Search
Close this search box.

عایق صوتی دیوار – اجرای عایق صدا دیوار | عایق سازی دیوار خانه

اجرای عایق صوتی دیوار

عایق صوتی دیوار می تواند تا اندازه زیادی به شما برای خلاص شدن از سروصداهای مزاحم آن سوی دیوار کمک کند. برای خرید و اجرای انواع عایق صدا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما در ارتباط باشید! آپ دکو یکی از مناسب ترین مجموعه های فروش انواع عایق صدا بوده و در تلاش است با ارائه و فروش انواع محصولات عایق صدا با کیفیت عالی رضایت شما عزیزان را جلب کند!

استفاده از عایق های صوتی چه مزایایی برای ما دارد؟

بدون شک یکی از با اهمیت ترین مزایای عایق صدا این بوده که شما با می توانید از پژواک صدای خود درون اتاق جلوگیری نمایید. این عایق ها به سادگی امواج صوتی را جذب می کنند به این شکل دیگر صدای شما درون اتاق پژواک پیدا نمی کند. همچنین باید توجه کنید که این عایق ها از خروج صدا از اتاق هم جلوگیری می کنند.

این موضوع می تواند برای محیط های کاری و یا حتی اتاق هایی که در منزل دارید بسیار مفید باشد و باعث راحتی بیشتر شما شود. یک محیط آرام در منزل و یا محیط کار یکی از با اهمیت ترین خواسته های بسیاری از افراد بوده که هم اکنون با کمک عایق های صوتی این موضوع امکان پذیر است. در آخر به عنوان نکته پایانی می توان به کنترل سر و صدای بیرون و داخل ساختمان به عنوان مزیت دیگر این عایق ها اشاره کرد.

 

نمونه کار اجرا شده آپ دکو به عنوان عایق صدا برای دیوار

عایق های ساختمانی به دو دسته عایق های پلیمری و معدنی تقسیم می شوند :

۱- عایق پلیمری

این گروه از عایق ها نظیر پلی استایرن (یونولیت) یا پلی یورتان می باشد. این عایق ها دارای ضریب مقاومت حرارتی بالاتری نسیت به عایق های معدنی هستند و برخلاف عایقهای معدنی در برابر رطوبت مقاوم هستند. با این وجود در برابر حرارت مقاومت چندانی ندارند.

محدوده حداکثر دمای کاری این مواد بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ درجه سانتیگراد می باشد و برای ایجاد مقاومت در برابر آتش سوزی، از مواد ضد آتش در آنها استفاده می شود. همچنین این گروه از عایق ها انعطاف پذیر نمی باشند و برای نصب آن بر روی دیوار نیازی به سازه نمی باشند، از اینرو عمدتا از این عایق در روش های عایقکاری بدون سازه استفاده می شود.

۲- عایق معدنی

این دسته از عایق ها نظیر پشم شیشه، پشم سنگ و پشم سرباره می باشد. این عایق ها تحمل دمایی بالاتری در برابر حرارت دارند و محدوده کارکرد آنها بین ۴۰۰ تا ۷۰۰ درجه سانتیگراد می باشد و در برابر آتش سوزی مقاوم است. از دیگر خصوصیات این عایق ها می توان به مقاوم نبودن در برابر رطوبت و انعطاف پذیری آن اشاره نمود. از اینرو از این دسته از عایق ها در روش های عایقکاری با سازه و با لایه محافظ رطوبت استفاده می شود.

عایق صوتی دیوار با آپ دکو

یکی از مهم ترین مسائلی که می تواند آرامش را از ما بگیرد، سرو صدای مزاحم است، عایق های صوتی برای دیوار یکی از بهترین راه حل های رفع مشکلات سروصدا می باشند.

برای پیشگیری از انتقال صدا و ایجاد محیطی با آرامش نسبی، می بایست از پنل های صداگیر یا جاذب صوت که به آن ها پنل عایق صدا و یا عایق صدا گفته می شود استفاده کرد. هزینه عایق صدا دیوار منزل متناسب با چگونگی انجام آن می تواند متفاوت باشد. اگر قصد خرید عایق صدا را دارید ابتدا باید انواع آن ها را بشناسید.

سه راه ارزان برای عایق صوتی دیوار

راه های ارزان و کم هزینه ای برای عایق صوتی دیوار وجود دارد. فقط باید برخورد درست و مناسبی با این مساله داشته باشید. اول از همه پیدا کردن نقاط اصلی است که باعث انتقال صدا می شوند. اکثرا در و پنجره جزو این نقاط محسوب می شوند و با پوشانده درزها و شکاف ها تا حدی این مساله برطرف خواهد شد.

دوم اینکه باید منشا صدا و نوع آن مشخص شود. شدت صدا تا چه حدی است و آیا هوابرد است یا کوبشی؟ این ها متریال متفاوتی را می طلبند و با انجام عایق کاری نادرست هزینه ای که می کنید بی نهایت خواهد ماند. سوم پر کردن فضاهای خالی اتاق است. این امر باعث می شود که صدا در محیط اکو نشود. کسانی که به فضاهی خلوت علاقه دارند می توانند پنل های عایق صوتی استفاده کنند.

 

عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان

هم اکنون زندگی آپارتمان نشینی معایب خاص خودش را دارد. از بارزترین این معایب انتقال صدا بین واحدهای آپارتمانی و ایجاد مزاحمت و از طرفی از بین رفتن حریم شخصی است.

برای حل این مشکل استفاده از عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان راه حلی قاطع است که در همه دنیا بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. برای دریافت مشاوره رایگان با آپ دکو تماس بگیرید.

نحوه اجرای عایق بر روی دیوار مشترک

دیوار مشترک یکی از اولین قسمت هایی است که در فرآیند عایق صدا آپارتمان عایق سازی می شود.  دو روش برای عایق سازی وجود دارد که عبارت است از عایق صدا روکار و داخل کار.  شما می توانید از پنل های صداگیر دو طرف صاف آپ دکو به صورت روکار هم استفاده کنید.

به خاطر چسب دار بودن این عایق ها فقط باید چسب آن را جدا کرده و روی سطح مورد نظرتان بچسبانید. این دسته از عایق ها نسوز بوده و حتی در برابر شعله مستقیم آتش هم شعله ور نمی شوند از این رو به عایق صدا حرارتی هم مشهور هستند.

روش دیگر استفاده از پنل های شانه تخم مرغی است. این دسته از عایق ها بر خلاف مدل قبلی فقط در حالت روکار یا Expose قابل نصب هستند و به خاطر چسب دار بودن به راحتی روی سطح مورد نظرتان قرار خواهند گرفت.

از انواع پرفروش عایق صوتی دیوار و عایق های صوتی روکار، عایق دکوراتیو است. این محصولات که در رنگ های مختلف به صورت پنل های مربع شکل و مستطیلی تولید می شوند، علاوه بر عایق صدا، استفاده تزئینی هم دارند. با کنار هم چیدن این پنل ها، با اشکال دلخواه، می توانید طرحی مناسب با دکوراسیون منزل خود روی دیوار ایجاد کنید. این مدل عایق، تاثیر زیادی روی جذب اکو و نرم کردن صدا دارد.

 

بهترین عایق صوتی دیوار مشترک

از میان متریال ها و روش های مختلفی که برای عایق صوتی دیوار مشترک انجام می شود، بهترین کدام است؟ هدف ما در آپ دکو ارائه نوعی از عایق کاری صوتی است که در حد بسیار بالایی کاهش صدا ایجاد کرده و همینطور حجم بسیار کمی اشغال می کند. اکوستیک دیوار می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

پیش از نصب عایق صوتی دیوار مشاوره رایگانی از طرف کارشناسان ما به شما ارائه خواهد شد. سپس با حضور در محل و بررسی کامل و علمی از اول در مسیری مشخص کار را شروع خواهیم کرد. این یعنی کیفیت بالا و سرعت عمل در کار. برای پارتیشن عایق صدا یا دیوار عایق با ما تماس بگیرید.

 

قیمت عایق صوتی روکار

قیمت عایق صوتی روکار

برای براورد دقیق قیمت عایق صوتی روکار نیاز به اطلاعاتی دقیق از جمله اندازه محل، متریال مورد استفاده، شدت صدا و… است. بعد از بررسی همه این موارد، کارشناسان آپ دکو به انجام تست صدا در محل می پردازند. با جمع آوری همه این اطلاعات قیمت طراحی و نصب عایق کاری صوتی روکار مشخص خواهد شد.

مشاورین آپ دکو به صورت رایگان آماده ارائه خدمات به صورت تلفنی و یا حضور در محل می باشند.

 

هزینه عایق صوتی دیوار منزل

یکی از سوالات متداول این است که هزینه عایق صوتی دیوار منزل به چه صورت است؟ راه حل ساکنین منازلی که در کنار خیابان از صدای رفت و آمد اتومبیل ها آزار می بینند، و یا در کوچه هایی می باشند که سر و صدای همسایه و دستفروش و یا بازی بچه ها مزاحم آرامش ساکنین است نصب عایق صوتی دیوار بر دیوار منزلشان است.

کارشناسان آپ دکو با مشاوره تلفنی و همینطور حضور در محل به صورت رایگان، براورد دقیقی از هزینه مربوط به عایق کاری صوتی منزلتان ارائه خواهند داد.

قبل ترها زمانی که نام عایق صوتی به میان می آمد، تصوری از آمفی تئاتر یا اتاق های پخش و ضبط برنامه ها در ذهن نقش می بست، ولی در حال حاضر به خاطر صنعتی شدن و سر و صدای شهری و یا قرار گرفتن فضاها با کاربردهای متفاوت در کنار یکدیگر، می توان از انواع عایق های صوتی مناسب با کارکرد محیط، استفاده کرد.

در نهایت دیگر فرقی نمی کند فضای زندگی به چه صورت است، اگر نیاز به یک عایق صوتی مناسب – عایق صوتی دیوار  دارید با یک گردش ساده در بازار می توانید به انواع آن دست پیدا کنید. ناگفته نماند عایق های صوتی دکوراتیوی برای فضاهای داخلی طراحی شده اند که می توانید علاوه بر اینکه محیط زندگی و کارتان را در برابر امواج صوتی محفوظ بدارید، از لحاظ زیبایی شناسی هم، از آن ها کمک بگیرید و بر جذابیت فضا بیافزایید.

 

نکات مهم در مورد پیاده سازی عایق دیوار عایق مشترک

حتما قبل از هرگونه اجرای عایق صوتی دیوار  – عایق دیوار مشترک باید فضای مورد نظر توسط کارشناس مربوطه از سوی صنایع عایق آریا را کاملا بررسی کرده و محل نفوذ صدا را به داخل فضای مورد نظر شناسایی کرده و اقدام به عایق آن بخش کرده ؛ لذا در بعضی پروژه های مشاهده می شود خریدار بدون هیچگونه تحقیق و به طور خودسرانه اقدام به اجرا کرده و در نهایت نتیجه مطلوب را کسب نکرده است چون صدا از سمت دیگر به داخل ساختمان نفوذ داشته است.

همینطور اندازه گیری دسیبل صدای محل مورد نظر (با کمک نرم افزار های اندازه گیری دسیبل صدا توسط یک نرم افزار موبایل ) برای اجرا بسیار حائز اهمیت است به این علت که بر همان اساس برنامه ریزی برای ایجاد لایه های مربوطه انجام شود(از لحاظ وجود صدای با فرکانس بالا یا پایین) ؛ برای مثال بعضی محل ها دارای صدای مزاحم بعضا به سه لایه مختلف یا… نیاز دارند.
یکی از متداول ترین سوالاتی که امروز با آن روبرو هستیم این بوده که ؛ چگونه می توانم دیوار خود را در برابر همسایگان پر سر و صدا عایق بندی کنم؟

قطعا ادعای عایق بندی 100 درصد همیشه منطقی نیست اما با بهره گیری از متریال های بسیار قوی و شناخته شده در شرایط فعلی و به همراه یک اجرا کامل ویدون ایراد قطعا میتوان نتایج بسیار عالی را گرفت.

دیفیوزر ابری

توضیحات و نکات مهم برای عایق صوتی دیوار

  • برای مقرون به صرفه بودن عایق کاری صوتی، می توانید در بعضی از فضاها از شانه تخم مرغ کمک بگیرید. بهتر است قبل از نصب آن روی دیوار یا سقف، آن ها را با رنگ آمیزی به رنگ دلخواه در بیاورید.
  • بهترین زمان استفاده از عایق صوت در ساختمان ها، زمان ساخت ساختمان است. استفاده از عایق صوت در بین دیوارهای مشترک با همسایه و یا خیابان، در زمان دیوارکشی از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • یکی از مزایای استفاده از عایق در زمان ساختمان سازی، کمک به یکپارچه کردن سطوح و در در نهایت افزایش مقاومت آن ها است.
  • برای نصب عایق صوتی دیوار باید سطوح را صاف و هموار کرد، تا عایق روی سطح به خوبی چسبندگی داشته باشد.
  • در صورت خرابی یکی از پنل های آکوستیکی، امکان تعویض نمونه مشابه به راحتی وجود دارد.

 

بیشتر بخوانید: عایق صوتی سقف آپارتمان

روش اجرای عایق صدا دیوار مشترک

برای نصب عایق صدا دیوار مشترک، روش اجرا به این شکل است که ابتدا تست صدا توسط کارشناسان انجام شده، سپس بر اساس یک سری معیارها، یکی از دو روش عایق کاری بشکل روکار یا توکار انتخاب می شود.

این معیارها بر اساس نوع و شدت صدا و همینطور تمایل سفارش دهنده به تخریب یا عدم تخریب است. در شکل انجام عایق کاری توکار بخشی از رویه ی دیوار تخریب شده و پس از نصب عایق صدا از یکی از انواع روکش برای دیوار استفاده می شود. مثل کناف، گچ، چوب و …

اما عایق کاری روکار نیاز به تخریب ندارد و مراحل نصب روی دیوار انجام می شود.

“محیط آرام و بی صدا را با استفاده از عایق صوتی دیوار تجربه کنید.”

عایق صدا دیوار مشترک – عایق الاستومری

بسیاری از عایق های الاستومری تنها به عنوان عایق گرمایی – سرمایی مورد استفاده قرار می گیرند. بافت این عایق ها به گونه ای است که منافذی برای جذب صدا ندارند. صداهای برخوردی با آن ها یا عبور می کنند و یا بازتاب می گردند. بنابراین تاثیری در از بین بردن صدا ندارند.

اما بعضی از این عایق های صوتی که به شکل دو رو صاف می باشند به عنوان عایق صدا استفاده می شوند.

برای عایق صدا دیوار مشترک عایق هایی تولید شده است که کاملا و تخصصا روی مساله ی انتقال صوت متمرکزند. از طریق تماس با آپ دکو از کارشناسان ما مشاوره ی رایگان بگیرید.

عایق صدا دو رو صاف

عایق های صوتی دو رو صاف نوعی عایق صدا می باشند که در کاهش صدای دیوار و سقف و کف بسیار تاثیر گذارند. این عایق ها چسبی می باشند و قابلیت برش با کارتر را دارند.

پس از نصب و اجرای عایق صدا دو رو صاف باید اقدامات لازم جهت زیباسازی با استفاده از مواد مقاومی مثل چوب، کناف، گچکاری، لمینیت و … شکل پذیرد.

عایق آکوستیک، عایق صدا صداگیری دیوار مشترک

انواع روش ها و متریال گوناگون برای نصب عایق صدا دیوار مشترک وجود دارد. عایق آکوستیک، پشم سنگ، عایق نانو و … ما از بهترین روش ها و متریال برای صداگیری دیوار مشترکتان استفاه می کنیم.

کارشناسان آپ دکو پس از انجام تست صدا از محل مورد نظرتان، تمامی مواردی که در راستای ایجاد آسایش شماست را مد نظر قرار می دهند. مانند تخریب محدود یا عدم تخریب، اشغال حد اقل فضا، بالاترین میزان کاهش انتقال صوتی و …. . عایق صوتی دیوار

تاثیر عایق صدا برای دیوار مشترک

سر و صداها و مزاحمت های صوتی که از طریق دیوار مشترک منتقل می شود چنان تاثیر مخربی بر زندگی افراد دارد که بسیاری برای فرار از آن محل زندگیشان را ترک می کنند. فروش خانه هایی که دچار چنین موقعیتی می باشند هم بسیار دشوار است. اما تمامی این مشکلات راه حلی ساده دارد. نصب عایق صدا برای دیوار مشترک به شما امکان زندگی آرامی در کنار هم می دهد. عایق صوتی دیوار

آپارتمان نشینی و وضعیت نا به سامان عایق صدا دیوار مشترک

یکی از مهم ترین مشکلات آپارتمان نشینی، وضعیت نابه سامانی ست که با وجود تعداد بالای واحدهای آپارتمانی در کنار هم و در یک طبقه به وجود آمده است. انتقال صدا از طریق دیوار مشترک آرامش ساکنین را به هم می زند. مشکل حفظ حریم خصوصی و برخورداری از آرامش و سکوت با انجام عایق صدا دیوار مشترک تا حد زیادی برطرف خواهد شد. عایق صوتی دیوار

آکوستیک دیوار مشترک ساختمانی و صنعتی

در ساختمان های صنعتی مساله ی کنترل انتقال صدا به بخش های مختلف ساختمان و همینطور به ساختمان های مجاور از مهم  ترین مسائلی ست که باید با برخوردی اصولی و روشمند با آن روبرو شد.

استفاده از آکوستیک و عایق صدا نه تنها تا حدود زیادی مانع از انتقال صدا می شود، بلکه با جلوگیری از بازتاب صدا در درون محیط، امنیت و آرامش صوتی برای کارکنان آن واحد صنعتی فراهم می اورد.

عایق صوتی دیوار

عایق صدا دیوار تخصص ماست، برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نصب و اجرای عایق صدا در دیوار از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان مجموعه مشاوره رایگان بهترین خرید عایق صوتی دیوار دریافت کنید.

“با استفاده از عایق صوتی دیوار، بهترین تجربه یادگیری و کار را داشته باشید.”


خرید عایق صوتی دیوار آپ دکو با بهترین قیمت و کیفیت در ایران

عایق صوتی اتاق
 

آیا میخواهید صدای بلند همسایگان خود را بسیار کاهش دهید؟ آیا صدای تلویزیون، موسیقی یا حتی صدای خود را در اتاقتان نمیخواهید به خانه همسایگانتان برسانید؟ حالا میتوانید به راحتی این مشکلات را با عایق صوتی دیوار حل کنید. عایق صوتی دیوار عملکردی بی نظیر دارد و میتواند صداهای آزاردهنده را بطور قابل توجهی کاهش دهد. با استفاده از عایق صوتی دیوار آپ دکو، میتوانید زمان ارامشی را در خانه خود به ارمغان بیاورید و از سکوتی آرامش بخش در برخوردار شوید.

عایق صوتی دیوار آپ دکو به سادگی بر روی دیوارها نصب میشود و باعث میشود صداهای بیرونی و درونی در حداقلی به گوش شما برسد. با استفاده از عایق صوتی دیوار، میتوانید در هر زمانی که خواستید به آرامشی بی نهایت دست پیدا کنید و از محیطی آرام و آرامش بخش در خانه لذت ببرید. عایق صوتی دیوار برای همه اتاقها مناسب است، برای اتاق خواب، اتاق نشیمن، اتاق کار یا حتی اتاق کودکان. با استفاده از عایق صوتی دیوار آپ دکو، میتوانید به راحتی از صداهای بیرونی و درونی کاسته و نهایت لذت را از محیط خانه خود ببرید.

اگر میخواهید به یک زندگی آرام و آرامش بخش دست پیدا کنید، عایق صوتی دیوار را برای خانه خود انتخاب کنید. با استفاده از عایق صوتی دیوار آپ دکو، میتوانید وقتی که خواستید به خلوت و آرامش خود بپردازید و از محیطی آرام و آرامش بخش در خانه لذت ببرید.


 

سوالات متداول

نحوه اتصال پنل های عایق صوت به چه صورت است؟

پنل ها یا به صورت پشت چسب دار طراحی و تولید می شوند و یا برای نصب نیاز به شبکه بندی دارند. معمولا از نبشی و سپری فلزی برای آهنکشی و شبکه بندی استفاده می شود. سپس تایل ها روی آن ها قرار می گیرند. عایق صوتی دیوار

در چه قسمت هایی می توان از آکوستیک دیوار استفاده کرد؟

از عایق های آکوستیکی بیشتر برای عایق کردن دیوارها و سقف استفاده می شود. همینطور می توانید از این عایق ها روی درهای سالن های کنفرانس برای کاهش انتقال صدا، کمک بگیرید.

میزان مقاومت عایق های صوتی در برابر رطوبت چقدر است؟

عایق های رطوبتی به جز پنل گچی، در برابر رطوبت مقاوم می باشند و می توانید با خیال آسوده در فضاهای شرجی و رطوبتی از آن ها کمک بگیرید. ناگفته نماند پنل های گچی با روکش فایبرگلاس مناسب فضاهای رطوبتی می باشند. عایق صوتی دیوار

برای پارتیشن عایق صدا یا دیوار عایق باید به چه گزینه هایی توجه کرد؟

باید نکته های مختلفی را در انتخاب یک عایق صوتی دیوار مناسب در نظر گرفت. جنس عایق، انعطاف پذیری، نحوه نصب، قیمت، ضخامت و کاربرد فضای مورد نظر همگی از جمله مواردی می باشند که می توانید در زمان خرید در نظر داشته باشید.

عایق صوتی دیوار

عایق صوتی روکار خانه و محل کار خود را به ما بسپارید! ما بهترین و کامل ترین خدمات عایق صوتی دیوار  را به شما ارائه می دهیم، لازم به ذکر است برای دریافت مشاوره رایگان هم می توانید روی ما حساب کنید تا بهترین عایق صدا را خریداری و اجرا نمایید!

عایق صوتی دیوار

18 پاسخ

    1. سلام دوست عزیز، کافیه با 09122507811 تماس بگیرین تا کارشناسان ما شمارو راهنمایی کنن!

  1. لام واقعا عایق صدا تاثیر داره؟ همسایه ما سر و صداش نمیذاره بخوابیم اعتراض میکنیم میگه 4دیواری اختیاری رو عایق کن یعنی نمیدونم شکایت تاثیر داره یا نه. کسی تاحالا عایق صدا کرده خونه شو؟ واقعا جلوی سروصدارو میگیره؟ ممنون میشم نظراتا و تجربیاتتون رو بهم بگین.

    1. سلام، بله شکایت میتونین کنین اما اگه می خواین با عایق صدا مشکلتون رو حل کنین می تونین با 09122507811 تماس بکیرین تا شمارو راهنمایی کنیم!

  2. سلام به مجموعه آپ دکو من از عایق صدا دیوار مشترک شما خریداری کردم و خودتون زحمت نصبش رو برعهده گرفتین. خواستم تشکر کنم ازتون واقعا تاثیرات خوبی داشته و راحت شدیم به اصطلاح! بهترین هستین

    1. خیلی خوش حالیم که تونستیم نظر شمارو جلب کنیم! موفق باشین و ممنون از انرژی مثبتون!

  3. سلام خسته نباشین شما عایق صوتی کف هم انجام میدین؟ هزینه اش چقدره. ممنون میشم اگه بگین بهترین عایق صوتی برای کف ساختمون چیه؟

    1. سلام، بله انجام می دیم و قیمت ها به خاطر ابعاد و جنس عایق خیلی متغیره. می تونین با 09122507811 تماس بگیرین تا شمارو راهنمایی کنیم!

  4. سلام ممنون میشم بهمون بگین قیمت عایق صدا برای یه اتاق خواب 50 متری چقدر میشه؟ و این که میشه فقط یکی از دیوارهارو عایق کرد؟ یعنی دیواری که سمت دیگه اش اتاق دیگه ای قرار داره.

    1. سلام، اگه اون دیواری که ازش صحبت میکنین مشترک باشه یا دیواری باشه که رو به بیرون هست بله، در هر صورت باید کارشناسان بررسی های لازم رو انجام بدن. ما مشاوره داریم و بهتون کمک می کنیم مناسب ترین عایق رو پیدا کنین. برای قیمت هم با 09122507811 تماس بگیرین و خیلی سریع و حرفه ای راهنمایی بشین.

  5. روز خوش آیا برای موتور خانه باید کلیه دیوارها عایق بشن؟ حقیقتا ما با شرکتی تماس گرفتیم گفتن که اگه همه دیوارها عایق نشن هیچ فایده ای نداره و بهتره همه دیوارهارو عایق کنین. میشه رک و راست بگین این موضوع واقعیت داره یا نه؟ چون هزینه اش خیلی میشه و حقیقتا صرفه اقتصادی نداره

    1. سلام. دوست عزیز باید کارشناس چک کنه و بهتون نظر بده. اگه شرکت موردنظر فقط در تماس تلفنی بهتون اعلام کرده خیلی اعتماد نکنین. حتی شاید مشکل با عایق صدا کف یا سقف رفع بشه. کافیه با ما از طریق شماره 09122507811 تماس بگیرین تا راهنمایی های لازم رو بهتون ارائه کنیم.

    1. سلام، لطفا با 09122507811 تماس بگیرید. چون قیمت عایق بستگی به نوع و کاربری موردنظر شماهم داره. در تماس تلفنی به صورت واضح اعلام می کنیم.

  6. سلام روز خوش من عایق صدا دیوار مشترک انجام دادم البته شرکت دیگری انجام داد که اینجا ازش نام نمیبرم. اما نتیجه ای نگرفتم دلیلش چیه

    1. سلام دوست عزیز، نتیجه نگرفتن از عایق صدا به دلایل زیادی مربوطه که مهم ترینش استفاده از فوم های عایق صوتی بی کیفیت و با دانیسته های پایین هست. در آپ دکو ابتدا شرایط شمارو بررسی می کنیم و سعی می کنیم بهترین پیشنهاد رو به شما ارائه کنیم. می تونید برای خرید عایق صوتی برای دیوار یا هرکجای دیگر با ما تماس بگیرید تا به بهترین شکل از طریق مشاورین راهنمایی دریافت کنید.

  7. سلام دیوار ما الان کاغذدیواری شده آیا می‌شود بدون کثیف کاری عایق انجام داد لطفا راهنمایی کنید ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *