Search
Close this search box.

عایق صوتی توکار – نصب عایق صدا توکار

عایق صوتی توکار چیست؟ هزینه نصب عایق صوتی توکار چقدر است؟ برای عایق توکار ساختمان چقدر هزینه نیاز است؟ با ما همراه باشید تا به سوالات شما بپردازیم. شما می توانید برای اجرای انواع عایق صدا با ما همراه باشید!

یک مشکل اساسی برای آپارتمان نشینی، صداهای مزاحمی ست که از دیوار مشترک با همسایه عبور کرده و آرامش مان را می گیرد. این مشکل با توجه به پایین آمدن آستانه تحمل جامعه به خاطر مشکلات اجتماعی، اقتصادی و … در سال های جدید بیشتر نمود کرده و به مهم ترین دغدغه و شکایت مردم تبدیل شده است.

مسئله این جبوده که خیلی از مردم هنوز نمی دانند که این مشکل قابل حل است. اغلب مردم از بودن محصولی به نام عایق صدا که حتی در موقع سکونت در منزل به صورت روکار هم قابل نصب است بی اطلاع می باشند.

عایق صوتی توکار – نصب عایق صدا توکار

علاوه بر دیوارها، کف و سقف ساختمان، درب های ورودی نیز به عایق کاری نیاز دارند زیرا صدای زیادی را از خود عبور می دهند. عایق کاری درب های ورودی به خصوص در عایق کاری استودیو نقش بسیار مهمی ایفا می کند. در واقع برای عایق کردن استدیو باید به موارد زیادی توجه نشان دهید که مهم ترین آن خرید یک عایق صدا با کیفیت است. اگر از مراکز معتبری مثل آپ دکو مشاوره رایگان دریافت کنید می توانید با کمترین هزینه بیشترین بازخورد را از عایق های ضد صدا داشته باشید.

شماره تماس با آپ دکو در بخش پایانی وب سایت درج شده است و شما عزیزان می توانید با استفاده از آن ها جهت مشاوره خرید عایق صدا مناسب و همینطور اطلاع از قیمت و نحوه ارسال به شهرهای مختلف اطلاعات مهم و به روزی دریافت کنید. آپ دکو با سالها تجربه فروش عایق صوتی به خوبی از انتظارات شما عزیزان با خبر است و با عایق های باکیفیت آماده ارائه خدمات فروش و نصب نیز می باشد.

عایق صوتی توکار – نصب عایق صدا توکار

عایق صدای کوبه ای

عایق صوتی توکار – نصب عایق صدا توکار

انواع عایق صوتی دیوار مشترک

روش های مختلفی برای عایق کاری دیوار مشترک وجود دارد. بعضی از این روش ها قدیمی و بعضی دیگر جدیدترند. در ادامه از برخی روش های مرسوم برای عایق صوتی دیوار مشترک به اختصار نام برده ایم:

  • عایق پشم شیشه: این عایق قدیمی به صورت رولی و پنل تخته ای وجود دارد و ضخامت آن از ۲۵ تا ۵۰ میلی متر متغیر است. سهولت در استفاده و صرفه اقتصادی را می توان از مزایای عایق پشم شیشه دانست. اما ایجاد حساسیت های پوستی و تنفسی و مقاومت کم نسبت به رطوبت هم مهم ترین معایب این نوع عایق است.
  • عایق پشم سنگ: پشم سنگ هم جزء عایق های قدیمی بوده و از نظر ویژگی ها، مزایا و معایب شباهت زیادی به عایق پشم شیشه دارد.
  • فوم پلی اتیلن: این عایق با دستگاه خاصی بر روی سطح اسپری شده و نصب سریع و راحتی دارد. ضخامت بهینه این نوع عایق حدود ۳ سانتی متر بوده و قابل کم یا زیاد شدن است. این نوع عایق بازیافت پذیر نبوده و همچنین جدا کردن آن به منظور تعویض یا تعمیر امکان پذیر نیست.
  • پنل های آکوستیکی: یک نوع عایق صوتی بوده که تنها به صورت روکار مورد استفاده قرار می گیرد و تنوع طرح و رنگ نسبتا گسترده ای دارد. فوم های آکوستیک در ضخامت ها و چگالی های مختلف وجود دارند که با توجه به نیاز هر پروژه برای عایق کردن قابل استفاده اند. فوم های صاف، فوم های شانه تخم مرغی، فوم های منشوری و فوم های ترکیبی از جمله انواع پنل های آکوستیکی می باشند که برای عایق کردن دیوار مشترک استفاده می شوند.
  • عایق های صوتی نانو الیاف: یکی از جدیدترین روش های عایق صوتی دیوار مشترک استفاده از عایق های فوق پیشرفته نانو الیاف است. این عایق ها هیچ یک از معایب عایق های قدیمی را ندارند و بسیار کاربردی و ایمن می باشند. به نظر می رسد که عایق های صوتی نانو الیاف چه از نظر اقتصادی و چه از نظر کیفیت بهترین انتخاب برای عایق کاری دیوار مشترک باشند.

در ادامه بیشتر به این موضوع پرداخته ایم:

عوامل موثر در انتخاب عایق لوله

عایق صوتی توکار دیوار مشترک

عایق های صوتی مدرن روکار بر خلاف عایق های قدیمی بسیار کاربردی می باشند. از خصوصیات عایق های ضد صوت جدید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ضخامت کم
  2. تراکم بالا
  3. نداشتن کثیف کاری
  4. نداشتن مواد سمی
  5. قابلیت رنگ پذیری یا اجرای کاغذ دیواری روی آن

عایق های صوتی جدید معایب و مضرات عایق های سنتی و خیلی قدیمی را ندارند. عایق های قدیمی مثل پشم سنگ و پشم شیشه که متعلق به چیزی حدود ۷۰ سال پیش می باشند، معایب زیادی دارند. از جمله ضخامت بالا، تراکم پایین، مواد سرطان زا، کپک زدن پشت کار، بوی بد گرفتن و زرد شدن دیوار. اما خوشبختانه عایق های صوتی جدید هیچ یک از این معایب را ندارند. عایق صوتی توکار

علم در دنیا پیشرفت کرده اما هنوز هم خیلی از شرکت ها عقب می باشند و متاسفانه به خاطر نداشتن محصول با کیفیت، عایق های منسوخ شده در دنیا را به عنوان بهترین گزینه به مشتری معرفی می کنند. عایق های صوتی روکار با استراکچر مخصوص خود روی دیوار پیچ شده و روی آن ها یک پنل نما قرار می گیرد. عایق صوتی دیوار مشترک روکار بعد از اتمام نصب به سلیقه مشتری رنگ آمیزی یا کاغذ دیواری می شود.

عایق صوتی توکار – نصب عایق صدا توکار

اشتباه رایج در مورد عایق دیوار مشترک

هم اکنون بسیاری از ساختمان ها از سازه های بتنی استفاده می کنند که واحدها و طبقات بیشتری را پشتیبانی می کند. بتن ممکن است با دوام تر باشد ولی از طرف صدا می تواند مشکلاتی را ایجاد کند. اکثرا خیال می کنند که وقتی از بتن استفاده می کنند به دلیل محکم تر بودن آن صدا در بین واحدها رد و بدل نمی شود اما این کاملا اشتباه است. فکر نکنید چون در سقف ها و دیوارهای ساختمان از بتن استفاده شده است از هرگونه سر و صدایی مصون هستید. عایق صوتی توکار

در سازه های بتنی صداهایی مثل پاشنه پا و … به صورت لرزش های مکانیکی صداهایی را ایجاد می کنند که بسیار آزار دهنده هستند. پس اگر ساختمان بتنی دارید و از صداها رنج می برید وقت آن رسیده از عایق صدا استفاده کنید. مخصوصا عایق دیوار مشترک چون یکی از نقاطی است که بسیار آزار دهنده به حساب می آید.

وقتی یک موج صوتی به دیوار برخورد می کند، به لرزشی تبدیل می شود که به صورت لایه لایه به آن طرف دیوار انتقال پیدا می کند. وقتی عایقی وجود نداشته باشد در برابر عبور صدا هیچ سطح سختی وجود ندارد و شما از آن سوی دیوار به راحتی آن را می شنوید. عایق صوتی توکار

عایق صوتی توکار – نصب عایق صدا توکار

ویژگی های عایق صدا دیوار مشترک

  • نصب سریع و بدون کثیف کاری انواع عایق های صوتی عایق صوتی توکار
  • کاهش صدا تا 85 درصد به صورت تضمینی
  • ما به صورت تخصصی و مهندسی این کار را انجام می دهیم
  • به کاغذ دیواری یا رنگ نیاز نداریم
  • مزیت های بیشتری را می توانیم اضافه کنیم عایق صوتی توکار

عایق صوتی توکار – نصب عایق صدا توکار

عایق صوتی دو رو صاف

این عایق در دو نوع ساده و یکرو چسب دار موجود است. نوع ساده آن برای عایق کاری توکار استفاده می شود. بدین صورت که در حین ساخت ساختمان و مابین دو تیغه دیوار قرار می گیرد. به صورتی که تمامی سطوح دیوار را بپوشاند. این روش را اغلب برای عایق کاری بین واحد های آپارتمانی و یا دیواره های خارجی منازل بکار می برند.  علاوه بر عایق صوت شدن دیوار، در برابر گرما نیز استقامت خوبی داشته باشد.

عایق های یکرو چسب دار برای مواقعی مصرف می شود که ساختمان ساخته شده است اما از نظر صوتی عایق مناسبی ندارد. لذا در این صورت بهترین راه چسباندن این عایق روی دیوار و خلاص شدن از صدا های مزاحم اطراف منزل است.

البته باید در نظر داشته باشید که این عایق ظاهری چندان زیبایی ندارد و برای زیبایی بیشتر لازم است تا روی آن را با دیوارپوش هایی بپوشانیم. البته برای داشتن عایقی با طول عمر بیشتر و کارایی بهتر، روش اول مناسب تر است و روش دوم تنها زمانی بکار برده می شود که پس از ساخته شدن ساختمان قصد عایق کاری آن را داشته باشیم.

کاربرد :جهت استفاده برای دیوارهای مشترک، کف، سقف و….

عایق صوتی توکار – نصب عایق صدا توکار

آپ دکو و فروش انواع عایق ها

تا به این مرحله ی کار باید متوجه شده باشید که اهمیت عایق دیوار مشترک چقدر است. می توانید برای تامین هرگونه عایق صدا عایق صدا دیوار مشترک که برای دیوار مشترک مورد نیاز است به راحتی به فروشگاه آپ دکو مراجعه کنید و در کمترین زمان ممکن متریال برای استفاده به دست شما برسد. ما در زمینه ی عایق صدا در تمام زمینه ها شما را پشتیبانی می کنیم.

عایق صوتی توکار – نصب عایق صدا توکار

عایق صوتی توکار – نصب عایق صدا توکار

عایق صوتی دیوار مشترک توکار

عایق کاری صوتی توکار دیوار مشترک بهترین گزینه از نظر هزینه و راحتی نصب برای عایق کردن دیوار مشترک بوده که باید توسط سازنده ساختمان و قبل از مرحله نازک کاری انجام شود. نکته قابل توجه اینجبوده که هزینه عایق کاری صوتی توکار دیوار مشترک خیلی کم تر از عایق کاری روکار است.

اما متاسفانه نزدیک به صد در صد از سازندگان هنوز این کار را انجام نمی دهند. فکر می کنید چرا؟ چون مشتری ها در زمان خرید ملک اصلا به آن توجهی نمی کنند و به نظر می رسد تنها چیزی که از نظر مشتری اهمیت دارد، ظواهر و زیبایی هایی بوده که به چشم قابل رویت می باشند. عایق صوتی با ضخامت های مختلف می تواند میان دو لایه آجر یا سفال دیوار مشترک قرار بگیرد و به صورت خیلی ساده از مشکلات و سروصدای مزاحم و اضافی که در آینده نمود می کند، جلوگیری کند.

عایق صوتی توکار – نصب عایق صدا توکار

قیمت عایق صوتی توکار چقدر است؟

درباره قیمت همواره به یاد داشته باشید که قیمت یک محصول را تنها در لحظه ارزیابی نکنید. بلکه بمیانید آیا محصول مورد نظرتان ماندگاری طولانی دارد؟ مزایای قابل توجه دارد؟ معایب نمونه های قدیمی تر خود را بر طرف کرده است؟ توجه به این فاکتورها تعیین می کند که آیا خرید یک محصول برای تان صرفه اقتصادی دارد یا خیر. به گفته کارشناسان در شرکت آپ دکو محصولات این شرکت از عایق های دیگر قیمت کمتر و کیفیت بسیار بالاتری دارند.

پیشنهاد می کنیم که برای اطلاع دقیق تر از قیمت ها به سایت این شرکت سر بزنید و با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید. توجه داشته باشید با توجه به شرایط پروژه نیاز به نوع عایق صدا و میزان عایق کردن متفاوت است. علاوه بر این نوع دیوارها و تعداد دیوارهای مشترک در هر پروژه هم بر روی قیمت نهایی عایق کاری دیواری مشترک اثرگذار است. همه این موارد معمولا بعد از بازدید محل پروژه توسط کارشناس تخمین زده می شود.

 

این مقالات را هم بخوانید!

رفع مشکل سروصدای همسایه – با سروصدای همسایه چه کنیم؟

عوارض آلودگی صوتی – با آلودگی صدا چه کنیم؟

عایق صوتی توکار – نصب عایق صدا توکار

کارایی انواع عایق صوتی توکار

انواع مختلفی از عایق صوتی تو کار وجود دارد امروز می خواهیم در این مطلب به معرفی انواع عایق تو کار بپردازیم. پس به تمام کسانی که مشتاق شناخت این نوع عایق می باشند و می خواهند با انواع مختلف آن آشنا شود پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشند.

اولین نوع از عایق صوتی توکار که می تواند بهترین نوع از آن و سبک ترین نوع ز آن باشد عایق های توکار تهیه شده از جنس یونولیت بوده که این عایق ها از نظر معماران و همچنین مهندسان ساختمان سازی بهترین نوع عایق محسوب می شوند.

عایق های صوتی توکار که از جنس یونولیت می باشند به صورت ورقه های نازک برای میان دیوارها و به صورت یونولیت های قطور برای میان کف خانه ها و سقف طبقه بعدی استفاده می شود. این نوع عایق ها علاوه بر اینکه عایق صوت می باشند می توانند عایق حرارت هم باشند.

نوع دیگری از عایق های صوتی وجود دارد،که کم تر در کشور ما مورد استفاده قرار می گیرد و هزینه بالایی باید برای آن پرداخت شود. این نوع عایق به صورت ورقه های نازک آلومینیومی یا پروفیل های ساخته شده برای جلوگیری از صدا و حرارت است.کارگزاری این عایق ها هم داخل دیوار یک کار حرفه ای و بسیار حساس است. چون این نوع عایق ها و عایق هایی که از جنس یونولیتی می باشند بسیار متفاوت بوده و باید در نصب آن ها مهارت خاصی داشته باشیم.

عایق صوتی توکار – نصب عایق صدا توکار

فروش ویژه عایق صوتی توکار

فروش ویژه عایق های صوتی توکار هم اکنون توسط شرکت های تولیدکننده این محصول به وفور انجام می شود چون این عایق ها از عایق های پرمصرفی بوده که در همه ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و وجود این محصول برای ساختمان های مدرن الزامی است.

پس فروش عایق صوتی توسط تولیدکنندگان با انصاف در روزهای خاصی از سال به صورت فروش ویژه انجام شده و تخفیفاتی روی این محصول گذاشته می شود. به شما خواننده محترم این مطلب توصیه می کنیم از این فروش بی بهره نمانید و با کمترین هزینه و صرف وقت ممکن بهترین نوع عایق صوتی توکار مرغوب و مورد نیازخود را تهیه کنید.

عایق صوتی توکار – نصب عایق صدا توکار

2 پاسخ

  1. دروود و خسته نباشید من موافق و پیگیر استفاده‌ای عایق ساختمان برلی کف و دیوارهای مشترک آپارتمان هستم و مقاله شما بسیار روشنگر بود سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *