Search
Close this search box.

عایق صوتی شانه تخم مرغی | پنل شانه تخم مرغی | عایق صدا تخم مرغی

در این مقاله می خواهیم شما را با عایق صوتی شانه تخم مرغی آشنا کنیم. چگونه می توان در جامعه شلوغ امروزی از معضلی به نام آلودگی صوتی خلاصی یافت؟ هر چقدر که جوامع به سمت پیشرفت و توسعه می روند آلودگی صوتی هم افزایش یافته و نیاز به عایق صدا در بخش های صنعتی، اداری و حتی خانگی احساس می شود.

آپ دکو بزرگ ترین مجموعه فروش انواع پنل شانه تخم مرغی در کنار شماست، برای خرید، نصب و … از طریق 09122507811 با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید. ارسال محصولات به سراسر ایران صورت می گیرد.

عایق صدا یک راه حل مناسب برای در امان ماندن از آلودگی صوتی است. عایق های صوتی دیوار، سقف و کف بخش های اداری، صنعتی و خانگی می تواند به اندازه زیادی از انتقال صدا به محیط پیشگیری نماید. شاید شما هم از صداهایی که از خانه همسایه شنیده می شود اذیت شوید، راه حل مناسب برای رفع این مشکل اجرای عایق صدا در خانه هاست.

مجموعه آپ دکو ارائه دهنده انواع عایق صوتی برای محل کار و منازل است و سعی دارد خدمات خود را با بهترین قیمت ممکن ارائه دهد. برای اجرا و خرید عایق صدا همین حالا از طریق 09122507811 با ما در ارتباط باشید.

عایق صوتی شانه تخم مرغی

برای خرید انواع عایق های صوتی شانه تخم مرغی، پنل های آکوستیک شانه تخم مرغی و همینطور فوم های شانه تخم مرغی برای اتاق های استدیو، ضبط صدا و … از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما در آپ دکو تماس بگیرید و مشاوره کاملا رایگان دریافت کنید. ما در کنار شما هستیم تا بتوانید با بهترین قیمت عایق صدا موردنظرتان را پیدا کرده و بهترین نتیجه را از استفاده عایق های آپ دکو بگیرید.

محصولات آپ دکو به سراسر ایران ارسال می شوند، همینطور کلیه عایق های ارسال شده دارای ضمانت سلامت و اصالت کالا می باشند. اگر سروصدای بیرون اذیتتان می کند یا به هر دلیلی قصد دارید جلوی صدا در یک محیط را به بیرون محیط بگیرید با ما تماس بگیرید تا با توجه به مشکل و چالشی که برای شما پیش آمده مناسب ترین عایق صوتی را پیشنهاد کنیم.

عایق صدا چیست؟

برای پیشگیری از انتقال آلودگی صوتی از یک محیط به محیط دیگر از انواع عایق صدا استفاده می شود. استفاده از 2 تا 5 سانتی متر عایق صدا که مطابق با آخرین فناوری های دنیا ساخته شده باشد در کاهش انتقال صدا میان دو محیط بسیار مناسب است. اگر عایق صدا استاندارد با فناوری جدید مورد استفاده قرار گیرد علاوه بر کاهش انتقال صدا می توان تا 80 درصد در هدر رفتن انرژی پیشگیری کرد. پس استفاده از عایق های صدا می تواند از لحاظ اقتصادی مفید و موثر باشد.

اگر تصمیمتان را برای عایق صدا خانه و یا محل کارتان گرفته اید، می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید و در خواست خود را برای خرید و اجرای عایق صوتی دیوار مشترک و … ثبت کنید!

ما در کنار شما هستیم تا بتوانید بهترین نتیجه را از عایق صدا بگیرید و به چیزی که دقیقا درنظر داشتید برسید!

عایق صدا شانه تخمه مرغی – عایق صوتی شانه تخمه مرغی – پنل شانه تخمه مرغی – فوم شانه تخمه مرغی – عایق شانه تخمه مرغی

عایق صوتی شانه تخم مرغی چیست و چه کاربردی دارد؟

عایق صوتی شانه تخم مرغی یک فوم پلی یورتان است. فوم شانه تخم مرغی از متداول ترین انواع فوم های صداگیر بوده که به عنوان عایق صدا و آکوستیک در بخش های صنعتی، اداری و خانگی به کار می رود. ساختار شانه تخم مرغی این نوع عایق به خاطر ساختار شانه تخم مرغی که دارد دارای سطح جذب صدا بالا است.

در سالن هایی که مشکل پیچش صدا وجود دارد مثل سالن های تئاتر، سالن های اجتماعات و استدیو های ضبط از این نوع عایق استفاده می شود. عایق صدا شانه تخم مرغی قابلیت جذب فرکانس های بالا و پیچش صدا را هم دارد. عایق شانه تخم مرغی یکی از بهترین روش های کاهش صوت، انعکاس و لرزش در محیط های متنوع است.

عایق صدا شانه تخم مرغی با توجه به قله ها و انحنای بیشتر در برابر فوم های دیگر مثل فوم هرمی و فلکسی، برای حذف ریبوت ها و فرکانس های بالا تاثیر بیشتری دارد.

فوم شانه تخم مرغی

از فوم شانه تخم مرغی برای عایق فضای داخلی خودرو، استدیو های حرفه ای و خانگی، اتاق سرور، سالن سینما و آمفی تئاتر، عایق سازی دستگاه ها و پمپ ها موتورخانه، سالن های اجتماعات، اتاق های کنفرانس و دستگاه های تهویه مطبوع و داکت و… استفاده می شود.

خصوصیات عایق شانه تخم مرغی

  • از پراهمیت ترین خصوصیات فوم آکوستیک شانه تخمه مرغی شرکت آپ دکو در برابر نمونه های موجود در بازار ایران، ساختار سلول باز بودن آن است. این امر قابلیت جذب بالای صدا را ایجاد کرده و همه فرکانس های صوت را در طول ضخامت عایق (4سانتی متر) و با توجه به دانسیته بالای آن، نابود می کند.
  • حذف کامل صدا، بدون نیاز به هر ترکیب اضافه مثل پشم سنگ، الاستومریک، مینرال پلاس و …
  • استحکام فیزیکی بسیار بالا بوده و مقاوم در برابر پارگی حین اجرا و زمان استفاده کاملا سبک و انعطاف پذیر می باشند که به راحتی بر روی دیوار های مشترک یا سایر سطوح نصب می شوند
  • با توجه به دارا بودن چسب مسلح نخدار در پشت آن، به راحتی بر روی همه سطوح صاف و صیقلی تمیز (بدون گرد و خاک، روغن، گریس و هر گونه کثیفی) اعم از گچ، چوب، پلاستیک، بتن و فلزات چسبیده و نصب می شود
  • به شکل شیت های ورقه ای بوده و در صورت نیاز با تیغ و یا چاقوی تیز به راحتی قابل برش زدن است
  • ضد باکتری، ضد قارچ و سازگاری کامل با محیط زیست
  • قابلیت استفاده از فوم شانه تخمه مرغی نسوز به عنوان انواع عایق صدا حرارتی

عایق صوتی شانه تخم مرغی

بهترین ها را از آپ دکو بخواهید! این مجموعه بهترین همراه شما برای عایق صدا خانه و محل کار می باشد.

در استودیوهای خانگی و حرفه ای علاوه بر اکوستیک کردن فضا، باید از انتقال صوت هم پیشگیری کرد. عایق صوتی شانه تخم مرغی مانع انتقال صدای استودیو می شود. استفاده از این نوع عایق در استودیوها بسیار متداول است. عایق صوتی شانه تخم مرغی از جنس پلی یورتان است. این ماده در برابر آتش مقاوم نیست. اگر به عایقی نیاز دارید که در برابر آتش سوزی مقوم باشد، باید از عایق الاستومری استفاده کنید.

به این عایق ها، اصطلاحا عایق صدا شانه تخم مرغی گفته می شود. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، یک طرف این عایق ها حالت شانه تخم مرغی و قله مانند دارد و طرف دیگر آن کاملا صاف است. قسمت قله مانند عایق باعث حذف ریورب ها و فرکانس های بالا می شود.

عایق صوتی شانه تخم مرغی علاوه بر این که در واحدهای آپارتمانی کاربرد دارند، در اتاق های ضبط، اتاق های سرور، سالن آمپی تئاتر و سینما هم کاربرد دارند. نصب این عایق ها بسیار راحت است و به این صورت انجام می گیرد که قسمت شانه تخم مرغی عایق به سمت مکان مورد نظر باشد.

سطح زیر عایق شانه تخم مرغی باید به وسیله چسب بر روی دیوار و سطوح چسبانده شود. علاوه بر این، شانه تخم مرغی برای لوله های فاضلابی هم کاربرد دارند، اما در هنگام نصب آنها دقت کنید که کشیده نشوند، چون در این صورت خاصیت خودشان را از دست می دهند و بازدهی ندارند.

فوم تخم مرغی جفت

عایق صوتی شانه تخم مرغی

عایق صوتی شانه تخم مرغی در ابعاد 2 در 1 متر با ضخامت 5.5 سانتیمتر جزء دسته آکوستیک پنل، تولید شرکت آپ دکو است. این پنل دارای تراکم فشردگی ( دانسیته) 14از جنس مرغوب تولید شده است.

عایق صدا تخم مرغی چیست؟

عایق صوتی شانه تخم مرغی 5.5 سانتی با دانسیته 14 جزء دسته های آکوستیک پنل ها به حساب می آیند که شبیه اسفنج یا ابر می باشند، حالت نرم و انعطاف پذیری دارند. بخاطر روزنه های که روی بافت خود دارند “به اصطلاح خلل و فرج” باعث می شوند صدا داخل این روزنه ها نفوذ کند و جذب شوند. این خلل و فرج روی بافت باعث شده که این عایق جزء دسته بندی عایق های سلول باز هم به حساب بیاید.

شانه تخم مرغی ها همان طور که از اسم آنها پیدا است شبیه به شانه تخم مرغ است که به خاطر همین موضوع اصطلاح عایق صوتی شانه تخم مرغی به آنها داده می شود. این محصول یکی از محبوبت ترین و کاربردی ترین عایق های آکوستیک پنل به حساب می آید.

جنس عایق ها از مواد به نام پلی یورتان یا پلی اورتان است. پلی یورتان به دسته از مواد شیمیایی که از واکنش پلی یول و ایزوسیانات تشکیل شده است گفته می شود. عایق صوتی شانه تخم مرغی در ابعاد 1 در 2 متر در ضخامت های 1.5 تا 7.5 سانتیمتر می باشند. عایق صوتی شانه تخم مرغی 5.5 سانتی با دانسیته 14 در ابعاد 1 در 2 متر است.

عایق های در رنگ های متنوعی برش داده می شوند ولی بیشتر در بازار به رنگ های خاکستری روشن و خاکستری تیره موجود است. رنگ خاکستری جزء رنگ های خنثی به حساب می آید و می تواند به راحتی کنار رنگ های دیگر قرار بگیرد و این باعث شده طرفداران خوبی در بازار داشته باشد.

در فروشگاه عایق آپ دکو انواع عایق الاستومری شانه تخم مرغی 19 میلیمتر، و 25 میلیمتر و همچنین عایق الاستومری شانه تخم مرغی پشت چسبدار ساده و پشت چسب دار مسلح هم وجود دارد. جهت خرید و استعلام قیمت هر کدام از عایق و فوم های شانه تخم مرغی به قسمت فروشگاه ما مراجعه نماید.

عایق صوتی شانه تخم مرغی

عایق صوتی شانه تخمه مرغ

عایق صوتی شانه تخمه مرغ مناسب استفاده در استودیو های ضبط صدا و موسیقی و منازل مسکونی می باشد. در جهت کم کردن صداهای آزار دهنده و مقابله با صدای های انتقالی و رفع آلودگی صوتی از یک منطقه به محیط دیگر می بایست از پوششی استفاده گردد که به آن پوشش عایق صوتی یا صداگیر گفته می شود.

عایق صوتی شانه تخمه مرغ آپ دکو با بهره مندی از آخرین تکنولوژی روز دنیا و با تراکم بالا در جذب و کاهش صداهای انتقالی نقش به سزایی را ایفا می کند. این عایق فوم در شکل شانه تخم مرغی و در ورقه های یک متر در دو متر تولید می شود. این عایق صداگیر قابل برش و اندازه شدن با قیچی و یا تیغ می باشد. همچنین نصب این ورفه ها به راحتی با پسب روی دیوار قابل امکان است.

 

عایق شانه تخم مرغی الاستومری

در فروشگاه عایق ما سعی شده است که آخرین تغییرات قیمت عایق الاستومری شانه تخم مرغی در سایت درج شود، با توجه به نوسان بسیار زیاد بازار ارز در کشورمان قیمت های الاستومری شانه تخم مرغی دائما در حال نوسان است.

به همین دلیل لیست قیمت ثابت و مشخصی نمی توان از عایق الاستومری شانه تخم مرغی داشته باشد. جهت استعلام قیمت عایق الاستومری شانه تخم مرغی 19 میل و 25 میل و … با مدیر فروش ما تماس حاصل فرمایید. مناسب ترین قیمت و عالی ترین و با کیفیت ترین عایق های الاستومری را با کمک ما، برای خود رقم بزنید.

فوم شانه تخم مرغی الاستومری عایق صوتی شانه تخم مرغی

فوم شانه تخم مرغی یکی از انواع عایق های صوتی و آکوستیک به شمار می رود که کاربرد بسیاری در صنعت ساختمان سازی دارد. این عایق به دلیل شکل ظاهری آن در یک طرف به شانه تخم مرغی معروف شده است. همین ظاهر ، باعث شده نسبت به عایق هایی که در دو طرف ، سطح صافی داشته باشند ، کارایی بیشتری در جذب صدا داشته باشد.

از منازل مسکونی گرفته تا ساختمان های اداری ، برای جلوگیری از انتقال صدا ، آرامش افراد و افزایش تمرکز گرفته تا استدیوهای حرفه ای صدا برداری ، از عایق های شانه تخم مرغی استفاده می کنند. از کاربردهای دیگر این عایق ، سالن های آمفی تئاتر و مکان های مانند آن است که باید از پیچش و انعکاس صدا در آن جلوگیری کرد. عایق شانه تخم مرغی بیشتر به صورت روکار و رو به منبع صوت نصب می شوند.

فوم عایق صدا

فوم الاستومری شانه تخم مرغی نسوز یک عایق صدا ( فوم عایق صدا ) و عایق نسوز و ضد آتش و همینطور سلول بسته ایده آل است. همچنین با دارا بودن موارد نام برده فوق این فوم عایق صدار شانه تخم مرغی می توانید از نفوذ صوت به صورت قابل توجهی جلوگیری کند.

از سوی دیگر هم ساختار فوم عایق صدای شانه تخم مرغی به وجود امده بر روی فوم های صوتی و سطح ها متخلخل روی آن می گردد تا مقدارتاثیرگذاری از بازگشت صدا (عایق صدا ) بکاهد و به این ترتییب بازدارنده جابجایی صوت و صدا می شود. همینطور این فوم نسوز و ضد آتش است و با خصوصیات و مشخصات ذکر شده مناسب ترین عایق برای استودیو ضبط موسیقی است.

عایق صدا شانه تخم مرغ

  1. ضد حریق و نسوز بودن عایق صدا فوم شانه تخم مرغی عایق صوتی شانه تخم مرغی
  2. ضد آب بودن فوم شانه تخم مرغی
  3. این عایق صدا به طور چسبدار هم وجود است
  4. دارنده ساختار سلول بسته و عایق صوت فوق العاده ای است
  5. جذب نمودن صوت بسیار زیاد بازدارنده منعکس شدن صوت میگردد و لرزش را هم خنثی می نماید.

فوم شانه تخم مرغی

این فوم و عایق های الاستومری شانه تخم مرغی فوم و عایق آکوستیک می باشند که در همه ای صنعت های بسیار کاربرد دارد. همچنین نصب نمودن آن ها هم بسیار آسان و راحت است چونن که نوع چسبدار آن به راحتی قابل استعمالل است.

به منظور تهیه عایق آکوستیک ارزان شانه تخم مرغی با مرکز فروش عایق یعنی شرکت مهار انرزی در تماس باشید. باتوجه به موارد ذکر شده فوق از فوم های شانه تخم مرغی الاستومری علاوه بر عایق صدا و آکوستیک استودیو، آمفی تئاتر و… استفاده می گردد.

هم می توان به عنوان عایق صدا و آکوستیک اتومبیل و عایق صنعتی هم در این صنایع استفاده شود. عایق صدا آکوستیک و یا فوم شانه تخم مرغی یکی از از مناسب ترین و جدیدترین عایق های موجود در دنیا است.

در بازارهای داخلی در 2 سبک عایق الاستومری شانه تخم مرغی چسبدار و عایق شانه تخم مرغی روکش دار و مسلح و در سایز های متفاوت وجود دارد به منظور خرید هر کدام از عایق های فوق به فروشگاه ما مراجعه نماید. عایق صوتی شانه تخم مرغی

عایق صوتی شانه تخم مرغی

عایق آکوستیک

موارد به کارگیری و استفاده از عایق شانه تخم مرغی و یا همان عایق آکوستیک به شرح زیر است :

  • دیوارهای مشترک،عایق صدا دیوار مشترک
  • عایقکاری آکوستیک برای سقف
  • عایق آکوستیک کف روکار
  • عایق لوله های تاسیسات بهداشتی و ساختمانی
  • عایق نمودن موتورخانه و پمپ های آب و …

فوم شانه تخم مرغی

فوم های شانه تخم مرغی مناسب ترین و ایدآل ترین عایق صدا موجود در بازار می باشند. عایق های صوتی دیوار مشترک دو رو صاف دارنده کیفیت بسیار فوق العاده ای است و می توان به سادگی بر روی هر سطح ها صاف و صیقلی نصب گردد. این عایق های الاستومری شایسته ترین و کیفیت خوب ترین عایق های صوتی دیوار است و عایق بسیار پر طرفداری است و با این خصوصیات بسیار عالی عایق الاستومریک و خاصیت منحصربه فرد این عایق آن را جز شایسته ترین عایق الاستومری دسته بندی می گردد.

شایان بیان است موج های بازتابی را هم جذب می نماید که این عمل باعث عدم نفوذ صوت می شود. بدین ترتیب این عایق آکوستیک محبوبیت ویژه ای در میان صنف ها و قشرها گوناگون جامعه پیدا نموده است. از مهم ترین موردها به کار گیری عایق های آکوستیک می شود به عایق کاری اتاق های ضبط صدا، لوکیشن های فیلمبرداری، استدیو های صدا و سیما، اموزشگاه ها و کارخانه های هنری مثل : سوله های قلمزنی و یا این که حتی استدیو که علاقمند به تمرین و اجرای موسیقی می باشند اشاره نمود.

قیمت فوم شانه تخم مرغی

اگر به دنبال خرید با قیمت مناسب و با کیفت هستید شرکت آپ دکو را برای خرید با قیمت مناسب عایق الاستومری شانه تخم مرغی انتخاب کنید. عایق رو به سمتی نصب می شود که منبع صوت در آنجا باشد در غیر این صورت بازده خوبی نخواهد داشت.

آپ دکو انجام و نصب گونه هایی مختلف فوم و عایق الاستومری را هم انجام میدهد، در زمینه خرید و نصب عایق الستومری و فوم های شانه تخم مرغی به روی ما حساب کنید. اگر به دنبال عایق صدا هستید ما استفاده از عایق های دو رو صاف را به شما پیشنهاد میکنیم، چرا که با استفاده از آن و پوشاندن همه سطح دیوار، میتوانید تا 92 درصد از ورود آلودگی صوتیجلوگیری نماید. در سال های اخیر فوم شانه تخم مرغی در طرح ها و رنگ های خیلی مختلف تولید و به فروش می رسد.

ضعف عایق صوتی شانه تخم مرغی

عایق صوتی شانه تخم مرغی به مرور زمان رنگ عوض می کند و به زرد تغیر رنگ می دهد. البته این موضوع تغیر رنگ، بستگی به مواد استفاده شده در عایق خام و همچنین دانسیته عایق دارد. از آنجایی که هرچقدر رنگ روشن تر باشد زردی خودش را زودتر نشان می دهند در نتیجه رنگ سفید برای این عایق ها گزینه مناسبی ناست و رنگ های تیره زردی را کمتر نشان می دهد که مجموعه آپ دکو با به کار بردن مواد اولیه مرغوب و با کیفیت توانسته جلوی این تغیر رنگ را بگیرد.

دانسیته به فشردگی یا چگالی بین مولکول های یک جسم گفته می شود که هرچقدر دانسیته در عایق های شانه تخم مرغی بیشتر باشد جذب و تاثیر صداگیری بیشتر است. عایق های شانه به خاطر بافت نرمی که دارند به راحتی می توانید با کاتر یا تیغ موکت بری به اندازه دلخواهی که می خواهید برش بزنید. نصب این عایق ها بسیار راحت بوده و می توانید با میخ یا پیچ و یا چسب سینا رنگ قرمز رنگ چسب بل و چسب آهن عایق ها را درسطوح مختلف بچسبانید.

به خاطر شکل ظاهری منحنی قله ها وانحنای در روی عایق، عایق صوتی شانه تخم مرغی می تواند نسبت به سایر محصولات آکوستیک مانند عایق ام دی پلاس، عایق ام دی 55، عایق فلکسی دارای کارایی بیشتری در حذف ریورب صدا می باشند. عایق صوتی شانه تخم مرغی با ترکیب عایق های سلول بسته مانند عایق پلی اتیلن، عایق الاستومری می تواند نقش عایق صوتی بیشتر را ایفا کنند.

بیشتر کاربردی که آکوستیک پنل ها دارد در استودیو های موسیقی، آموزشگاه ها، دیوار های مشترک به بیرون و همسایه، دستگاه های پر سرو صدا، اتاق خواب، مراکز مشاوره، کتابخانه ها، اتاق کنفرانس و هر مکانی که نیاز به سکوت و کمی آرامش دارد.

قیمت محصولات آپ دکو

مجموعه ما همیشه در صدد این بوده تا بتواند در بازار کیفیت محصولات خود را حفظ کند و از کیفیت محصولات کم نکند. عایق های مجموعه آپ دکو از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است و با کمترین تغیر رنگ شما مواجه هستید. ضخامت های عایق های شانه تخم مرغی از 1.5 سانتیمتر تا 7.5 سانتیمتر است و برای رفع سوتفاهم ضخامت عایق هاش شانه تخم مرغی هم به صورت دوبل و هم به شکل کف تا قله نوشته شده است.

منظور از شانه تخم مرغی دوبل به این معنا است که اگر دو عدد شانه تخم مرغی را روی هم قرار دهیم ضخامت این دو عدد مبنای عددی به حساب می آیند. عایق صوتی شانه تخم مرغی در دانسیته های مختلف در بازار موجود است. عایق صوتی شانه تخم مرغی در دو دانسیته 14 و 30 در مجموعه آپ دکو موجود است.

ویژگی های منحصر بفرد عایق صوتی شانه تخم مرغی

  • روشی مناسب برای جذب صدا در فرکانس های متوسط
  • کاهش و کنترل صدای های بیس تولید شده توسط اسپیکر و هر منیع تولید صدا
  • قابل استفاده در اتاق کنفرانس، استدیو ها، سالن های کنفرانس،فضاهای آموزشی، کلاس های آموزش از راه دور، اتاق خواب، دیوار مشترک، دستگاه های تولید صدا
  • جذب و شکست عالی صدا
  • نصب راحت
  • ترکیب با دیگر آکوستیک پنل ها
  • ساخته شده از عایق پلی یورتان
  • قیمت مناسب و مقرون
  • نمای زیبا

عایق صوتی شانه تخم مرغی

پشتیبانی آنلاین

هدف مجموعه آپ دکو فروش محصولات به شما نبوده و نیست. هدف کمک کوچکی برای ارتقا کیفیت صدا و محیط بوده است، پس ما خود را موظف می دانیم تا بتوانید بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم تا شما بتوانید بهترین تصمیم گیری را برای خرید خوب و عالی داشته باشید. در این راستا شما می توانید ما را به عنوان دوست همراه، در همه زمینه ها قبل از خرید تا مرحله نصب و بعد از آن،کنار خود داشته باشید. مشاوران ما تا آخرین لحظه در کنار شما خواهند بود.

ما می توانیم با ارسال لینک های آموزشی، ویدیو های نصب، کاتالوگ به شما، شما را در بهتر انتخاب کردن عایق عایق راهنمایی کنیم. هدف ما داشتن دوستان خوب وهمراه مثل شما،در کنار خود هست. ارسال محصولات و تحویل در حداقل زمان و سریع است. برش عایق های آکوستیک به صورت کاملا اتوماتیک در محیط بهداشتی صورت می گیرد. عایق های از مواد اولیه مرغوب ضد حساسیت و ضد باکتری تشکیل شده اند.

شرکت آپ دکو فروشنده انواع عایق پلی اتیلن رولی، عایق سوپر بیس تراپ، عایق پلی اتیلن تخته ای، عایق سینماروند، عایق آکوستیک پنل، عایق صوتی شانه تخم مرغی 5 سانتی با دانسیته 14، عایق زیر اسپیکری، عایق صوتی شانه تخم مرغی 4 سانتی با دانسیته 17 و پشم سنگ با کیفیت برتر است.

عایق آکوستیک ارزان

این عایق های الاستومری شانه تخم مرغی عایق و عایق آکوستیک می باشند که در همه ای صنایع بسیار کاربرد دارد و نصب کردن آنها هم بسیار ساده و راحت است چون نوع چسبدار آن به راحتی قابل استفاده است. برای خرید عایق آکوستیک ارزان قیمت شانه تخم مرغی با نمایندگی های ما و دفرت مرکزی آپ دکو در ارتباط باشید. باتوجه به خصوصیات و خواص یاد شده از عایق صوتی شانه تخم مرغی الاستومری علاوه بر عایق صوتی و آکوستیک استودیو، آمفی تئاتر و… می شود.

هم می توان به عنوان عایق صوتی و آکوستیک اتومبیل و عایق صنعتی هم به کار گرفته شود. عایق صوتی عایق صوتی شانه تخم مرغی یکی ازبه روز ترین ماده های موجود در دنیا است. در عصر کنونی در بازارهای داخلی در 2 مدل عایق الاستومری شانه تخم مرغی چسبدار و عایق صوتی شانه تخم مرغی ساده و در سایز های مختلف وجود دارد.

کاربرد عایق آکوستیک

  1. دیوارهای مشترک،عایق صوتی دیوار مشترک
  2. عایق آکوستیک برای سقف
  3. عایق آکوستیک کف روکار
  4. عایق لوله های سرویس های بهداشتی، حمام و …
  5. عایق کردن موتورخانه و پمپ های آب و … که از عایق صوتی شانه تخم مرغی استفاده می شود.
  6. چاله و حفره های آسانسور

عایق صوتی شانه تخم مرغی

آپ دکو در زمینه فروش انواع عایق صوتی شانه تخم مرغی هم فعالیت می کند، برای خرید و فروش انواع عایق صوتی شانه تخم مرغی با ما در تماس باشید و خرید متفاوتی را با ترجمه کنید. این عایق های شانه تخم مرغی، عایق های صوتی بسیار خوبی محسوب می شوند. عایق ابر صدا یا عایق صداگیر، عایق های دو رو صاف هم در 2 نوع ساده و چسبدار وجود دارید و خرید و فروش می شود، که این برای عایق صوت انواع دیوارهای مشترک، سقف و کف و روکار بسیار مناسب است.

عایق های صوتی دو رو صاف دارای کیفیت بسیا رفوق العاده ای است و می شود به آسانی بر روی هر سطوح صاف و صیقلی به کار گرفته شود. به منظور داشتن یک نمای و جلوه قشنگ می شود بر روی عایق های صوتی دیوار یک لایه چوب، MDF، ورق کامپوزیت و … به کار برد.

بهترین عایق الاستومری

این عایق های الاستومری بهترین و با کیفیت ترین عایق های صوتی دیوار است و طرفدارن و خرید اران بسیاری دارد. و باین خصوصیات بسیار خوب عایق الاستومریک و خواص منحصر به فردی این عایق آن را جز بهترین عایق الاستومری دسته بندی کرده است. از سایر اسم و لقب های عایق های پنل شانه تخم مرغی می شود به موردهای زیر اشاره کرد :

ابر شانه تخم مرغی، ابر صداگیر، ابر صدا، عایق عایق تخم مرغی، عایق تخم مرغی، عایق عایق صوتی شانه تخم مرغی، شانه تخم مرغی، عایق تخم مرغی، عایق صدا، عایق صوتی، عایق صداگیر، پنل عایق صوتی شانه تخم مرغی، پنل صوتی، پنل صداگیر و …

ویژگی های عایق آکوستیک

  1. انعطاف پذیری خوب و زیاد عایق صوتی شانه تخم مرغی
  2. دارای عمر طولانی و کیفیت بسیار خوب
  3. قابلیت به کارگیری در ماشین های ژنراتور، دیزل، اتاقک ها، موتورخانه ها و ….
  4. دارای جذب کردن صوت بسیار عالی

عایق آکوستیک موج دار که به علت فرم ظاهری اش با اسم عایق صوتی شانه تخم مرغی مشهور است. شایان ذکر است موج های بازتابی را هم به شکل پراکنده بازتاب و جذب می کند که این کار از قدرت آن ها می کاهد. پس این عایق آکوستیک محبوبیت خاصی در بین اصناف و اقشار متفاوت جامعه پیدا کرده است.

از اساسی ترین موارد به کارگیری عایق های آکوستیک می شود از عایق کاری اتاق های ضبط صدا، لوکیشن های فیلمبرداری، استدیو های صدا و سیما، آموزشگاه ها و کارگاه های هنری مثل : کارگاه های قلمزنی و یا حتی کارگاه های شخصی افرادی که علاقمند به تمرین و اجرای موسیقی می باشند ولی به خاطر آپارتمان نشینی این شرایط از آن ها سلب می شود.

قیمت نصب عایق الاستومری

اینگونه عایق الاستومری تنها در شرایطی کارآمد باشد که بدرستی و صحیح نصب شود. که این عایق از رو به سمتی نصب می گردد که منبع صوت درا آنجا باشد در غیر این صورتی کارایی مناسبی نخواهد داشت. شرکت آپ دکو اجرا و نصب انواع عایق الاستومری را هم انجام می دهد، که منظور کسب و اطلاع از قیمت نصب عایق الاستومری و شرایط نصب عایق با کارشناس ما دراتباط باشد.

به عنوان نمونه اگر که شما از آلودگی صوتی موجود در خیابان کنار محل زندگی خود خسته شده اید و به دنبال عایقی عالی و کارآمد به منظور پیشگیری از نفوذ این صوت ها به مکان سکونت خود می باشید. ما به کارگیری از عایق های دو رو صاف را به شما پیشنهاد می کنیم، زیرد که با به کاربردن از آن و پوشاندن همه ای سطوح دیوار، می توانید تا 90 درصد از ورود آلودگی صوتی خیابان پیشگیری کنیم.

در سال های گذشته عایق های شانه تخم مرغی در طرح ها و رنگ های بسیار متنوع ساخته شده است. تا شود علاوه بر کاستن آلودگی صوتی، با چینش عایق های آکوستیک به صورت های متنوع بر زیبایی محلبه کارگیر آن هم بیفزاییم.

عایق صوتی شانه تخم مرغی

عایق فوم شانه تخم مرغی

عایق فوم شانه تخم مرغی

عایق صوتی شانه تخم مرغی بسیار انعطاف پذیر، سبک بوده و به همین خاطر به راحتی در هر نقشه اجرایی قابل نصب و اجرا می باشند. این نوع فوم ها به راحتی روی دیوار و سقف نصب شده و برای نصب آن ها به نصاب نیاز نیست.

این نوع از رایج ترین انواع عایق صدا با بیشتر چسب ها سازگار بوده و می توان برای نصب آن ها از میخ کمک گرفت. بهترین نوع چسب برای نصب این فوم ها چسب پاتکس است. برای اطلاع از قیمت فوم شانه تخم مرغی می توانید از طریق را های ارتباطی با آپ دکو تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید!

همسایه های پر سروصدایی دارید؟ خودتان یک همسابه پرسروصدا هستید و مدام از دیگران تذکر دریافت می کنید؟ فضای بیرون از خانه برای شما عصاب نگذاشته و یا این که نمی خواهید صدای داخلی خانه و محل کار به بیرون درز پیدا کند؟ همین حالا می توانید با ما تماس بگیرید و در خواست خود را برای ثبت سفارش و اجرای انواع عایق صدا ثبت کنید!

خرید فوم هرمی – قیمت فوم هرمی

در فروشگاه آپ دکو انواع عایق های صدا – عایق آکوستیک – فوم های هرمی و … وجود دارد که هر کدام برای یک مشکل مورد استفاده قرار می گیرند.

شما می توانید برای خرید انواع فوم هرمی با ما تماس بگیرید. در فروشگاه بزرگ آپ دکو انواع فوم های هرمی وجود دارند که می توانند نیاز شما را رفع کنند. قیمت این محصولات به شدت رقابتی می باشد. تماس بگیرید و مشاوره رایگان برای خرید فوم هرمی و دیگر محصولات دریافت کنید!

محصولات آپ دکو به سراسر ایران ارسال می شوند و همگی دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا می باشند.

عایق صوتی شانه تخم مرغی

2 پاسخ

    1. سلام دوست عزیز؛ قیمت عایق با توجه به جنس، ضخامت و ابعاد متغیر هست. پس برای اطلاعات بیشتر، دریافت قیمت و مشاوره رایگان از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *