Search
Close this search box.

پنل شانه تخم مرغی آکوستیک

دلایل خرید پنل شانه تخم مرغی آکوستیک چیست؟ باید بدانید که در حال حاضر فوم های بسیار زیادی طراحی و تولید شده، فوم هایی نظیر فوم شانه تخم مرغی، پنل آکوستیک فلکسی پارت، فوم ام دی پلاس، فوم هرمی، آکوستیک ام دی 55، پنل آکوستیک لاین و…  که هر یک از این پنل ها مزایا و معایب خاص خودشان را دارند.

آپ دکو بزرگ ترین مجموعه فروش انواع پنل شانه تخم مرغی در کنار شماست، برای خرید، نصب و … از طریق 09122507811 با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید. ارسال محصولات به سراسر ایران صورت می گیرد.

در بین تمام این مواردی که نام بردیم یک مورد یعنی پنل شانه تخم مرغی تا به حال بیشترین طرفدار را داشته اما این موضوع دلیل بر عدم کیفیت دیگر موارد نیست. عایق های صوتی شانه تخم مرغی یکی از مهم ترین محصولاتی هستند که در آپ دکو در تنوع ضخامت و جنس یافت می شوند. اگر قصد خرید عایق شانه تخمه مرغی را دارید با ما همراه باشید تا به بهترین شکل ممکن به شما برای خرید محصولات کمک کنیم.

فوم شانه تخم مرغی برای طراحی و ساخت محیط آکوستیکی بسیار موثر بوده و به صورت تخصصی در این مواردی که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم کاربرد دارد.

  • استودیوهای ضبط حرفه ای
  • صداگیری های آموزشگاه های موسیقی
  • بهبود صدای ضبط اتومبیل
  • کاهش صدای دستگاه ها
  • ژنراتور و صداگیری دستگاه های فن دار (مانند ماینر، سرور)
  • ساخت سایلنت باکس
  • آکوستیک دیجی
  • صداگیری انواع ساز

به طور کلی چند عامل مهم در خصوص محبوبیت این فوم شانه تخمه مرغی وجود دارد که در ادامه به صورت تخصصی آن ها را بیان کرده ایم. در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که اگر قصد خرید این پنل ها را دارید می توانید از سایت آپ دکو استفاده کنید که یکی از بهترین سایت در خصوص فروش پنل شانه تخم مرغی به حساب می آید.

برای خرید انواع عایق های صوتی شانه تخم مرغی، پنل های آکوستیک شانه تخم مرغی و همینطور فوم های شانه تخم مرغی برای اتاق های استدیو، ضبط صدا و … از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما در آپ دکو تماس بگیرید و مشاوره کاملا رایگان دریافت کنید. ما در کنار شما هستیم تا بتوانید با بهترین قیمت عایق صدا موردنظرتان را پیدا کرده و بهترین نتیجه را از استفاده عایق های آپ دکو بگیرید.

محصولات آپ دکو به سراسر ایران ارسال می شوند، همینطور کلیه عایق های ارسال شده دارای ضمانت سلامت و اصالت کالا می باشند. اگر سروصدای بیرون اذیتتان می کند یا به هر دلیلی قصد دارید جلوی صدا در یک محیط را به بیرون محیط بگیرید با ما تماس بگیرید تا با توجه به مشکل و چالشی که برای شما پیش آمده مناسب ترین عایق صوتی را پیشنهاد کنیم.

پنل شانه تخم مرغی آکوستیک

پنل شانه تخم مرغی آکوستیک

قیمت پنل شانه تخم مرغی آکوستیک

همانطور که گفتیم فوم شانه تخم مرغی زیر مجموعه پنل های آکوستیک به حساب می آید که بسیار مقرون به صرفه بوده و هزینه کمتری برای خرید آن نیاز است. یکی از مهم ترین دلایل این امر میزان هزینه ای است که برای تولید پنل شانه تخم مرغی پرداخت می شود و از جانبی دیگر به دلیل حجم بالای تقاضا و سفارشاتی که از جانب کاربران وجود دارد و تولید تیراژی اینم محصول قیمت آن نیز در مقایسه با دیگر تجهیزات آکوستیک متعادل است.

پنل شانه تخم مرغی آکوستیک

سطح جذب پنل شانه تخم مرغی

برای اینکه این موضوع را بهتر درک کنید در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که تعداد پنل های شانه تخم مرغی بیشتر از دیگر نمونه پنل های آکوستیکی است. این موضوع ارتباط مستقیمی با جذب فرکانس های صوتی دارد که در نهایت این محصول را به یکی از بهترین عایق های صوتی تبدیل می کند.

پنل شانه تخم مرغی آکوستیک

عایق صوتی شانه تخمه مرغ

عایق صوتی شانه تخمه مرغ مناسب استفاده در استودیو های ضبط صدا و موسیقی و منازل مسکونی می باشد. در جهت کم کردن صداهای آزار دهنده و مقابله با صدای های انتقالی و رفع آلودگی صوتی از یک منطقه به محیط دیگر می بایست از پوششی استفاده گردد که به آن پوشش عایق صوتی یا صداگیر گفته می شود.

عایق صوتی شانه تخمه مرغ آپ دکو با بهره مندی از آخرین تکنولوژی روز دنیا و با تراکم بالا در جذب و کاهش صداهای انتقالی نقش به سزایی را ایفا می کند. این عایق فوم در شکل شانه تخم مرغی و در ورقه های یک متر در دو متر تولید می شود. این عایق صداگیر قابل برش و اندازه شدن با قیچی و یا تیغ می باشد. همچنین نصب این ورفه ها به راحتی با پسب روی دیوار قابل امکان است.

پنل شانه تخم مرغی آکوستیک

نصب راحت و سریع پنل شانه تخم مرغی

در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که فوم شانه تخم مرغی در ابعاد بزرگ تولید میشود؛ بنابراین این موضوع می تواند در نصب سریعتر و آسان تر این پنل ها تاثیر گذار باشد. به عنوان مثال ابعاد فوم شانه تخمه مرغی 1 در 2 بوده و  این درحالی است که پنل آکوستیک فکسی به طور معمول در ابعاد 50 در 50 سانت تولید می شود.

حال به این موضوع فکر کنید که نصب کدام یک از این پنل ها با سرعت بیشتری انجام می شود و دردسر نصب کدام یک کمتر است. پنل تخم مرغی آکوستیک خیلی سریع و با میخ و یا حتی چسب به راحتی نصب خواهد شد و به همین دلیل است که مشتریان بیشتر مایل به خرید این پنل ها هستند.

پنل شانه تخم مرغی آکوستیک

فوم شانه تخم مرغی آکوستیک

توجه داشته باشید که هر چقدر میزان تقاضا در خصوص یک محصول بیشتر باشد به صورت نا خود آگاه دیگر کاربران نیز برای خرید دقیقا همان محصول جذب می شوند. با توجه به همین موضوع است که در فروشگاه ها و یا سایت های مختلف فروش محصولات عایق صدا مانند آپ دکو در درجه اول این محصول درخواست می شود؛ اما این موضوع نمی تواند مصداقی بر بهترین بودن این محصولات باشد.

پنل شانه تخم مرغی آکوستیک

ترکیب پذیر بودن پنل شانه تخم مرغی

ویژگی های عایق صدا شانه تخم مرغی در مواردی که گفتیم خلاصه نمی شود به همین دلیل ذکر این موضوع که این پنل در ترکیب با عایق های سلول بسته ای نظیر الاستومری و فوم پلی اتیلن نیز می تواند به عنوان یک عایق صوتی بهبود یافته تر عمل کند نیز حائز اهمیت است. از آنجایی که این فوم در دسته فوم های سلول باز قرار دارد وجود یک عایق سلول بسته درکنار این محصول می تواند به عنوان یک مکمل،کارایی آکوستیکی و عایق صوتی آن را افزایش دهد.

عایق صدا شانه تخمه مرغی – عایق صوتی شانه تخمه مرغی – پنل شانه تخمه مرغی – فوم شانه تخمه مرغی – عایق شانه تخمه مرغی

پنل شانه تخم مرغی آکوستیک

قابلیت تولید پنل شانه تخم مرغی الاستومری

فوم شانه تخم مرغی با الاستومر نیز تولید می شود. از آنجایی که پلی اورتان یا پلی یورتان به هیچ عنوان قابلیت نسوز بودن را ندارد استفاده از پنل آکوستیک شانه تخم مرغی در محیط هایی که در معرض آتش قرار دارند اشتباه است. به همین دلیل برای استفاده از فوم شانه تخم مرغی در این موارد بهتر است از آن هخایی که جنس الاستومر دارند استفاده کنید. در نهایت باید این موضوع را بیان کنیم که فوم شانه تخم مرغی تنها پنلی است که هم به صورت آکوستیک هم به صورت الاستومر تولید می شود.

آیا به عایق صوتی شانه تخم مرغی نیاز دارید؟ با ما تماس بگیرید!

پنل شانه تخم مرغی آکوستیک

فوم شانه تخمه مرغی چیست

پنل شانه تخم مرغی آکوستیک

حمل و نگهداری آسان پنل شانه تخم مرغی

قابلیت حمل و نگهداری در رابطه با خرید تعداد بسیار زیادی از محصولات یکی از مهم ترین دغدغه های افراد به حساب می آید؛ بنابراین نمی توان از این قابلیت عایق صوتی شانه تخم مرغی چشم پوشی کرد. فوم های تخم مرغی 2 به دو در در یکدیگر جفت می شوند به همین دلیل این موضوع در موقع انبارداری و حمل اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت که در نهایت منجر به استقبال بیشتر مشتریان از این محصول می شود.

پنل شانه تخم مرغی آکوستیک

مشخصات ظاهری فوم شانه تخم مرغی

ویزگی ظاهری یکی دیگر از مسائل مهمی است که مورد توجه مشتریان و مخاطبان قرار می گیرد. فوم های شانه تخم مرغی به گونه ای طراحی شده اند که علاوه بر کاربردی بودن ظاره متناسبی نیز در محیط داشته باشند. بنابراین اگر شما بخواهید از این محصول برای محیط هایی مانند آموزشگاه یا استودیوهای حرفه ای استفاده کنید گزینه مناسبی خواهد بود.

از طرفی دیزاین یک محیط ارتباط مستقیمی با جذب مخاطب و مشتری دارد؛ بنابراین اگر محیط مد نظر شما در ارتباط با مشتری و یا دانش آموز باشد می تواند بسیار زیبا و مرتب به نظر بیاید. به طور کلی اگر در جستجوی یک محصول با کیفیت و در عین حال با ظاهری زیبا هستید پنل شانه تخم مرغی گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

پنل شانه تخم مرغی آکوستیک

پنل آکوستیک پرتابل

همانطور که گفتیم این محصول می تواند به راحت ترین حالت ممکن نصب شود و از نگرانی های شما در خصوص نصب و نگهداری کم می کند. از طرفی این محصول را می توان به راحتی جدا کرد که این موضوع نیز به دلیل قابلیت نصب محصول با استفاده از میخ، واشر، چسب و … است. در صورتی که شما از محصول خریداری کند و بعد از مدتی به هر دلیلی دیگر به آن نیاز نداشته باشید نگرانی ای از بابت جداسازی آن نخواهید داشت. پنل شانه تخم مرغی آکوستیک

پنل شانه تخم مرغی آکوستیک

ضخامت پنل شانه تخم مرغی

طراحی پنل های شانه تخم مرغی انعطاف پذیر است. در واقع شما می توانید این پنل ها را در هر اندازه و هر ضخامتی که بخواهید سفارش دهید و خریداری کنید. علاوه بر این پنل های شانه تخم مرغی در رنگ های متنوعی تولید می شوند اما به طور معمول و رایج برای محیط های مختلف از رنگ خاکستری و تیره استفاده  می شود. این موضوع باعث می شود تا شما در هر فضایی که بخواهید این پنل ها را نصب کنید قابلیت انتخاب داشته باشید و متناسب با سلیقه شخصی خودتان آن ها را خریداری کنید.

پنل شانه تخم مرغی آکوستیک

پنل شانه تخم مرغی آکوستیک

چرا به عایق صدا نیاز داریم

همانطور که می دانید در سال های اخیر دلایل متعدی به منظور افزایش صدای محیط از جمله اتومبیل ها، ساختمان سازی و… به وجود آمده اند که منجر به آزرده خاطر شدن افراد می شوند. از طرفی کاربران بسیار زیادی وجود دارند که در فضاهایی نظیر استودیو به محیطی ساکت و بدون صدا نیاز دارند در چنین مواردی است که عایق صدا کاربردی خواهد بود.

برای اینکه با عایق صدا بیشتر آشنا شوید باید به طور خلاصه بگوییم که هر چیزی که مانع از خروج صدای داخل محیط و ورود صداهای خراج از محیط بشود همان عایق صدا است. عایق های صدا در انواع مختلف مدل ها، طرح و رنگ تولید می شوند و هر کدام با توجه به ویژگی های ظاهری ای که دارند نام گذاری شده اند به همین دلیل به پنل های شانه تخم مرغی، پنل شانه تخم مرغی می گویند.

پنل شانه تخم مرغی آکوستیک

پنل شانه تخم مرغی

به یمن و پیشرفت تکنلولوژی از فناوری های به کار گرفته شده ی نوین و امروزی در پنل های اکوستیک استفاده از پنل شانه تخم مرغی می باشد. این پنل از نظر ظاهری و شکلی همچون شانه های تخم مرغ دارد که به جذب صدای بهتر کمک می کند. پنل شانه تخم مرغی آکوستیک

طراحی خاص پنل شانه تخم مرغی سبب شده است تا این محصول به عنوان روکار روی سطوح دیواره ها در پنل های عایق صوتی استفاده شود و نگرانی بابت ظاهر این پنل در اتاق اکوستیک وجود نداشته باشد. در اغلب موارد رنگ پنل شانه تخم مرغی سیاه و خاکستری است و فضای تاریکی را هنگام استفاده ی عایق روکار ایجاد می کند.

پنل شانه تخم مرغی آکوستیک

جنس پنل شانه تخم مرغی

جنس عایق صوتی پنل شانه تخم مرغی از پلی یورتان یا پولی اورتان می باشد که از جدید ترین مواد کشف شده در صنعت پلیمر و ایزومرها بوده و در صنایعی همچون تولید پنل نرم و سخت به کار گرفته می شود. استفاده از پنل پلی یورتان در تهیه ی پنل شانه تخم مرغی موجب شده تا این محصول به یکی از کاربردی ترین عایق های صوتی امروزی در دنیا تبدیل شود. پنل شانه تخم مرغی آکوستیک

پنل های شانه تخم مرغی در سایزها و اندازه های مختلف تهیه شده و با چگالی (دانسیته ی) مشخص می توانند به عنوان جاذب صدا در مکان های مختلف کاربرد داشته باشند. – دانسیته که با واحد کیلوگرم بر متر مکعب بیان می شود عبارت است از مقدار جرم موجود در واحد حجم ماده– در واقع می توان پنل شانه تخم مرغی را یک عایق اکوستیک طرحدار بر شمرد که به عنوان تجهیزات عایق صدا استودیو شناخته می شود. پنل شانه تخم مرغی آکوستیک

پنل شانه تخم مرغی (یا بعبارتی پنل آکوستیک تخم مرغی) یکی از متداول ترین روش ها برای آکوستیک اتاق، استودیوها و سایر فضاهای مد نظر شما می باشد. این پنل آکوستیک اغلب از ابر پلی یورتان سلول باز تولید می شود. همین ساختار موجب می گردد که این پنل موجب حذف فرکانس های بالا و ریورب گردد. از سوی دیگر برش دهی شانه تخم مرغی آن، سبب افزایش سطح جذب می گردد و در نتیجه بهبود کارایی این پنل آکوستیک را در پی دارد.

پنل شانه تخم مرغی آکوستیک

قیمت پنل شانه تخم مرغی چقدر است؟

هزینه پنل های آکوستیک شانه تخم مرغی بستگی به اندازه و ضخامت آن ها دارد. همچنین برند و کیفیت پنل ها نیز برای تعیین قیمت مهم است. با توجه به این موارد، هزینه پنل شانه تخم مرغی ممکن است متفاوت باشد، اما می توان گفت که هزینه متوسط برای یک پنل به ابعاد 60*60 سانتی متر، حدود 60 تا 120 هزار تومان است.

پنل شانه تخم مرغی آکوستیک

پنل هرمی با شانه تخم مرغی چه فرقی دارد؟

پنل هرمی با شانه تخم مرغی نیز از جمله تجهیزات آکوستیک است که برای کاهش نویز و جلوگیری از انعکاس صداها در فضاهای باز و بسته به کار می رود. پنل هرمی به دلیل طرح خاص و هندسی خود، از نظر زیبایی و استفاده در دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف نیز بسیار مورد توجه قرار می گیرد. پنل هرمی دارای شکل های مختلفی است که می تواند در طراحی داخلی اتاق ها و فضاهای مختلف بسیار مفید باشد.

در مقابل، پنل شانه تخم مرغی دارای شکل های کروی یا بیضی است که انعکاس صداها را به دلیل طرح خاص خود کاهش می دهد. در برخی موارد، استفاده از پنل هرمی به دلیل ظاهر زیبا و گرافیکی آن در فضاهای اداری و تجاری ترجیح داده می شود، در حالی که پنل شانه تخم مرغی به دلیل شکل کروی یا بیضی خود در فضاهای زیبا و طبیعی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. پنل شانه تخم مرغی آکوستیک

در مورد قیمت پنل هرمی و پنل شانه تخم مرغی نیز باید گفت که قیمت آن ها بسته به کیفیت و جنس مورد استفاده در ساخت، متفاوت است. در فروشگاه آکوستیک آپ دکو، انواع پنل هرمی و شانه تخم مرغی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به فروش می رسند.

پنل شانه تخم مرغی آکوستیک

اتاق اکوستیک چیست؟

اتاق اکوستیک به اتاقی گفته می شود که در داخل ان هیچ گونه صدا و یا پژواک صوتی وجود نداشته باشد و کامل ساکت باشد، اتاق های اکوستیک می توانند به دو دسته خانگی و حرفه ای تقسیم شوند، اکوستیک در لغت به ارتعاش صدا نیز گفته می شود و افرادی که در زمینه خوانندگی و موسیقی فعالیت می کنند این کلمه را زیاد می شوند و اتاق اکوستیک بیشتر در این زمینه کاربرد دارد، اتاق های اکوستیک انواع مختلفی دارند و با کیفیت های متفاوت ساخته می شوند پس باید در خرید ان ها دقت کافی داشت.

تمامی اتاق های اکوستیک توسط تجهیزات اکوستیک عایق بندی می شوند تا صدا وارد اتاق نشود و ارتعاشات جذب شود، برای مثال از ساده ترین راه های کاهش صدا و ساخت اتاق اکوستیک استفاده از شانه تخم مرغ می باشد که بوسیله بافت و جنسی که دارد باعث جذب صدا می شود ولی اگر بخواهیم به صورت کاملا حرفه ای به موضوع بپردازیم، باید از پنل های اکوستیک که عایق های متفاوتی هستند استفاده کرد، پنل های اکوستیک را با نصب کردن به دیوار ها و سقف و حتی کف باعث می شود تا صدا و اتعاشات صدا از بین برود و بیشتر در اتاق های موسیقی / خوانندگی و پخش تلویزیون استفاده می شود تا کیفیت صدا افزایش یابد.

پنل شانه تخم مرغی آکوستیک

انواع پنل آکوستیک

از آنجایی که پنل های آکوستیک، ابعاد و سایزهای گوناگونی دارند، معمولاً براساس شکل و کاربردشان دسته بندی می شوند نه ابعاد. دسته بندی پنل های آکوستیک به شرح زیر است. پنل شانه تخم مرغی آکوستیک

پنل عایق دو رو صاف

پنل آکوستیک دو رو صاف یکی دیگر از انواع پنل اکوستیک است که برای دیوار و کف مناسب است و به دو صورت چسبدار یا ساده در دسترس هستند.

پنل شانه تخم مرغی

پنل شانه تخم مرغی از پر کاربردترین پنل های اکوستیک در بازار است که قیمت مناسبی نیز دارد. شکل این پنل همان طور که از نام آن بر می آید شبیه شانه تخم مرغ است و در جذب صدا عالی عمل می کند. پنل شانه تخم مرغی آکوستیک

پنل عایق آکوستیک لوله ای

در لوله کشی های مختلف متناسب با سایز لوله از پنل عایق آکوستیک لوله ای استفاده می شود. پنل شانه تخم مرغی آکوستیک

عایق آکوستیک هرمی

عایق اکوستیک هرمی از دیگر عایق های صدا است که در استودیو از آن استفاده می شود. برای فرکانس های متوسط و بالا کاربرد دارند و روکار هستند.

پنل شانه تخم مرغی آکوستیک

کدام عایق صدا یا پنل آکوستیک را بخریم؟

در زمان خرید پنل های آکوستیک و عایق صدا فاکتورهای مختلفی مثل جنس، کاربرد آن، ضخامت و انعطاف پذیری آن را در نظر داشته باشید زیرا پنل های آکوستیک در دسته های گوناگون هستند و کاربردهای مختلفی دارند و از همه مهمتر قیمت مدل های مختلف، تفاوت های فاحشی با یکدیگر دارد. کارشناسان ما در آپ دکو به شما کمک می کنند که پنل آکوستیک مورد نیاز خود را با هزینه ای کمتر بیابید.

پنل شانه تخم مرغی آکوستیک

چرا پنل شانه تخم مرغی را از آپ دکو بخریم؟

همانطور که گفتیم فروشنده های بسیار زیادی در کشور ما وجود دارند که محصولات مربوط به عایق صدا و فوم شانه تخم مرغی را تولید می کنند و به فروش می رسانند. آپ دکو یکی از نمونه سایت هایی است که با اطمینان کامل و در انواع رنگ و صخامت و ابعاد این محصولات را تولید می کند و در بهترین شرایط ممکن آن را به دست مشتری می رساند.

با توجه به مواردی که در خصوص این محصولات گفتیم باید بدانید که این ویژگی های میتواند در دیگر پنل های عایق صدا متفاوت باشد و تا زمانی که در خصوص هر یک از این پنل ها اطلاعات کافی کسب نکردید اقدام به خرید نکنید. بدین منظور می توانید از کارشناسان سایت ما در خواست کمک کنید تا با راهنمایی های لازم بهترین محصول در اختیار شما قرار بگیرد.

برای خرید پنل شانه تخم مرغی آکوستیک از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما در ارتباط باشید، در آپ دکو مشاوره خرید بهترین عایق صوتی نیز به صورت رایگان در اختیارتان قرار داده می شود.

پنل شانه تخم مرغی آکوستیک

4 پاسخ

    1. سلام دوست عزیز، قیمت عایق شانه تخم مرغی با توجه به ضخامتش فرق می کنه. با 09122507811 تماس بگیرید کارشناسان بهتر راهنماییتون می کنن.

    1. سلام دوست عزیز؛ قیمت عایق با توجه به جنس، ضخامت و ابعاد متغیر هست. پس برای اطلاعات بیشتر، دریافت قیمت و مشاوره رایگان از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *