Search
Close this search box.

عایق صوتی دیوار مشترک روکار

عایق صوتی دیوار مشترک روکار چیست؟ چرا باید از عایق صوتی روکار استفاده کنیم؟ عایق صوتی دیوار مشترک چگونه به ما کمک می کند؟ آپ دکو، مرکز فروش انواع عایق صوتی از شما دعوت می کند تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید.

“با عایق صدا شرکت آپ دکو، زندگیتان را به آرامش تبدیل کنید و از آزار و نیاز به حفظ حریم خصوصی خود خلاص شوید. با محصولات ما، صداهای ناخواسته را بیرون بیندازید و لحظاتی آرامش و آرامش را تجربه کنید.”

دیوار عایق صدا عایق صوتی دیوار مشترک روکار

“عایق صوتی دیوار، جلوی تردید صداهای محیطی را می گیرد و به شما آرامش می بخشد.”

عایق صوتی چیست؟

هم اکنون به منظور جلوگیری از انتقال صدا به محیط اطراف، کاهش صوت و آلودگی صوتی، از پوشش هایی در دیوار و سقف محیط استفاده می گردد. نصب این پوشش ها یک ابتکار نوین در ساختمان ها و محیط های اداری، مسکونی و صنعتی است که در کنار عایق کاری صوتی می تواند ملاک با ارزشی برای ساختمان محسوب شود. انواع عایق صوتی براساس نوع کاربری و محل نصب دسته بندی و مورد استفاده قرار می گیرد.

عایق صوتی یا عایق صوتی، پوششی است که برای کاهش صدا و عبور آن از محیطی به محیط دیگر استفاده می گردد. این عایق ها که معمولا به صورت فومی می باشند، بر قسمت های مختلف دیوار، کف و سقف مکان های مختلف نصب شده و به عنوان یک تکنولوژی نوین سازگار با محیط زیست، نقش بسیار زیادی در کاهش آلودگی صوتی دارد.

علت اهمیت این عایق ها این است که، با وجود آن ها، سر و صدا در ساختمان ها کاهش می یابد و آرامش و سکوت برای افراد و ساکنین فراهم می گردد. عایق صوتی دیوار مشترک روکار

هر وسیله ای برای کاهش فشار صوتی، با توجه به صدای منبع و گیرنده را عایق صوتی می نامند. عایق صوتی می تواند از امواج ناخواسته غیرمستقیم که باعث پژواک صدا می گردد و انتقال امواج ناخواسته مستقیم از منبع، جلوگیری کند.

انواع عایق ساختمانی پوششی از متریال های مختلف است که بر روی سقف، کف و دیوارها اجرا می گردد و باعث جذب و یا کنترل صدای محیطی، به داخل ساختمان می گردد.

آلودگی صوتی امری است که نمی توان از آن دوری کرد و در زندگی روزانه همواره با آن سر و کار داریم. بدون شک می توان گفت که آرامش روانی و سلامت همه انسان ها به سکوت و عدم وجود آلودگی صوتی بستگی دارد که متاسفانه در شهر های شلوغ نمی توان آن را یافت.

با وجود عایق صوتی در ساختمان ها، این عایق در مقابل انواع صدا ها مثل سدی قرار می گیرد و سکوت را برای افراد به ارمغان می آورد. به همین علت وجود عایق صوتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و هر محیط و ساختمانی برای فراهم کردن آرامش ساکنین به آن نیاز دارد.

عایق صوتی دیوار مشترک روکار

عایق صوتی روکار چیست؟

نصب عایق صوتی باعث آکوستیک شدن محیط مورد نظرتان می گردد. برای انجام این منظور انواع عایق های روکار و توکار وجود دارند. نصب عایق های صوتی توکار نیاز به بنایی مختصری دارد.

نصب عایق روکار بدون نیاز به بنایی انجام می گردد. ابتدا باید محل نصب با بررسی های دقیق مشخص شود. سپس با توجه به میزان صدا، عایق صوتی مناسب از لحاظ نوع و مقدار انتخاب و نصب شود.

این عایق پس از ساخت و ساز اجرا می گردد؛ یعنی، بر روی دیوار، سقف و کف قرار می گیرد. عایق های صوتی روکار کیفیت بهتری نسبت به عایق های صوتی توکار دارند؛ چون، تمرکز آن ها بر جذب صوت می باشد.

عایق صوتی دیوار مشترک روکار

عایق صوتی روکار چه کاربردهایی دارد؟

عایق صوتی روکار یا مواد عایق صوتی روکار، موادی هستند که برای کاهش و جذب صدا در فضاهای داخلی استفاده می شوند. این نوع عایق صوتی عموماً شامل یک لایهٔ مرغوب از جنس فیبر گلاس (Glass Wool) یا سنگ مصنوعی (Rockwool) است که در یک قالب یا پوشش چسبنده قرار دارد.

عایق صوتی روکار به دلیل خواص صوتی منحصر به فرد، در صنایع مختلف و فضاهای متنوعی کاربرد دارد. برخی از کاربردهای مهم عایق صوتی روکار عبارتند از:

1. ساختمان ها: عایق صوتی روکار در سیستم های ساختمانی استفاده می شود تا صداهای ناخواسته از داخل و خارج ساختمان را کاهش دهد. این شامل کاهش نویز و صدای جاده، صدای هواپیما، صدای ماشین های صنعتی و صدای موتورهای خنک کننده است.

2. صنعت: در صنایعی که با صداهای بالا روبرو هستند مانند کارخانه ها، کارگاه ها و انبارها، استفاده از عایق صوتی روکار ضروری است تا نویز و صدای تولید شده توسط ماشین آلات و تجهیزات را کاهش دهد و به کاهش خطرات صوتی برای کارکنان کمک کند.

3. استودیوها و سالن های هنری: در استودیوها، سینماها، تئاترها و سالن های هنری، استفاده از عایق صوتی روکار برای جلوگیری از انتشار صداهای غیر ضروری و تامین کیفیت صدای مطلوب برای هنرمندان و مخاطبان حائز اهمیت است.

4. اتاق های خصوصی: در منازل، هتل ها و اتاق های خصوصی دیگر، می توان از عایق صوتی روکار استفاده کرد تا صداهای ناخواسته را از خارج و داخل اتاق کاهش داده و حفظ حریم شخصی را تضمین کند.

5. خودروها: در صنعت خودروسازی، عایق صوتی روکار به طور گسترده در اتومبیل ها استفاده می شود تا صداهای خارجی را کاهش داده و راحتی سفر را برای سرنشینان بهبود بخشد.

عایق صوتی روکار با کاهش نویز و جذب صدا، بهبود کیفیت صوت، کاهش خستگی و استرس و افزایش راحتی در فضاهای مختلف کمک می کند. همچنین، این عایق صوتی می تواند در صرفه جویی در مصرف انرژی نیز مؤثر باشد، زیرا کاهش نویز محیطی می تواند به کاهش مصرف سیستم های تهویه مطبوع و گرمایش و سرمایش کمک کند.

“با استفاده از عایق صوتی دیوار، از تداخل صداهای خارجی ناخواسته در محیط کار خود جلوگیری کنید.”

عایق شانه تخم مرغی رنگی
عایق شانه تخم مرغی رنگی

عایق صوتی دیوار مشترک چیست؟

عایق دیوار مشترک راه حلی برای صداهای ناخواسته ای است که از واحد بغلی به اتاق شما می رسد. آپ دکو طیف وسیعی از محصولات عایق صوتی را ارائه می دهد که دیوارهای ضد صدا در برابر همسایگان پر سر و صدا ایجاد می کند.

ارزانترین روش عایق صوتی استفاده از انواع پنل ها است. نصب انواع آن آسان است و قیمت آن ها مناسب است. به شما پیشنهاد می کنیم برای ایجاد برقراری و صلح در خانه خود و تبدیل آن به مکانی پر از آرامش حتما از عایق دیوار مشترک استفاده کنید.

اغلب سوال می گردد آیا عایق دیوار مشترک واقعا کار می کند؟ در جواب باید گفت، بله. یکی از راه حل ها در عایق کاری دیوارها این است که جرم افزایش پیدا کند. عایق صوتی دیوار مشترک روکار

زمانی که از عایق برای دیوارهای مشترک مخصوصا آن هایی که نازک می باشند، استفاده می گردد جرم دیوار افزایش می یابد و از این طریق انتقال صدا کاهش پیدا می کند.

یکی دیگر از سوال ها این است، زمانی که دیوار مشترک عایق کاری می گردد از میزان فضای درون خانه می گردد؟
خیر چنین چیزی نیست. پنل های عایق کاری باریک می باشند و هیچ فضایی را از خانه شما کم نمی کنند، تنها چیزی که از خانه شما کم می کنند سر و صدای اضافی است.

همانطور که در بالا گفته شد آپ دکو طیف وسیعی از این پانل ها را برای فروش دارد. همینطور می توانید عایق هایی را انتخاب کنید که به راحتی روی سطح دیوار نصب می شوند و شما را از شر سر و صدا راحت می کنند.

عایق صوتی دیوار مشترک روکار


خرید عایق صوتی دیوار آپ دکو با بهترین قیمت و کیفیت در ایران

عایق صوتی اتاق

آیا میخواهید صدای بلند همسایگان خود را بسیار کاهش دهید؟ آیا صدای تلویزیون، موسیقی یا حتی صدای خود را در اتاقتان نمیخواهید به خانه همسایگانتان برسانید؟ حالا میتوانید به راحتی این مشکلات را با عایق صوتی دیوار حل کنید. عایق صوتی دیوار عملکردی بی نظیر دارد و میتواند صداهای آزاردهنده را بطور قابل توجهی کاهش دهد. با استفاده از عایق صوتی دیوار آپ دکو، میتوانید زمان ارامشی را در خانه خود به ارمغان بیاورید و از سکوتی آرامش بخش در برخوردار شوید.

عایق صوتی دیوار آپ دکو به سادگی بر روی دیوارها نصب میشود و باعث میشود صداهای بیرونی و درونی در حداقلی به گوش شما برسد. با استفاده از عایق صوتی دیوار، میتوانید در هر زمانی که خواستید به آرامشی بی نهایت دست پیدا کنید و از محیطی آرام و آرامش بخش در خانه لذت ببرید. عایق صوتی دیوار برای همه اتاقها مناسب است، برای اتاق خواب، اتاق نشیمن، اتاق کار یا حتی اتاق کودکان. با استفاده از عایق صوتی دیوار آپ دکو، میتوانید به راحتی از صداهای بیرونی و درونی کاسته و نهایت لذت را از محیط خانه خود ببرید.

اگر میخواهید به یک زندگی آرام و آرامش بخش دست پیدا کنید، عایق صوتی دیوار را برای خانه خود انتخاب کنید. با استفاده از عایق صوتی دیوار آپ دکو، میتوانید وقتی که خواستید به خلوت و آرامش خود بپردازید و از محیطی آرام و آرامش بخش در خانه لذت ببرید.


 

قیمت عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان

عایق صوتی دیوار مشترک روکار، یک نوع عایق صوتی صنعتی می باشد. قیمت عایق صوتی دیوار مشترک روکار را می توانید از سایت آپ دکو به صورت آنلاین و لحظه ای مشاهده کنید. هم اکنون تقاضا برای خرید عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان که به صورت روکار است، بسیار زیاد تر از قبل شده.

آنقدر وجود سر و صدا در آپارتمان ها، اعصاب مردم را به هم ریخته است که خرید عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان به یک اولویت برای آن ها تبدیل شده. متاسفانه بسیاری از افراد سودجو از این نیاز و علاقه مردم ایران به خرید عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان، سوء استفاده می کنند و یک سری عایق صوتی بسیار بی کیفیت و نامرغوب را با قیمت های بالا به آن ها می فروشند.

حتما در خرید عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان به نکات زیادی دقت کنید. اولین نکته ای که باید به آن دقت کنید سایت آنلاین و یا فروشگاهی است که قصد دارید از آنجا خریداری کنید. طبیعتا خرید از فروشگاه یا سایت آنلاین نامعتبر، کار بسیار اشتباهی می باشد.

آپ دکو یکی از سایت های آنلاین فروش عایق صوتی است که سالها است در این عرصه فعالیت می کند. شما می توانید به راحتی به این سایت اعتماد کنید و خرید خود را از طریق آن انجام دهید. عایق صوتی دیوار مشترک روکار

نکته دومی که در خرید عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان باید مورد نظر قرار دهید، این است که از آنجایی که این عایق ها به صورت روکار نصب می شوند، می توانند مشکلاتی را برای افرادی که مشکلات تنفسی یا پوستی دارند، ایجاد کنند.

در هنگام خرید این نوع عایق ها از عدم ایجاد حساسیت پوستی و تنفسی توسط آن ها مطمئن شوید. قیمت عایق صوتی دیوار مشترک روکار را می توانید از آپ دکو دریافت کنید.

عایق صوتی دیوار مشترک روکار

عایق صوتی دیوار مشترک روکار چیست؟

همه ما برای داشتن خواب آسوده شبانه، استراحت پس از کار، تمرکز بر روی مطالعه و یا انجام یک پروژه، نیاز به سکوت و آرامش داریم. سروصدای محیط و همسایه ­ها که وارد ساختمان ما می گردد یکی از عوامل به هم زدن آرامش می باشند.

وقتی نمی ­توانیم منبع این صداها را کاهش دهیم چاره­ ما اقدام از داخل خانه خودمان است؛ مناسب ترین راه حل؛ استفاده از عایق­ صوتی برای دیوارهای مشترک می باشد. عایق صوتی دیوار مشترک روکار

یکی از ویژگی­ های عایق صوتی روکار قابلیت نصب و اجرای آن پس از ساخت ساختمان می باشد. پنل­ های آکوستیک این ویژگی را دارند که شما می­ توانید آن ها را در اتاق خود به راحتی نصب کنید.

بعضی از آن ها چسب مخصوصی دارند که کار شما را راحت می­ کند. پنل تولیدی بعضی از شرکت­ ها ضدآتش و همینطور ضدقارچ می باشند. بعضی از انواع پنل ­های آکوستیک متداول که برای عایق صوتی دیوار مشترک روکار استفاده می گردد عبارت هستند از:

  1. عایق شانه تخم مرغی
  2. عایق صوتی دو طرف صاف
  3. پنل وج یا منشوری عایق صوتی دیوار مشترک روکار

عایق صوتی دو طرف صاف

این فوم های جاذب صدا همچنین در فصول سرد و گرم به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی به عنوان عایق حرارتی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. ضریب جذب صوت در این عایق صداگیر حدود ۰٫۷ می باشد که جزء بهترین عایق های صدا در دنیا محسوب می گردد. این نوع عایق به صورت پنل­ هایی وجود دارد و همینطور به راحتی با استفاده از قیچی و کاتر بریده می گردد. این نوع عایق برای انواع ساختمان­ ها مورد استفاده قرار می­گیرد و جایگزین مناسبی برای عایق­ های صوتی سنتی می باشد. عایق صوتی دو طرف صاف از نوع الاستومری می باشند و عایق حرارتی و برودتی هم محسوب می­ شوند. عایق صوتی دیوار مشترک روکار

عایق شانه تخم مرغی

همانطور که از اسمش مشخص است شبیه شانه تخم مرغ می باشد. سطح پشتی عایق شانه تخم مرغی سطح چسبی دارد و می­ توانید آن را به راحتی به دیوار بچسبانید. قسمت برجستگی این عایق باید رو به منبع صوت قرار داشته باشد. این نوع عایق به علت شش وجهی بودن برجستگی­ هایش به خوبی آلودگی صوتی را جذب می ­کند.

پنل وج یا منشوری

یکی دیگر از انواع عایق ­های صوتی روکار دیوار مشترک پنل وج یا منشوری است که فرمی هرمی و کوه مثل دارد. یکی از مواردی که در انتخاب پنل وج یا منشوری باید مورد توجه قرار بگیرد اندازه فضا می باشد. پنل منشوری برای اتاق­ های با ابعاد کوچک یا متوسط انتخاب مناسبی می باشد. عایق صوتی دیوار مشترک روکار

این نوع عایق مثل عایق شانه تخم­ مرغی سطح جذب صدای بیشتری نسبت به عایق دو طرف صاف دارد و صوت با فرکانس متوسط و پایین را به خوبی جذب می ­کند.

عایق صوتی دیوار مشترک روکار

نصب عایق صوتی در ساختمان ها
نصب عایق صوتی در ساختمان ها

عایق صوتی اتاق خواب؛ دکوراتیو هم هست!

بعضی از انواع پنل­ های آکوستیک دکوراتیو هم وجود دارند که با استفاده از آن ها نگرانی در رابطه با ظاهر دکور اتاق نخواهید داشت. هم اکنون انواع متنوعی از پنل­ های عایق صوتی و دکوراتیو در بازار وجود دارد که باعث جلوگیری از سروصدای محیط به داخل اتاق می­ شوند.

یکی از فضاهایی که وجود آرامش و سکوت در آن اهمیت زیادی دارد اتاق خواب می باشد. اگر می ­خواهید خواب راحتی داشته باشید ولی سروصدای زیادی وارد اتاقتان می گردد عایق صوتی روکار انتخاب خوبی می باشد.

عایق صوتی دیوار مشترک روکار

ویژگی های مهم عایق صوتی دیوار مشترک روکار

پیشنهاد می کنیم، برای انتخاب یک عایق صوتی روکار متناسب با فضای مدنظرتان با کارشناسان تهران نانو، مشورت کنید، تا از خریدتان پشیمان نشوید.

  • دانسیته: میزان دانسیته یا همان چگالی عایق صوتی ویژگی بسیار مهمی است که هنگام انتخاب پنل باید به آن توجه شود.
  • مقاومت بیولوژیکی: عایق حرارتی و یا ضد قارچ بودن عایق صوتی توجه کنید. عایق صوتی دیوار مشترک روکار
  • تمیزی سطح نصب: برای نصب پنل عایق روی دیوار؛ باید سطح آن کلملا تمیز و عاری از گرد و خاک و هر گونه کثیفی باشد.
  • شرایط نصب: راجع به شرایط نصب و اجرای عایق صوتی شرکت تولیدکننده­ای که آن را خریداری می­ کنید مطلع شوید.
  • استحکام فیزیکی: به استحکام فیزیکی محصول نسبت به بقیه عایق­ها توجه کنید و راجع به آن از کارشناس سوال کنید.
  • ضمانت: گارانتی و ضمانت محصول را در نظر بگیرید. و راجع به شرایط گارانتی از مسئول فروش سوال کنید.

عایق صوتی دیوار مشترک روکار

قیمت عایق صوتی دیوار مشترک روکار

برای اجرای عایق صوتی دیوار روکار می توان از مواد و عایق های مختلفی استفاده کرد. بعضی از انواع عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان بصورت ساده و با کمترین میزان پرداخت مواد بوده و به همین علت قیمت آن ها هم پایین تر می باشد.

این در حالی است که پنل های آماده ای جهت اجرای عایق صوتی دیوار در بازار موجود می باشند که نصب بسیار آسانی داشته و در عین حال دارای کیفیت و مقاومت بالایی در برابر صوت، حرارت و رطوبت می باشند. اما مشکلی که این نوع عایق های پرداخته نشده دارند این است که برای نصب آن ها نیاز به قالب بندی های خاصی است.

هر یک از انواع عایق صوتی دیوار خود هم بر اساس ضخامت، کیفیت مراحل ساخت و همینطور کیفیت مواد اولیه به کار رفته شده در آن ها دارای قیمت های مختلفی می باشند. عایق صوتی دیوار مشترک روکار

متخصصین ما در حوزه عایق صوتی شما را از زمان انتخاب مناسب ترین عایق صوتی با مناسب ترین قیمت تا زمان اجرایی کردن عایق صوتی دیوار روکار راهنمایی و همراهی می کنند.

برای دریافت اطلاعات کامل و همینطور مطلع شدن از قیمت عایق صوتی دیوار روکار و انواع عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان دیگر می توانید با مشاوران ما در گروه عایق صوتی تماس بگیرید.

عایق صوتی دیوار مشترک روکار

آپ دکو و فروش انواع عایق صوتی دیوار مشترک روکار

ما به عنوان یک مرکز خرید پنل انواع پنل را برای فروش داریم. پنل الاستومری برای عایق کاری حرارتی لوله ها را با مناسب ترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار می دهیم. عایق صوتی دیوار مشترک روکار

تا به این مرحله کار باید متوجه شده باشید که اهمیت عایق دیوار مشترک چقدر است. می توانید برای تامین هرگونه عایق صوتی عایق صوتی دیوار مشترک که برای دیوار مشترک مورد نیاز است به راحتی به فروشگاه آپ دکو مراجعه کنید و در کمترین زمان ممکن متریال برای استفاده به دست شما برسد. ما در عرصه عایق صوتی در همه عرصه ها شما را پشتیبانی می کنیم.

همینطور پنل های دیگر مثل پنل پلی اتیلن ، پنل شانه تخم مرغی و …. را هم داریم. یکی دیگر از فعالیت های مهم ما در عرصه ساخت جعبه ماینر است که عایق بندی شده است. در صورتی که نیاز به عایق ماینر پیدا کردید می توانید آن را به راحتی از آپ دکو تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *