Search
Close this search box.

قیمت عایق صدا روکار

قیمت عایق صدا روکار چقدر است؟ برای خرید قیمت عایق صدا روکار به کجا اعتماد کنیم؟ بهترین عایق صدا روکار چیست؟ اگر قصد خرید عایق صدا را دارید یا می خواهید درباره آن بیشتر بدانید با ما در این مطلب همراه شوید!

قیمت عایق صدا روکار چقدر است؟

قیمت عایق صدا روکار به مهمترین عامل یعنی ضخامت بستگی دارد، هرچه ضخامت یا دانیسته عایق صدا بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند. هزینه عایق صوتی دیوار منزل متناسب با چگونگی انجام آن می تواند متفاوت باشد.

عایق صدا روکار یک نوع از انواع عایق صوتی در ساختمان است که پس از ساختمان سازی اجرا می شود. عایق صوتی روکار با نام آکوستیک پنل هم شناخته می شود.

این عایق انواعی متعدد دارد و در ماده سازنده مشترک هستند؛ اما، در ظاهر تفاوت هایی دارند.

عملکرد آن ها هم به خاطر ظاهر متفاوت، متفاوت است.

انواع آن شامل عایق صوتی دو طرف صاف، عایق صوتی شانه تخم مرغی، عایق صوتی هرمی و عایق صوتی دکوراتیو می باشد.

موارد موثر در قیمت عایق صدا روکار

هنگام طراحی و ساخت ساختمان ها، یکی از عوامل مهمی که باید مد نظر قرار گیرد، عایق های صوتی است. عایق های صوتی به عنوان موادی که به تضعیف صداهای مختلف کمک می کنند، در کنترل صدا و حفظ حریم خصوصی و آرامش ساکنان مؤثر هستند. یکی از مواد موثر و پرکاربرد در ساخت عوایق صوتی، روکار است.

روکار یک نوع ماده سخت و مقاوم است که از ذرات معدنی و یا سنگ های معدنی مختلف تشکیل شده است. این ماده به دلیل خواص خود در عایق سازی و تضعیف صداها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. روکار به دلیل ساختار خاص و خواص فیزیکی و شیمیایی خود، عایق صوتی بسیار خوبی است و می تواند صداهای مختلف را جذب و تضعیف کند.

علاوه بر این، روکار دارای خواص عایق حرارتی نیز می باشد که می تواند باعث کاهش هزینه های انرژی برای ساختمان شود. از آنجا که روکار یک ماده غیرقابل اشتعال است، می تواند به عنوان عایق آتش نیز استفاده شود و از گسترش حریق در ساختمان جلوگیری کند.

با توجه به خواص متعدد و موثری که روکار دارد، این ماده یکی از مواد محبوب و پرکاربرد در صنعت ساخت و ساز است. به عنوان یک عایق صوتی و حرارتی قوی، روکار می تواند به بهبود کیفیت زندگی ساکنان و کاهش هزینه های انرژی کمک کند. از این رو، استفاده از این ماده موثر و قیمتی در ساختمان ها توصیه می شود.

شانه تخم مرغی

شما می توانید از عایق صدا دو طرف صاف آپ دکو به شکل روکار هم استفاده کنید. به خاطر چسب دار بودن این عایق ها فقط باید چسب آن را جدا کرده و روی سطح موردنظر بچسبانید.

همچنین این دسته از عایق ها نسوز هستند و در مقابل شعله مستقیم آتش هم شعله ور نخواهند شد از این رو به عنوان عایق صدا حرارتی هم شناخته می شوند.

همچنین راه دیگری برای استفاده از عایق های شانه تخم مرغی وجود دارد.

این دسته از عایق ها برتنها به شکل روکار یا Expose قابل نصب هستند و به خاطر چسب دار بودن به اسانی روی سطح مورد نظرتان قرار خواهند گرفت.

از انواع پرفروش عایق های صوتی روکار، پنل دکوراتیو آکوستیک است.

این محصولات که در رنگ های مختلف به صورت پنل های مربع شکل و مستطیلی تولید می شوند، علاوه بر عایق صوتی، استفاده ی تزئینی نیز دارند.

با کنار هم چیدن این فوم ها، با اشکال دلخواه، می توانید طرح مناسب با دکوراسیون منزل خود روی دیوار به وجود آورید.

این مدل عایق، تاثیرات بسیاری در جذب اکو و نرم کردن صدا دارد.

قیمت عایق صدا روکار

عایق شانه تخم مرغی

فوم شانه تخم مرغی نسوز

قیمت عایق صدا روکار

عایق صدا شانه تخم مرغی جهت صداگیری وسایل صنعتی، محفظه توربین ها، پمپ ها، ژنراتورها، کمپرسورها، مکان های عمومی مثل سالن های آمفی تئاتر، کنسرت و سینما، استودیو و اتاق های ضبط صدا، سالن جلسات و کنفرانس، چاله و کابین آسانسور، عایق صوتی دیوار مشترک در آپارتمان، عایق صوتی روکار کف قابل استفاده هستند.

این نوع از عایق صوتی با توجه به شکل ظاهری شبیه به شانه تخم مرغ در یک سمت خود، به فوم آکوستیک یا عایق صوتی شانه تخم مرغی معروف می باشند. این پنل ها می توانند طیف گسترده ای از صداها با فرکانس های بالا را جذب کنند و از پژواک آن جلوگیری نمایند.

به خاطر حالت شش وجهی عایق صدا شانه تخم مرغی و در نهایت سطح مقطع بیشتری که نسبت به حالت دو طرف صاف دارند، جذب بی نظیری دارند و بیشتر اوقات به شکل نمایان (Expose) در پروژه ها و در صورتی که سمت تخم مرغی رو به منبع صوت باشد نصب می شوند.

اگر در ساختمان چند طبقه زندگی می کنید که امکان انتقال صدا از کف یا سقف به طبقه ی دیگر وجود دارد، می توانید از عایق صوتی روکار کف ساختمان هم استفاده کنید. قیمت عایق صدا روکار

عایق صوتی هرمی

پنل آکوستیک هرمی

فوم آکوستیک هرمی شکل مشابه هرم های متعدد دارد. این نوع عایق نسبت به سایر عایق ها عملکرد بهتری دارد؛ چون، فرورفتگی ها و برآمدگی های بسیار زیاد متراکم دارد که جذب صدا را به حداکثر می رساند. عایق صوتی هرمی در آموزشگاه های موسیقی، سالن های ضبط صدا و … کاربرد دارد. قیمت عایق صدا روکار

قیمت عایق صدا روکار دیوار مشترک

عایق صوتی پوششی است که در ساختمان استفاده می­ شود و از انتقال صدا بین دو فضا جلوگیری می­ کند. میزان جذب صوت توسط عایق صوتی به فرکانس صوت، اندازه و عمق عایق بستگی دارد.

متریالی که برای عایق صوتی ساختمان استفاده می ­شود باید چگالی و ضخامت مناسبی داشته باشد. چگالی متریال مورد استفاده یکی از مهم ­ترین ویژگی­ های عایق صوتی است.

با اینکه ساختار عایق صوتی نمی ­تواند تضمین کننده عایق حرارتی بودن آن باشد ولی برخی از محصولات این ویژگی را دارند و در عین حال که عایق بسیار مناسبی برای سروصدا هستند، از انتقال گرما و سرما جلوگیری می­ کنند و به همین دلیل باعث حفظ و ذخیره انرژی در زمستان و تابستان می­ شوند.

همچنین روش نصب آسان قیمت عایق صدا روکار باعث راحت شدن کار عایق­ سازی ساختمان می­ شود.

همه ما برای داشتن خواب آسوده شبانه، استراحت پس از کار، تمرکز بر روی مطالعه و یا انجام یک پروژه، نیاز به سکوت و آرامش داریم. سروصدای محیط و همسایه ­ها که وارد ساختمان ما می ­شود یکی از عوامل به هم زدن آرامش هستند.

وقتی نمی ­توانیم منبع این صداها را کاهش دهیم چاره­ی ما اقدام از داخل خانه خودمان است؛ بهترین راه حل؛ استفاده از عایق­ صوتی برای دیوارهای مشترک است.

یکی از ویژگی­ های عایق صوتی روکار قابلیت نصب و اجرای آن پس از ساخت ساختمان است.

پنل­ های آکوستیک این ویژگی را دارند که شما می­ توانید آنها را در اتاق خود به راحتی نصب کنید. برخی از آنها چسب مخصوصی دارند که کار شما را راحت می­ کند.

آپ دکو، فروش عایق صوتی را با بهترین قیمت برعهده دارد!

آپ دکو مرکز بزرگ فروش انواع عایق های ضد صدا در تلاش است رضایت شما عزیزان را با تامین محصولات به دست آورد.

محصولات این مجموعه بسیار گسترده هستند و ما سعی داریم با توجه به بودجه و نیاز شما برای خرید عایق صوتی بهترین ها را ارائه دهیم.

همین حالا می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت، نوع عایق صدا مناسب و همینطور شیوه نصب و اجرا با ما تماس بگیرید. قیمت عایق صدا روکار

کارشناس مربوطه به کلیه سوالات شما درباره عایق های ضد صدا پاسخ می دهد و بهترین عایق صدا را به شما معرفی می کند.

در نهایت باید عنوان کنیم که آپ دکو، امکان ارسال انواع عایق های صدا را به سراسر کشور ایران فراهم کرده تا شما را به صورت حرفه ای تر همراهی کند.

قیمت عایق صدا روکار

2 پاسخ

    1. سلام بله دوست عزیز، عایق های شانه تخم مرغی هم مهم ترین محصولاتی هستند که در آپ دکو در ضخامت و جنس های متنوعی وجود دارند. برای ثبت سفارش خرید و اجرا تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *