Search
Close this search box.

عایق برای دیوار مشترک – سقف – کف

در این مقاله قصد داریم به عایق برای دیوار بپردازیم، از سروصدای بیرون خسته اید؟ صدای همسایه ها واقعا شما را کلافه کرده؟ در خانه موسیقی تمرین می کنید و نمی خواهید صدای شما آرامش را از همسایه ها بگیرد؟

آپ دکو مرکز فروش انواع عایق صدا ارزان به سراسر ایران و نصب آن برای شهروندان تهرانی اینجاست تا به شما کمک کند!

برای خرید عایق صدا و مشاوره در زمینه بهترین نوع عایق صدا با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم!

تماس با ما : 09122507811

مشاوره برای خرید انواع عایق برای دیوار مشترک – سقف – کف در آپ دکو کاملا رایگان است، در کنار شما هستیم تا با به صرفه ترین قیمت ها بهترین عایق ها را در اختیار داشته باشید.


اجرای عایق برای دیوار مشترک، اتاق و …

شاید در ابتدا برای پیدا کردن خانه جدید مهم ­ترین مسئله ظاهر و یا نورگیری آن باشد؛ ولی بعد از مدتی زندگی در یک ساختمان متوجه می شوید که سروصدای محیط اطراف خانه چقدر اهمیت دارد.

عایق صوتی موضوع بسیار مهم برای خریداران خانه است که متاسفانه مورد غفلت بسیاری از سازندگان قرار دارد.

در این مطلب می­ خواهیم راجع به عایق برای دیوار دیوار مشترک صحبت کنیم. اگر شما هم به دنبال راه حلی برای کاهش ورود سروصدا به داخل خانه خود هستید این مطلب را بخوانید.

“عایق صوتی دیوار، به شما امکان می دهد در فضایی آرام و مناسب برای کار و یا استراحت زندگی کنید.”

عایق برای دیوار

عایق صوتی روکار دیوار مشترک؛ راه­ حلی برای کاهش صدا

همه ما برای داشتن خواب آسوده شبانه، استراحت پس از کار، تمرکز بر روی مطالعه و یا انجام یک پروژه، نیاز به سکوت و آرامش داریم. سروصدای محیط و همسایه ­ها که وارد ساختمان ما می ­شود یکی از عوامل به هم زدن آرامش هستند. وقتی نمی ­توانیم منبع این صداها را کاهش دهیم چاره­ی ما اقدام از داخل خانه خودمان است؛ بهترین راه حل؛ استفاده از عایق برای دیوار های مشترک است.

نصب آسان و بدون کثیف‌کاری، تراکم بالا، ضخامت کم و البته امکان اجرا در حین استفاده از ساختمان مهمترین مزایای عایق صوتی روکار است. برای خرید این عایق‌ها نیز بهتر است علاوه بر قیمت، به ضخامت، دانسیته، ضمانت و شرایط نصب و استحکام دقت کنید.

 

نمونه کار اجرا شده آپ دکو به عنوان عایق صدا برای دیوار

انواع عایق برای دیوار

با توجه به نوع کاربرد؛ عایق­ های صوتی مختلفی در بازار وجود دارد که برای در و دیوار، سقف و کف ساختمان، تاسیسات ساختمان و.. مورد استفاده قرار می­ گیرد. عایق برای دیوار می­ تواند به دو صورت روکار و توکار اجرا شود. عایق صوتی توکار قبل از نازک ­کاری ساختمان بر روی دیوار اجرا می ­شود و سازندگان ساختمان باید آن را اجرا کنند ولی عایق صوتی روکار دیوار را می­ توانید پس از اجرای کامل ساختمان روی دیوار اجرا کنید.

مزیت های عایق صوتی روکار

امروزه محبوبیت عایق های صوتی روکار افزایش پیدا کرده است. این دسته از عایق ها مزیت های بسیار بیشتری نسبت به انواع توکار دارند. مهمترین مزیت عایق صوتی روکار ضخامت کم است. این موضوع باعث خواهد شد تا فضای زیادی از داخل اتاق و خانه اشغال نشود. بسیاری از عایق های صوتی مثل یونولیت ابعاد بزرگی دارند و امکان اجرای روکار آن ها وجود ندارد.

تراکم عایق صوتی دیوار روکار بسیار بالا است. به همین علت مقاومت خوبی در برابر صوت نشان خواهد داد. همچنین عایق های روکار معمولا مقاومت بیولوژیکی هم دارند و بستری برای رشد قارچ و باکتری نخواهند بود.

اجرای عایق صوتی روکار بدون کثیف کاری و دردسرهای بنایی است. بسیاری از مردم تصور می کنند اجرای عایق روکار سبب کثیف شدن خانه خواهد شد و نیاز به چندین روز بنایی و تمیزکاری دارد. شاید بتوان گفت اجرای این عایق ها جزو کم دردسرترین امور ساختمانی است و به راحتی و با سرعت بالا قابل انجام است.

بسیاری از عایق ها حاصل فرایندهای شیمیایی هستند و در صورت حرارت دیدن یا در طول زمان مواد و گازهای سمی تولید می کنند. اگر افراد در مجاورت این مواد قرار گیرند احتمال مسمومیت وجود خواهد داشت. عایق های روکار صوتی چنین خصوصیتی ندارند و عاری از هر گونه آلاینده و مواد سمی هستند. بدین ترتیب می توان با خیال راحت آن ها را روی دیوارهای داخلی نصب کرد.

در صورت اجرای عایق صوتی روکار امکان رنگ مجدد یا نصب کاغذ دیواری وجود دارد. بدین ترتیب دیگر اثری از عایق ها مشخص نخواهد شد و دیوار به حالت عادی باز خواهد گشت.

عایق صوتی روکار دیوار مشترک؛ چه ویژگی دارد؟

عایق برای دیوار پوششی است که در ساختمان استفاده می­ شود و از انتقال صدا بین دو فضا جلوگیری می­ کند. میزان جذب صوت توسط عایق صوتی به فرکانس صوت، اندازه و عمق عایق بستگی دارد. متریالی که برای عایق برای دیوار استفاده می ­شود باید چگالی و ضخامت مناسبی داشته باشد. چگالی متریال مورد استفاده یکی از مهم ­ترین ویژگی­ های عایق صوتی است.

با اینکه ساختار عایق صوتی نمی ­تواند تضمین کننده عایق حرارتی بودن آن باشد ولی برخی از محصولات این ویژگی را دارند و در عین حال که عایق بسیار مناسبی برای سروصدا هستند، از انتقال گرما و سرما جلوگیری می­ کنند و به همین دلیل باعث حفظ و ذخیره انرژی در زمستان و تابستان می­ شوند. همچنین روش نصب آسان عایق صوتی روکار باعث راحت شدن کار عایق­ سازی ساختمان می­ شود.

عایق صدا دیوار تخصص ماست، برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نصب و اجرای عایق صدا در دیوار از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان مجموعه مشاوره رایگان بهترین خرید عایق صوتی دیوار دریافت کنید.

“با استفاده از عایق صوتی دیوار، محیطی خلوت و بدون صدا برای اجرای فعالیت های خلاقانه خود ایجاد کنید.”

انواع عایق برای دیوار – روکار و دیوار مشترک

یکی از ویژگی­ های عایق صوتی روکار قابلیت نصب و اجرای آن پس از ساخت ساختمان است. پنل­ های آکوستیک این ویژگی را دارند که شما می­ توانید آنها را در اتاق خود به راحتی نصب کنید. برخی از آنها چسب مخصوصی دارند که کار شما را راحت می­ کند. پنل تولیدی برخی از شرکت­ ها ضدآتش و همچنین ضدقارچ هستند. برخی از انواع پنل ­های آکوستیک متداول که برای عایق صوتی روکار دیوار مشترک استفاده می­ شود عبارتند از: عایق برای دیوار

    • عایق پشم شیشه: این عایق قدیمی به صورت رولی و پنل تخته ای وجود دارد و ضخامت آن از ۲۵ تا ۵۰ میلی متر متغیر است. سهولت در استفاده و صرفه اقتصادی را می توان از مزایای عایق پشم شیشه دانست. اما ایجاد حساسیت های پوستی و تنفسی و مقاومت کم نسبت به رطوبت نیز مهم ترین معایب این نوع عایق است.
    • عایق پشم سنگ: پشم سنگ نیز جزء عایق های قدیمی است و از نظر ویژگی ها، مزایا و معایب شباهت زیادی به عایق پشم شیشه دارد.
    • فوم پلی اتیلن: این عایق با دستگاه خاصی بر روی سطح اسپری شده و نصب سریع و راحتی دارد. ضخامت بهینه این نوع عایق حدود ۳ سانتی متر بوده و قابل کم یا زیاد شدن است. این نوع عایق بازیافت پذیر نبوده و همچنین جدا کردن آن به منظور تعویض یا تعمیر امکان پذیر نیست.
    • پنل های آکوستیکی: یک نوع عایق صوتی است که تنها به صورت روکار مورد استفاده قرار می گیرد و تنوع طرح و رنگ نسبتا گسترده ای دارد. فوم های آکوستیک در ضخامت ها و چگالی های مختلف وجود دارند که با توجه به نیاز هر پروژه برای صداگیری قابل استفاده اند. فوم های صاف، فوم های شانه تخم مرغی، فوم های منشوری و فوم های ترکیبی از جمله انواع پنل های آکوستیکی هستند که برای صداگیری دیوار مشترک استفاده می شوند.
    • عایق های صوتی آپ دکو: یکی از جدیدترین روش های عایق صوتی دیوار مشترک استفاده از عایق های فوق پیشرفته آپ دکو است. این عایق ها هیچ یک از معایب عایق های قدیمی را ندارند و بسیار کاربردی و ایمن هستند. به نظر می رسد که عایق های صوتی آپ دکو چه از نظر اقتصادی و چه از نظر کیفیت بهترین انتخاب برای عایق کاری دیوار مشترک باشند.

خرید عایق صوتی دیوار آپ دکو با بهترین قیمت و کیفیت در ایران

عایق صوتی اتاق

آیا میخواهید صدای بلند همسایگان خود را بسیار کاهش دهید؟ آیا صدای تلویزیون، موسیقی یا حتی صدای خود را در اتاقتان نمیخواهید به خانه همسایگانتان برسانید؟ حالا میتوانید به راحتی این مشکلات را با عایق صوتی دیوار حل کنید. عایق صوتی دیوار عملکردی بی نظیر دارد و میتواند صداهای آزاردهنده را بطور قابل توجهی کاهش دهد. با استفاده از عایق صوتی دیوار آپ دکو، میتوانید زمان ارامشی را در خانه خود به ارمغان بیاورید و از سکوتی آرامش بخش در برخوردار شوید.

عایق صوتی دیوار آپ دکو به سادگی بر روی دیوارها نصب میشود و باعث میشود صداهای بیرونی و درونی در حداقلی به گوش شما برسد. با استفاده از عایق صوتی دیوار، میتوانید در هر زمانی که خواستید به آرامشی بی نهایت دست پیدا کنید و از محیطی آرام و آرامش بخش در خانه لذت ببرید. عایق صوتی دیوار برای همه اتاقها مناسب است، برای اتاق خواب، اتاق نشیمن، اتاق کار یا حتی اتاق کودکان. با استفاده از عایق صوتی دیوار آپ دکو، میتوانید به راحتی از صداهای بیرونی و درونی کاسته و نهایت لذت را از محیط خانه خود ببرید.

اگر میخواهید به یک زندگی آرام و آرامش بخش دست پیدا کنید، عایق صوتی دیوار را برای خانه خود انتخاب کنید. با استفاده از عایق صوتی دیوار آپ دکو، میتوانید وقتی که خواستید به خلوت و آرامش خود بپردازید و از محیطی آرام و آرامش بخش در خانه لذت ببرید.


 

1.عایق صوتی دو طرف صاف برای انواع عایق برای دیوار

این نوع عایق برای انواع ساختمان­ ها مورد استفاده قرار می­گیرد و جایگزین مناسبی برای عایق­ های صوتی سنتی است. عایق صوتی دو طرف صاف از نوع الاستومری هستند و عایق حرارتی و برودتی نیز محسوب می­ شوند. این نوع عایق به صورت پنل­ هایی وجود دارد و همچنین به راحتی با استفاده از قیچی و کاتر بریده می­ شود.

2.عایق شانه تخم مرغی

این عایق برای دیوار همانطور که از اسمش مشخص است شبیه شانه تخم مرغ است. این نوع عایق به دلیل شش وجهی بودن برجستگی­ هایش به خوبی آلودگی صوتی را جذب می ­کند. قسمت برجستگی این عایق باید رو به منبع صوت قرار داشته باشد. سطح پشتی عایق شانه تخم مرغی سطح چسبی دارد و می­ توانید آن را به راحتی به دیوار بچسبانید.

3.فوم وج یا منشوری

یکی دیگر از انواع عایق صوتی دیوار مشترک فوم وج یا منشوری است که فوم هرمی و کوه مانند دارد. این نوع عایق مانند عایق شانه تخم­ مرغی سطح جذب صدای بیشتری نسبت به عایق دو طرف صاف دارد و صوت با فرکانس متوسط و پایین را به خوبی جذب می ­کند. یکی از مواردی که در انتخاب فوم وج یا منشوری عایق برای دیوار باید مورد توجه قرار بگیرد اندازه فضا است. فوم منشوری برای اتاق­ های با ابعاد کوچک یا متوسط انتخاب مناسبی است.

خرید فوم هرمی – قیمت فوم هرمی

در فروشگاه آپ دکو انواع عایق های صدا – عایق آکوستیک – فوم های هرمی و … وجود دارد که هر کدام برای یک مشکل مورد استفاده قرار می گیرند. عایق برای دیوار

شما می توانید برای خرید انواع فوم هرمی با ما تماس بگیرید. در فروشگاه بزرگ آپ دکو انواع فوم های هرمی وجود دارند که می توانند نیاز شما را رفع کنند. قیمت این محصولات به شدت رقابتی می باشد. تماس بگیرید و مشاوره رایگان برای خرید فوم هرمی و دیگر محصولات دریافت کنید!

محصولات آپ دکو به سراسر ایران ارسال می شوند و همگی دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا می باشند.

آیا می توانید برای کاهش صدا، بین دو طبقه را عایق کاری کنید؟ عایق برای دیوار

البته که می توانید. استفاده از عایق صدا کف نمی تواند کار ساده ای باشد، این کفپوش های صوتی به مسدود کردن صداها از بالا یا پایین کمک می کند.

برای داشتن یک عایق کاری مستحکم به چه چیزهایی نیاز داریم؟

  • جرم کف سازه را بیشتر کنید، با اضافه کردن مواد و متریال مناسب
  • بالا بردن ظرفیت کف سازه برای جذب صداهایی مثل قدم زدن، همانطور که در مورد عایق صدا سقف هم توضیح دادیم بدون این کار افزودن هر نوع عایق دیگری تاثیر آنچنانی برای صدا نخواهد داشت.
  • در زمان اجرای سازه از عایق صدا مناسب بین تیرچه ها استفاده کنید تا هرگونه تشدید و تقویت صدا در این محفظه ها بسته شده و از بین برود. عایق برای دیوار
  • استفاده از مواد و متریال متفاوت همیشه بیشتر از یک ماده جواب می دهد، هر چند که جرم آن بیشتر هم باشد.

بهترین عایق صدا کف ساختمان چیست؟

عایقی که در تصویر می بینید یک کفپوش صوتی با کیفیت بوده و دارای یک طراحی خلاقانه بوده که برای کمک به مقابله با صدای ناخواسته و آزاردهنده بسیار تاثیر دارد. این نوع کفپوش های صوتی عملکرد بسیار خوبی در برابر صداهای بلند دارند. عایق برای دیوار

برای مثال صداهایی مثل صحبتهای روزانه داخل سازه، صدای تلویزیون و راه رفتن های زیاد داخل خانه را به راحتی از بین می برد. و از آنجایی که تنها 15 میلیمتر ضخامت دارد باعث حفظ فضای اتاق شما می شود.

3 لایه تشکیل دهنده عایق صدا روکار کف

  • 3 میلیمتر وینیل با جرم بالا عایق برای دیوار
  • 9 میلیمتر فوم سلول بسته
  • 3 میلیمتر وینیل با جرم بالا

نصب این نوع از عایق های صوتی بسیار ساده بوده و به راحتی توسط افراد قابل نصب بوده و نیازی به چسب کاری ندارد. عایق برای دیوار

عایق صوتی اتاق خواب؛ دکوراتیو هم هست!

یکی از فضاهایی که وجود آرامش و سکوت در آن اهمیت زیادی دارد اتاق خواب است. اگر می ­خواهید خواب راحتی داشته باشید ولی سروصدای زیادی وارد اتاقتان می­ شود عایق صوتی روکار انتخاب خوبی است. برخی از انواع پنل­ های آکوستیک دیوار دکوراتیو هم وجود دارند که با استفاده از آنها نگرانی در رابطه با ظاهر دکور اتاق نخواهید داشت. امروزه انواع متنوعی از پنل­ های عایق صوتی و دکوراتیو در بازار وجود دارد که باعث جلوگیری از سروصدای محیط به داخل اتاق می­ شوند.

ویژگی های مهم عایق صوتی روکار دیوار مشترک

توصیه می کنیم، برای انتخاب یک عایق صوتی روکار متناسب با فضای مدنظرتان با کارشناسان آپ دکو، مشورت کنید، تا از خریدتان پشیمان نشوید.

  • مقاومت بیولوژیکی: عایق حرارتی و یا ضد قارچ بودن عایق صوتی توجه کنید.
  • دانسیته: میزان دانسیته یا همان چگالی عایق صوتی ویژگی بسیار مهمی است که هنگام انتخاب پنل باید به آن توجه شود.
  • تمیزی سطح نصب: برای نصب پنل عایق روی دیوار؛ باید سطح آن کلملا تمیز و عاری از گرد و خاک و هر گونه کثیفی باشد.
  • استحکام فیزیکی: به استحکام فیزیکی محصول نسبت به بقیه عایق­ها توجه کنید و راجع به آن از کارشناس سوال کنید. عایق برای دیوار
  • شرایط نصب: راجع به شرایط نصب و اجرای عایق صوتی شرکت تولیدکننده­ای که آن را خریداری می­ کنید مطلع شوید.
  • ضمانت: گارانتی و ضمانت محصول را در نظر بگیرید. و راجع به شرایط گارانتی از مسئول فروش سوال کنید.

قیمت عایق دیوار مشترک چند است؟

درباره قیمت همواره به یاد داشته باشید که قیمت یک محصول را تنها در لحظه ارزیابی نکنید. بلکه ببینید آیا محصول مورد نظرتان ماندگاری طولانی دارد؟ مزایای قابل توجه دارد؟ معایب نمونه های قدیمی تر خود را بر طرف کرده است؟ توجه به این فاکتورها تعیین می کند که آیا خرید یک محصول برای تان صرفه اقتصادی دارد یا خیر. به گفته کارشناسان در شرکت ایده پوبان محصولات این شرکت از عایق های دیگر قیمت کمتر و کیفیت بسیار بالاتری دارند. عایق برای دیوار

پیشنهاد می کنیم که برای اطلاع دقیق تر از قیمت ها به سایت این شرکت سر بزنید و با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

توجه داشته باشید با توجه به شرایط پروژه نیاز به نوع عایق صداگیر و میزان صداگیری متفاوت است. علاوه بر این نوع دیوارها و تعداد دیوارهای مشترک در هر پروژه نیز بر روی قیمت نهایی عایق کاری دیواری مشترک اثرگذار است. همه این موارد معمولا بعد از بازدید محل پروژه توسط کارشناس تخمین زده می شود.

قیمت عایق صوتی روکار

یکی از مهم ­ترین عوامل در انتخاب انواع عایق صوتی روکار قیمت آن است. همیشه قیمت بالای یک محصول نشانه کیفیت آن نیست و قیمت پایین هم نمی تواند حتما دلیل بر کیفیت پایین آن باشد. شما با انتخاب یک محصول باکیفیت و حتی با قیمت بالا برای تهیه عایق صوتی روکار، در واقع برای آسایش خود سرمایه ­گذاری کرده ­اید. عایق برای دیوار

عوامل موثر بر قیمت عایق صوتی روکار:

  • مساحت فضایی که قرار است عایق شود عایق برای دیوار
  • نوع عایق روکار صوتی دیوار و جنس آن
  • استفاده از فناوری نانو در تولید عایق صوتی
  • روش اجرای عایق صوتی

آموزش ساخت عایق صدا

برای ساخت عایق صدا بصورت شخصی چند روش را می توان آموزش داد. اول از همه اینکه سعی کنید در ترکیب بندی دکور منزلتان تغییری ایجاد کنید تا مانع از اکوی صدا شوید. دوم اینکه در و پنجره بیشترین نشت صدا را دارند. با آویزان کردن یا چسباندن پتو یا پرده های عایق صدا می توان تا حدودی مانع از انتقال صدا شد. عایق برای دیوار

استفاده از شانه تخم مرغ هم موثر است. شانه تخم مرغ به علت بافت و نوع حجمش صدا را تا حد زیادی درخود جذب می کند. ساختن پنل های چوبی که در میان آن از پشم سنگ استفاده شده باشد. درست است که این راه ها به اندازه نصب اصولی عایق صدا مانع از انتقال صدا نمی شوند ولی تا حدی موثرند. عایق برای دیوار

عایق صدا برای دیوار مشترک ساختمان

در انبوه به هم فشرده ‎ی شهرهای امروزی، صف طویل ساختمان ها با تعداد طبقات زیاد و همه در کنار هم، انسان های زیادی را در خود جا داده است. عایق برای دیوار

همهمه صدای همسایه ها مشکلات جسمی و روحی زیادی برای ساکنین یک خانه ایجاد می کند. نصب عایق صدا برای دیوار مشترک ساختمان پروژه ای ست که تنها دو تا چهار روز زمان می برد. از این روش برای ایجاد آرامش در محیط زندگیتان استفاده کنید. آپ دکو آماده ارائه مشاوره به شماست. عایق برای دیوار

روش اجرای عایق صدا دیوار مشترک

برای نصب عایق صدا دیوار مشترک، روش اجرا به این صورت است که ابتدا تست صدا توسط کارشناسان انجام شده، سپس بر اساس یک سری معیارها، یکی از دو روش عایق کاری بصورت روکار یا توکار انتخاب می شود. این معیارها بر اساس نوع و شدت صدا و همچنین تمایل سفارش دهنده به تخریب یا عدم تخریب است.

در صورت انجام عایق کاری توکار بخشی از رویه دیوار تخریب شده و پس از نصب عایق صدا از یکی از انواع روکش برای دیوار استفاده می شود. مثل کناف، گچ، چوب و … اما عایق کاری روکار نیاز به تخریب ندارد و مراحل نصب روی دیوار انجام می شود. عایق برای دیوار

عایق صدا دیوار مشترک – عایق الاستومری

بسیاری از عایق های الاستومری تنها به عنوان عایق گرمایی – سرمایی مورد استفاده قرار می گیرند. بافت این عایق ها به گونه ای است که منافذی برای جذب صدا ندارند. صداهای برخوردی با آن ها یا عبور می کنند و یا بازتاب می گردند. بنابراین تاثیری در از بین بردن صدا ندارند

. اما بعضی از این عایق های صوتی که به صورت دو رو صاف می باشند به عنوان عایق صدا استفاده می شوند. برای عایق صدا دیوار مشترک عایق هایی تولید شده است که کاملا و تخصصا روی مساله انتقال صوت متمرکزند. از طریق تماس با آپ دکو از کارشناسان ما مشاوره رایگان بگیرید. عایق برای دیوار

عایق صدا دو رو صاف

عایق های صوتی دو رو صاف نوعی عایق صدا هستند که در کاهش صدای دیوار و سقف و کف بسیار تاثیر گذارند. این عایق ها چسبی هستند و قابلیت برش با کارتر را دارند. پس از نصب و اجرای عایق صدا دو رو صاف باید اقدامات لازم جهت زیباسازی با استفاده از مواد مقاومی مثل چوب، کناف، گچکاری، لمینیت و … صورت پذیرد. عایق برای دیوار

فوم آکوستیک، عایق صدا صداگیری دیوار مشترک

انواع روش ها و متریال گوناگون برای نصب عایق صدا دیوار مشترک وجود دارد. فوم آکوستیک، پشم سنگ، عایق نانو و … ما از بهترین روش ها و متریال برای صداگیری دیوار مشترکتان استفاه می کنیم. کارشناسان آپ دکو پس از انجام تست صدا از محل مورد نظرتان، تمامی مواردی که در راستای ایجاد آسایش شماست را مد نظر قرار می دهند. مانند تخریب محدود یا عدم تخریب، اشغال حد اقل فضا، بالاترین میزان کاهش انتقال صوتی و …. . عایق برای دیوار

خدمات عایق برای دیوار مشترک

با عایق صوتی دیوار مشترک آشنا شدیم. عایق صوتی روکار راه کاری برای کاهش سروصدای حاصل از فضای بیرونی و دیوارهای مشترک با همسایه در ساختمان­ ها است. اگر قصد دریافت چنین خدماتی را دارید؛ سری به اینستاگرام آپ دکو سری بزنید؛ تا در خصوص این روش بسیار کارآمد، اطلاعات بیشتری به دست آورید. عایق برای دیوار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *