Search
Close this search box.

فوم آکوستیک هرمی – خرید عایق هرمی

فوم آکوستیک هرمی از دسته پنل های عایق صوتی هستند که با فوم پلی یورتان ساخته شده و با برش ویژه ای که دارد توانایی بالایی در جذب فرکانس های میانی و بالای صدا را دارند. پنل های آکوستیک هرمی در سلام آکوستیک در ابعاد 2*1 تولید شده و در هنگام استفاده سطح خوبی از دیوار را پوشش می دهند. این پنل ها با فوم هایی با دانسیته های 17 کیلویی و 30 کیلویی تولید می شوند.

زیبایی پنل های هرمی می تواند محیطی جذاب و حرفه ای را در استودیوتان برای شما رقم بزند پنل آکوستیک هرمی از پنل های جاذب می باشد. انواع پنل های جاذب صدا در استودیو ها و اتاق های ضبط صدا و همینطور در منازل مورد استفاده قرار می گیرند.

برای اطلاعات بیشتر و دریافت هرگونه مشاوره برای آکوستیک و… فقط کافیست از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

عایق صدا استودیو موسیقی

یکی از تاثیر گذار ترین قسمت های استودیو بخش آکوستیک آن می باشد که باعث می شود شما صدایی عاری از هرگونه نویز و… داشته و همینطور صدای صادقانه و واقعی به گوش شما برسد. یکی از محصولاتی که برای عایق کردن فضا بسیار مناسب بوده و در مهار کردن فرکانس های دارای بسامد بالا و متوسط عالی عمل می کند، فوم آکوستیک هرمی است.

فوم های هرمی همانطور که از اسمشان مشخص است، به شکل هرم هستند ، هرم ها نیز ظاهری تقریبا شبیه به کوه دارند. این محصول یک عدد ابر مستطیل شکل به ابعاد یک در دو متر می باشد که از هرم های هم اندازه و کنار هم پوشیده شده و معمولا برای سقف و گاهی اوقات دیوار ها استفاده می شود.

برای خرید فوم آکوستیک هرمی – خرید فوم هرمی می توانید همین حالا با ما در آپ دکو تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم! کارشناسان با مشاوره رایگان به شما کمک می کنند بهترین ها را برای عایق سازی خانه و محل کار خود خریداری کنید! ارسال محصولات عایق و پنل های ضد صدا به سراسر کشور در این مجموعه صورت می گیرد.

بهتر است بدانید از بابت کارایی بین ” فوم شانه تخم مرغی ” و ” فوم هرمی ” چندان تفاوت مهمی وجود ندارد و میتوانید بر حسب سلیقه ی شخصی هر کدام از این محصولات را با هم جایگزین کنید. یا در کنار هم استفاده کنید.

این محصول با فشردگی و ضخامت های مختلف تولید و عرضه می شود. به طور کلی  ضخامت و فشردگی ( دانسیته ) بالا در فوم ها، به جذب بهتر و بیشتر فرکانس کمک خواهد کرد پس اگر میخواهید آکوستیک محیط با بازخورد بهتری انجام دهید، از فشردگی و دانسیته های بالا استفاده کنید.

فوم آکوستیک هرمی

خرید فوم آکوستیک هرمی – خرید خرید عایق هرمی

فوم آکوستیک هرمی یکی از انواع پنل های جاذب صدا هستند. این پنل ها هم با هدف آکوستیک کردن استودیو ها مورد استفاده قرار می گیرند و هم به منظور عایق بندی صوتی محیط. برش ویژه ای که پنل های هرمی دارند این پنل های آکوستیک را برای جذب هرچه بیشتر فرکانس های صدا قوی تر کرده است.

با نصب پنل آکوستیک هرمی روی دیوار فرکانس های صدا با این پنل برخورد کرده و جذب آن می شوند. این امر موجب می شود از انعکاس امواج صدا جلوگیری شود. از زیبایی این پنل ها در کنار قیمت مناسبشان نمی توان غافل شد.

استفاده از فوم آکوستیک هرمی در ترکیب با سایر پنل های آکوستیک، همچون دیفیوزرها و بیس ترپ ها و انواع دیگری از ابزوربر ها میتواند کیفیت صدای شما را صد چندان بکند. ابعاد بزرگ پنل های آکوستیک هرمی آنها را به پنل هایی به صرفه تبدیل کرده است. که توانایی پوشاندن مساحت مناسبی از دیوار را دارا می باشند.

فوم آکوستیک هرمی

فوم هرمی برای استدیو

یکی از تاثیرگذارترین بخش های استودیو بخش آکوستیک آن است که باعث می شود شما صدایی عاری از هرگونه نویز و… داشته و همین طور صدایی صادقانه و واقعی به گوش تان برسد. یکی از محصولاتی که برای عایق کردن فضا بسیار مناسب بوده و در مهار کردن فرکانس های دارای بسامد بالا و متوسط عالی عمل می کند، فوم آکوستیک هرمی است. این پنل ها هم با هدف آکوستیک کردن استودیو ها مورد استفاده قرار می گیرند و هم به منظور عایق بندی صوتی محیط.

فوم های هرمی همانطور که از اسمشان مشخص است، به شکل هرم هستند ، هرم ها هم ظاهری تقریبا شبیه به کوه دارند. این محصول یک عدد ابر مستطیل شکل به ابعاد یک در دو متر است که از هرم های هم اندازه و کنار هم پوشیده شده و معمولا برای سقف و گاهی اوقات دیوار ها استفاده می شود.

زیبایی پنل های هرمی می تواند محیط جذاب و حرفه ای در استودیوی شما رقم بزند، همچنین از قیمت عالی این پنل ها با توجه به کارایی و ابعادشان غافل نشوید.

فوم آکوستیک هرمی چیست؟

در سرتاسر دنیا دلایل بی شماری برای استفاده از فوم آکوستیک هرمی در استودیوها وجود دارد. به علاوه ی ظاهر هندسی چشم نواز این پنل دکوراتیو آکوستیک بافت زاویه دار این پنل ها به خوبی سطح مدیریت صوتی طنین و پژواک را افزایش می دهد.

این مدیریت صوتی شامل جذب و تبدیل انرژی صوتی به گرمایشی و خفه کردن صدا درون خود برای جلوگیری از پژواک می شود. نکته ی اصلی پشت پرده ی فوم های اکوستیک هرمی، در ساختار پر خلل و فرج این پنل ها نهفته است. این ساختار ارتعاشات صوتی هوا-برد را درون خود گیر انداخته و آن ها را به انرژی گرمایشی تبدیل می کنند.

این هرم های چهاروجهی شگفت انگیز در جذب مؤثر طیف گسترده ای از فرکانس ها کارساز ظاهر می شوند. از طرف دیگر ظاهر شیک و ماندگار، این پنل ها را به یک گزینه ی فوق العاده برای سالن های کنفراس تبدیل کرده است. فوم هایی که هرم های ضخیم تری دارند، مراتب بالاتری از کنترل صدا، و همچنین مقاومت در برابر مواج فرکانس کوتاه را ارائه می دهند.

اگر قصد خرید تجهیزات آکوستیک را دارید، یکی از محصولات پرکاربرد و ارزشمند این خانواده ورق آکوستیک هرمی می باشد. این محصول تاثیر ویژه ای در کنترل فرکانس های میانی و بالا داشته و قاتل ریورب در فضا است. فوم هرمی معمولا برای سقف و دیوار ها استفاده می شود و در کنار کاربرد زیاد، ظاهر زیبایی نیز دارد.

فوم آکوستیک هرمی برای تنظیم، میکس مسترینگ، تمرین و… عالی عمل کرده و بهترین گزینه می باشد زیرا دارای حداکثر کارایی. قدرت جذب بوده و قاتل سر و صدا در فرکانس با بسامد بالا و متوسط می باشد. از این فوم آکوستیک پر کاربرد برای عایق انواع فضا مانند: ددروم، کنترل روم، پلاتو ها، انواع اتاق ضبط و… استفاده می شود که سوای عایق صوتی قدرتمند، با ظاهر شکیل خود جذابیت فضای شما را نیز افزایش می دهد.

شکل ظاهری فوم هرمی آکوستیک

فوم آکوستیک هرمی همان طور که از اسم آنها پیدا می باشد شبیه به اهرام مصر می باشند “هرم شکلی سه بعدی است که از اتصال نقطه ای در فضا به تمام نقاط شکلی بسته در صفحه به وجود می آید یا اون شکل هرمی ریاضی، اسمش را هرمی گذاشته که با دستگاه cnc  زده می شود.

به آن نقطه، رأس هرم و به آن شکل مسطح، قاعده هرم گفته می شود. قاعده هرم، چندضلعی دلخواه است و سایر وجه ها مثلث هایی هم راس هستند که در رأس به یکدیگر متصل می شوند. خط قائمی که رأس را به قاعده متصل می کند، ارتفاع هرم نامیده می شود.  این محصول یکی از محبوبترین و پرکاربردترین فوم های آکوستیک پنل محسوب می شود.

جنس فوم آکوستیک هرمی از مواد به نام پلی یورتان یا پلی اورتان می باشد. پلی یورتان به دسته از مواد شیمیایی که از واکنش پلی یول و ایزوسیانات تشکیل شده است گفته می شود.

فوم آکوستیک هرمی در ابعاد 1 در 2 متر در ضخامت های 3.5 و 5  سانتیمتر می باشند. فوم های هرمی در رنگ های متنوعی برش داده می شوند ولی بیشتر در بازار به رنگ های خاکستری روشن و خاکستری تیره موجود می باشد. رنگ خاکستری جزء رنگ های خنثی محسوب می شود و می تواند به راحتی کنار رنگ های دیگر قرار بگیرد و این باعث شده طرفداران خوبی در بازار داشته باشد.

برای خرید انواع فوم و پنل های آکوستیک باید با ما تماس بگیرید، در تماس تلفنی به همه سوالات شما به صورت کامل و جامع پاسخ داده خواهد شد.

فوم آکوستیک هرمی

فوم آکوستیک هرمی

در میان پنل های آکوستیک، چرا فوم آکوستیک هرمی بیشترین طرفدار را دارد؟

این روزها پنل های آکوستیک مختلفی در بازار وجود دارد که در طرح های مختلف تولید می شوند، فوم هایی نظیر فوم آکوستیک هرمی، فوم آکوستیک هرمی، فوم ام دی پلاس، آکوستیک ام دی 55، پنل آکوستیک فلکسی پارت، پنل آکوستیک لاین و…… هر کدام از این پنل ها دارای مزایا و معایبی هستند.

اما در این میان، یک پنل از همه بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است و این کالا، پنلی نیست جز فوم آکوستیک هرمی، این پنل آکوستیک از استودیوها ضبط حرفه ای تا صداگیری آموزشگاه های موسیقی گرفته تا بهبود صدای ضبط اتومبیل، وگرفتن صدای دستگاه، ژنراتور و صداگیری دستگاه های فن دار نظیر سرور و ماینر و ساخت سایلنت باکس و آکوستیک دیجی و صداگیری انواع ساز و…. کاربرد دارد.

فوم آکوستیک هرمی سطح جذب بهتری دارد

اگر بخواهیم مقایسه ای بین فوم آکوستیک هرمی و سایر پنل ها آکوستیک (مثلا فلکسی یا ام دی پلاس) داشته باشیم می بینیم تعداد خانه ها ی فوم آکوستیک هرمی به مراتب بیشتر از اکثر پنل های آکوستیک است. این امر معمولا موجب می شود سطح جذب پنل بیشتر گردد و در نتیجه کارایی جذب فرکانس های صوتی پنل افزایش یابد.

فوم آکوستیک هرمی

فوم آکوستیک هرمی قیمت بهتری دارد

فوم های هرمی نسبت به سایر کالا های آکوستیک قیمت بسیار مناسبی دارند. علت اصلی این امر پایین تر بودن هزینه تولید این پنل ها و تقاضای بالای این پنل و تولید تیراژی آن می باشد که موجب می شود قیمت آن نسبت به سایر انواع تجهیزات آکوستیک در بازار متعادلتر باشد.

فوم آکوستیک هرمی

فوم آکوستیک هرمی سریعتر و راحت تر نصب می شوند

فوم ها هرمی در ابعاد بزرگ تولید می شوند. این امر موجب نصب سریعتر و آسانتر پنل می گردد. ابعاد فوم آکوستیک هرمی یک در دو است این درحالی است که مثلا فکسی معمولا دارای ابعاد 50 در 50 سانت است. ام دی 55 ( پنل آکوستیک مدیا) دارای ابعاد 30 در 30 سانت است و فوم آکوستیک لاین دارای ابعاد 70 در 100 سانتی متر است.

حال فرض کنید بخواهید یک دیوار بزرگ را با پنل ام دی 55 که ابعاد 30 در 30 سانتی متر دارد پوشش دهید. دقیقا فکر می کنید چند عدد پنل لازم است و چند ساعت طول می کشد که پنل ها نصب شوند؟ پاسخ مدت زمان بسیار طولانی و تعداد بالای پنل ها است. این در حالی است که پنل هرمی خیلی سریع و با میخ یا چسب به راحتی نصب می گردد. در این حالت است که نصب آسانتر فوم آکوستیک هرمی موجب می شود بسیاری از مصرف کنندگان این پنل را ترجیح دهند.

فوم آکوستیک هرمی

به عنوان یک عایق صوتی می تواند ترکیب پذیر باشد

این پنل در ترکیب با عایق ها سلول بسته ( نظیر الاستومری و فوم پلی اتیلن ) می تواند به عنوان یک عایق صوتی بهتر عمل نماید. چرا که فوم آکوستیک هرمی یک عایق سلول باز است درنتیجه یک عایق سلول بسته درکنار آن می تواند به عنوان مکمل،کارایی آکوستیکی و عایق صوتی پنل را افزایش دهد.

فوم آکوستیک هرمی یک محصول اصلی است

اکثر فروشندگان برتر آکوستیک در ایران این پنل را جزو محصولات اصلی خود قرار داده اند. به عنوان مثال برخی از فروشندگان پنل اکوستیک ژوپیتر و یا پنل ام دی 55 را شاید نداشته باشند ولی اکثر فروشندگان پنل آکوستیک و عایق صوتی فوم آکوستیک هرمی را جزو محصولات اصلی خود قرار داده اند.

از جنس الاستومری هم قابل تولید است

فوم آکوستیک هرمی از جنس الاستومری هم قابل تولید است. ابر پلی یورتان نسوز نیست در نتیجه در مکان هایی که نیاز به ایمنی دارد استفاده از ابر ها آکوستیک به هیچ عنوان قابل توصیه نیست. در این حالت می توان از فوم الاستومری که کندسوز است استفاده کرد. و فوم آکوستیک هرمی تنها پنل آکوستیکی است که می توان از جنس فوم الاستومری هم تولید نمود.

فوم آکوستیک هرمی

حمل و انبار داری آسان دارد

فوم ها هرمی حمل و نگهداری راحت دارند. فوم های هرمی 2 به دو در هم جفت می شوند این امر موجب می شود در موقع انبارداری و حمل فضای کمتری بگیرند و در نتیجه مورد اقبال بیشتری قرار گیرند.

می تواند به عنوان یک پنل آکوستیک پرتابل باشد

شما حتی با یک میخ و واشر هم می توانید این پنل را نصب کنید و هر موقع که خواستید آن را جمع کنید و مجددا هر موقع که نیاز بود دوباره آن را نصب کنید. حتی می توان برای پنل قاب درست نمود تا قابل برداشتن و گذاشتن باشد.

فوم آکوستیک هرمی

فوم آکوستیک هرمی ظاهر حرفه ای دارد

این نوع پنل آکوستیک ظاهر جالبی دارد، فوم ها هرمی بر روی دیوار یک استودیو یا یک آموزشگاه می توانند یک نمای جالب و حرفه ای ایجاد کنند برای همین است که در اکثر آموزشگاه ها یا استودیو ها یا هر فضایی که با موسیقی سرکار دارد حداقل یک پنل هرمی معمولا نصب است. چرا که از نظر بسیاری وجود فوم آکوستیک هرمی در آن محیط نشان دهنده حرفه ای بودن آن محیط در زمینه موسیقی است.

فوم آکوستیک هرمی

فوم آکوستیک هرمی در ضخامت های مختلف تولید می شود

فوم آکوستیک هرمی برخلاف سایر پنل ها آکوستیک در چندین ضخامت مختلف تولید می شود. این امر موجب می شود کاربر معمولا بسته به نیاز خود و فضایی که دارد پنل مورد نیاز خود را انتخاب کند. این در حالی است که سایر پنل های آکوستیک توسط اکثر تولید کنندگان در یک یا حداکثر 2 ضخامت تولید شوند و در نتیجه قدرت انتخاب کاربر در مورد سایر پنل ها کاهش می یابد.

فوم آکوستیک هرمی چگونه کار می کند؟

در اتاق هایی که عایق بندی نشده اند امواج صدا پس از برخورد به دیوارها منعکس شده و طنینی ناخوشایند ایجاد می کند. فوم آکوستیک هرمی این امواج صوتی را جذب می کند. فوم آکوستیک هرمی بهترین انتخاب برای فضاهای باز است.

استفاده از این پنل ها در ترکیب با دیگر فوم های آکوستیک، مثل دیفیوزرها و بیس ترپ ها و انواع دیگری از ابزوربر ها می تواند کیفیت صدای شما را صد چندان کند. ابعاد بزرگ پنل های آکوستیک هرمی آن ها را به پنل هایی به صرفه تبدیل نموده است که توانایی پوشاندن مساحت مناسبی از دیوار را دارا هستند. با نصب پنل آکوستیک هرمی روی دیوار فرکانس های صدا با این پنل برخورد کرده و جذب آن می شوند. این امر موجب می شود از انعکاس امواج صدا جلوگیری شود.

 

آکوستیک چیست ؟

امروزه برای کنترل صوت در استودیوها، اتاق ها ضبط، آمفی تئاترها، سالن ها سینما و… پنل هایی بر اساس دانش آکوستیک ساخته شده است که موجب کنترل صدا و جلوگیری از بازگشت صدا می گردند. این پنل ها عمدتاً به سه دسته تقسیم می شوند:

جاذب ها

این پنل ها دارای ساختار ویژه ای هستندکه موجب جذب صدا می شوند و در نتیجه از بازگشت صدا (ریورب) جلوگیری می نمایند. از جمله این پنل ها می توان به فوم های (ابرهای پلی یورتان) جاذب اشاره کرد.

نکته قابل توجه در مورد این پنل ها شکل این پنل ها می باشد، به طوری که شکل های هندسی ( تخم مرغی، فوم هرمی ) این پنل ها با فزایش سطح جذب می تواند موجب جذب بیشتر صوت و کارایی بیشتر پنل آکوستیک گردد. از سوی دیگر اشکال مختلف این پنل ها می توانند اثرات متفاوتی بر روی جذب بگذارند به عنوان مثال نتایج یک تحقیق نشان می دهد با تغییر شکل جاذب گوه ای به بیضی بهبود قابل توجه ای در جذب صدا در بسامدهای پایین به وجود آمده است.  فوم هرمی

دیفیوزرها

این پنل ها از اساسی ترین رکن های آکوستیک به ویژه استودیوها هستند و به نحوی ساخته شده اند که با برخورد امواج صدا به آن ها امواج در مسیرها متفاوت پراکنده می گردند و در نتیجه از بازگشت مجدد صدا در همان مسیر جلوگیری می نمایند. معمولاً این پنل ها از جنس پلاستوفوم (یونولیت) یا چوب ساخته می شوند.

از انواع آن می توان به پنل های دیفیوزر دوبعدی و سه بعدی اشاره نمود. نکته قابل توجه در مورد این پنل ها این است که نباید از مواد سلول بازی از جمله اسفنج (ابر) ساخته شوند چرا که مواد سلول بازی نظیر اسفنج با توجه به خاصیت جاذب بودن خود نمی توانند موجب دیفیوز شدن (پخش شدن امواج) شوند.

شروع کار برای نصب فوم آکوستیک هرمی

عایق بندی صوتی یک اتاق مبحث بسیار پیچیده ایست و معمولاً به سادگی نمی توان انتخاب کرد که کدام محصول بهترین گزینه برای عایق بندی صوتی است. بهترین راه برای تضمین عدم هدر-رفت سرمایه تان، کار با شرکتی ست که بتوانید به آن اعتماد کنید.

درست همین جاست که آپ دکو وارد میدان می شود. ما نه تنها فوم آکوستیک هرمی و دیگر فوم های آکوستیک پنل می فروشیم، بلکه مشتاقیم تا به مشتریان مان کمک کنیم تا خریدی هوشمندانه داشته باشند و به کاربری مورد نظرشان برسند.

اگر هر سؤالی درباره درباره ی عایق بندی استودیو یا فوم آکوستیک دارید یا می خواهید بدانید بهترین مواد جاذب صدا برای نیازتان چیست ، با خیال راحت با متخصصان ما تماس بگیرید.

تفاوت فوم آکوستیک هرمی با فوم آکوستیک شیاردار

فوم آکوستیک هرمی و فوم آکوستیک شیاردار، هردو برای جذب امواج صوتی و فرکانس ها عالی هستند. گرچه فوم شیاردار صدا را خفه نخواهد کرد، اما درست مانند فوم آکوستیک هرمی، بخش اعظمی از صدا را جذب می کند. کم شدن شدت صدا به تعداد پنل های آکوستیک نصب شده در محیط، و ضخامت آن ها بستگی دارد.

گرچه این دو فوم آکوستیک ظاهر متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند، اما به خاطر رده ی عایق یکسان شان معمولاً باهم اشتباه گرفته می شوند. البته این نکته به هیچ وجه درست نیست. فرآیند فوم آکوستیک هرمی طوری ست که زیر هرم ها خالی می ماند، بنابراین میزان فوم استفاده شده کاهش یافته و درنتیجه خاصیت جذب صدای آن هم کمتر می شود.

فوم شیاردار اما فوم بیشتری دارد زیرا فرآیند ساخت و شکل آن ساده تر از فوم هرمی است، ازهمین رو فوم بیشتری را شامل شده و بنابراین ضخامت آن هم افزایش یافته است. هرچه ضخامت بیشتر بشود، کار ظاهر زیبایش را از دست خواهد داد. اما اگر می خواهید فوم آکوستیکی بگیرید که ضخامت آن 2 اینچ (5.08 سانتی متر) یا کمتر باشد، انتخاب فوم شیاردار هوشمندانه تر است. در ضمن، رنگ‎ فوم های آکوستیک هیچ تأثیری بر جذب صدای فوم ندارد.

برای خرید فوم آکوستیک هرمی چه اقداماتی انجام دهیم؟

محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی اپ دکو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و ما همیشه سعی داریم تا محصولات با کیفیت و درجه یک را با قیمت منتاسب به شما عزیزان ارائه دهیم. یکی از محصولاتی که کیفیت آن بسیار در کاراییش تاثیر گذار است، فوم آکوستیک می باشد.

فوم هرمی موجود در فروشگاه از بهترین مواد اولیه تولید و بدون واسطه از طریق اپ دکو به دست مصرف کننده می رسد. و همین موضوع دلیل قیمت مناسب محصولات اکوستیک ما شده است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت هرگونه مشاوره برای آکوستیک و… فقط کافیست با بخش پشتیبانی فروشگاه اینترنتی اپ دکو تماس بگیرید تا به صورت کاملا رایگان اطلاعات لازم در اختیار شما قرار گیرد. یک خرید خوب، حق شماست.

خرید فوم هرمی – قیمت فوم هرمی

در فروشگاه آپ دکو انواع عایق های صدا – عایق آکوستیک – فوم های هرمی و … وجود دارد که هر کدام برای یک مشکل مورد استفاده قرار می گیرند.

شما می توانید برای خرید انواع فوم هرمی با ما تماس بگیرید. در فروشگاه بزرگ آپ دکو انواع فوم های هرمی وجود دارند که می توانند نیاز شما را رفع کنند. قیمت این محصولات به شدت رقابتی می باشد. تماس بگیرید و مشاوره رایگان برای خرید فوم هرمی و دیگر محصولات دریافت کنید!

محصولات آپ دکو به سراسر ایران ارسال می شوند و همگی دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *