Search
Close this search box.

عایق شانه تخم مرغی

عایق شانه تخم مرغی چیست؟ قیمت عایق صدا شانه تخم مرغی چقدر است؟ آیا شما یک نوازنده یا تهیه کننده موسیقی هستید و می خواهید یک فضای استودیویی حرفه ای داشته باشید؟ پیشنهاد ما به شما خرید عایق شانه تخم مرغی است. عایق شانه تخم مرغی

این محصول با فشردگی و ضخامت های مختلف تولید و عرضه میشود . به طور کلی  ضخامت و فشردگی ( دانسیته ) بالا در فوم ها ، به جذب بهتر و بیشتر فرکانس کمک خواهد کرد. پس اگر میخواهید آکوستیک محیط با بازخورد بهتری انجام دهید ، از فشردگی و دانسیته های بالا استفاده کنید

عایق شانه تخم مرغی که در خارج از مرزهای ایران فوم آکوستیک گفته می شود از جمله مرغوب ترین و بهترین عایق ها برای فضاهای استودیویی است. با توجه به این مسئله دقت داشته باشید که علاوه بر استودیو به هر دلیلی، سرمایه گذاری بر روی بهترین پانل های فوم آکوستیک (شانه تخم مرغی) برای دستیابی به صدای با کیفیت بسیار مهم است.

پانل های فوم آکوستیک برای جذب امواج صوتی و کاهش پژواک و طنین و در نتیجه صدایی متعادل تر و شفاف تر طراحی می شوند. از طرفی باید بدانید که همه پانل های فوم یکسان ایجاد نمی شوند. بهترین پانل های فوم آکوستیک از موادی با چگالی بالا ساخته شده اند و از الگوی منحصر به فردی پیروی می کنند که جذب صدا را به حداکثر می رساند.

آیا به خرید و اجرای عایق صدا دیوار مشترک نیاز دارید؟ با ما در کنار شما هستیم!

آپ دکو بهترین عایق صوتی را برای شما نصب می کند تا بتوانید به ارامشی که همیشه درنظر داشتید برسید!

برای خرید عایق شانه تخم مرغی با 09122507811 تماس بگیرید!

عایق شانه تخم مرغی

خرید عایق شانه تخم مرغی

یکی از عوامل کلیدی که باید در خرید عایق صدا شانه تخم مرغی و انتخاب پانل های فوم آکوستیک در نظر گرفت ضخامت آن ها است. پانل های ضخیم تر عموما جذب صدای بهترین دارند، اما ممکن است به اندازه پنل های نازک تر از نظر زیبایی شناختی دلپذیر نباشند. ایجاد تعادل بین عملکرد و طراحی بسیار مهم است اما این به این معنی نیست که پنل های نازک نتوانند عایق مناسبی برای جذب صدا باشند.

نکته مهم دیگر روش نصب عایق صدا شانه تخم مرغی یا پنل شانه تخم مرغی آکوستیک است. برخی از پانل های فوم دارای پشتی چسبنده هستند که نصب آن ها را بر روی دیوار یا سقف آسان می کند و برخی دیگر به سخت افزار یا سیستم های نصب اضافی نیاز دارند که می تواند وقت گیرتر و گران تر باشد. عایق شانه تخم مرغی

عایق شانه تخم مرغی

یونولیت شانه تخمه مرغی

ميتوان فوم شانه تخم مرغی را جزو پرکاربرد ترين و مقرون به صرفه ترين تجهيزات آکوستيک نام برد . اين فوم به دليل شباهت ظاهری به شانه تخم مرغ ، اين نام را به خود اختصاص داده است . فراز و نشيب هاي موجود در پنل شانه تخم مرغي باعث شکست بيشتر فرکانس های توليد شده و جذب بهتر ميشود .

اين محصول از نظر ظاهری ، بصورت يکپارچه و يکدست از جنس اسفنج فشرده به همراه فوم پلی يورتان عرضه می شود و تفاوت محصولات در سلول باز وبسته بودن مي باشد که برای جذب صدا بسيار مهم هست .

نصب اين پنل نيز بسيار ساده و سريع انجام ميگيرد ، شما ميتوانيد براي نصب از چسب های معمولي يا اسپری ، حتي از ميخ استفاده کنيد . مهم اين است که سطح مورد نظر با پنل شانه تخم مرغي پوشيده شود و چندان نوع چسب و .. اهميت ويژه اي ندارد ! پنلهای شانه تخم مرغي در مقايسه با ساير محصولات عايق صوتي کاربردی تر، قيمت مناسب تر و نصب آسان تری دارد.

اين پنل قابل استفاده در استوديو صدابرداری ، آموزشگاه های موسيقی ، سالن های تئاتر و نمايش ، کتابخانه ها و مکان های پر سر و صدا ميباشد .

پنل شانه تخم مرغی

وقتی صحبت از برندهای تولید کننده پنل شانه تخم مرغی می شود، تولید کنندگان معتبر بسیاری زیادی به میان می آیند. هر برند اندازه، شکل و رنگ پانل های متنوعی را برای تناسب با هر اتاق و سبکی ارائه می دهد. با توجه به همین مسئله انتخاب برند متناسب برای خرید پنل اهمیت زیادی خواهد داشت.

به طور کلی، سرمایه گذاری بر روی بهترین پنل فوم آکوستیک یا شانه تخم مرغی یک انتخاب هوشمندانه برای هر کسی است که به دنبال بهبود کیفیت صدای فضای خود محیط خود باشد. با پنل‌ها و نصب متناسب آن ها، می توانید یک تجربه استودیویی حرفه ای یا سینمای خانگی داشته باشید که این فضا حتی باهوش ترین علاقه مندان به موسیقی را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.

پنل های فوم آکوستیک ابزاری ضروری برای هر کسی به حساب می آیند که به کیفیت صدا اهمیت می دهند. چه یک نوازنده، پادکستر یا فقط فردی باشید که از گوش دادن به موسیقی لذت می برد، پانل های فوم آکوستیک مناسب می‌توانند در ایجاد صدای حرفه‌ای تفاوت ایجاد کنند. عایق شانه تخم مرغی

چه چیزی یک پانل فوم آکوستیک عالی را می سازد؟ در ابتدا همه چیز به کیفیت مواد ربط دارد. بهترین پنل های فوم آکوستیک یا همان شانه تخم مرغی از فوم سلول باز با چگالی بالا ساخته شده اند که به طور موثر امواج صوتی را جذب خواهد کرد. این بدین معناست که وقتی امواج صوتی به فوم برخورد می کنند، به جای بازتاب، به داخل اتاق جذب می شوند. این صدای کنترل‌شده تر و دقیق تری ایجاد می کند که عاری از پژواک یا طنین ناخواسته خواهد بود.

عایق شانه تخم مرغی

فوم تخم مرغی جفت 5 سانتی متری نسوز 35 کیلوگرمی

فوم شانه تخم مرغی

یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب بهترین پنل های فوم آکوستیک فوم شانه تخم مرغی شکل و طراحی آن ها است. موثرترین پنل ها به گونه ای طراحی شده اند که ضخیم و متراکم باشند و سطح پیچ خورده ای که سطح فوم را افزایش می دهند داشته باشند. این نه تنها قابلیت جذب صدا را بهبود می بخشد، بلکه یک بافت جذاب بصری به پانل ها اضافه می کند. عایق شانه تخم مرغی

هنگامی که نوبت به نصب می رسد، بهترین پنل های فوم آکوستیک به راحتی نصب خواهند شد و می توانند برای هر فضایی به صورت سفارشی آماده شوند. آن ها را می توان با استفاده از چسب یا گیره مستقیماً بر روی دیوارها یا سقف ها نصب کرد و با استفاده از یک چاقوی ساده یا قیچی می توان آن ها را به هر اندازه یا شکلی برش داد.

به طور کلی، سرمایه گذاری بر روی بهترین فوم شانه تخم مرغی سرمایه گذاری در کیفیت صدای محیط شما خواهد بود. چه در حال ضبط موسیقی، میزبانی یک پادکست یا صرفاً می‌خواهید تجربه شنیداری بهتری را در خانه خود ایجاد کنید، پنل های فوم آکوستیک با کیفیت بالا نصب و اجرا خواهند شد. بنابراین، اگر می‌خواهید کیفیت صدای خود را به سطح بالاتری ببرید، حتما روی بهترین پنل‌هایآکوستیک موجود در بازار سرمایه گذاری کنید. عایق شانه تخم مرغی

عایق شانه تخم مرغی

عایق صوتی شانه تخم مرغی

هنگام انتخاب بهترین پنل فوم آکوستیک باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. ابتدا باید به اندازه و شکل فضای خود فکر کنید، پانل های فوم آکوستیک در اندازه ها و شکل های  طراحی و تولید می شوند و شما باید پنل هایی را انتخاب کنید که به خوبی با فضای شما مطابقت داشته باشند. اگر اتاق بزرگی دارید، شاید به خرید پانل عایق صوتی شانه تخم مرغی بیشتری برای رسیدن به سطح مطلوب کاهش صدا نیاز داشته باشید.

فاکتور مهم دیگری که باید در نظر گرفت ضخامت پنل ها است. پنل های ضخیم تر معمولا جذب صدای بهتری نسبت به پنل های نازک تر دارد؛ بنابراین اگر نیاز به کاهش سطح بالای نویز دارید، ممکن است بخواهید پنل های ضخیم تری را انتخاب کنید. عایق شانه تخم مرغی

علاوه بر این، شما باید مواد پانل ها را در نظر بگیرید. پنل های فوم آکوستیک را می توان از مواد مختلفی از جمله فوم پلی اورتان، فوم ملامینه و فایبرگلاس تولید کرد. هر ماده خواص منحصر به فرد خود را دارد، بنابراین شما باید موادی را انتخاب کنید که به بهترین وجه نیاز شما را برآورده کند از طرفی باید بدانید که در حال حاضر فوم هایی که از جنس پلی اورتان هستند محبوبیت بیشتری دارند.

عایق شانه تخم مرغی

یونولیت شانه تخم مرغی

همانطور که می دانید در تولید هر چیزی برخی از برند ها بهتر از رقیبانشان عمل می کنند و به همین دلیل است که بسیاری از برند های محبوب دنیا به آن محبوبیت دست یافته اند. پنل های سایت آپ دکو نیز از بهترین برند ها تهیه شده که برای تولید این فوم ها از مواد باکیفیت استفاده کرده اند و در واقع به گونه ای طراحی شده که جذب صدای عالی را ارائه دهند. همچنین آن ها به راحتی نصب می شوند و می توانند متناسب با فضای خاص شما بریده شوند. عایق شانه تخم مرغی

در نتیجه، یونولیت شانه تخم مرغی یک راه حل بسیار عالی برای بهبود کیفیت صدای خانه یا محل کار شما به حساب می آیند. هنگام انتخاب بهترین پانل ها برای نیازهای خود، باید عواملی مانند اندازه، ضخامت و جنس را در نظر بگیرید. با پنل های مناسب، می توانید از فضای راحت تر و لذت بخش تری برخوردار شوید که از نویزهای ناخواسته دور است.

عایق شانه تخم مرغی

برای خرید عایق شانه تخم مرغی از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در همین صفحه با ما تماس بگیرید تا به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنیم.

2 پاسخ

    1. سلام دوست عزیز؛ قیمت عایق با توجه به جنس، ضخامت و ابعاد متغیر هست. پس برای اطلاعات بیشتر، دریافت قیمت و مشاوره رایگان از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *