Search
Close this search box.

معرفی پایین ترین قیمت عایق صدا 5+1

برای شنیدن فایل صوتی مقاله معرفی پایین ترین قیمت عایق صدا 5+1 روی دکمه پخش کلیک کنید تا دیگر نیازی به خواندن مقاله نداشته باشید.

پادکست – ویس مقاله پایین ترین قیمت عایق صدا

بسیاری از ساختمان سازان و حتی ساکنین به دنبال پایین ترین قیمت عایق صدا و یا عایق ارزان در جهت کم کردن صدای دیوار های مشترک و حتی دیوار های رو به خیابان یا جا های پر سر و صدا می گردند. ما، در آپ دکو شما را در پیدا کردن این نوع عایق ها راهنمایی می کنیم.

 

برای اطلاع از قیمت عایق صوتی اتاق خواب – قیمت عایق صوتی پنجره – قیمت عایق صوتی پمپ آب – قیمت عایق صوتی رولی – عایق صوتی ارزان – قیمت عایق صوتی کف آپارتمان – بهترین عایق صدا با ما تماس بگیرید! ما به بهترین شکل ممکن شما را برای خرید عایق صدا راهنمایی می کنیم!

اجرای عایق صوتی را به کارشناسان آپ دکو بسپارید و نتیجه مناسب را دریافت کنید!

نوع عایق

رولیپنلقطررنگکاربرددانسیتهنوع اجراء
فوم ایرپلاستعرض100 الی 120 سانت100*200 سانت1 الی 3 سانتسفید

عایق برودتی،حرارتی و صدا

مناسب برای دیوار مشترک

20الی 30به صورت تووکار اجراء مییشود
پشم سنگعرض 120سانت60*120 سانتی متر3 الی 5 سانتمشکی و نوک مدادی

عایق صدا و حرارت.

مناسب برای عایق دیوار مشترک و کف و سقف

80 الی 150به صورت تووکار اجراء مییشود
عایق آکوستیکخیر100*200سانت1 الی 7 سانتدلخواهبه صورت رووکار در اتاق موسیقی،کنفرانس،سالن اجتماعات و…30به صورت روو کار اجراء میشود
فوم الاستومریعرض 100*150 و 100*50سانتخیر0.4 الی 2.5 سانتمشکی

عایق برودتی ،حرارتی و صدا

70به صورت تووکار اجراء مییشود
عایق لایه سنگینعرض100 الی 120 سانتخیر0.4 الی 2سانتمشکی

عایق برودتی،حرارت و صدا

80به صورت تووکار اجراء مییشود

از پنل های ضد صدا برای عایق بندی و ساخت دیوار ضد صدا استفاده کنید. اگر فکر می کنید که عایق صدا در تمامی اتاق استفاده نکردید می توانید از پنل ضد صدا استفاده نمایید. درست است که پنل اکوستیک گران است ولی بسیار موثر در کاهش آلودگی صوتی است. آپ دکو با فروش عایق صوتی ارزان در کنار شماست.

انجام  عایق صدا کم هزینه به روش خانگی – ساخت دیوار ضد صدا در کرج

پس از شناسایی محل مورد نظر برای اجرا و نصب عایق صدا شما می توانید با روش های ساده و صرف کمترین هزینه برخی ازین صدا ها را به حداقل برسانید و یا در برخی موارد حتی صدا های مزاحم را قطع کنید. آپ دکو حرفه ای ترین عایق صدا را برای شما به ارمغان می آورد تا به ارامشی که همیشه به آن فکر می کردید دست پیدا کنید!

  1. برای مثال برای عایق کردن پنجره ها از نوارهای عایق میتوان استفاده کرد که به راحتی قابل تهیه است و یا حتی اگر امکان پذیر است سعی کنید از پرده های ضخیم استفاده کنید ؛این کار تاحدودی مانع عبور صدا میشود.
  1. راه حل دیگر برای عایق کردن دیوار مشترک این است که از وسایل خانه استفاده کنید؛ به این صورت که تا حد ممکن جرم دیوار مشترک را افزایش دهید. از تابلوهای نقاشی و یه تابلو فرشهای دکوراتیو روی دیواراستفاده کنید. حتی شما میتوانید با قرار دادن کتابخانه خود جلوی دیوار مشترک،بخش قابل توجهی از عبور صدا به داخل را کاهش دهید.
  1. از پتو در روی دیوار و یا داخل دیوار مشترک استفاده کنید.اگر در مرحله بازسازی خانه و دیوار خود هستید شما میتوانید با قرار دادن لحاف پشمی بین دیوار،از عبور صدا جلوگیری کنید، فقط در نظر داشته باشید که باید پتو کل سطح دیوار را پوشانده باشد. هرچه ضخامت و فشردگی پتو بیشتر باشد تاثیر بیشتری نیز در جذب صدا دارد.
  1. اگر صدای همسایه پائینی شما را آزار میدهد شما میتواند از فرش در اتاق یا محل مورد نظر خود استفاده ک
  2. نید، اما باید فرش را طوری روی زمین قرار دهید که تمام سطح مورد نظر پوشانده شود.

 همچنین در بیشتر مواقع شما میتوانید با پوشاندن درزها از عبور صدا جلوگیری کنید. حال پس از انجام تمام مراحل بالا،زمانی فرا میرسد که دیگر به این نتیجه میرسید باید کار را به متخصص آن واگذار کرد. دراینجا شما باید از مختخصصین عایق صدا کمک بگیرید. پایین ترین قیمت عایق صدا

اجراء عایق صدا

عایق صدا به منظور کاهش میزان صدا به حداقل دسیبل ویا در برخی موارد قطع کامل صدا می باشد. عایق صدا تنها محدود به دیوار ویا سقف نیست و شما میتوانید کف آپارتمان، درب، اتاق موسیقی و موتورخانه و یا هر محلی که صدا باعث آزار شما و یا همسایگانتان میشود را عایق کنید. برای اطلاع از پایین ترین قیمت عایق صدا با ما تماس بگیرید.

پایین ترین قیمت عایق صدا

گروه آپ دکو سعی داشته علاوه بر ارایه بهترین خدمات برای مشتریان عزیز باتوجه به نیازآنان  , پایین ترین قیمت  عایق صدا را نیز در نظر بگیرد؛ همچنین شایان به ذکر است که عایق های استفاده شده در این مجموعه به صورت انحصاری وارد میشود ، ازین رو همه کارهای انجام شده توسط گروه آپ دکو دارای ضمانت میباشد.

این موضوع میتواند این سوال را در ذهن شما ایجاد کند که آیا پایین بودن قیمت عایق صدا تأثیری در کیفیت خدمات ارایه شده دارد یا خیر؟

ما در این اینجا میخواهیم بخشی از محصولات استفاده شده در پروژه ها، با توجه به پایین ترین قیمت عایق صدا، همچنین عملکرد و میزان تاثیرآن ،در نتیجه را به شما عزیزان معرفی کنیم.

انواع عایق صدا

با توجه به نوع کاربرد و شناخت پایین ترین قیمت عایق صدا،میتوان از انواع عایق های صوتی برای جلوگیری از ورود و خروج صدا استفاده کرد ، بنابراین نگران ظاهر محیط زندگی یا محل کار خود نباشید.

معرفی بر اساس پایین ترین قیمت عایق صدا به صورت صعودی معرفی خواهند شد: پایین ترین قیمت عایق صدا

 

فوم ایرپلاست:

عایق صدا ایرپلاست

فوم های ایرپلاست به صورت انحصاری توسط گروه آپ دکو مرکز فروش عایق صوتی در تهران عرضه میشود که پایین ترین قیمت عایق صدا را نسز دارند و از لحاظ قیمت و تاثیرگذاری بسیار عالی و مطلوب میباشند.

این نوع عایق به دلیل داشتن تراکم بالای میان سلولی ، بهترین عایق از نوع برودتی،حرارتی و صدا میباشد.ضخامت آن از 1 الی 3 سانت ، با توجه به میزان عبور صدا ،قابل اجراء است. این محصول فاقد هرگونه مواد سمی و بو میباشد.

پشم سنگ:

مواد اولیه تشکیل دهنده پشم سنگ ، بازالت است و یک نوع عایق با الیاف معدنی میباشد که علاوه برعایق صدا ،عایق حرارتی و عایق رطوبت نیز میباشد.این نوع عایق غیرحساسیت زا بوده و به صورت تخته ای و رولی قابل استفاده وارایه میباشد که با توجه به دانسیته و ضخامت مناسب میتواند تا 98%صدا را جذب کند بدون اینکه آن را از خود عبور دهد.

از ویژگی های دیگر این نوع عایق ،دیر سوز بودن آن است که به دلیل وجود الیاف فشرده در مواد تشکیل دهنده آن،تحمل حرارت بسیار بالایی را داراست ؛ازین رو در صنعت و ساختمان نیز کاربرد فراوانی دارد.

از نظر قیمت کمی از ایرپلاست بالاتراست و به طبع کیفیت و تاثیر بیشتری نیز به همراه دارد. پایین ترین قیمت عایق صدا

 

عایق های آکوستیک:

پایین ترین قیمت عایق صدا آکوستیک

این نوع عایق به صورت عایق روکار در محیط هایی مانند اتاق های موسیقی ،امفی تئاترها و کتابخانه  و استودیو صدابرداری ،روو به منبع تولید صدا استفاده میشود.

از نظر میزان تاثیردر جذب صدا، به دلیل چند وجهی بودن و ساختار سلولی منحصربه فرد،باعث شکست فرکانس های صدا شده و جذب صوت بالایی دارند. این عایق ها به صورت پنل و انعطاف پذیر بوده و به راحتی می توان آن را برش داد  و در محل مناسب با استفاده از چسب مخصوص و یا منگنه نصب کرد.

عایق های آکوستیک ، عایق ضد صوت دیوار ، سقف و کف آکوستیک فوق پیشرفته بیشتر برای افزایش و بهبود کیفیت فرکانس صدا در محل هایی که با صدا سر و کار دارند مورد استفاده قرار میگیرد. این عایق ها در انواع شانه تخم مرغی ،هرمی و دو طرف صاف  موجود میباشد.

دلیل این نامگذاری شباهت این عایق ها به شانه تخم مرغ میباشد که امروزه در طرح ها و رنگ های دلخواه قابل اجراء است.ضخامت آن نیز از1.5 تا6.5 سانت  متغیرمیباشد.

عایق ریباند:

عایق ریباند حاصل فرآیند چسباندن تکه های فوم پلی یورتان میباشد.این عایق  هم یک نوع عایق آکوستیک بشمار می آید که در ترکیب با عایق های دیگر نظیر عایق های سلول بسته، تاثیر فوق العاده ای  در حذف صدا دارد.عایق ریباند یک نوع عایق سلول باز است که این ویژگی خود به تنهایی بسیار تاثیرگزار میباشد. ضخامت این عایق از 1 الی 5 سانت متغیر است و بعنوان عایق رطوبت و حرارت نیز مورد استفاده قرار میگیرد. پایین ترین قیمت عایق صدا

این عایق خود به تنهایی از لحاظ قیمت جزء عایق های گران قیمت بشمار می آید؛زیرا این عایق هم به عنوان عایق آکوستیک روی دیوار به تنهایی نصب شده و کیفیت صدا را یهیود میبخشد و هم به عنوان عایق صدا برای حذف صدا بکار میرود. این ویژگی منحصر بفرد این عایق باعث شده تا از لحاظ قیمت کمی از عایق های دیگر گران تر باشد.

برای مشاهده قیمت روی کلمه قیمت عایق صدا کلیک کنید.

 

فوم الاستومری:

فوم های الاستومری به صورت رولی و دارای ساختار سلول بسته میباشد که بدلیل نداشتن منافذ ،جذب صدای کمتری نسبت به عایق های سلول باز دارند.به منظور داشتن بهترین نتیجه ، میتوان ازین عایق ها به صورت ترکیبی با سایر عایق های سلول باز استفاده کرد.

داشتن دانسیته بالا در عایق یکی از عوامل مهم در جذب و حذف صدا میباشد که عایق های موجود در بازار با داشتن حداکثردانسیته 50 کیلوگرم در هرمتر مکعب،عایق های صوتی ای با جذب بسیار پائین میباشند.،عایق های الاستومری گروه آپ دکو با داشتن دانسیته 70تا 90کیلوگرم در هرمتر مکعب ،بهترین عایق ها را برای داشتن مطلوبترین نتیجه ارائه میدهد. برای خرید فروش انواع عایق الاستومری با ما در ارتباط باشید.

از نظر هزینه نسبت به محصولات معرفی شده ،بیشتر هستند و تاثیرات بسیار چشمگیری را در جذب و حذف صدا دارند. پایین ترین قیمت عایق صدا

عایق  لایه سنگین:

یکی از بهترین عایق های صوتی ،نمد لایه سنگین است.این نمدها ازنوع پارچه و غیر بافتنی هستند و مواد اولیه تشکیل دهنده آن الیاف طبیعیست که با چگالی بسیار بالا، توسط فشار ،رطوبت وحرارت در هم تابیده شده اند.این نوع عایق یکی از تاثیرگذارترین عایق صدا برای جذب و حذف صوت از محیط میباشد که به صورت تخصصی توسط آپ دکو اجراء میشود. همچنین این عایق ها دارای دو نوع دیر سوز و نسوز است اما از نظرعایق صوت بودن تفاوتی با هم ندارند.

عایق پلی استر:

این عایق یک نوع عایق سلول باز است که تاپیر فوق العاده ای در صنعت عایق داشته و از آن به عنوان عایق حرارت و برودت ،علاوه بر عایق صدا مورد استفاده قرار میگیرد. این نوع عایق از الیاف مصنوعی تشکیل شده است.

نتیجه گیری

گروه آپ دکو با تهیه این مقاله سعی داشته بخشی از بهترین عایق های بکار رفته توسط تمامی متخصصین عایق صدا در دنیا را به شما عزیزان با توجه به قیمت و کیفیت آن معرفی کند تا در ابتدا شناختی اجمالی از بهترین عایق های صدا در دنیا را داشته باشید.تمامی عایق های یکار رفته دارای استاندارد و تائیدیه ساختمان سازی هستند که همگی از لحاظ کیفیت در رتبه A و A+قرار دارند.

در نظر داشته باشید که همیشه بهترین عایق گرانترین آن نیست؛ زیرا ما در آپ دکو مجموعه ای از بهترین عایق ها را ارائه میدهیم که تنها از لحاظ قیمت و همچنین نوع کاربرد با یکدیگر متفاوت هستند.

گروه آپ دکو در نظر دارد تا به منظور ارائه بهترین خدمات به شما مشتریان عزیز و همچنین جلب رضایتتان در ابتدا بهترین مشاوره در خصوص درخواست شما عزیزان را ارائه دهد.پیشنهاد ما به شما دوستان و دوست داران ارامش، تماس با شماره تلفن های ذکر شده و یا ارسال پیام جهت مشاوره حضوری و یا تلفنی میباشد تا کارشناسان ما باتوجه به نیاز و نوع مشکل و صداهای آزار دهنده ،در انتخاب بهترین محصول شما را یاری نمایند.

در نظر داشته باشید که  شرکت آپ دکو در قبال نصب عایق صدا از شما مشتربان عزیز هیچگونه هزینه ای دریافت نخواهد کرد. همچنین این موضوع قابل ذکر است تا به اطلاع برسانیم همه پروژه های عایق صدا توسط این شرکت دارای ضمانت رضایت میباشد. پس با خیال راحت، صدا را از محیط امن خود حذف کنید. برای خرید عایق صدا با ما تماس بگیرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *