Search
Close this search box.

عایق صوتی کف آپارتمان – عایق صوتی زمین

عایق صوتی کف آپارتمان یکی از محصولات و خدماتی است که توسط کارشناسان آپ دکو به بهترین شکل ممکن انجام می شود. آپ دکو یکی از بهترین مراکز فروش انواع عایق صدا بوده که در نظر دارد با ارائه و فروش عایق کف ساختمان با بهترین کیفیت رضایت شما عزیزان را به دست آورد!

عایق صوتی کف آپارتمان با آپ دکو

اگر می خواهید کف خانه خود را عایق کنید تا سروصدای شما طبقه پایینی را اذیت نکند، باید به عایق صوتی کف آپارتمان فکر کنید! با این روش کف خانه شما عایق شده و سروصدا به طبقه پایینی منتقل نمی شود.

 


موثرترین روش عایق صوتی برای گرفتن سروصدای طبقات بالایی

اگر سروصدای کوبه ای طبقات بالایی شما را کلافه کرده (صداهایی مثل راه رفتن، دویدن، حرکت و تکان دادن اشیا) بهترین و به صرفه ترین راه حل موجود این است که با طبقات بالایی همکاری کنید و کف خانه طبقه بالایی که سروصدایش موجب آزار شما شده را عایق بندی کنید. این دست از عایق صوتی برای گرفتن صداهایی که از طبقه بالا به گوش می رسد به سه روش قابل اجراست:

1- عایق کف توکار – در این روش سرامیک ها و سنگ های کف خانه طبقه بالایی برداشته می شود، عایق مخصوص گرفتن صداهای کوبه ای اجرا و مجدد سرامیک کاری می گردد. (این روش هزینه بیشتری دارد اما به شدت کارساز است)

2- نمد صنعتی + لایه پلیمری – این دست از عایق بدون خراب کردن کف خانه طبقه بالایی با تجهیزات مخصوص روی زمین محکم می شود و می توانید روی آن موکت یا فرش استفاده کنید.

3- استفاده از پارکت لمینت + عایق صدا – پارکت لمینت یکی از کفپوش های زیبا و جذاب است که می توان زیر آن عایق صوتی مربوطه را اجرا کرد و به این ترتیب جلوی ورود صداهای مختلف را به طبقات پایین تر گرفت.

در ادامه روش های دیگری برای گرفتن صداهای طبقات بالاتر پیشنهاد شده، اما در حال حاضر آپ دکو تنها همین سه روش را به علت موثر بودن و همینطور به صرفه بودن انجام می دهد و هیچ روش دیگری را برای عایق کردن حائل میان دو طبقه توصیه نمی کند.


 

راهکارهایی ساده و راحت برای عایق صوتی کف آپارتمان

یکی از راهکارهای ساده برای ضد صدا کردن کف آپارتمان استفاده از فرش یا موکت است. همه کفپوش ها می توانند تا حدی، هر چند اندک، وضعیت عایق صوتی کف آپارتمان شما را بهبود دهند. اما امکان دارد استفاده از فرش و الیاف نرم و فشرده مثل موکت، باب سلیقه شما نباشد و هارمونی دیزاین خانه شما را به هم بریزد.

یکی دیگر از راه های راحت و ساده برای عایق صوتی کف اجرای پارکت لمینیت است. این مورد از این جهت راحت است که بدون تخریب کف انجام می شود. اما باید دید موارد بالا تا چه حد در بهبود عایق صوتی کف آپارتمان شما تاثیرگذار خواهد بود. همیشه راهی راحت برای تشخیص این مساله وجود دارد. با گرفتن شماره تلفن آپ دکو ازکارشناسان مجرب مشاوره رایگان بگیرید.عایق صوتی کف آپارتمان

راهکارهایی ساده و راحت برای عایق صوتی کف آپارتمان

یکی از راهکارهای ساده برای ضد صدا کردن کف آپارتمان استفاده از فرش یا موکت است. همه کفپوش ها می توانند تا حدی، هر چند اندک، وضعیت عایق صوتی کف آپارتمان شما را بهبود دهند. اما امکان دارد استفاده از فرش و الیاف نرم و فشرده مثل موکت، باب سلیقه شما نباشد و هارمونی دیزاین خانه شما را به هم بریزد.

یکی دیگر از راه های راحت و ساده برای عایق صوتی کف اجرای پارکت لمینیت است. این مورد از این جهت راحت است که بدون تخریب کف انجام می شود. اما باید دید موارد بالا تا چه حد در بهبود عایق صوتی کف آپارتمان شما تاثیرگذار خواهد بود. همیشه راهی راحت برای تشخیص این مساله وجود دارد. با گرفتن شماره تلفن آپ دکو ازکارشناسان مجرب مشاوره رایگان بگیرید.

عایق صوتی برای کف آپارتمان

علت استفاده از عایق صوتی برای کف ساختمان چیست؟ یکی از تفاوت های زندگی یا کار در طبقه هم کف آپارتمان با سایر طبقات – که تبدیل به مشکلی مزمن می شود – انتقال صدا به طبقات زیرین است. برای حل این مشکل کافی ست انتخابی خلاقانه داشته باشید. با نصب عایق های صوتی باکیفیت آسودگی را تجربه کنید. آپ دکو با شیوه هایی بی نقص و علمی مجری عایق کف ساختمان شما خواهد بود.

عایق صدا کوبه ای بهترین عایق کف ساختمان

لاوه بر صداهایی که از بیرون وارد ساختمان می شود، انتقال صدا بین طبقات هم یکی از عوامل مزاحم است. برای جلوگیری از چنین اتفاقی، یا باید سر و صدا تولید نکرد یا این که با استفاده از مواد عایق، رفت و آمد صدا را کنترل کرد. عایق کوبه ای، برای رسیدن به چنین هدفی طراحی شده است. در این مقاله، قصد داریم درباره این عایق، بیشتر صحبت کنیم.

برای این که جلوی ایجاد و انتقال صداهای کوبه ای در ساختمان گرفته شود، راهکارهای زیادی وجود دارد که می توان به آن ها عمل کرد. در ادامه، چند تا از کاربردی ترین آن ها را بررسی می کنیم.

افزایش مقاومت کف در برابر صداهای کوبه ای

اگر کف واحد مسکونی، نازک باشد، جرم کم آن باعث می شود تا ایجاد صدای کوبه ای و انتقال آن، با شدت و سرعت بیشتری انجام شود. اگر ضخامت کف واحد مسکونی افزایش یابد، یا فضای خالی بین مواد سازنده آن، پر شود، صدای کوبه ای هم منتقل نخواهد شد. برای مثال، استفاده از کف های چوبی، به علت قیمت مناسب و حجم و وزن کمتر، امروزه در ساختمان های زیادی دیده می شود. در حالی که این کار سبب افزایش حجم صدای کوبه ای خواهد شد. می توان بین تیرک های چوبی را با استفاده از مواد عایق بندی سبک یا متراکم پر کرد. اما این کار، هزینه زیادی خواهد داشت.

با یک هزینه متوسط، می توان کف واحد مسکونی را از مواد بتنی ساخت. با توجه به افزایش جرم و ضخامت کف واحد، این کار سبب می شود تا صدای کوبه ای، تولید نشود. یا صدای تولیدشده به حدی ضعیف است که توان انتقال از کف بتنی را نخواهد داشت.

زیرسازی کوبه ای

یکی از راه های نسبتا ارزان برای انجام عایق کوبه ای، زیرسازی است. با استفاده از این روش می توانید بسیاری از ضربه های کوبه ای، به استثنای ضربات بسیار شدید را از بین ببرید. اگر قصد دارید با هزینه اندک و یا با روش های ابتدایی تا حدی جلوی صداهای مزاحم را بگیرید، پیشنهاد می کنیم روش های ارزان عایق صوتی را مطالعه نمائید.

برای این کار، مواد میراکننده، مانند کف پوش های از جنس وینیل، لاستیک، چوب پنبه و یا حتی استفاده از فرش ها و موکت های مناسب، از جمله مواد موثر در عایق کاری کوبه ای است.

کف شناور یا کف معلق

صدابندی، تنها راهی است که با استفاده از آن می توانید اصوات کوبه ای را از بین ببرید. برای همین جدا کردن کفی که ضربه روی آن وارد می شود، با کف ساختمان، یکی از موثرترین راه های برای عایق کاری کوبه ای است. با استفاده از مواد میراکننده مانند لاستیک، پشم شیشه، و یا بعضی از فنرهای فلزی، کف ساختمان را از کفی که ضربه به آن وارد می شود جدا کنید.

البته در نظر داشته باشید که بازده این روش، بستگی به جرم کف معلق، کیفیت ماده میراکننده و درجه صدابندی دارد. هنگامی که دیواره های جداکننده از کف را در ساختمان قرار می دهید، باید دقت زیادی داشته باشید. اگر این کار را با دقت کافی انجام ندهید، ممکن است جاگیری شبکه های جداکننده به نحوی باشد که موادی که در کف استفاده شده است، خودشان صدا را به طبقه ی پایین تر انتقال دهند. در این صورت، تمام هزینه ای که برای انجام عایق کوبه ای با استفاده از این روش انجام داده اید، هدر خواهد رفت.

افزایش مقاومت سقف در برابر انتقال صدا

اگر توانایی بستن صدا از طریق منبع تولید آن را ندارید، می توانید سقف خود را عایق صوتی کنید تا حداقل صداهای کوبه ای منتقل نشوند. با استفاده از عایق آکوستیک ، یا سقف کاذب و نصب یک لایه جاذب بین سقف اصلی و کاذب، می توانید عایق کوبه ای موثری در منزل خود پیاده کنید. با این کار، صداهای کوبه ای کاهش نمی یابد. اما حداقل با عایقی که پیاده کرده اید، امکان انتقال آن ها به منزل شما بسیار پایین خواهد بود.

ویژگی های عایق کوبه ای

عایق های کوبه ای آپ دکو، با استفاده از تکنولوژی روز دنیا، با بهترین کیفیت ساخته می شوند. این عایق ها، به راحتی نصب می شوند و با توجه به وزن سبکی که دارند، کمترین بار را به ساختمان وارد می کنند. برخی از مهمترین مزایای عایق کوبه ای آپ دکو عبارتند از:

    • ضخامت بسیار کم
    • نصب سریع و آسان
    • ضد آب
    • مقاومت مکانیکی زیاد
    • عمر مفید بالا
    • مطابق با استانداردهای مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی
    • خاصیت ارتجاعی

این عایق ها، همینطور قابلیت برش در اندازه و شکل های دلخواه را دارند. برای همین، می توان آن ها را در هر اتاقی با هر ابعادی استفاده کرد. تنوع رنگ های موجود در این عایق ها هم باعث می شود تا بتوان آن ها را با دکوراسیون های گوناگون ست کرد. یکی از راه های عالی برای عایق صوتی یک اتاق، استفاده از این عایق ها برای کف، و استفاده از عایق دکوراتیو روی دیوارها است. این کار هم باعث می شود انعکاس صدا به حداقل برسد و هم زیبایی اتاق را دو چندان می کند.

بهترین عایق صوتی کف آپارتمان چیست؟

بهترین عایق صوتی کف ساختمان چیست؟

عایقی که در تصویر می بینید یک کفپوش صوتی با کیفیت است و دارای یک طراحی خلاقانه است که برای کمک به مقابله با صدای ناخواسته و آزاردهنده بسیار موثر است.

این نوع کفپوش های صوتی عملکرد بسیار خوبی در برابر صداهای بلند دارند. برای مثال صداهایی مثل صحبتهای روزانه داخل سازه، صدای تلویزیون و راه رفتن های زیاد داخل خانه را به آسانی از بین می برد و از آنجایی که تنها ۱۵ میلیمتر ضخامت دارد باعث حفظ فضای اتاق شما می شود.

عایق صوتی کف آپارتمان برای جلوگیری از انتقال صدا بین طبقات

با عایق صوتی کف آپارتمان برای جلوگیری از انتقال صدا بین طبقات، می توانید آزادانه تر به علایق خود بپردازید. شاید بخواهید کف آپارتمان را سرامی ک کنید. یا شاید تمایل داشته باشید که در منزل ورزش هوازی انجام دهید. کودکتان به جنب و جوش و سرزندگی نیاز دارد.

همه این ها در محیط آپارتمان تولید صدا می کند و باعث مزاحمت برای همسایه است. شرکت آپ دکو با عایق کاری صوتی کف آپارتمان، در هر طبقه ای که باشید، به ایجاد محیطی امن و آسوده در زندگیتان کمک می کند.

صدای airborn یا هوابرد چیست؟

هر لحظه صداهای مختلفی می شنویم. اما تا به حال به این فکر کرده ایم صداهایی که می شنویم چه نوع صدایی می باشند؟ همه صداهایی که می شنویم صداهای هوابُرد (airborn) می باشند یا در اول صدایی غیر از صدای هوابرد می باشند، اما در نهایت به صورت هوابرد به گوشمان می رسند.

به زبان بسیار ساده، صداهای هوابرد(airborne) صداهایی می باشند که با شدت، طول موج (فرکانس) و زوایای مختلف از راه به لرزه درآوردن مولکول های هوا خود را به گوش ما می رسانند. سه عامل مهم که می توانند در چگونگی به گوش رسیدن صداهای هوابرد اثر گذار باشند عبارت می باشند از: شدت صدا (volume)، طول موج (frequency) و زاویه انتشار در ماده.

چرا باید عایق صوتی کف آپارتمان را انجام دهیم؟

صداگیری صداهای کف امریست بسیار تخصصی به این خاطر که ماهیت صداهایی که از کف آپارتمان عبور می کنند با صدای دیوار مشترک و یا سقف کاملا متفاوت میباشد و ضد صوت کردن آن تنها از عهده عایق های مدرن و چندمنظوره که دارای مواد ضد کوبش میباشد بر میاید.

متاسفانه در کشور ما به دلیل نبودن اطلاعات کافی عایق های غیر تخصصی و غیر کاربردی به عنوان عایق صوتی کف فروخته میشود و به این نکته مهم توجه نمیشود که هر عایق بسته به نوع ترکیبات و ضخامت برای یک مکان خاص ساخته شده و متاسفانه در ایران بعضی شرکت های سودجو برای هر مکانی یا هر محیطی صرف نظر از کاربرد آن عایق صوتی یک نسخه واحد تجویز می کنند.

اگر صداگیری و حذف قطعی صدا به خصوص داهای عبوری از کف ساختمان امریست فوق العاده تخصصی و مشتریان برای اینکه در دام این شرکت ها نیفتاده و هزینه و وقت خویش را تلف نکنند باید اولویت اول را کیفیت و نوع عایق و برند در نظر بگیرند و قیمت و ضخامت و… در اولویت های بعدی قرار میگیرند.

چون همیشه در همه مشاغل همیشه افرادی می باشند که ادعا می کنند با هزینه کمتر از بقیه میتوانند کارهای بزرگی را انجام دهند و در انتها نتیجه همان میشود که همه میدانیم، پس یکبار برای همیشه از شر صداهای مزاحم خلاص شوید و به افراد متخصص فروش عایق صوتی کف آپارتمان رجوع فرمایید.

ما در کل دو نوع روش برای استفاده از فوم عایق کف داریم:

روش اول عایق صوتی کف آپارتمان

اگر آپارتمانی که می خواهید عایق کنید، در حال ساخت هست و شما دور اندیشی کردید؛ یا تجربه دارید، که خیلی خوب و عالی می شود عایق کرد و جلوی صداهای مزاحم را گرفت. به این صورت که کف طبقه شما را که زدند و تاسیسات را مانند لوله ها ی گاز و برق راگذاشتند و روش آن را پوکه ریختن و یک ملات روش آوردن ، حالا نوبت عایق کردن هست. عایق صدا کف را پهن می کنید و سپس مراحل ساختن را ادامه می دهید که ملات 4 سانت روش می آید و بعد کف نهایی سرامی ک پارکت سنگ یا هر چیز دیگر….

از مزیت های این فوم می تونیم به خواص مکانیکی که پاره نمی شود و در محیط کارگاه سازگار هست ( کارگر یهو بره روش یا شی را روش بکشد چیزی نمیشه). از دیگر مزایای فوم عایق صدا کف ساختمان سبک بودن فوم است ،که ساختمان را سنگین نمی کند. به مرور زمان خاصیت آکوستیکی را از دست نمی دهد و حساسیت زا نیست و اگر دوستدار محیط زیست هستید، این فوم از مواد قابل بازیافت تشکیل شده است.

روش دوم عایق صوتی کف آپارتمان

در این روش شما وارد خانه شده اید و کف تمام شده است حالا با این مشکل نبود عایق کف مواجه شده اید. یکی از کار ها این است که کف را بردارید منظور سرامی ک یا هر چیزی که سطح را پوشانده سپس فوم عایق صدا را بگذارید و دوباره کف را بپوشانید.

صداهای ضربه ای یا کوبشی (impact) چیست؟

همان طور که از اسم این صدا پیداست، صداهای ضربه ای یا کوبشی صداهایی می باشند که از به هم کوبیده شدن دو جسم تولید می شوند و در نهایت هوابرد به گوش ما می رسند. حتما همه ما با این نوع از صدا هر روز سر و کار داریم، اما می خواهیم اینجا به یک مورد آزاردهنده از این نوع صدا اشاره کنیم.

قطعا همه ما با این مشکل که صدای راه رفتن یا دویدن کودک همسایه طبقه بالا یا کشیده شدن صندلی هایشان روی زمین آسایشمان را بر هم ریخته، دست و پنجه نرم کرده ایم. این مثال ساده ای بود از صدای ضربه ای یا کوبشی، البته از نوع بد آن!

عایق کاری صوتی کف آپارتمان و جلوگیری از سر و صدای طبقات بالا

هم اکنون در دنیا برای جلوگیری از سر و صدای طبقات بالا و مزاحمت های صوتی بین طبقات ساختمان، از عایق کاری صوتی کف استفاده می شود. عایق کاری صوتی در سقف و کف ساختمان، به وسیله پوشش های چند لایه و با تکیه بر تکنولوژی نانو انجام می شود. مجریان آن در شرکت آپ دکو مهندسین علوم صدا، معماری، عمران و… می باشند.

عایق صوتی روکار کف

با کمک عایق صوتی کف آپارتمان می توان به محیطی آرام دست یافت. دو نوع عایق کف وجود دارد که طراحی و اجرای متفاوتی دارند. عایق صوتی کف روکار و توکار. روش توکار مسلما مناسب برای فضاهای در حال ساخت است.

اما برای فضاهایی که ساخته شده اند و شکافتن کف آن ها شامل صرف زمان و هزینه است، عایق صوتی کف آپارتمان بسیار مناسب است. این عایق ها معمولا از مقاومت نسبتا بالایی برخوردارند. انواع عایق صوتی کف شامل پشم شیشه، پشم سنگ، انواع عایق های پلی اورتان، پلی استایرن، بتون لیکا و تایل های استفاده شده از فیبرهای معدنی می باشند.

عایق صوتی مورد استفاده در کف

عایق کف ساختمان روکار

برای تعیین قیمت عایق صوتی کف آپارتمان یا عایق صدا کف محیط کار، منزل و یا هر فضای دیگری نیاز به حضور مهندسین ما در محل و بررسی علمی و دقیق فضا است. اندازه، متریال سطوح، موقعیت فضا و… همه در این امر موثرند. با ما در آپ دکو تماس بگیرید. حضور در محل و مشاوره به صورت رایگان ارائه خواهد شد.

عایق صوتی مورد استفاده در کف

برای کنترل صدای محیط، نیاز به عایق کاری صوتی ست. اگر نیاز به کنترل صدای کف باشد، می توان به شیوه ای مناسب آن را کنترل کرد. عایق صوتی مورد استفاده در کف توسط مهندسین مشاور ما به شما پیشنهاد می شوند. با آپ دکو تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما کمک بگیرید.

استفاده از عایق کف ساختمان نانو

روش ها و متریال عایق کاری مختلفی برای کف ساختمان وجود دارد که در عکس ها و متن هایی مختصر به آن ها اشاره کردیم. متریال هایی مثل پشم سنگ، پشم شیشه، عایق های چوب با چگالی پایین، عایق های بازیافتی فشرده شده، عایق های ترکیبی مثل پلی یورتان و پلی استایرن و… همه این عایق ها، عایق هایی قوی می باشند و می توانند بسته به پروژه مثمر ثمر واقع شوند، اما همه آن ها یک عیب مشترک دارند: ضخامت زیادی دارند.

همین مشکل باعث شده که پژوهشگران علم نانو دست به کار شوند و عایقی بسیار قوی با دانسیته مناسب اما با ضخامت پایین حدود نیم سانتی متری بسازند و انقلابی بزرگ در علم عایق کاری ایجاد کنند. برای آشنایی بیشتر با عایق های نانو و دریافت مشاوره‎ رایگان با مهندسین صدا و کارشناسان عایق صوتی مجموعه ساختمانی آپ دکو تماس بگیرید. برای خرید عایق صوتی کف آپارتمان ما بهترین ها را در اختیار داریم. عایق صوتی کف آپارتمان – عایق صوتی زمین

اکثر افرادی که زندگی در آپارتمان را تجربه کرده اند از سروصدای بچه ها، مهمان ها، آشپزی یا نظافت خانه همسایه ها گله می کنند. با توجه به اینکه، شغل افراد و زمان استراحت آن ها با یکدیگر متفاوت است، پدیده آلودگی صوتی می تواند مشکلات فراوانی برای زندگی شخصی و کاری افراد ایجاد کند. روش عایق صدا کف مناسب ترین راهی است که می توان در عدم انتقال صدا در محیط های آپارتمانی به کار برد. عایق صوتی کف آپارتمان – عایق صوتی زمین

معرفی عایق نانو عایق صوتی کف آپارتمان – عایق صوتی زمین

یکی از موثرترین پدیده ها در انقلاب صنعتی، دستیابی به فناوری نانو است. فناوری نانو در تمام رشته ها و صنایع کاربرد دارد. به همین دلیل آن را موج چهارم انقلاب صنعتی می نامند. و دو كمپانی بزرگ isover و ursa پیشرو در این حوزه میباشند هدف اصلی در فناوری نانو این است که با استفاده از مواد مختلف، ویژگی ها و خواص جدیدی به ترکیبات و محصولات قدیمی اضافه کنیم. امروزه نمی توان صنعت یا محصولی را مشاهده کرد که برای ارتقای کیفیت آن از فناوری نانو استفاده نشده باشد.

همان طور که گفتیم عایق کاری یکی از مهم ترین بخش ها در صنعت ساختمان است؛ و با توجه افزایش جمعیت جهان پدیده شهرنشینی و زندگی آپارتمانی هم در حال افزایش است؛ بنابراین، بیشتر کشورهای پیشرفته سعی می کنند از فناوری نانو در محصولات عایق کاری ساختمان ها استفاده کنند. کشور فرانسه و آلمان در این حوزه پیشگام می باشند. آن ها سعی می کنند با استفاده از دانش تخصصی و کاربرد هوشمندانه خواص آکوستیک انواع مختلف مصالح را برای عایق صدا کف، عایق صدا سقف و دیوار تولید کنند.

مزایای عایق صدا کوبشی

  • ضخامت کمتر و کیفیت بالاتر در مقایسه با عایق های قدیمی
    • امکان استفاده به صورت روکار و توکار باعث شده که این نمونه از عایق ها برای کف و دیوارها بسیار مناسب باشند
    • داری خواص آنتی باکتریال بوده و ضد آب می باشند عایق صوتی کف آپارتمان – عایق صوتی زمین
    • تراکم آن ها متفاوت بوده اما عایق 100 درصدی صوت می باشند
    • عایق بسیار خوبی در برابر صداهای کوبه ای مانند اثاث کشی، نظافت خانه، بازی بچه ها و صداهای مشابه می باشند
    • می توان از این عایق در سازمان ها و اداره های مختلف، مدارس، دانشگاه ها، باشگاه های ورزشی، تالارها و… استفاده کرد
    • می توان این عایق صدا را زیر انواع موکت ها، سیمان، پارکت یا لمینت بکار برد عایق صوتی کف آپارتمان – عایق صوتی زمین

انواع روش های عایق کاری سقف آپارتمان

عایق کاری بخش های مختلف خانه با دو روش توکار و روکار انجام می شود. هر یک از این دو روش، معایب، مزایا و کاربردهای ویژه ای دارند. از روش توکار تنها برای ساختمان هایی در حال ساخت استفاده می شود. بنابراین، اگر قصد بازسازی منزل مسکونی خود را دارید و تمایل به تخریب کلی عایق صدا دیوار مشترک و کف آن ندارید بهتر است استفاده از عایق کاری توکار را فراموش کنید. عایق صوتی کف آپارتمان – عایق صوتی زمین

روش روکار، روشی بسیار مناسب است که امکان اجرای آن در ساختمان های مسکونی قدیمی و در حال ساخت فراهم است. در این روش برای نصب عایق های صوتی نیازی به کندن کف، دیوارها و سقف وجود ندارد. در نتیجه، هزینه اقتصادی را در مرحله بازسازی منازل کاهش می دهد. توصیه می کنیم که برای بهینه سازی عایق صدا کف در مرحله ساخت یا بازسازی حتما از مواد نانو استفاده کنید. عایق صوتی کف آپارتمان – عایق صوتی زمین

مزایای عایق صداگیر صوتی کف در خانه های آپارتمانی

  • جلوگیری از انتقال صدا در طبقات مختلف
  • امکان برگزاری انواع مهمانی ها و انجام ورزش های مختلف بدون مزاحمت و ایجاد سروصدا برای همسایه ها
  • عایق کاری فضای مناسب برای بازی بچه ها در خانه و انجام کارهای مختلف حتی در ساعات آخر شب را فراهم می کند. عایق صوتی کف آپارتمان – عایق صوتی زمین

ضرورت استفاده از مواد نانو برای عایق صدا کف در روش روکار

در گذشته برای عایق کاری ساختمان ها از مواد مختلفی مانند پشم شیشه استفاده می شد. این مواد برای سلامتی مضر بوده و عایق ضعیف صوت می باشند. عایق های قدیمی عمر مفید کمی دارند. اگر از عایق پشم شیشه در دیوار و سقف استفاده کنید متوجه می شوید که پس از رنگ آمیزی دیوارها تغییر رنگ داده و حالت زردی در آن ها مشاهده می شود.

مواد سازنده پشم شیشه احتمال ابتلا به سرطان را افزایش می دهد. البته فراموش نکنید در برخی موارد بهترین گزینه برای عایق کاری روکار پشم شیشه است؛ اما با توجه به این معایب توصیه می کنیم مواد نانو را در عایق کاری روکار جایگزین مواد قدیمی کنید. عایق صوتی کف آپارتمان – عایق صوتی زمین

مزیت استفاده از مواد نانو در عایق کاری کف، عایق سقف و عایق دیوار

  • ضخامت کمتر دیوار و کف با استفاده از مواد عایق نانو
    • امکان استفاده از کاغذدیواری، گچ و رنگ روی عایق های نانو عایق صوتی کف آپارتمان – عایق صوتی زمین
    • نصب عایق نانو بسیار ساده و تمیز است؛ زیرا کار بیشتر به مونتاژ شباهت دارد.
    • امکان نصب این نوع عایق بر روی بخش ها و وسایل مختلف

مهم ترین نکات در کاربرد عایق صدا کف

یکی از اشتباهاتی که در پروژه های مختلف برای عایق صدا کف انجام می شود، استفاده از مواد و عایق های مشابه در بخش هایی مانند سقف، دیوار و کف ساختمان است. علیرغم اینکه در ساختمان سازی ایران این فرایند طبیعی به نظر می رسد؛ اما در عایق کاری روکار هرگز نباید از مواد و ترکیبات مشابه در قسمت های مختلف مانند سقف، دیوارها و کف استفاده کرد.

معمولا، معمارها و ساختمان سازان ایرانی بدون توجه به موقعیت ساختمان و محل موردنظر معمولا برای اتاق خواب، سالن پذیرایی، آشپزخانه و … عایق مشابه انتخاب می کنند؛ اما باید بگوییم، میزان صدای تولیدشده در هر بخش از منزل متفاوت است.

بعلاوه، انتظار داریم در بعضی از بخش های خانه مانند سرویس بهداشتی امکان انتقال هیچ نوع صدای وجود نداشته باشد. به همین دلایل، فرایند عایق کاری ساختمان بسیار حساس و پیچیده است. در حال حاضر در بیشتر کشورهای توسعه یافته در عایق کاری روکار ساختمان از مواد نانو استفاده می شود.

عایق های نانو نمونه ای از عایق های مدرن می باشند که دارای ضخامت مختلف بوده و قابلیت نصب در هر بخش از خانه را دارند. غیرقابل اشتعال می باشند بنابراین در آشپزخانه به راحتی می توان از آن ها استفاده کرد.

عایق صوتی کف آپارتمان – عایق صوتی زمین

6 پاسخ

  1. سلام برای کف آپارتمان عایق میخواستم ولی نمی دونم چه محدودیت هایی ایجاد می کنه یکم توضیح میدید

    1. سلام دوست عزیز، عایق روکار کف ساختمان محدودیت خاصی نداره اصلا و شما می تونید با خیال راحت اجراش کنید. برای خرید انواع عایق صدا کف با آپ دکو تماس بگیرید و مشاوره کاملا رایگان دریافت کنید.

  2. سلام دوست عزیز عایق صوتی برای کف طبقه بالایی می خواستم که در مرجله قبل سرامیک کاری هست چند درصد صدای کوبه ای وکشش روی سطح رو کم میکنه ؟و قیمت ان؟

    1. سلام دوست عزیز. این عایق موجود هست اما برای دریافت قیمت باید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت (02191015033) با ما تماس بگیرید.

    1. سلام دوست عزیز. برای دریافت قیمت ها از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما در آپ دکو تماس بگیرید و علاوه بر دریافت قیمت ها، مشاوره رایگان برای خرید بهترین عایق دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *