، نیاز به عایق دیگری ندارند.

عایق سربی: این ماده که وزن نسبتا سبکی هم دارد، انعطاف بالایی دارد. استفاده از این عایق باعث می شود تا از ارتعاشات صدا هم پیشگیری شود و مقداری از آن، جذب عایق شود. این موضوع باعث می شود تا از عبور صدا پیشگیری کند.

 

در آپ دکو تمامی عایق های صدا با بهترین کیفیت به فروش رسیده و اجرا هم می شود، شما می توانید همین حالا برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم!

 

عایق سازی درب توالت

درهای داخلی برای مقاومت در برابر صدا ساخته نشده اند چون بیشتر درب ها توخالی بوده و همین موضوع صدا را انتقال می دهد. این جرم است که صدا را مسدود می کند. درهای داخلی جرم بسیار کمی دارند پس تعجبی ندارد که مقاومت کمی در برابر صدا داشته باشند.

ساده ترین و پرهزینه ترین راه این بوده که درب خود را با یک درب چوبی متراکم عوض کنید. درب های چوبی متراکم قابلیت ضد صدای بسیار بیشتری دارند. اگر نمیخواهید درب را عوض کنید نگران نباشید راه های دیگری هم وجود دارند که علاوه بر کارایی کم هزینه هم باشند. برای مثال می توان اقدامات زیر را انجام داد:

  1. وینیل متراکم را روی درب بچسبانید.
  2. از پانل های فایبرگلاس آکوستیک کمک بگیرید چون ضد آب بوده و برای استفاده در سرویس بهداشتی ایده آل است.
  3. از درزگیر کمک بگیرید.
  4. پنل های MDF را به درب خود بچسبانید. عایق صدا سرویس بهداشتی

درزگیر عملکرد فوق العاده ای دارد چون به طور کامل هر شکاف میان در و چهارچوب در را می بندد. درزگیر برای پیشگیری از ورود باد و باران به درهای خارجی طراحی شده است، پس می تواند صدایی که از طریق شکاف اطراف درب شما منتقل می شود را متوقف کند.

شکاف پایین در بیشترین ناحیه ای بوده که صدا از آن نشت می کند. برای همین عایق در که این ناحیه را هنگام بسته شدن در پرکند اهمیت زیادی دارد. اضافه کردن جرم و استفاده از درزگیر تفاوت زیادی ایجاد نمی کند اگر یک فاصله بزرگ یک اینچی در پایین درب سرویس بهداشتی وجود داشته باشد.

برای عایق صدا سرویس بهداشتی همین حالا با ما تماس بگیرید.

بهترین انواع عایق برای عایق سازی محیط سرویس بهداشتی

  1. عایق پشم سنگ: پشم سنگ به علت مقاومتی که در برابر رطوبت و قارچ ها دارد برای استفاده در سرویس بهداشتی بسیار مناسب است.
  2. عایق فوم آکوستیک پنل: فوم آکوستیک پنل یک فوم سلول باز بوده که به منظور کاهش نویز یا کنترل نویز، استفاده می شود. فوم آکوستیک پنل را می توان به دیوارها، سقف ها و درب ها نصب کرد تا صدا، ارتعاش و پژواک آن را کنترل کند.
  3. عایق شانه تخم مرغی: اجرای عایق صدا شانه تخم مرغی گزینه ای مناسب و ارزان قیمت برای کسانی بوده که نمی خواهند بودجه زیادی را صرف عایق سازی سرویس بهداشتی کنند. مشکلش این بوده که به آسانی آتش می گیرد.

آیا به عایق صدا سرویس بهداشتی تضمینی نیاز دارید؟ تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم!

فوم ام دی پلاس مشکی 30 کیلوگرمی

انواع عایق صدا سرویس بهداشتی

  • عایق صوت و صدا با ساختار شانه تخم مرغی شش وجهی

جهت استفاده بر روی دیوار، سقف، اتاقک ها و باکس ها

  • پنل های صوتی  پلی یورتان

جهت استفاده برای تیغه دیوارها و سطوح مشترک

  • عایق صوت با ساختار دو رو صاف (ساده و پشت چسبدار)

جهت استفاده برای دیوارهای مشترک، کف، سقف و …

  • عایق صداگیر PU (ساده و پشت چسبدار)

جهت استفاده برای دیوارها، سقف و کف

  • عایق صوتی به صورت لوله ای (جهت استفاده برای لوله ها)

جهت استفاده برای تمامی لوله ها (لوله های آب مصرفی، فاضلاب و …)

  • فوم صوتی سفید رنگ از جنس پلی اتیلن

جهت استفاده کردن برای دیوارها، سقف و کف

درب ضد صدا دستشویی از چه جنسی است؟

ضروری است دیگر از درب های آکوستیک در سرویس های بهداشتی هم مورد استفاده قرار بگیرد، در نظر داشته باشید خانه های برزگ و دلواز قدیمی جای خود را رفته رفته با آپارتمان های کوچک و کوچک تر می دهد و از این رو این فضای کوچک خانه و نزدیکی دستشویی به دیگر نقاط منزل و از طرفی حجب و حیای مردم ایرانی در قضای حاجت کردن باعث شده در این وضعیت به فکر آکوستیک کردن فضای دستشویی باشیم و یکی از بهترین راه های آن درب آکوستیک است. عایق صدا سرویس بهداشتی

عایق بندی محیط دستشویی

برای عایق کردن محیط دستشویی می توان زمانبندی کرد یعنی همان زمان ساخت و ساز ساختمان به فکر عایق کردن صدا در محیط دستشویی باید بود که امروزه یکی از مهمترین موارد در ساختمان سازی به شمار می آید.

اما اگر بعد از خریدن یا سکونت در آن منزل متوجه شدید محیط سرویس آکوستیک و عایق صوتی نشده است می توان برای عایق صوتی کردن دستشویی با استفاده از لایه های عایق بر روی دیوار و همینطور سقف و کف اقدام کرد و از مهمترین مبحث یعنی درب آکوستیک استفاده نمود. عایق صدا سرویس بهداشتی

از انواع راه های مختلف می توان دستشویی را عایق کرد مثلا برای خرید درب آکوستیک اقدام کرد و برای عایق ضدا صدا کردن چهار چوب درب راه حل هایی را در نظر گرفت مثلا استفاده از وسایلی که برای کم کردن ارتعاش صدا وجود دارد در دستشویی استفاده کرد و بسیار راه های دیگر برای این امر وجود دارد. عایق صدا سرویس بهداشتی

درب ضد صدا دستشویی

یک راه بسیار چشم گیر که نه به صورت صددرصد اما به میزان بسیار زیاد عایق ضد صدا در آکوستیک کردن محیط دستشویی به شمار می آید استفاده از درب آکوستیک دستشویی است البته غافل از درز ها و چهار چوب در نشوید که در رد شدن صدا در این محیط تاثیر گذار است. عایق صدا سرویس بهداشتی

 

دیگر راه های عایق ضد صدا کردن درب آکوستیک عایق صدا سرویس بهداشتی

دیگر راه های آکوستیک کردن فضای دستشویی که انواع مختلفی هم دارد می توان به پرده های آکوستیک اشاره کرد که مانند پوشش های درب ضد صدا عمل می کنند و تا حدود زیادی از عبور صدا جلوگیری می کند، به جز پرده آکوستیک از پوشش هایی مانند ایزوهوم هم می شود استفاده کرد که یکی از عایق های جدید است و امروزه در دنیا مشتریان زیادی پیدا کرده است. عایق صدا سرویس بهداشتی

ایزوهوم به دلیل ضخامت عالی، صدا را کاهش می دهد و سازگاری مناسبی بت محیط زیست دارد و از جذب میکروب و باکتری جلوگیری می کند و به دلیل روش ساده نصب ان که یک طرف چسب دارد و به راحتی در قسمت درز ها هم قابل نصب است طرفداران آن را زیاد کرده است. عایق صدا سرویس بهداشتی

 

اجرا و خرید عایق صدا سرویس بهداشتی

شما می توانید برای خرید عایق صدا سرویس بهداشتی به فروشگاه های زیادی مراجعه کنید اما اگر به دنبال کیفیت و قیمت مناسب می باشید توصیه من به شما آپ دکو است. متخصصان در آپ دکو آماده بهترین خدمات را به شما ارائه داده و در انتخاب بهترین عایق صدا سرویس بهداشتی شما را راهنمایی می کنند.

4 پاسخ

  1. سلام روز خوش توالت ما دقیقا در پذیرایی قرار داره و وقتی مهمون هست خیلی معذب میشیم عایق صدا براش چقدر هزینه میخواد؟ برای عایق صوتی سرویس بهداشتی کثیف کاری هم میشه؟

    1. سلام دوست عزیز، بله متاسفانه این روزها شاهد این هستیم که به دلیل کمتر شدن متراژ خانه ها سرویس بهداشتی جای بدی تعبیه میشه. در هر صورت در آپ دکو می تونید بهترین عایق صوتی برای توالت رو خریداری و نصب کنید. در ضمن کثیف کاری زیادی هم نداره و هزینه دقیق رو از طریق تماس با ما می تونید دریافت کنید.

  2. سلام برای عایق کردن توالت از نظر صدا در محل کار اداری چقدر باید هزینه درنظر گرفت ممنونم از شما

    1. سلام دوست عزیز. برای دریافت قیمت ها از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما در آپ دکو تماس بگیرید و علاوه بر دریافت قیمت ها، مشاوره رایگان برای خرید بهترین عایق دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *