Search
Close this search box.

کابرد عایق شانه تخم مرغی

کابرد عایق شانه تخم مرغی چیست؟ چه زمانی باید از کابرد عایق شانه تخم مرغی کمک بگیریم؟ می توان عایق شانه تخم مرغی را جزو  پرکاربرد ترین و مقرون به صرفه ترین تجهیزات آکوستیک نام برد. این پنل به علت شباهت ظاهری به شانه تخم مرغ، این نام را به خود اختصاص داده می باشد. فراز و نشیب های موجود در پنل شانه تخم مرغی باعث شکست بیشتر فرکانس های تولید شده و جذب بهتر می شود.

آپ دکو بزرگ ترین مجموعه فروش انواع پنل شانه تخم مرغی در کنار شماست، برای خرید، نصب و… از طریق 09122507811 با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید. ارسال محصولات به سراسر ایران صورت می گیرد.

کابرد عایق شانه تخم مرغی

کابرد عایق شانه تخم مرغی
کابرد عایق شانه تخم مرغی

عایق صوتی شانه تخم مرغی مناسب استفاده در استودیو های ضبط صدا و موسیقی و منازل مسکونی می باشد. در جهت کم کردن صداهای آزار دهنده و مقابله با صدای های انتقالی و رفع آلودگی صوتی از یک منطقه به محیط دیگر می بایست از پوششی استفاده گردد که به آن پوشش عایق صوتی یا صداگیر گفته می شود. فوم صداگیر آپ دکو با بهره مندی از آخرین تکنولوژی روز دنیا و با تراکم بالا در جذب و کاهش صداهای انتقالی نقش به سزایی را ایفا می کند.

عایق صدا قابلیت جذب و جلوگیری از نفوذ صدا را دارا می باشد. عایق صوتی شانه تخم مرغی به شکل ورقه های 2 متر در 1 متر تولید می شود. این ورقه ها به راحتی قابل برش با قیچی و تیغ و قابلیت نصب بسیار آسان می باشد. همچنین چگالی و تراکم این ورقه ها بالا و در نتیجه قابلیت جذب صدای بسیار بالاتری نسبت به بسیاری از نمونه های مشابه ابر اکوستیک دارند. در نتیجه جذب و صداگیری این عایق ها بسیار بالا و تا حد تقریبا 90 درصد می باشد. رنگ این محصول عمدتا خاکستری تیره می باشد . بسته به سفارش امکان تولید رنگ های دیگر نیز وجود دارد.

این عایق فوم در شکل شانه تخم مرغی و در ورقه های یک متر در دو متر تولید می شود. این عایق صداگیر قابل برش و اندازه شدن با قیچی و یا تیغ می باشد. همچنین نصب این ورفه ها به راحتی با پسب روی دیوار قابل امکان است. کابرد عایق شانه تخم مرغی

موارد مصرف عایق صوتی شانه تخم مرغی

  • عایق صوتی استودیو موسیقی ، صدا و ضبط فیلم و تصویر
  • فوم جاذب صدا شرکت ها و منازل مسکونی
  • صوت گیر دیوار و پنجره ساختمان
  • ضخامت 4 سانتیمتر کابرد عایق شانه تخم مرغی

پنل های شانه تخم مرغی در مقایسه با دیگر محصولات عایق صوتی کاربردی تر، قیمت مناسب تر و نصب آسان تری دارد. این پنل آکوستیک از پنل پلی اورتان ساخته می شود. پلی اورتان ساختاری متخلخل دارد. این ساختار متخلخل موجب می شود پنل آکوستیک شانه تخم مرغی بتواند به جذب امواج صدا بپردازد. کابرد عایق شانه تخم مرغی

نصب این پنل نیز بسیار ساده و سریع انجام میگیرد، شما می توانید برای نصب از چسب های معمولی یا اسپری ، حتی از میخ  کمک بگیرید. مهم این است که سطح مورد نظر با پنل شانه تخم مرغی پوشیده شود و چندان نوع چسب و..  اهمیت ویژه ای ندارد ! این محصول از نظر ظاهری، بصورت یکپارچه و یکدست از جنس اسفنج فشرده به همراه پنل پلی یورتان عرضه می شود و تفاوت محصولات در سلول باز وبسته بودن است که برای جذب صدا بسیار مهم هست. کابرد عایق شانه تخم مرغی

هرگاه که به فکر عایق بندی صوتی یک محیط بیفتید حتما برای یک بار هم که شده با عایق شانه تخم مرغی روبرو خواهید شد. همانطور که از نامش پیداست شکلی شبیه به شانه تخم مرغ دارد. این پنل قابل استفاده در استودیو صدابرداری، آموزشگاه های موسیقی، سالن های تئاتر و نمایش، کتابخانه ها و مکان های پر سر و صدا است.

کابرد عایق شانه تخم مرغی

عایق صدا شانه تخم مرغی شیراز عایق الاستومری شانه تخم مرغی

کاربرد عایق شانه تخم مرغی چیست؟

فوم شانه تخم مرغی یک نوع عایق آکوستیک است؛ با توجه به اینکه تکنولوژی همه روزه در حال پیشرفت است؛ پنل های اکوستیک نیز از این چرخه پیشرفت بی نصیب نمانده اند و نتیجه این پیشرفت تولید و طراحی فوم شانه تخم مرغی است. فوم شانه تخمه مرغی به لحاظ ظاهری و حالتش، همچون شانه های تخم مرغ بوده که منجر به جذب صدای بهتر خواهد شد. شانه تخم مرغی برای استفاده در هر مکانی که نیاز به عایق بندی صوتی یا پیشگیری از انعکاس صدا داشته باشد می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

کابرد عایق شانه تخم مرغی

شما عزیزان می توانید جهت اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت، مشاوره خرید رایگان با ما در تماس باشید.

عایق صدا شانه تخمه مرغی – عایق صوتی شانه تخمه مرغی – پنل شانه تخمه مرغی – فوم شانه تخمه مرغی – عایق شانه تخمه مرغی

کابرد عایق شانه تخم مرغی

شانه تخم مرغی در باکس ماینر

بهتر است هنگام عایق بندی صوتی در کنار شانه تخم مرغی از عایق های عایق مثل عایق نمدی یا عایق صدای پلیمری هم استفاده کرد. با این کار شدت صدای خروجی بسیار کمتر می شود. بیشتر افرادی که در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت دارند برای پیشگیری از آزار و اذیت دستگاه ماینرشان دنبال راه چاره می باشند. یکی از تاثیر گذار ترین راه ها ساخت باکس برای دستگاه ها و عایق بندی باکس ها است. با نصب شانه تخم مرغی در داخل باکس ماینر می توان صدای آن را جذب کرد. در نتیجه از انعکاس های پی در پی صدا و از خروج صدا ممانعت می شود.

کابرد عایق شانه تخم مرغی

عایق شانه تخم مرغی در استودیو ها

یکی از مهم ترین استفاده های شانه تخم مرغی در استودیوهای صدا است. برای از بین بردن امواج از عایق های جاذب صدا استفاده می شود. شانه تخم مرغی یکی از عایق های جاذب صدا است. در استودیوهای موسیقی طول عمر امواج صدا در محیط استودیو از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. در صورتی که امواج بیش از حد از محیط باقی بمانند شنیدار را دچار مشکلاتی خواهند کرد. کابرد عایق شانه تخم مرغی

در کنترل روم ها عایق های شانه تخم مرغی و دیگر جاذب های صدا را می بایست در نقاط انعکاس اولیه نصب کرد تا از انعکاس های سهمگین پیشگیری به عمل آید. در ددروم ها با پوشاندن صد در صد سطوح با انواع عایق های آکوستیک جاذب صدا از جمله شانه تخم مرغی می توان از هر گونه انعکاس صدا پیشگیری کرد.

آیا به عایق صوتی شانه تخم مرغی نیاز دارید؟ با ما تماس بگیرید!

کابرد عایق شانه تخم مرغی

شانه تخم مرغی در موتورخانه ها

گاها نیازی به پوشش صد در صدی نیست و می توان تنها با پوشاندن 30 الی 50 درصد از سطوح به هدف عدم خروج صدا دست یافت. می توان با تست و آزمون و خطا به این نتیجه رسید چون نیاز و خواسته افراد مختلف متفاوت است. کابرد عایق شانه تخم مرغی

در صورتی که محیط موتور خانه به صورت صد در صد با شانه تخم مرغی پوشانده شود دیگر هیچ انعکاسی در محیط باقی نمی ماند و تنها صدای اصلی موتور تولید می شود که شدت پایینی دارد. پایین بودن شدت صدا باعث می شود امواج توانایی خروج از سطوح را نداشته باشند.

موتورخانه ها یکی از حساس ترین قسمت های هر ساختمان می باشند که بیشتر سر و صدای آن ها برای ساکنین طبقه همکف آزار دهنده می باشد. در موتور خانه ها هم می توان از پنل شانه تخم مرغی استفاده کرد و مانع از پیچش بیش از حد صدا شد.

کابرد عایق شانه تخم مرغی

پنل شانه تخم مرغی آکوستیک

ساختار عایق شانه تخم مرغی

ضخامت شانه تخم مرغی به صورت جفتی بیان می شود. برای مثال ضخامت جفت 3 سانتی متر به این معناست که هر پنل تکی دارای ضخامت 2 سانتی متر می باشد. به همین ترتیب جفت 4 2.5 سانتی متر جفت 5 3.5 سانتی متر و …

عایق های شانه تخم مرغی در سلام آکوستیک در ابعاد دو متر در یک متر تولید می شوند. شانه تخم مرغی دارای ضخامت های 2 تا 7.5 سانتی متر است. این عایق های از عایق های با دانسیته 12، 17 و 30  کیلوگرم ساخته می شوند.

کابرد عایق شانه تخم مرغی

فروشنده های بسیار زیادی در کشور ما وجود دارند که محصولات مربوط به عایق صدا و فوم شانه تخم مرغی را تولید می کنند و به فروش می رسانند. آپ دکو یکی از نمونه سایت هایی است که با اطمینان کامل و در انواع رنگ و صخامت و ابعاد این محصولات را تولید می کند و در بهترین شرایط ممکن آن را به دست مشتری می رساند. برای خرید پنل شانه تخم مرغی آکوستیک از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما در ارتباط باشید، در آپ دکو مشاوره خرید بهترین عایق صوتی نیز به صورت رایگان در اختیارتان قرار داده می شود.

2 پاسخ

    1. سلام دوست عزیز؛ قیمت عایق با توجه به جنس، ضخامت و ابعاد متغیر هست. پس برای اطلاعات بیشتر، دریافت قیمت و مشاوره رایگان از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *