Search
Close this search box.

عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان – عایق صدا دیوار ساختمان

عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان چیست؟ برای جلوگیری از سرو صدا به واحد بغلی چه کاری انجام دهیم؟ اجرای عایق صوتی چقدر هزینه دارد؟ اجرای عایق صوتی چقدر طول می کشد؟ این ها سوالاتیست که قصد داریم در این مقاله به شما توضیح دهیم!

عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان یکی از مهم ترین درخواست های مشتریان از آپ دکو است که توسط متخصصین به بهترین شکل ممکن انجام می گیرد. شما می توانید برای جلوگیری از خروج و ورود صدا به واحد کناری، از عایق صدا آپ دکو بهره مند شوید. همین حالا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم!

آیا به خرید و اجرای عایق صدا دیوار مشترک نیاز دارید؟ با ما در کنار شما هستیم!

ارسال عایق به سراسر کشور و نصب برای شهروندان تهران و کرج – تماس بگیرید

تمامی پروژه های انواع عایق صوتی کف و دیوار مشترک اجراء شده توسط شرکت آپ دکو دارای ضمانتنامه کتبی میباشند.

تمامی سیستمهای عایق صوتی از سه اصل اصلی عایق صوتی استفاده می کنند:

  1. افزایش جرم دیوار : این معمولاً با افزودن محصولات مختلف با جرم و چگالی بالا به دست می آید) نصب لایه های عایق های صوتی رولی و شانه تخم مرغی بصورت ترکیبی و چندلایه).
  2. استفاده از مواد مختلف با جرم بالا : انواع مختلف جرم برای فرکانس‌های صوتی مختلف عملکرد بهتری دارند، بنابراین استفاده از ترکیبی از مواد با جرم بالا همیشه بهتر از استفاده ساده از یک ماده مشابه است.
  3. بهبود توانایی دیوار برای جذب انرژی صوتی و ارتعاشات : از طریق میرایی یا جداسازی بدون افزودن جرم تأثیر بسیار کمی خواهد داشت.

 

نمونه کار اجرا شده آپ دکو به عنوان عایق صدا برای دیوار

عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان

افزایش ساختمان سازی و مجاورت و نزدیک بودن خانه ها به یکدیگر، باعث بروز مشلاتی بین اشخاص شده است. یکی از مشکلاتی كه با زندگی آپارتمان نشینی بوجود آمده است، اختلافاتی است كه ناشی از سر و صدای همسایه ها است.

سر و صدای ایجاد شده گاهی ناشی از خود اشخاص ساكن در محل و گاهی ناشی از حیوانات خانگی اشخاص است. گاهی امکان دارد ناشی از فعالیت هایی كه صورت می گیرد، باشد. ایجاد سر و صدا باعث بر هم خوردن آرامش اطرافیان می گردد.

آپ دکو حرفه ای ترین عایق صدا را برای شما نصب می کند تا بتوانید به ارامشی که همیشه درنظر داشتید برسید! عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان

سر و صدای نامتعارف گاهی اعتراض همسایه ها را به همراه دارد. پس از اعتراض همسایه ها از بین خواهد رفت. اما گاهی حتی اعتراض همسایه ها هم تاثیر ندارد و فرد دوباره فعالیت و سرو صدای آزار دهنده خود را در پیش می گیرد.

در این صورت می توان از همسایه خود درخصوص مزاحمتی ایجاد شده، شکایت كرد. پس اگر جزو افرادی هستید كه می دانید سروصدای شما برای همسایه ها آزاردهنده است می توانید با ما در ارتباط باشید و برای سفارش عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان اقدام کنید.

برای بخشیدن ارامش و سکوت به خانه خود می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید. بهتر است بدانید که که ما به شما مشاوره خرید انواع عایق صوتی دیوار مشترک به صورت رایگان را هم ارائه می کنیم!

مشاوره رایگان جهت خرید و نصب عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان – عایق صدا دیوار ساختمان – فقط با تماس تلفنی!

عایق صوتی دیوار مشترک چیست؟

هم اكنون مشاهده می شود كه با پیشرفت تكنولوژی، متریال های گوناگونی هم در بازار موجود بوده كه هر کدام از آن ها دارای خصوصیات مختص خود است. در سال های گذشته هم مشاهده شده كه در ساخت بسیاری از پروژه ها از عایق های صوتی استفاده می شود كه این امر باعث کاهش عبور صوت به محیط های پیرامون شده و در نتیجه این امر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان

توجه كنید به طور کل اگر بخواهیم در مورد انواع عایق صوتی کف و دیوار مشترک توضیح کامل دهیم باید بگوییم برای کاهش صوت و مقابله با صداهای انتقالی از یک محیط به محیط دیگر از پوشش های مناسب استفاده می شود كه به این پوشش ها عایق صوتی گفته شده است. باید بدانید این عایق ها انواع مختلفی دارند كه هرکدام از آن ها در فضاهای خاصی کاربرد دارند.

عایق صدا دیوار تخصص ماست، برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نصب و اجرای عایق صدا در دیوار از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان مجموعه مشاوره رایگان بهترین خرید عایق صوتی دیوار دریافت کنید.

معرفی انواع عایق صوتی دیوار مشترک

عایق های مختلفی جهت انجام عایق دیوار مشترک وجود دارد اما تنها تعدادی ازین عایق ها توسط کروه آپ دکو اجراء میشوند. این عایق ها تمامی دارای استاندارد های روز دنیا هستند و با تضمین ماندگاری و دریافت بهترین نتیجه برای شما عزیزان نصب و اجراء میشوند.تعدادی ازین عایق ها را برای شما مشتریان محترم معرفی خواهیم کرد. پس در ادامه همراه ما باشید: عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان

عایق پشم سنگ
تولید شده از مواد معدنی
بدون بو و ایجاد حساسیت
به صورت رولی و پنل
دارای بافت سلول باز
دارای ضخامت 3 الی 5 سانت
عایق الاستومری
دارای بافت سلول بسته
وزن بسیار سبک و تراکم بالا
انعطاف پذیر
به صورت رولی و پنل
دارای ضخامت 0.4 الی 2.5سانت
عایق ایرپلاست
تراکم بالای میان سلولی
ضخامت 1 الی 3 سانت
بدون بوو و ایجاد حساسیت
دارای دانسیته 20 الی 30
عایق ترموفیوز
دارای دانسیته بسیار بالا
به صورت رولی و پنل
ضخامت مناسب با ضریب جذب بالا
دارای بافت سلول باز
عایق ریباند
تولید شده از تکه های فوم پلی یورتان
تراکم بالا و دانسیته مناسب
به صورت رولی
دوست دار محیط زیست
عایق های آکوستیک
بافت سلول باز
استفاده و نصب آسان
دانسیته مناسب با توجه به میزان هزینه
دارای رنگ های متفاوت

وقتی صحبت از عایق صوتی دیوار مشترک میشود بیشتر مردم تنها عایق های شانه تخم مرغی را نام میبرند.اما برخلاف عقیده بسیاری،این عایق ها تنها برای اتاق های موسیقی اجراء شده و وظیفه شان  جلوگیری از اکو شدن صدا یا بازگشت صدا در محیط میباشد و جلوی خروج صدا از دیوار ها و یا کف و سقف را نمیگیرد و برای عایق کردن محیط در برابر صدا باید از انواع عایق های دیکر استفاده شود. عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان

عایق هایی مانند پشم سنگ،عایق های الاستومری،عایق های ایرپلاست،عایق های ریباندو عایق های ترموفیوز با لایه سنگین و در انواع مختلف عایق های آکوستیک ،تنها تعدادی از عایق های ارائه شده توسط آپ دکو میباشند. عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان

یکی دیگر از محصولات عایق صوتی شرکت آپ دکو فوم عایق صوتی شانه تخم مرغی است که برای کنترل صدا و نویز، بسیار قدرتمند و جذب نویز عالی ایجاد می کند و همچنین زمان طنین را کاهش می دهد. عایق صوتی فوم STI بطور گسترده در استودیوهای ضبط، سینماهای خانگی، استودیوهای پخش و بسیاری از کاربردهای صنعتی و تجاری دیگر استفاده می شود.

کاربردهای عایق صوتی شانه تخم مرغی

  • عایق صوتی اتاق هتل
  • عایق حرارتی و صوتی برای سیستم های گرمایشی
  • عایق صوتی دیوار در تاسیسات آسانسور
  • عایق صوتی برای دیوارهای اتاق کنفرانس
  • پانل های عایق صوتی برای سینما
  • عایق صوتی برای سالن های کنسرت
  • عایق صوتی در دیوارها و سقف ساختمان ها یا اماکن تجاری
  • عایق صوتی در سالن های فرودگاه
  • عایق صوتی برای دیوارها در مناطقی که ماشین های ارتعاشی در حال کار هستند (پمپ های آب یا دیزل ژنراتور ها)
  • عایق صوتی برای درب های منازل مسکونی و صنعتی
  • خصوصیات فنی عایق های صوت شانه تخم مرغی
  • عایق حرارتی عالی – هدایت حرارتی بسیار کم
  • عایق صوتی عالی – کاهش صدا و انتقال صدا
  • مقاوم در برابر رطوبت، مقاوم در برابر آتش
  • ساختار سلول بسته
  • دارای گواهینامه BS۴۷۶
  • سازگار با محیط زیست و عمر فنی بسیار طولانی
  • ضریب جذب صوت بسیار بالا
  • کارایی و نصب آسان

 

عایق صوتی دیوار داخلی

عایق صوتی دیوار داخلی و مشترک آپارتمان

دیوارهای داخلی دیوارهایی می باشند كه اتاق های مختلف یک واحد مسکونی را از هم جدا می كنند و دیوارهای مشترک دیوارهایی می باشند كه واحدهای مختلف یک مجتمع مسکونی را از هم جدا می كنند.

این دیوارهای داخلی و مشترک، گاه حریم خصوصی را به خطر انداخته و ورود صدا از یک اتاق به اتاق دیگر و حتی بدتر اینكه از یک واحد مسکونی به واحدی دیگر را به همراه دارند. عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان آپ دکو راه حل مناسبی برای عایق صدا دیوار مشترک آپارتمان است.

عایق صوتی دیوار داخلی آپارتمان

صدا گیری دیوارهای داخلی اهمیت بسیاری دارد. زمان استراحت و فعالیت افراد مختلف یک خانواده متفاوت است. امکان دارد وقتی نوزاد شما به خواب نیاز دارد، فرزند ۱۰ ساله تان قصد تماشای تلویزیون و یا انجام بازی با سروصدای زیاد را داشته باشد.

در این هنگام شاید شما قصد مطالعه داشته باشید و همسرتان نیاز داشته باشد موزیک مورد علاقه اش را گوش کند. عایق صوتی دیوارهای داخلی خانه شما، باعث می شود هر شخص در اتاق مجزا به فعالیت دلخواه خود مشغول باشد بدون اینكه باعث اذیت و آزار و ناراحتی دیگران شود. صدا گیری دیوارهای داخلی واحد آپارتمانی، آرامش و احترام متقابل اعضای خانواده را بالا می برد.

ما به شما برای خرید بهترین عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان – عایق صدا دیوار ساختمان کمک می کنیم.

عایق صوتی دیوار داخلی آپارتمان

عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان

یکی از مهم ترین مشکلات آپارتمان نشینی، انتقال صدا به واحدین مجاور است. برگزاری جشن و میهمانی در یکی از واحدها، سکوت و آسایش دیگر واحدها را مختل خواهد كرد. عبور صدا از دیوارهای مجاور، سر و صدای معمولی و روزانه هر واحد آپارتمانی را به واحدهای كناری منتقل می كند.

اینكه در منزل خود نشسته باشید و صدای تلویزیون، ماشین لباسشویی و یا حتی صحبت كردن معمولی همسایه خود را بشنوید، بسیار ناخوشایند است و اگر یکی از این دیوارهای مشترک، دیوار اتاق خواب شما باشد، این مسئله خیلی حساس تر و جدی تر خواهد بود.

عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان از الزامات آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی است. عایق صوتی دیوارها با صدا گیری دیوار می تواند علاوه بر افزایش سکوت و آرامش واحدهای آپاراتمانی، در صدا گیری دیوار و حفظ حریم خصوصی ساكنین یاری رساند.

در صورت نیاز به عایق صدا دیوار مشترک با ما در ارتباط باشید.

عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان

قیمت عایق صوتی روکار دیوار مشترک

عایق صوتی روکار دیوار مشترک، یک جنس است که در همسایگی دو واحد مسکونی یا تجاری بکار می رود تا صداهای ناخواسته و ناخواشایند از یک واحد به دیگری منتقل نشود. این نوع عایق صوتی معمولاً از مواد با خاصیت جذب صدا و جداسازی صوت ساخته می شود و بر روی دیوارهای مشترک دو واحد نصب می شود.

عایق صوتی روکار دیوار مشترک می تواند به طرق مختلفی ساخته شود، از جمله استفاده از پوشش های صوتی، پنل های صوتی و مواد جذب صوتی. این عایق صوتی می تواند به صورت ضخیم و سنگین یا نازک و سبک طراحی شود، به طوری که بهترین جداسازی صوت را ارائه دهد.

استفاده از عایق صوتی روکار دیوار مشترک دارای مزایای زیادی است. اولاً، جلوگیری از انتقال صداهای ناخواسته و ناخواشایند میان دو واحد، که می تواند منجر به کاهش استرس و ناراحتی ساکنان شود. همچنین، این عایق صوتی می تواند به عنوان یک عامل جداسازی حرارتی نیز عمل کند و کاهش انتقال حرارت بین دو واحد را فراهم کند.

علاوه بر این، عایق صوتی روکار دیوار مشترک می تواند به بهبود کیفیت صوت در دو واحد کمک کند. با جلوگیری از انتقال صداها، امکان ایجاد صداهای خارجی و تداخل صوتی در دو واحد کاهش می یابد و کیفیت صدا در هر واحد بهبود می یابد.

در نتیجه، عایق صوتی روکار دیوار مشترک یک جنس مهم است که در ایجاد راحتی و آرامش در فضاهای مسکونی و تجاری مشترک نقش مهمی دارد. این عایق صوتی، بهبود کیفیت صدا، جداسازی حرارتی و جلوگیری از انتقال صداها را فراهم می کند و به ساکنان و کاربران فضاهای مشترک امکان می دهد تا به طور مطلوبی از فضای خود لذت ببرند. برای دریافت قیمت عایق صوتی روکار دیوار مشترک با ما در آپ دکو تماس بگیرید.

راه حل عایق دیوار مشترک برای دیوارهای نازک

اغلب سوال می شود آیا عایق دیوار مشترک واقعا کار می کند؟

در جواب باید گفت، بله. یکی از راه حل‌ها در عایق کاری دیوارها این است که جرم افزایش پیدا کند.

زمانی که از عایق‌ها برای دیوارهای مشترک مخصوصا آن‌هایی که نازک هستند، استفاده می شود جرم دیوار افزایش می یابد و از این طریق انتقال صدا کاهش پیدا می کند.  عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان – عایق صدا دیوار ساختمان

یکی دیگر از سوال ها این است، زمانی که دیوار مشترک عایق کاری می شود از میزان فضای درون خانه می گردد؟ خیر چنین چیزی نیست.

فوم های عایق کاری باریک هستند و هیچ فضایی را از خانه شما کم نمی کنند، تنها چیزی که از خانه شما کم می کنند سر و صدای اضافی می باشد.
همانطور که در بالا گفته شد آپ دکو طیف وسیعی از این پانل ها را برای فروش دارد. عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان – عایق صدا دیوار ساختمان
همچنین می توانید عایق هایی را انتخاب کنید که به راحتی روی سطح دیوار نصب می شوند و شما را از شر سر و صدا راحت می کنند.

اشتباه رایج در مورد عایق دیوار مشترک

در حال حاضر بسیاری از ساختمان‌ها از سازه های بتنی استفاده می کنند که واحدها و طبقات بیشتری را پشتیبانی می کند. بتن ممکن است با دوام تر باشد ولی از طرف صدا می تواند مشکلاتی را ایجاد کند. اغلب گمان می کنند که وقتی از بتن استفاده می کنند به دلیل محکم تر بودن آن صدا در بین واحدها رد و بدل نمی شود اما این کاملا اشتباه است. فکر نکنید چون در سقف ها و دیوارهای ساختمان از بتن استفاده شده است از هرگونه سر و صدایی مصون هستید.

در سازه های بتنی صداهایی مثل پاشنه پا و … به صورت لرزش های مکانیکی صداهایی را ایجاد می کنند که بسیار آزار دهنده هستند. پس اگر ساختمان بتنی دارید و از صداها رنج می برید وقت آن رسیده از عایق صوتی استفاده کنید. مخصوصا عایق دیوار مشترک چون یکی از نقاطی است که بسیار آزار دهنده به حساب می آید.

هنگامی که یک موج صوتی به دیوار برخورد می کند، به لرزشی تبدیل می شود که به صورت لایه لایه به آن طرف دیوار انتقال پیدا می کند. وقتی عایقی وجود نداشته باشد در برابر عبور صدا هیچ سطح سختی وجود ندارد و شما از آن سوی دیوار به راحتی آن را می شنوید. عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان – عایق صدا دیوار ساختمان

ویژگی های عایق صوتی دیوار مشترک :

  • نصب سریع بدون کثیف کاری عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان – عایق صدا دیوار ساختمان
  • کاهش صدا تا 85 درصد
  • ما به صورت تخصصی و مهندسی این کار را انجام می دهیم
  • بدون نیاز به کاغذ دیواری یا رنگ عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان – عایق صدا دیوار ساختمان
  • مزیت بیشتر را می تونیم هر چی بخواهیم اضافه کنیم

“عایق صوتی دیوار، به شما کمک می کند تمرکز خود را از دست ندهید و بهتر کار کنید.”


خرید عایق صوتی دیوار آپ دکو با بهترین قیمت و کیفیت در ایران

عایق صوتی اتاق

آیا میخواهید صدای بلند همسایگان خود را بسیار کاهش دهید؟ آیا صدای تلویزیون، موسیقی یا حتی صدای خود را در اتاقتان نمیخواهید به خانه همسایگانتان برسانید؟ حالا میتوانید به راحتی این مشکلات را با عایق صوتی دیوار حل کنید. عایق صوتی دیوار عملکردی بی نظیر دارد و میتواند صداهای آزاردهنده را بطور قابل توجهی کاهش دهد. با استفاده از عایق صوتی دیوار آپ دکو، میتوانید زمان ارامشی را در خانه خود به ارمغان بیاورید و از سکوتی آرامش بخش در برخوردار شوید.

عایق صوتی دیوار آپ دکو به سادگی بر روی دیوارها نصب میشود و باعث میشود صداهای بیرونی و درونی در حداقلی به گوش شما برسد. با استفاده از عایق صوتی دیوار، میتوانید در هر زمانی که خواستید به آرامشی بی نهایت دست پیدا کنید و از محیطی آرام و آرامش بخش در خانه لذت ببرید. عایق صوتی دیوار برای همه اتاقها مناسب است، برای اتاق خواب، اتاق نشیمن، اتاق کار یا حتی اتاق کودکان. با استفاده از عایق صوتی دیوار آپ دکو، میتوانید به راحتی از صداهای بیرونی و درونی کاسته و نهایت لذت را از محیط خانه خود ببرید.

اگر میخواهید به یک زندگی آرام و آرامش بخش دست پیدا کنید، عایق صوتی دیوار را برای خانه خود انتخاب کنید. با استفاده از عایق صوتی دیوار آپ دکو، میتوانید وقتی که خواستید به خلوت و آرامش خود بپردازید و از محیطی آرام و آرامش بخش در خانه لذت ببرید.


 

آپ دکو و عرضه انواع عایق ها

تا به این مرحله‌ی کار باید متوجه شده باشید که اهمیت عایق دیوار مشترک چقدر می باشد. می توانید برای تامین هرگونه عایق صوتی عایق صدا دیوار مشترک که برای دیوار مشترک مورد نیاز است به راحتی به فروشگاه آپ دکو مراجعه کنید و در کمترین زمان ممکن متریال برای استفاده به دست شما برسد. ما در زمینه‌ی عایق صوتی در تمام زمینه ها شما را پشتیبانی می کنیم.

ما به عنوان یک مرکز خرید فوم انواع فوم را برای فروش داریم. فوم الاستومری برای عایق کاری حرارتی لوله ها را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار می دهیم. عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان – عایق صدا دیوار ساختمان

همچنین فوم های دیگر مثل فوم پلی اتیلن ، فوم شانه تخم مرغی و …. را نیز داریم. یکی دیگر از فعالیت های مهم ما در زمینه ساخت جعبه ماینر است که عایق بندی شده می باشد. در صورتی که نیاز به عایق ماینر پیدا کردید می توانید آن را به راحتی از آپ دکو تهیه کنید.

عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان – عایق صدا دیوار ساختمان

“عایق صوتی دیوار، به شما امکان می دهد در خانه خود از صداهای خسته کننده و ناخواسته دیگران فاصله بگیرید.”

راه های کم هزینه عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان

اگر دیوار مشترک شما در سالن پذیرایی است، بهترین راه برای عایق كردن دیوار این است كه با کمک كناف و مواردی مثل سنگ آنتیک به تزیین دیوار پرداخته و یک استند برای گذاشتن تلویزیون در آن قسمت انجام دهید. با این کار هم تزیینی در خانه انجام داده اید و هم از صدای آزار دهنده همسایه كناری کاسته اید. عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان

اگر دیوار مشترک در اتاق خواب است. توصیه می شود با قرار دادن کتابخانه یا تابلوهای بزرگ قرار دادن کمد و وسایل دیگر از انتقال صدا جلوگیری كنید. اگر اتاق متراژ بالایی دارد، می توان روی دیوار مشترک را کمد دیواری اجرا كرد تا انتقال صدا کاهش پیدا كند.

اگر از دیوار مرتبط به ورودی خانه و در آن انتقال صدا وجود دارد، بهتر است یا از درهای عایق صدا کمک بگیرید، یا نسبت به درزگیری در ورودی اقدام كنید، از سطوح شیب دار پی وی سی و ام دی اف برای زیر در پر كردن فاصله موجود کمک بگیرید و یا اگر امکان این وجود دارد كه دیواری ساخته و قسمت ورودی را از سالن پذیرایی یا حال جدا كنید.

برای پیدا کردن اجرا کننده عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان – برودت و حرارت به آپ دکو مراجعه كنید.  آپ دکو همیشه رضایت مشتریان خود را اولویت قرار داده و همیشه شرکت های معتبر در زمینه خدمات ساختمانی را به مخاطبین معرفی می كند.

اجرای عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان – عایق صدا دیوار ساختمان را به ما بسپارید! عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان – عایق صدا دیوار ساختمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *