Search
Close this search box.

همه چیز درباره پنل عایق صدا

پنل عایق صدا چیست؟ چطور یک پنل پنل عایق صدا می تواند به ما جهت کاهش سروصدای بیرونی و رهایی از سروصدای خارج از یک محیط کمک کند؟ چطور می توانیم جلو سروصدای یک بخش را بگیریم؟ اگر مشکل اصلی شما ورود و خروج صداست، با ما در این مقاله همراه باشید!

آپ دکو مجموعه بزرگ فروش پنل عایق صدا از شما دعوت می کند جهت خرید، مشاوره و اطلاع از موجودی محصولات از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید تا به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنیم.

پنل عایق صدا چیست؟ هم اکنون عایق کاری صوتی، نه تنها در در بخش های صنعتی، بلکه در بخش های اداری و مسکونی هم کاربرد دارد به طوری که در کشورهای پیشرفته یکی از معیارهای ارزش گذاری ملک، علاوه بر عایق حرارتی عایق کاری صوتی می باشد. در کشور ما به دلیل کاهش هزینه ها از این امر مهم کمتر به کار می رود که باعث سلب آرامش از هموطنان عزیزمان شده.

در علم فیزیک، به ارتعاش مکانیکی یک فضای مادی صدا گفته می شود و وقتی بوجود می آید که ذرات فضای مادی، حول مرکز تعادل خود نوسان داشته باشند. پنل عایق صدا یا عایق صدا، پوششی است که جهت کاهش صدا و عبور آن از محیطی به محیط دیگر به کار می رود. این عایق ها که معمولا به صورت فومی می باشند، بر قسمت های مختلف دیوار، کف و سقف مکان های مختلف نصب شده و به عنوان یک تکنولوژی نوین سازگار با محیط زیست، نقش بسیار زیادی در کاهش آلودگی صوتی دارد.

دوستان عزیز توجه کنید که برای عایق صوتی درب یا عایق صوتی درب ساختمان از دو روش استفاده می شود، اولین راه این است که مواد و پنل های عایق صدا روی درب ساختمان، سرویس بهداشتی و … نصب می شوند و این کار درب های ضد صدا می سازد و دومین راه خریداری یک درب ضد صداست که از رویه های چرم و عایق پوشانده شده که جلوی ورود و خروج صدارا می گیرند. هر دو روش عایق صوتی درب یا عایق صوتی درب ساختمان در آپ دکو قابل استفاده است و شما می توانید همین حالا با ما برای ثبت سفارشات خود و همینطور مشاوره رایگان تماس بگیرید!

در صورتی که نمی خواهید هزینه زیادی کنید، راهکارهای دیگر هم داریم تا بتوانید با هزینه بسیار کمتر – بدون لمسه کوبی کامل درب، درب خانه، اتاق و سرویس بهداشتی را عایق کنید! در این روش در بخشی از درب مواد و پنل های ضد صدا نصب می شود تا یک درب عایق داشته باشید. تماس بگیرید تا در این باره توضیحات بیشتری را از کارشناسان دریافت کنید.

پنل عایق صدا دو طرف صاف

از عایق دو طرف صاف در خودرو، سقف، در، دیوار مشترک، مکان های عمومی، قطار، مترو، هواپیما، کاناهای فاضلاب و انتقال هوا و … به کار می رود. از این عایق جهت ذخیره انرژی هم به کار می رود به همین منظور در سالن های عمومی جهت جلوگیری از ورود هوای گرم در تابستان و خروج هوای سرد در زمستان از پنل عایق صدا دو طرف صاف کمک می گیرند.

عایق شانه تخم مرغی

عایق شانه تخمه مرغی
عایق شانه تخمه مرغی

از پنل عایق صدا شانه تخم مرغی در وسایل صنعتی، کمپرسورها، ژنراتورها، توربین ها و یا در سالن های عمومی مثل سینما، آمفی تئاتر، سالن جلسات، اتاق های ضبط و استودیوها به کار می رود. همینطور از این عایق در چاله و کابین آسانسور هم به کار می رود.

علت نام گذاری عایق شانه تخم مرغی به خاطر ظاهر آن که به شکل شانه تخم مرغ است انتخاب شده و در یک سمت خود به فوم آکوستیک که می تواند طیف وسیعی از صداها و فرکانس ها بالا را جذب کند مجهز شده. این فوم آکوستیک همینطور از انعکاس صدا هم جلوگیری می کند.

با توجه به حالت شش وجهی و داشتن سطح مقطع در قسمت فوم آکوستیک جذب بالایی از صدا را دارد به همین علت از این عایق به صورت روکار و در حالتی که سمت شانه تخم مرغی به منبع صوت باشد نصب می شوند. جهت جلوگیری از انتقال صدا از سقف یا کف ساختمان از این عایق هم می توان استفاده کرد.

پنل عایق صدا دیوار مشترک

انواع عایق صوتی دیوار مشترک
عایق صوتی دیوار مشترک

با توجه به افزایش روز افزون استفاده از عایق های صدا نمونه های مختلفی از این عایق ها به بازار روانه شده. یکی از عایق هایی که جهت جلوگیری از عبور صدا در خانه های مسکونی و ادارات به کار می رود، پنل عایق صدا دیوار مشترک است. این عایق ها به طور ای ساخته شده اند که صداهایی مثل صدای کودک، مکالمه با تلفن، صدای تلویزیون و … به هیچ عنوان از این عایق ها عبور نمی کنند.

با توجه به فرهنگ آپارتمان نشینی و رونق آپارتمان نشینی در سراسر دنیا لازم است که جهت ایجاد آرامش در ساختمان از پنل عایق صدا در دیوارهای مشترک استفاده شود. جهت استفاده از این عایق بهتر است نوع چسبدار CTI با ضخامت 2 تا 5 سانتی متر انتخاب شود تا بهترین کارایی در جلوگیری از ورود را داشته باشد.

اهمیت پنل عایق صدا

آلودگی صوتی امری است که نمی توان از آن دوری کرد و در زندگی روزانه همواره با آن سر و کار داریم. بدون شک می توان گفت که آرامش روانی و سلامت همه انسان ها به سکوت و عدم وجود آلودگی صوتی بستگی دارد که متاسفانه در شهر های شلوغ نمی توان آن را یافت.

با وجود عایق صدا در ساختمان ها، این عایق در مقابل انواع صدا ها مثل سدی قرار می گیرد و سکوت را جهت افراد به ارمغان می آورد. به همین دلیل وجود پنل عایق صدا از اهمیت ویژه ای برخوردار است و هر محیط و ساختمانی جهت فراهم کردن آرامش ساکنین به آن نیاز دارد.

فوم آکوستیک

فوم آکوستیک هرمی آموزش ساخت اتاق عایق جهت ضبط پادکست
فوم آکوستیک هرمی

فوم آکوستیک یا فوم استودیویی با هرمی مشخص جاذب فوق العاده ای جهت صدا است. فوم آکوستیک معمولا به صورت روکار روی دیوار نصب می‎ شود یا اینکه از سقف آویزان می شوند و یا در گوشه اتاق و فضای مورد نظر به عنوان تله باس مورد استفاده قرار می گیرند.

از فوم های آکوستیک در اتاق های کوچک و متوسط مثل استودیو های ضبط، سینماهای خانگی و … جهت بهبود صدا به کار می رود.
این فوم با رنگی ذغالی به فروش می رسد و دارای اشکال و اندازه های مختلف است.

عایق صدا

عایق های صدا نوارهایی می باشند از جنس پشم معدنی، پشم سنگ و فایبر گلاس که با طراحی خاص در قسمت شکاف دیوارها قرار می گیرند و اینطور جلوی انتقال صدای اضافی را می گیرند.

پنل ها یا صفحه های صوتی

از پنل ها و صفحه های صوتی جهت زیبایی محیط کمک می گیرند. این صفحات در رنگ ها و الگوهای گوناگون تولید می شوند تا نه تنها عایق صدا باشند بلکه به عنوان نمونه ای تزئینی هم به کار برده شوند.

پارچه های آکوستیک

پارچه آکوستیک نسبت به دیگر بچه ها ضخامت بیشتری دارد و وزن بیشتری هم دارد. پارچه های آکوستیک در پرده های تئاتر، پرده های ضخیم استودیویی و در فضاهای دیگر به عنوان عایق صدا به کار می رود.

پوشش آکوستیک

پوشش آکوستیک موادی مثل MVL می باشند که از لاستیک های متراکم تولید شده اند. از این پوشش ها در پنل عایق صدا خودرو، ماشین آلات و وسایل دیگر به کار می رود و به عنوان زیر لایه در این فضاها به کار می رود. از پوشش آکوستیک به عنوان مانعی جهت ورود صدا به محیط کمک می گیرند.

عایق کف پوش

از عایق های کف پوش به عنوان زیر لایه به کار می رود. این پنل عایق صدا در زیر کف پوش خانه که معمولا کاشی یا چوب است قرار می گیرد.

پنل عایق صدا کف

عایق صوتی کف آپارتمان
هزینه عایق صوتی کف آپارتمان

پنل عایق صدا کف دارای انواع مختلف و متریال های گوناگون می باشد که به صورت لایه ای یا ریزشی مورد استفاده قرار می گیرد و باعث عدم انتقال صدا می شود.

از عایق کاری صوتی جهت کف آپارتمان ها، سطوح بیرونی یا سطوح داخلی ساختمان هایی که صدا را به میزان زیادی تولید می کنند یا انعکاس می دهند، به کار می رود.

پنل عایق صدا کف روکار

با کمک پنل عایق صدا در کف ساختمان می توان به محیطی آرامش بخش دست یافت. عایق های کف دو نوع دارند که دارای طراحی یا اجرای متفاوت می باشند، روکار یا توکار.

شیوه توکار جهت فضاها خاصی مناسب بوده که در حال ساخت هستند، چون جهت کف های ساخته شده، تخریب و شکافتن کفپوش زمان و هزینه های زیادی را در بر می گیرد.

عایق های کف روکار معمولا از مقاومت بالایی برخوردار می باشند و شامل پشم شیشه، پشم سنگ، پلی یورتان، پلی استایرن، تایل های فیبرهای معدنی و بتن لیکا می باشند.

عایق الاستومری

یکی دیگر از انواع عایق های صوتی، عایق الاستومری یا الاستومریک می باشد که در برابر آلودگی، رطوبت، بخار آب و سر و صدا از مقاومت خوبی برخوردار است.

عایق های الاستومری وزن بسیار سبکی دارند و به دلیل انعطاف پذیری بالا جهت عایق کاری انواع تاسیسات ساختمان، کانال های هوا، لوله های بزرگ، سیستم های گرمایشی و سرمایشی و صنعت خودرو مورد استفاده قرار می گیرند.

عایق اکوستیک فوم شانه تخم مرغی

فوم های شانه تخم مرغی نوعی فوم اسفنجی می باشند که اغلب جهت عایق کاری سقف، دیوارها و پشت درب استودیوها، کارخانجات صنعتی، سینماها، آمفی تئاترها و مکان های ضبط صدا استفاده می شوند. این فوم ها می توانند طیف وسیعی از صدا با فرکانس بالا را جذب کنند و از بازگشت آن جلوگیری نمایند.

نمای ظاهری این فوم ها به نحوی است که عملکرد آن ها را در برابر جذب صوت بالا می برد. نصب آسان، وزن سبک، قیمت مناسب، زیبایی ایده آل، کارایی بالا و جذب صوت از جمله ویژگی های بارز این محصول می باشد که آن را به گزینه ای مناسب و مقرون بصرفه جهت مصرف کنندگان تبدیل کرده.

ساختار شش وجهی این عایق کارایی آن را بالا برده و منجر به کاهش صوت می شود. همینطور ساختار سلولی آن به صورت بسته است، از این رو علاوه بر عایق اکوستیک، نقش عایق حرارتی و برودتی را هم ایفا می کند. این فوم مجهز به چسب است و جهت اتصال به مکان مورد نظر نیازی به چسب ندارد، چون به راحتی جهت انواع سطوح گچی، شیشه ای، چوبی و فلزی قابل استفاده می باشد. جهت خرید پنل شانه تخم مرغی آکوستیک با ما تماس بگیرید.

دیوارپوش ضد صدا

هم اکنون بسیاری از افراد از دیوارپوش به منظور عایق کردن دیوار اتاق و سالن خانه خود کمک می گیرند. این دیوارپوش ها نصب راحت و ساده ای دارند و علاوه بر آن، سبک مدرن و لاکچری شدن دیوارهای ساختمان هم می شوند.

استفاده از دیوارپوش های صداگیر سبب می شود تا ورود و خروج صدا از ساختمان کاهش یابد و آرامش ساکنین حفظ شود.

یکی از انواع دیوارپوش هایی که به عنوان عایق ضد صوت مورد استفاده قرار می گیرد، دیوارپوش پلیمری GFRG است که در واقع گچ مسلح به الیاف شیشه یا گچ تقویت شده فایبرگلاس می باشد.

پنل عایق صدا معماری

از این عایق در ساختار ساختمان به کار می رود. نمونه ای از استفاده این عایق در ساختمان پنجره ها و دیوارهای پنل عایق صدا، درها و محصولات جدا شدنی منازل، ادارات و همینطور کارخانه ها است.

کاشی های صوتی استودیو

از کاشی های صوتی در جهت برطرف کردن مشکلات نویز و از بین بردن صداهای مزاحم به کار می رود. در رنگ های متنوعی موجود است از جمله ذغالی، آبی، قرمز و بنفش. در صورت نصب به عنوان کاشی های سقفی اکوی اتاق را به شدت کاهش می دهد.

انواع پنل عایق صدا

  1. پشم سنگ

پشم سنگ سپاهان اصل
پشم سنگ سپاهان اصل

در تولید عایق پشم سنگ هیچطور مواد شیمیایی استفاده نمی شود و از جمله نقاط قوت این عایق صدا می توان به ضد حرارت، ضد حریق، سبک، نارسانا، بالا بودن دوام و طول عمر، ضد آلرژی و بدون ضرر جهت انسان و… اشاره کرد.

  1. پلی یورتان

این عایق فومی شکل صوتی و حرارتی یک نوع ماده شیمیایی است که از ترکیب 2 ماده ایزوسانات و پلی ال تشکیل شده و به صورت اسپری به کار می رود.

  1. پشم شیشه

این عایق که با حبس شدن هوا درون آن و خاصیت ارتجاعی مانع عبور صدا می شود، از ذوب کردن شیشه و تبدیل آن به الیاف ریزدانه بدست می آید و از جمله قدیمی ترین عایق ها است.

  1. پشم سرباره

این عایق معدنی از محصولات جانبی و بازیافت کارخانه فولاد و ذوب آهن بدست می آید.

  1. الاستومری

این عایق دارای مقاومت خوبی در برابر نفوذ سروصدا، رطوبت و آلودگی است و به دلیل انعطاف زیاد و وزن کم، در لوله های بزرگ و کانال های هوا و… کاربرد دارد.

  1. یونولیت

این عایق که درمرحله سفت کاری نصب می شود، کم هزینه و سبک است و مقاومت ساختمان را در برابر زلزله افزایش می دهد.

  1. فوم ریباند

خرید فوم ریباند
قیمت فوم ریباند

این عایق از چسباندن تکه های فوم پلی یورتان ساخته می شود و کیفیت آن به مواد اولیه، چسب، میزان تراکم و اندازه فوم ها بستگی دارد.

  1. ایزوهم

این عایق اولین بار در ایران و به عنوان یک عایق چند منظوره اختراع شد که مزایای بسیار زیادی هم دارد.

  1. فوم سایلنت

این عایق به تنهایی عایق مناسبی جهت صوت نیست و در کنار عایق پشم سنگ به کار می رود.

انواع فوم های صداگیر:

-عایق صدا با ساختار شانه تخم مرغی شش وجهی که بر روی دیوار، سقف، اتاقک و باکس ها نصب می شود. قدرت جذب این عایق از همه موارد بیشتر است. دلیل این موضوع را می توان به سلول های بسته و ساختار شش وجهی آن نسبت داد. این ساختارها جهت جذب انواع صدا ها با فرکانس بالا به خوبی عمل کرده و یک سد محکم در برابر آنها ایجاد می کند.

فوم های تخم مرغی به طور گسترده در عایق سازی درب استودیوها، سینماها، سالن ها و… مورد استفاده قرار می گیرند. وزن عایق های تخم مرغی بسیار پایین است و این موضوع یک مزیت در نصب آن محسوب می شود. به همین دلیل حمل و نقل و نصب آن به سهولت و سادگی انجام می شود. یکی دیگر از نقاط قوت این فوم ها، لایه چسبی زیرین آن است. به لطف لایه چسبی موجود، نصب آن به هر سطحی اعم از گچ، سیمان و… بسیار سریع و آسان صورت می گیرد. این عایق دارای ظاهری زیبا و قیمت مناسب می باشد.

پنل عایق صدا به صورت لوله ای که جهت لوله های آب و فاضلاب و… کاربرد دارد. این عایق صدای عبور سیالات و مواد از لوله ها را می گیرد آرامش بیشتری جهت افراد فراهم می کند. همینطور جهت همه لوله ها قابل استفاده.

عایق صوت با ساختار دو رو صاف در دیوارهای مشترک، کف، سقف و… به کار می رود. عایق های صوتی STI با آخرین فناوری روز دنیا جهت عایق کاری صوتی دیوارهای مشترک، کف و سقف آپارتمان ها و منازل مسکونی استفاده می شود. عایق های صوتی STI در کاهش صداهای انتقالی در محیط های صنعتی و ساختمانی جهت دیوار های مشترک، سقف، کف و… نقش بسزایی را ایفا می کنند.

پنل های صوتی پلی یورتان جهت استفاده یرای تیغه دیوارها و سطوح مشترک. فوم سرد پلی یورتان علاوه بر خواص مطلوب عایق های صوتی و حرارتی، به راحتی به شکل قالب در می آید، در دمای محیط واکنش می دهد، زمان قالب گیری کمی نیاز دارد جهت همین امر در صنایع گاز و پتروشیمی، صنایع خودروسازی، صنایع برودتی، صنایع کفش، صنایع مبل و صندلی و… کاربرد فراوان پیدا کرده.

عایق صداگیر pu جهت سقف و کف و دیوارها

فوم صوتی سفید رنگ از جنس پلی اتیلن که در دیوار و سقف و کف سازه ها به کار می رود. از جمله ساده ترین و ارزانترین فرآورده ها و تولیدات نفتی و پلیمری می توان به فوم پلی اتیلن اشاره کرد که آن را با علامت pe نشان می دهند. فوم های پلی اتیلن سبک و نرم بوده و قابلیت حمل و نصب آسان دارند فوم ها به صورت های پازلی و رولی، لوله ای و ورقه ای تولید و عرضه می شوند که در نوع پازلی به صورت تکه تکه بوده ولی در نوع رولی به طور یکنواخت و یک پارچه استفاده می شوند.

به دلیل دوام زیاد و کیفیت خوب و مناسب نسبت به بقیه عایق ها رایج تر و کاربردی تر شده.امیدواریم موارد فوق توانسته باشد بر دانسته های ما بیفزاید و با گسترش علم در این زمینه خانه های خود را به مکان هایی آرام جهت زندگی بهتر تبدیل کنیم.

نکات پر اهمیت در نصب پنل عایق صدا

پس از آشنایی نسبی با انواع فوم عایق صدا در ساختمان های مختلف در این قسمت به بررسی اهمیت نصب پنل عایق صدا در بخش های مختلف ساختمان می پردازیم.

  • منافذ ورود و خروج هوا و هر روزنه ای که امکان انتقال هوا و صدا را داشته ببنید.جهت انجام این کار بخش هایی مثل اطراف جعبه تقسیم برق، کانال ها و داکت ها، منافذ ایجاد شده در سقف و کنار پنجره و درب را با بتونه یا فوم پلی اورتان بپوشانید.
  • از ایجاد کانال های عبور و جریان صدا در دیوارها ی مشترک جلوگیری کرده و در صورت وجود درصدد پوشاندن روزنه های بین آنها بر آیید.
  • از مصالح سخت در هنگام نصب پنل عایق صدا خودداری کنید چرا که در انعکاس و انتقال صدا بسیار تاثیر دارند.
  • از یک لایه انعطاف پذیر فوم منبسط شونده جهت جدا کردن لوله ها از روزنه های دیوار و عایق کاری آنها استفاده کنید.
  • استفاده از پنل عایق صدا در دیوارهای ساختمان های جدید جهت جلوگیری از انتقال صدا بین اتاق های مجاور را جدی بگیرید.
  • اتاق های مخصوص استراحت و کار را تا جایی که می توانید با پنل عایق صدا دیوار و پنل عایق صدا سقف تجهیز کنید.
  • به جای کف پوش های مثل سرامیک و پارکت از موکت ها و کف پوش های عایق صدا و حرارت استفاده کنید.
عایق صدا کلاس مرکز فروش عایق صدا
مرکز فروش عایق صدا

اهمیت کاربرد پنل عایق صدا دیوار

پنل عایق صدا دیوار که در انواع مختلفی مثل عایق صدای دیوار مشترک و همین طور پنل عایق صدا درب داخلی ساختمان بررسی شد در جلوگیری از انتقال صدا به محیط اطراف بسیار تاثیر دارد. هم اکنون از این فناوری جهت شرکت ها و ساختمان های آپارتمانی بهره می برند.

بهترین پنل عایق صدا کدام است؟

با توجه به تحقیقات و تجربیات حاصل شده، در حال حاضر بهترین عایق در سقف، کف و دیوارها، استفاده از فوم سایلنت در لایه زیرین و اجرای عایق معدنی پشم سنگ بر روی این فوم می باشد که در نهایت در بین دیواری از جنس گچ قرار می گیرند.

این روش اجرایی در حال حاضر جهت عایق کاری دیوارها در آمریکا و اروپا اجرا می شود و بهترین راهکار جهت عایق کردن دیوار مشترک محسوب می شود. استفاده از این عایق سبب می شود تا تراز شدن صوت به حداکثر افت خود برسد.

هم اکنون پشم سنگ به عنوان بهترین و پرکاربردترین پنل عایق صدا در جهان و به خصوص در اروپا و آمریکا شناخته می شود. ضریب جذب صوت عایق پشم سنگ بین 0.9 تا 1 می باشد.

راهنمای خرید پنل عایق صدا

خرید پنل عایق صدا هم مثل دیگر محصولات، پیش از خرید نیاز به تحقیق و بررسی دارد. به این منظور با متخصصان و مشاوران در این حیطه تماس بگیرید و از آن ها راهنمایی بگیرید تا بدانید که کدام نوع پنل عایق صدا جهت شما مناسب تر می باشد. در ادامه یکسری از نکاتی که پیش از خرید یک پنل عایق صدا خوب باید مدنظر قرار دهید را ارائه می دهیم:

میزان جذب رطوبت

اکثر عایق های صداگیر، رطوبت را از خود عبور نمی دهند و می توانید از آن ها به راحتی در محیط های نم دار و مرطوب استفاده کنید.

جنس پنل عایق صدا

مهم ترین نکته در انتخاب یک پنل عایق صدا، جنس آن می باشد. همانطور که در بالا بیان کردیم، عایق ها از جنس های مختلفی تولید می شوند و انواع گوناگونی دارند. برخی از آن ها دارای ساختار سلولی باز و برخی دیگر دارای ساختار سلولی بسته می باشند.

به منظور عایق کاری صوتی، شما باید از انواع جنس هایی که ساختار بسته ای دارند استفاده کنید. چون این عایق ها از ورود و خروج صدا به داخل ساختمان بهتر جلوگیری می کنند. از نوع سلول باز عایق های صدا بیشتر در استودیوها به منظور بهره وری از آکوستیک بهتر در محیط استفاده می شود.

چگالی پنل عایق صدا

چگالی پنل عایق صدا باید مناسب باشد. این چگالی سبب می شود تا حالت آکوستیکی عایق به خوبی حفظ شود. در هنگام خرید پنل عایق صدا حتما به چگالی استاندارد محصول موردنظر خود دقت کنید.

اگر چگالی یک پنل عایق صدا کم باشد، به این معناست که صوت بیشتر در آن نفوذ می کند و کارایی مناسبی ندارد. چگالی زیاد هم خوب نمی باشد. داگر چگالی پنل عایق صدا خیلی زیاد باشد اثر نامطلوبی بر محیط می گذارد. بناجهتن یک عایق صدای خوب باید دارای چگالی متعادل و نرمالی مطابق با استاندارد باشد.

قیمت پنل عایق صدا

به طور کلی می توان گفت قیمت پنل عایق صدا به نوع، جنس، ضخامت و دانسیته، ابعاد، ضریب جذب صوت، ضریب انتقال حرارت، دامنه تحمل دمایی و میزان جذب آب آن بستگی دارد. همینطور قیمت پنل عایق صدا روکار با پنل عایق صدا توکار متفاوت می باشد و با توجه به کاربرد، ضخامت و دانسیته محصول، تعیین می شود.

4 پاسخ

  1. سلام روز خوش برای اتاق خواب نیاز به عایق صدا داریم که صدای بیرون وارد نشه و دیوار مشترک پنجره دار رو به خیابون پرسروصدا داریم کخه با دوجداره کردن پنجره هم این مشکل حل نشده . راه حل شما چیه

    1. سلام دوست عزیز، اگر دیوار رو به بیرون شما نازک باشه و مصالح ساختمانی مناسبی نداشته باشه با عایق کردن پنجره مشکلتون حل نمیشه. پیشنهاد می کنیم با ما در آپ دکو تماس بگیرید و مشاورین شمارو بهتر راهنمایی کنند.

  2. سلام
    اتاق من نبش خیابان هست با وحود پنجره دو جداره ،اما انگار دارم وسط خیابون میخوابم،چیکار کنم ؟دارم دیونه میشم
    مستاجر هستم و صاحبخونه هزینه تقبل نمیکنه
    پارچه پرده سینمایی از کجا تهیه کنم؟

    1. دوست عزیز اگر نمیخوای هزینه عایق بکنی و برات به صرفه نیست می تونید هنگام خواب روی پنجره ها پتو نصب کنید (مثل پرده). اما ممکنه ورود صدا به خاطر نازکی دیوارها باشه که در این صورت عایق صدا باید نصب بشه یا این که سراغ روش های دیگری برید تا صدا رو به حداقل برسونید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *